SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door roos85 op 02-09-2013 12:49:18 ]
Nou weet ik niet, er zijn mooiere vrouwen dan Syl op tv en in de bladen, waar ik dat helemaal niet bij heb. Bij Sylvie is het alleen een optelling van alle berichtgeving en interviews die ze over de afgelopen 10 jaar gedaan heeft, en ze wordt er gewoon niet leuker op.quote:Op zondag 1 september 2013 19:46 schreef sherezade het volgende:
[..]
Omdat mensen (niet allemaal) hier al gelijk een vooroordeel hebben wanneer een vrouw er goed uitziet .
Het gaat zich nog niet zozeer over Silvie maar over het feit dat mensen dan altijd vooroordelen hebben wanneer ze een mooie vrouw zien, het zijn dan gelijk hoeren, helemaal nep,kut karakter en verder kunnen ze nooit iets goed doen
Dan heb je afgelopen week niet bijgelezen toen het over Touriya ging, daar werd door veel users over gezegd haar een mooie vrouw te vinden.quote:Op zondag 1 september 2013 19:46 schreef sherezade het volgende: [..] Omdat mensen (niet allemaal) hier al gelijk een vooroordeel hebben wanneer een vrouw er goed uitziet . Het gaat zich nog niet zozeer over Silvie maar over het feit dat mensen dan altijd vooroordelen hebben wanneer ze een mooie vrouw zien, het zijn dan gelijk hoeren, helemaal nep,kut karakter en verder kunnen ze nooit iets goed doen
Dat dus. Bij mij heeft het echt geen fuck te maken met hoe ze eruit ziet.quote:Op zondag 1 september 2013 19:51 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou weet ik niet, er zijn mooiere vrouwen dan Syl op tv en in de bladen, waar ik dat helemaal niet bij heb. Bij Sylvie is het alleen een optelling van alle berichtgeving en interviews die ze over de afgelopen 10 jaar gedaan heeft, en ze wordt er gewoon niet leuker op.
quote:In 2010 zei Sylvie Meis, toen nog van der Vaart geheten dat Linda de Mol haar rolemodel was. Immers zij wilde net als de vrouw uit de de Mol-dynastie als presentatrice doorbreken bij onze oosterburen.
Maar het is nogal onwaarschijnlijk dat Sylvie dat nu nog zegt. Linda de Mol geeft haar collega in haar maandelijkse editorial van haar eigen magazine flink van katoen………
“Om heel eerlijk te zijn vond ik de columns die het sprookje al die tijd zo bevestigden niet leuk om te lezen”, schrijft Linda over Sylvie van der Vaarts geschrijf in Grazia. “Omdat ik totaal niet in sprookjes geloof en het niet fijn vind alleen maar te lezen wat een perfect jetsetleven iemand leidt”,vervolgt ze.
Linda de Mol hekelt het schrijven van Sylvie over ‘dure etentjes, helikopters, en must-have truitjes van ¤600,-, shoppingtrips met Dani naar Parijs en rode lopers in een echte Valentino? “I don’t give a damn.”
Wat dan wel volgens Linda? “Geef ons een kijkje in je ziel en laat de echte Sylvie opstaan. Vertel over de ochtend dat je op de foto moest maar je ogen van het huilen zo opgezwollen waren dat er geen make-up op kon’, schrijft Linda heel terecht.
Ik denk dat Linda toch schrijft wat vele vrouwen hebben gedacht de afgelopen maanden. Als zelfs het NOS-Journaal meldt dat het zogenaamde ‘sprookjeshuwelijk’ aan diggelen is, heb je de schijn heel knap heel lang heel hoog gehouden.
“Vertel over de níet leuke kant van het voetbalvrouw zijn. Je onzekerheid over welke vent die nu op je afkomt in godsnaam te vertrouwen is en liefst ook eens een keer dat je met water in je mond naar die pasta carbonara zat te kijken, maar toch die salade nam omdat je in die Hunkemöller-strings beeldig moet blijven.”
Linda weet uit eigen ervaring hoe het is om de vader van je kinderen uit huis te zien vertrekken. De producente van de serie ‘Divorce’ schrijft dan ook: “Vertel hoe verdrietig het is je kleine mannetje te moeten uitleggen waarom papa er niet elke dag is.”
“Ik verbaas me over alle ophef”, zei Linda gisteravond die bij DWDD aan tafel zat om een nieuw programma te promoten. “Ik vond hem eigenlijk wel vriendelijk. Bovendien heb ik nog niks van Sylvie zelf gehoord, dus het zal allemaal wel meevallen…”
Ja dit preciesquote:Op zondag 1 september 2013 19:58 schreef nummer_zoveel het volgende:
Linda de Mol weet het perfect uit te leggen:
[..]
quote:Sylvie: 'Ik ben intens verdrietig'
van onze redactie
AMSTERDAM -
Sylvie van der Vaart moet net als haar zoon Damián (7) wennen aan de nieuwe privé-situatie.
"Het is zo'n extreme situatie dat ik het gevoel heb dat ik niet kan ademen," zegt ze in een exclusief interview met RTL Duitsland. "Ik hoop dat dat gevoel verdwijnt".
Sylvie werd deze week door haar voormalig beste vriendin Sabia Engizek beschuldigd van jarenlang vreemdgaan. Sabia, die een relatie heeft met Sylvies ex Rafael van der Vaart, lijkt zich intussen opperbest te vermaken met Sylvies zoontje Damián.
"Het belangrijkste is dat hij gelukkig is. En het is goed dat hij went aan de nieuwe levenssituatie," zegt ze in het interview.
"Ik denk dat iedereen wel kan begrijpen dat ik intens verdrietig ben. Het leven loopt niet altijd perfect. Ik vertel Damián ook waarom ik niet zo happy ben, maar wil hem daar tegelijkertijd niet teveel mee belasten. Een kind wil altijd dat zijn ouders gelukkig zijn."
Negatief over haar ex praat Sylvie verder niet. "Ik kan me geen betere vader voor Damián voorstellen dan Rafael".
Ernest van der Kwast is schrijver. Hij debuteerde in 2005 met zijn roman Soms zijn dingen mooier als er mensen klappen. Zijn autobiografische roman Mama Tandoori (2010) was een bestseller. Voor atpinspires zit Ernest maandelijks fictief in het vliegtuig met iemand die in het nieuws is.quote:In het vliegtuig met Sylvie van der Vaart
07/01/2013
Rafael en Sylvie van der Vaart waren het gesprek van de week. Niet alleen De Telegraaf besteedde aandacht aan hun breuk, ze haalden ook het Achtuurjournaal en de voorpagina van nrc.next. "Ik had niet anders verwacht", zegt Sylvie van der Vaart in het vliegtuig op weg naar Amsterdam. Wat vindt ze van de kritiek dat hun scheiding niet thuishoort in de ‘serieuze’ media? "Onzin," antwoordt de voetbalvrouw en tv-presentatrice. "Als een potvis de voorpagina haalt, dan mogen wij dat ook." Ik vertel dat het om een bultrug ging. "Ja, nu weet ik het weer," zegt Sylvie. "Bultrug Nikkie! Een enorm log gevaarte." Wat vindt ze van Bas Heijne die schrijft dat er beter over Syrië kan worden bericht? "Wie is Bas Heijne? Is dat ook een bultrug?" vraagt Sylvie. "En trouwens, Syrië is elke dag al in het nieuws. De mensen willen ook wel een keertje wat leuks lezen."
In het blad Grazia staat een column van Sylvie van der Vaart waarin ze schrijft over een geweldige jaarwisseling."‘Het is allemaal de schuld van medium Sarina", vertelt de voetbalvrouw en tv-presentatrice. "Ze had gezegd dat het een knallend oud en nieuw zou worden." Sylvie kijkt even uit het raam. "Wist ik veel dat ze bedoelde dat Rafael mij een klap zou verkopen," zegt ze dan. "De Syrische president heeft vast een gezelligere jaarwisseling gehad."
In elk geval niet de botox, maar dat geeft ze in elk geval toe.quote:Op zondag 1 september 2013 20:02 schreef tong80 het volgende:
Linda de SmolHet vlees geworden marketingconcept
Wat is er niet nep aan die trien
Die maakt er ook geen geheim van dat ze zich helemaal plat spuit met botox en een rimpelkop heeft van zichzelf.quote:Op zondag 1 september 2013 20:02 schreef tong80 het volgende:
Linda de SmolHet vlees geworden marketingconcept
Wat is er niet nep aan die trien
dat is het eerste dat ik dachtquote:Op zondag 1 september 2013 20:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
OMG, Linda is zo net een Moniek vd Ven kloon
Verrek, nu je het zegtquote:Op zondag 1 september 2013 20:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
OMG, Linda is zo net een Moniek vd Ven kloon
Nou ik vindt Sylvie een hoer maar dat is mijn mening.quote:Op zondag 1 september 2013 22:46 schreef Flow3r het volgende:
Ik blijf team Sylvie![]()
Vind haar helemaal niet leeg overkomen, ze is ontzettend mooi en in de puntjes verzorgd dat wel, maar dat hoort ook bij haar werk/image.
Ik zie ook niet in waarom ze haar ware gevoelens zou moeten delen met de buitenwereld , wie weet huilt ze heel wat af als ze alleen is maar toont ze dat verder niet. Beetje binnenvetter lijkt het me wel.
In elk geval vind ik haar meer klasse hebben dat Sabia die haar hart lucht in het openbaar en iedereen deelgenoot wil maken van haar haat naar Sylvie, hou dat lekker voor jezelf en speel mooi weer voor de buitenwacht zodat de kinderen er later niets van hoeven meekrijgen?
Een heel stadion van afgewezen minnaars en ex-vriendinnenquote:Op maandag 2 september 2013 00:21 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Als een heel stadion het roept zal er wel een kern van waarheid in zitten
quote:Op maandag 2 september 2013 00:21 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij dan te simpel.quote:Op maandag 2 september 2013 00:21 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Duckface en een pijpmondje, dat zijn dus 99 procent van alle beelden van een vrouw op het internetquote:
Volgens mij heb jij geen humorquote:Op maandag 2 september 2013 00:42 schreef static het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij dan te simpel.
Daar kan je er wel 2 mee vullenquote:Op maandag 2 september 2013 00:22 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Een heel stadion van afgewezen minnaars en ex-vriendinnen
Maar wel hypocriet zitten verkondigen dat je rust wiltquote:Op maandag 2 september 2013 08:26 schreef Deisyy het volgende:
En Sylvie doet het weer, ze laat een ander de vuile was buiten hangen
Maar eigenlijk is het niet meer dan een smoezelig shirtje, want dit wisten we toch eigenlijk al.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
Heeft ze het ooit tegengesproken ?quote:Op maandag 2 september 2013 09:32 schreef nummer_zoveel het volgende:
Het is me nog steeds niet duidelijk of Sylvie dat nu riep of andere bronnen rondom hun.
Syl heeft het in ieder geval niet ontkend. Terwijl ze toen Willem haar als halve hoer afschilderde wel direct voor zichzelf opkwam.quote:Op maandag 2 september 2013 09:32 schreef nummer_zoveel het volgende:
Het is me nog steeds niet duidelijk of Sylvie dat nu riep of andere bronnen rondom hun.
De Bild heeft het naar buiten gebracht, die had een interview met Syl en Raf waarin dat gezegd werd. Zodat ze alle aanwezigen voor konden zijn en er geen roddels zouden komen.quote:Op maandag 2 september 2013 09:32 schreef nummer_zoveel het volgende:
De gasten die het oudejaarsfeestje bij Raf en Syl vierden en het verhaal van de klap naar buiten brachten.quote:Op maandag 2 september 2013 09:06 schreef Copycat het volgende:
Doet het weer? Wie heeft ze dan eerder voor haar karretje gespannen?
Toch niet die Franse Willie, die haar in zijn interview als een lege slaaphuls neerzette?
Raf ook niet volgens mij.quote:
Ik zit even te denken wat hij bij Derksen in dat 1 op 1 interview heeft gezegd. Ik ben de letterlijke reactie kwijt.quote:
Jawel, in een interview met Johan Derksen heeft Raf de klap ontkend.quote:
Was het volgens (de bronnen rondom) Sylvie een duw en een klap? Het speelt te lang, deze gatequote:Op maandag 2 september 2013 09:43 schreef kvd het volgende:
Blijft de duw nog wel mogelijk natuurlijk...
Ik kan me helemaal niet herinneren dat er ooit bronnen zijn geweest buiten Syl/Raf die iets hebben gezegd.quote:Op maandag 2 september 2013 09:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Was het volgens (de bronnen rondom) Sylvie een duw en een klap? Het speelt te lang, deze gate.
Oh...euhm....mijn geheugen zegt eerst een klap. Later zou Raf zijn gaan slapen en Syl hem wakker hebben gemaakt en dat hij daar zo van schrok dat hij haar omver duwde en zij met een grote klap op de grond viel (die beneden te horen zou zijn geweest)quote:Op maandag 2 september 2013 09:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Was het volgens (de bronnen rondom) Sylvie een duw en een klap? Het speelt te lang, deze gate.
Ik meen iets te herinneren met wakker gemaakt worden en van zich vanaf duwen op de een of andere manier..quote:Op maandag 2 september 2013 09:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Volgens Telegraaf heeft ze een klap gehad, is daardoor gevallen en heeft ze blauwe plekken opgelopen.quote:Op maandag 2 september 2013 09:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Was dat niet onze eigen interpretatie?quote:Op maandag 2 september 2013 09:52 schreef kvd het volgende:
[..]
Oh...euhm....mijn geheugen zegt eerst een klap. Later zou Raf zijn gaan slapen en Syl hem wakker hebben gemaakt en dat hij daar zo van schrok dat hij haar omver duwde en zij met een grote klap op de grond viel (die beneden te horen zou zijn geweest)
Ga even zoeken...
http://www.elsevier.nl/Stijl/nieuws/2013/1/-1138379W/quote:Wat gebeurde op oudejaarsavond tussen Sylvie en Rafael?
Wat gebeurde er op oudejaarsavond tussen Sylvie en Rafael?
Volgens een reconstructie van het Duitse blad Bild escaleren de irritaties tussen Sylvie van der Vaart en Rafael op oudejaarsavond al ver voor middernacht.
Rafael van der Vaart trekt zich maandagavond al vroeg terug van het feestje dat hij en Sylvie organiseren voor tien vrienden.
Irritaties
Volgens de Duitse krant gaat hij naar de slaapkamer op de eerste verdieping. Het gloednieuwe appartement van 400 vierkante meter in het Hamburgse stadsdeel Eppendorf heeft twee verdiepingen.
De voetballer gaat vroeg naar bed vanwege de vele ruzies en irritaties die al de hele avond tussen het stel spelen. Hij gaat naar de slaapkamer en valt in slaap.
Knal
Als Sylvie de slaapkamer binnenkomt en hem aanspreekt, schrikt Rafael wakker. Volgens de Duitse krant duwt hij daarbij Sylvie van zich af, waardoor zij ten val komt. Met een luide klap komt zij op de vloer terecht.
De door het lawaai gealarmeerde gasten komen poolshoogte nemen. Zij treffen de geschrokken Sylvie aan op de vloer. Als zij zich over haar ontfermen besluit Rafael een wandeling te maken.
Dom
Over de duw zegt Van der Vaart later: ‘Dat was heel dom van mij.’ Sylvie laat weten dat zij Rafael al heeft vergeven.
Het echtpaar komt woensdag via hun management met een verklaring waarin ze laten weten uit elkaar gegroeid te zijn. Hierdoor behoort 'het voortzetten van hun relatie op dit moment niet meer tot de mogelijkheden'
http://www.ad.nl/ad/nl/12(...)ht-nooit-slaan.dhtmlquote:Er sijpelen steeds meer details naar buiten over het geruchtmakende nieuwjaarsfeestje in huize Van der Vaart. De klap die Rafael aan Sylvie zou hebben gegeven, wordt in de Duitse krant Bild alweer afgezwakt tot een onopzettelijke duw. De voetballer zou zich de laatste uurtjes van 2012 hebben teruggetrokken op de bovenste verdieping van hun penthouse. Hij zou geïrriteerd zijn geweest door kleine ruzies eerder die dag. Hij sliep, terwijl Sylvie en de gasten, onder wie Sabia Boulahrouz (de vrouw van voetballer Khalid) en enkele HSV-spelers, het beneden gezellig hadden.
Tenzij dat laatste een reactie op een andere vraag was...quote:Op maandag 2 september 2013 09:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgens Telegraaf heeft ze een klap gehad, is daardoor gevallen en heeft ze blauwe plekken opgelopen.
Alleen snap ik Raf's "Het was heel dom van me. Ik ben een idioot. Het spijt me zeer. Dit had nooit mogen gebeuren" niet als hij het later ontkent.
Ja, ik denk dat Raf uitademde en ze omver geblazen werd.quote:Op maandag 2 september 2013 09:56 schreef roos85 het volgende:
Syl is natuurlijk van dermate gewicht dat het wel een onwijs harde klap moet zijn geweest
Denk het jaquote:Op maandag 2 september 2013 09:57 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat Raf uitademde en ze omver geblazen werd.
Die klap was binnen een dag een duw en daar had hij spijt van.quote:Op maandag 2 september 2013 09:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgens Telegraaf heeft ze een klap gehad, is daardoor gevallen en heeft ze blauwe plekken opgelopen.
Alleen snap ik Raf's "Het was heel dom van me. Ik ben een idioot. Het spijt me zeer. Dit had nooit mogen gebeuren" niet als hij het later ontkent.
http://www.telegraaf.nl/p(...)vie_en_Rafael__.html
Stond zelfs in de media (tenzij die het van hier hebben...quote:Op maandag 2 september 2013 09:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Was dat niet onze eigen interpretatie?
Het is wel erg dat ik de werkelijkheid niet meer van de realiteit kan scheiden in deze soap
En Raf, half slaapdronken dacht, nou dan zal ik haar wel geslagen hebben.quote:Op maandag 2 september 2013 09:58 schreef roos85 het volgende:
[..]
Denk het ja
Of ze liet zich gewoon patsboem vallen en ging gillen als een speenvarken.
VDV is dan ook niet de meest snuggere persoon op aard, blijkt wel uit het feit dat hij weer met een zelfde soort vrouw aan het aanpappen is.quote:Op maandag 2 september 2013 09:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat Sylvie het in gelijkwaardige vriendschappen niet zo goed doet.quote:Op maandag 2 september 2013 10:03 schreef Leandra het volgende:
Sylvie wilde nog een keer het sprookje liegen met oud en nieuw, en Raf had daar geen zin in en ging naar bed?
Blijft vreemd dat Petra van Bremen op nieuwjaarsdag dag nog een foto van feestje twittert alsof er niets aan de hand was.
Diezelfde Petra die in 2012 beste vriendinnen met Sylvie was, in Hamburg woont en sinds nieuwjaarsdag kennelijk niet meer in beeld is.
Ik vermoed dat Syl helemaal niet zo hard is neergekomen en dat de aanwezige gasten achteraf verbaasd zijn over wat er zicht die nacht een verdieping boven hen heeft afgespeeld...quote:Op maandag 2 september 2013 10:03 schreef Leandra het volgende:
Sylvie wilde nog een keer het sprookje liegen met oud en nieuw, en Raf had daar geen zin in en ging naar bed?
Blijft vreemd dat Petra van Bremen op nieuwjaarsdag dag nog een foto van feestje twittert alsof er niets aan de hand was.
Diezelfde Petra die in 2012 beste vriendinnen met Sylvie was, in Hamburg woont en sinds nieuwjaarsdag kennelijk niet meer in beeld is.
Nee, dat was in London, later in Hamburg.quote:Op maandag 2 september 2013 10:21 schreef CherryLips het volgende:
Is er in Roswell echt een ruimteschip met aliens neergestort?
Misschien was dat over de duw waardoor ze omviel. Toen heeft Sylvie er een klap van gemaakt naar Bild en was Raf de gebeten hond.quote:Op maandag 2 september 2013 09:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/p(...)vie_en_Rafael__.html
Ik heb daar nog mijn vraagtekens bij.quote:Op maandag 2 september 2013 10:43 schreef Leandra het volgende:
Te zot voor woorden eigenlijk hè, dat je er aan meewerkt dat je partner graag een sprookje naar de buitenwereld presenteert....
Weet je wat, we gaan eind januari even gezellig uit eten, dan denken ze vast dat het goedkomt met Valentijnsdag.
Dat wordt eigenlijk alleen nog maar vreemder als je bedenkt dat er toen waarschijnlijk al een hele tijd wat speelde tussen Raf en Sabia, en dat Sylvie dat niet alleen al die tijd geweten heeft, maar het ook meer dan prima vond.
quote:Op maandag 2 september 2013 10:56 schreef kvd het volgende:
[..]
Ik heb daar nog mijn vraagtekens bij.
Sabia zegt dat Sylvie aan haar heeft gevraagd om met Rafael aan te pappen/een ander heeft willen betalen om Rafael te verleiden zodat zij een goede reden had om zonder gezichtsverlies te kunnen breken met Rafael. Als Saab en Raf voor oud en nieuw al wat met elkaar hadden, dan gebruik je dat toch als reden voor de scheiding, dat was immers haar plan. Maar nee, er is een klap/duw die voor het eind van het huwelijk zorgt.
Ik vraag me ook wel af of Sylvie dat wist, ze was immers bijna nooit thuis dus wie weet waar Raf overal goals heeft gemaakt
Het is, denk ik, nooit de bedoeling geweest dat dit allemaal al naar buitenkwam in januari. Waarschijnlijk hebben ze de hele scheiding in stilte willen regelen en dan pas bekend maken als het volledig definitief was. Wat Saab en Khalid wel gelukt is, misschien kwam daar het idee wel van.quote:Op maandag 2 september 2013 10:56 schreef kvd het volgende:
[..]
Sabia zegt dat Sylvie aan haar heeft gevraagd om met Rafael aan te pappen/een ander heeft willen betalen om Rafael te verleiden zodat zij een goede reden had om zonder gezichtsverlies te kunnen breken met Rafael. Als Saab en Raf voor oud en nieuw al wat met elkaar hadden, dan gebruik je dat toch als reden voor de scheiding, dat was immers haar plan. Maar nee, er is een klap/duw die voor het eind van het huwelijk zorgt.
Ik denk dat dat te kort dag was, Sylvie kon niet gelijk Sabia, haar beste vriendin, de schuld geven van de scheiding, want dan wist ze zeker dat alle modder door de straat zou rollen.quote:Op maandag 2 september 2013 10:56 schreef kvd het volgende:
[..]
Als ik het goed begrijp is het misgegaan in het huwelijk toen Raf in Engeland voebalde en Syl steeds in Duitsland was voor haar werk. Dat Raf in het land van de voetbalsexschandalen netjes 's avonds thuiszat met warme choco en slagroom en een stroopwafel, terwijl hij in zijn eentje Eastenders lag te kijken op de bank...vind ik ook niet geloofwaardig.quote:Op maandag 2 september 2013 11:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk dat dat te kort dag was, Sylvie kon niet gelijk Sabia, haar beste vriendin, de schuld geven van de scheiding, want dan wist ze zeker dat alle modder door de straat zou rollen.
quote:Op maandag 2 september 2013 11:19 schreef Uccie het volgende:
[..]
Als ik het goed begrijp is het misgegaan in het huwelijk toen Raf in Engeland voebalde en Syl steeds in Duitsland was voor haar werk. Dat Raf in het land van de voetbalsexschandalen netjes 's avonds thuiszat met warme choco en slagroom en een stroopwafel, terwijl hij in zijn eentje Eastenders lag te kijken op de bank...vind ik ook niet geloofwaardig.
Dan had ze Sabia ook niet moeten vragen of ze het met Rafael wilde aanleggen.quote:Op maandag 2 september 2013 11:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk dat dat te kort dag was, Sylvie kon niet gelijk Sabia, haar beste vriendin, de schuld geven van de scheiding, want dan wist ze zeker dat alle modder door de straat zou rollen.
Wat had in januari niet naar buiten moeten komen? De klap? Dan hadden ze de media niet moeten opzoeken.quote:Op maandag 2 september 2013 11:13 schreef Uccie het volgende:
[..]
Het is, denk ik, nooit de bedoeling geweest dat dit allemaal al naar buitenkwam in januari. Waarschijnlijk hebben ze de hele scheiding in stilte willen regelen en dan pas bekend maken als het volledig definitief was. Wat Saab en Khalid wel gelukt is, misschien kwam daar het idee wel van.
Die klap hebben ze naar buiten gebracht omdat ze niet wisten of iemand anders van dat feestje het zou doen. En toen is het balletje gaan rollen, maar gezien de column in Grazia is dat niet de bedoeling geweest.quote:Op maandag 2 september 2013 11:22 schreef kvd het volgende:
[..]
Wat had in januari niet naar buiten moeten komen? De klap? Dan hadden ze de media niet moeten opzoeken.
In stilte een scheiding regelen, daar hadden ze voor oud en nieuw alle tijd voor. Zelfs na oud en nieuw als er niks naar buiten zou zijn gebracht.
Maar een van de gasten heeft dat toch naar buiten gebracht?quote:Op maandag 2 september 2013 11:24 schreef Uccie het volgende:
[..]
Die klap hebben ze naar buiten gebracht omdat ze niet wisten of iemand anders van dat feestje het zou doen. En toen is het balletje gaan rollen, maar gezien de column in Grazia is dat niet de bedoeling geweest.
Precies! Ik denk dat Syl plotseling gedacht heeft: Welke man gaat nou vreemd, als hij een "perfecte vrouw" als Sylvie heeft. Dus probeert ze dat terug te draaien en verzint daarna de klap/duw.quote:Op maandag 2 september 2013 11:21 schreef kvd het volgende:
Dan had ze Sabia ook niet moeten vragen of ze het met Rafael wilde aanleggen.
Maar is die klap/duw daadwerkelijk door de gasten opgemerkt? Er is niemand die er iets over zegt, niemand die het of voor Sylvie opneemt of voor Rafael. Of de gasten houden hun mond er braaf over of niemand heeft er daadwerkelijk iets van meegekregen. Ze hadden dus helemaal niets naar buiten hoeven te brengen.quote:Op maandag 2 september 2013 11:24 schreef Uccie het volgende:
[..]
Die klap hebben ze naar buiten gebracht omdat ze niet wisten of iemand anders van dat feestje het zou doen. En toen is het balletje gaan rollen, maar gezien de column in Grazia is dat niet de bedoeling geweest.
Ik ben wel nieuwsgierig naar wat er precies tussen Betty en Sabia heeft gespeeld, ik heb zomaar het idee dat die twee dames een eigen vete hebben.quote:Op maandag 2 september 2013 11:24 schreef sherezade het volgende:
Ik ben benieuwd wat er vandaag weer allemaal voor een nieuwtjes komen![]()
Die lult ook een eind weg. Eerst waren ze overburen, toen woonden ze samen/deelden een appartement.quote:Op maandag 2 september 2013 11:29 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ben wel nieuwsgierig naar wat er precies tussen Betty en Sabia heeft gespeeld, ik heb zomaar het idee dat die twee dames een eigen vete hebben.
Nee, maar dat is een inschattingsfout geweest.quote:Op maandag 2 september 2013 11:29 schreef kvd het volgende:
[..]
Maar is die klap/duw daadwerkelijk door de gasten opgemerkt? Er is niemand die er iets over zegt, niemand die het of voor Sylvie opneemt of voor Rafael. Of de gasten houden hun mond er braaf over of niemand heeft er daadwerkelijk iets van meegekregen. Ze hadden dus helemaal niets naar buiten hoeven te brengen.
En als er iets is en ze is niet meer zo vriendinnen met Syl, staat ze vooraan om haar verhaal te doen.quote:Op maandag 2 september 2013 11:30 schreef kvd het volgende:
[..]
Die lult ook een eind weg. Eerst waren ze overburen, toen woonden ze samen/deelden een appartement.
Ik dacht Syl zelf stiekem.quote:Op maandag 2 september 2013 11:26 schreef sherezade het volgende:
[..]
Maar een van de gasten heeft dat toch naar buiten gebracht?
Nee, dat waren Syl en Raf zelf, in een interview met Bild, daarvoor was nog niks bekend. Op 2 januari maakten ze het zelf bekend. Hij zou haar voor 10 gasten hebben geslagenquote:Op maandag 2 september 2013 11:34 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Volgens mij had Sylvie tot nu toe nog niets gezegdOok niet over die ''klap''.
Dat waren anonieme bronnen...
Daarna kwam die Franse Lultoen kwam Sabia, en nu pas heeft Sylvie dat interview gegeven.
En volgens mij heeft ze de naam Sabia niet eens genoemd.
staat ook hier
http://www.klatsch-tratsc(...)er-vorstellen/176328
In einem aktuellen TV-Interview mit ‘RTL-’Exclusiv’-Moderatorin Frauke Ludowig (49), das heute ausgestrahlt wird, äußert sich die nur 1,58m kleine RTL-Moderatorin zu ihrem derzeit bewegten Privatleben, dem Ende ihrer Ehe und wie sie versucht, ihren Sohn zu schützen. Und sie hält sich in dem Interview im Hamburger Hotel ‘Vier Jahrszeiten’ heute Mittag erstaunlich zurück, hinsichtlich der von der ‘Bild’-Zeitung kolportierten Schlammschlacht.
Den Namen ihrer besten Ex-Freundin nimmt sie dabei nicht einmal in den Mund.
Maar vanavond zal er wel ondertiteling zijn is misschien wel handig![]()
http://pressroom.rtl.nl/r(...)ond-in-rtl-boulevard
Sylvie van der Vaart heeft voor het eerst een interview gegeven over haar scheiding. Dit vraaggesprek is vanavond bij RTL in Duitsland te zien in het programma ‘RTL Exclusiv’. In Nederland is het vanavond meteen ook te zien in het RTL 4-programma ‘RTL Boulevard’.
In het gesprek kijkt Sylvie terug op de afgelopen weken, sinds het nieuws naar buiten kwam dat zij en Rafael van der Vaart gaan scheiden. Ook gaat ze in op de rol van de paparazzi, de afleiding die ze krijgt door haar werk en wat er voor haar op dit moment het allerbelangrijkste is: haar zoon Damian.
In de studio van ‘RTL Boulevard’ zijn vanavond Winston Gerschtanowitz, Albert Verlinde en Peter van der Vorst.
Website: http://www.rtlboulevard.nl
RTL 4, maandag 21 januari tussen 18.35 en 19.30 uur.
Ik dacht eerst dat Betty een PR dame van Sylvie wasquote:Op maandag 2 september 2013 12:13 schreef Kim-Holland het volgende:
https://twitter.com/bettymoghaddam
Je gaat bijna denken dat het een anonieme Twitteraccount van Syl is..
Oh, ik kijk er nu al naar uit:quote:Op maandag 2 september 2013 11:33 schreef Uccie het volgende:
[..]
En als er iets is en ze is niet meer zo vriendinnen met Syl, staat ze vooraan om haar verhaal te doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |