Dat heeft er ook mee te maken lijkt me. Jaar in, jaar uit alles opzij zetten voor je sport. Er zijn maar weinig topatleten die dat zo lang als Federer kunnen opbrengen.quote:Op dinsdag 3 september 2013 17:31 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik ben met je eens dat het minder is geworden. Maar waaruit leid je af dat het aan zijn leeftijd ligt en niet bijvoorbeeld aan het feit dat hij al zoveel gewonnen heeft of dat hij nu een gezin heeft? Dat vind ik veel meer voor de hand liggen. Ik heb bij Federer werkelijk nog geen enkele partij gezien waarbij hij er fysiek gesloopt uitzag.
Je conditie gaat ook niet veel achteruit voor je 40ste. In het wielrennen bijvoorbeeld ligt de piek leeftijd een stuk hoger dan in de meeste sporten. 23 is een jonkie in de wielrennen, terwijl Wilander toen al over zijn top heen was.quote:Ik heb bij Federer werkelijk nog geen enkele partij gezien waarbij hij er fysiek gesloopt uitzag.
Ja, het lijkt me ook lastig voor federer om dezelfde wil om te winnen te hebben als voorheen. Het enige wat hij nu nog lijkt te kunnen bewijzen (als hij geluk heeft) is dat we hem te vroeg hebben afgeschreven.quote:Op dinsdag 3 september 2013 17:41 schreef moonwalker27 het volgende:
[..]
Dat heeft er ook mee te maken lijkt me. Jaar in, jaar uit alles opzij zetten voor je sport. Er zijn maar weinig topatleten die dat zo lang als Federer kunnen opbrengen.
Er komt een tijd dat dat niet meer lukt.
Dat zijn ook wel fysieke dingen inderdaad.quote:Op dinsdag 3 september 2013 17:42 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Dingen die na je 25ste wel afnemen zijn explosiviteit en reactievermogen. [...]
Ja, kan me voorstellen dat hij die twee hummeltjes veel belangrijk vindt dat zijn tennis. Zou het raar vinden als dat niet zo was.quote:Verder vermoed ik dat papa Roger minder had traint dan vroeger en wellicht speelt de slijt in zijn lichaam ook mee.
Hij heeft alles te danken aan tennis, en tennis aan hem. Ik denk dat hij beide heel belangrijk vindt.quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:31 schreef Federer-fan het volgende:
Ja, kan me voorstellen dat hij die twee hummeltjes veel belangrijk vindt dat zijn tennis. Zou het raar vinden als dat niet zo was.
idd gewoon mooiquote:
Als je bedoelt dat ze heel veel met slice spelen, dan ja.quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:06 schreef Rosario het volgende:
Ligt het aan mijn software of spelen Youzhny en Hewitt echt zo langzaam als een stel bejaarden?
Ook de forehands lijken absurd sloom te gaan.quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:12 schreef lwaierkjkafj het volgende:
[..]
Als je bedoelt dat ze heel veel met slice spelen, dan ja.
Ik vermaak me prima hoor. Leuk tennisquote:Op dinsdag 3 september 2013 20:42 schreef Rosario het volgende:
Leuk voor Hewitt dat hij weer eens een kwartfinale gaat halen, maar wat een zaadpot zeg.
En voorheen zag ze er zo goed uit. Nu is het een rattenkop op een spinnenlijf. Oh, en tenniste ze beter omdat ze meer woog dan de bal.quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:06 schreef TheGeneral het volgende:
Veel te mager zelfs.
[ afbeelding ]
Het is leuk dat het momentum heen en weer swingt, maar ze zitten maar een beetje heen en weer te slicen, bang om een UE te slaan, lijkt het wel.quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:43 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Ik vermaak me prima hoor. Leuk tennis
Ze heeft nog wel een leuk koppie, vind ik. Ik zie eerder een konijntje dan een rat.quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:46 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
En voorheen zag ze er zo goed uit. Nu is het een rattenkop op een spinnenlijf. Oh, en tenniste ze beter omdat ze meer woog dan de bal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |