Ja, daar heb je wel gelijk in. Had niet gekeken wanneer die marathon was.quote:Op maandag 2 september 2013 12:51 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Ik vind het wel realistisch om te zeggen dat je over twee jaar 42km wilt gaan lopen. Geeft rust en tijd in je hoofd en lichaam. Want je hoeft niet te haasten voor het trainen. April 2014 betekent eigenlijk nu al moeten opbouwen naar de lange afstand.
Ik vind het wel inspirerend, ik zit er ook al langer over te denken.quote:Op maandag 2 september 2013 12:51 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Ik vind het wel realistisch om te zeggen dat je over twee jaar 42km wilt gaan lopen. Geeft rust en tijd in je hoofd en lichaam. Want je hoeft niet te haasten voor het trainen. April 2014 betekent eigenlijk nu al moeten opbouwen naar de lange afstand.
Zal het ook vast zijn, mijn plan is ook over twee jaar 42km. En nu echt eens gaan werken, want ik slack teveel nu.quote:Op maandag 2 september 2013 12:58 schreef SEMTEX het volgende:
Ik vind het wel inspirerend, ik zit er ook al langer over te denken.
jij, natuurlijkquote:Op maandag 2 september 2013 12:59 schreef slacker_nl het volgende:
Ok, wie was het? http://www.rtvutrecht.nl/nieuws/1057461
Deal, je zal waarschijnlijk mijn whatsapp gelezen hebben. Ik doe sowieso meequote:Op maandag 2 september 2013 11:43 schreef Guard het volgende:
haha Stream, ik zal eens kijken na mijn US trip.
Als ik dan het juiste schoeisel heb voor Lommel ga ik mee, deal?
Beter. Ik ben blij dat ik toch nog iemand er blij mee kan maken.quote:
Prachtige beelden!quote:Op maandag 2 september 2013 11:48 schreef motorbloempje het volgende:
http://www.ultratrail.tv/
Mooie clip/samenvatting van de UTMB
Mul zand inderdaad korte pasjes, niet afzetten maar optillen, dus platte voeten. Klopt als een bus.quote:Op maandag 2 september 2013 13:15 schreef Daywalk3r het volgende:
Even een aantal vragen.
Volgende week dus strongmanrun. Nu heb ik een paar vrij nieuwe schoenen (brooks), een paar nagenoeg fonkelnieuwe schoenen (Saucony die ik sowieso niet aandoe) en nog een heel oud paar asics zonder demping en eigenlijk ook niet helemaal geschikt voor mijn voeten. Zou ik mijn asics aan doen omdat die toch kapot kunnen of zou het wel mee vallen en kan ik mijn brooks aan. Nat en zanderig worden ze, maar dat droogt wel weer op. Weet alleen niet of dat kwaad kan voor de schoenen?
En hoe kun je het beste op mul zand lopen. Vorige week een heel stuk van gehad in het bos en dat is natuurlijk zwaar. Ikzelf liep een beetje met platte voeten en dan korte passen en de voeten hoog optillen.
Pak je oude asics en ga los, ik loop dat soort loopjes op asics van 50 euro.quote:Op maandag 2 september 2013 13:15 schreef Daywalk3r het volgende:
Even een aantal vragen.
Volgende week dus strongmanrun. Nu heb ik een paar vrij nieuwe schoenen (brooks), een paar nagenoeg fonkelnieuwe schoenen (Saucony die ik sowieso niet aandoe) en nog een heel oud paar asics zonder demping en eigenlijk ook niet helemaal geschikt voor mijn voeten. Zou ik mijn asics aan doen omdat die toch kapot kunnen of zou het wel mee vallen en kan ik mijn brooks aan. Nat en zanderig worden ze, maar dat droogt wel weer op. Weet alleen niet of dat kwaad kan voor de schoenen?
En hoe kun je het beste op mul zand lopen. Vorige week een heel stuk van gehad in het bos en dat is natuurlijk zwaar. Ikzelf liep een beetje met platte voeten en dan korte passen en de voeten hoog optillen.
Wat gaaf! Wanneer staat dat op het programma en welke landen wil je aandoen?quote:Op maandag 2 september 2013 12:41 schreef motorbloempje het volgende:
Het moment dat je man zegt "Ja, en dan gaan we 3 weken op vakantie, en dan nemen we de wandelspullen mee, en de hardloopspullen"![]()
Balkan, here we come!
Ja dit dus. 2014 is simpelweg te vroeg. In Februari maar eens de Asselronde van 27KM lopen. Kijken hoe dat gaat en dan nog ruim een jaar om op te bouwen.quote:Op maandag 2 september 2013 12:51 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
O ja... Die 27km loop. Ik moet hem toch maar eens in mijn to do list zetten want ik vergeet hem telkens.quote:Op maandag 2 september 2013 13:43 schreef Swetsenegger het volgende:
Ja dit dus. 2014 is simpelweg te vroeg. In Februari maar eens de Asselronde van 27KM lopen. Kijken hoe dat gaat en dan nog ruim een jaar om op te bouwen.
Je kunt ook 30km in Schoorl lopenquote:Op maandag 2 september 2013 13:50 schreef streamnl het volgende:
[..]
O ja... Die 27km loop. Ik moet hem toch maar eens in mijn to do list zetten want ik vergeet hem telkens.
Of de 42km bij de midwintermarathonquote:Op maandag 2 september 2013 13:51 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Je kunt ook 30km in Schoorl lopen
Tssss Schoorl. ik vind Schoorl helemaal niet leuk.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 2 september 2013 13:54 schreef motorbloempje het volgende:
Ja, of de 251km van de Marathon Des Sables....
Nee, samen lopen het hele stuk..quote:Op maandag 2 september 2013 14:01 schreef streamnl het volgende:
[..]
Je bedoeld ieder een deel ervan? Soort Ekiden
Waarom niet? Bomen/duinen/zeewind?quote:Op maandag 2 september 2013 13:54 schreef streamnl het volgende:
[..]
Tssss Schoorl. ik vind Schoorl helemaal niet leuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |