Ik kan uren kijken naar een complete Tedshow van 2 uur of een wondere wereldquote:Op zondag 1 september 2013 23:21 schreef waxmask het volgende:
[..]
Hebben Nostalgie op UPC volgens mij komt het daar ook wel eens langs ja.
Eens, leuke ventquote:Op zondag 1 september 2013 23:27 schreef Ringo het volgende:
Hij is oké. Een blije eikel, maar met een goed verhaal en zeer toffe fragmenten. Waarvan Air bear met stip de beste.
Je mist een Rquote:
of STRP, daar heeft ie al eerder geexposeerd met die intimacy jurk.quote:Op zondag 1 september 2013 22:06 schreef Copycat het volgende:
Dat lichtproject zal wel zijn première bij Glow krijgen.
Dit is wel waar jaquote:Op zondag 1 september 2013 23:33 schreef Ringo het volgende:
Nee, Wilfried is pas blij als iemand over zijn jeugd begint te vertellen. Over die goeie ouwe boomhut, en Spik de hond. Over moeder en haar zondagse koolsoep. Vakanties in Zeeland. Vader die het vlees kwam snijden. Anekdotes uit het leven gegrepen.
Genotenquote:
Hier mist de presentator een enorme kans, hij had de dierenmishandeling in China aan de orde moeten stellen.quote:Op zondag 1 september 2013 22:28 schreef luxerobots het volgende:
Ik vind Roosegaarde wel weinig kritisch over China. Vreemde, maar sympathieke pandabeelden, maar hij kan ook de bontindustrie laten zien. En dat onderbetalen in zo'n fabriek werd ook snel weggewoven.
Klopt. Het werkt weer wel als je het in een potje doet, maar dan zonder zeepsop want dat hoeft niet, en daarop een tuitje maakt van papier met een heel klein gaatje. Daar gaan ze door en de meesten gaan niet terug. Stofzuigen helpt ook.quote:Op zondag 1 september 2013 22:56 schreef SunChaser het volgende:
[..]
geprobeerd maar in de Randstad trappen Fruitvliegjes er niet meer in
Dat zal hem goed doen.quote:Op maandag 2 september 2013 09:19 schreef Loekie1 het volgende:
De fragmenten waren wel een kunstenaar waardig.
Het was minder zwaar dan het gesprek met Johan Simons, maar stond zeer zeker op dezelfde hoogte wat mij betreft.quote:Op maandag 2 september 2013 09:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat zal hem goed doen.
Kon gisteren alleen de eerste drie kwartier zien. Vond het een mooie start. Als ik op smaakgenoten afga in dit topic is de rest ook genieten.
Ik vond het met Johan Simons juist niet zwaar. Heerlijk hoe ie down to earth bleef. Ik kan dat vaak niet als kunstliefhebber.quote:Op maandag 2 september 2013 09:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Het was minder zwaar dan het gesprek met Johan Simons, maar stond zeer zeker op dezelfde hoogte wat mij betreft.
Wat is voor jou dan wel diepgaandquote:Op maandag 2 september 2013 09:49 schreef Loekie1 het volgende:
Het was eigenlijk een gesprek tussen twee oeroptimisten, twee bijna ADHD'ers. Dat is wel leuk voor een keer maar erg diepgaand was het niet.
Oké, maar dit was minder zwaar. Veel lichtvoetige fragmenten ook.quote:Op maandag 2 september 2013 10:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik vond het met Johan Simons juist niet zwaar. Heerlijk hoe ie down to earth bleef. Ik kan dat vaak niet als kunstliefhebber.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |