abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130715607

Tijdlijnen:

Sylvie- Rafael

2003 : Sylvie Meis en Rafael van der Vaart krijgen een relatie.
2005: 10 juni 2005 ,Sylvie en Rafael trouwen in de Laurentiuskerk in Heemskerk.
2006: 28 mei, zoon Damian wordt geboren.
2009: In mei hoort Sylvie dat zij borstkanker heeft. Sylvie is succesvol geopereerd.
2011: 16 juni, opnieuw getrouwd in een klein kapel in Las Vegas.
2013: 2 januari, Rafael en Sylvie gaan na een huwelijk van ruim zeven jaar uit elkaar.
2013: 8 april, Rafael heeft een relatie met Sabia Boulahrouz. (beste vriendin van Sylvie)

Khalid - Sabia:

2005: Sabia Engizek en Khalid Boulahrouz krijgen een relatie.
2006: December, Khalid en Sabia gaan trouwen.
2008: 18 juni, dochtertje Anissa is drie maanden te vroeg geboren en overleden.
2008: Sabia: Het was zo zwaar Anissa te laten gaan. Op het moment dat ik haar in mijn armen had,
dacht ik dat ze sliep en dat ze misschien zo wakker zou worden. Khalid was er steeds voor me.
2010: 18 Maart, dochtertje Amaya geboren.
2010: In 2010 zijn Sabia en Khalid uit elkaar gegaan.
2011: 30 januari, zoon Daamin wordt geboren.
2012: 18 juli , Khalid tekent 2-jarig contract Sporting Clube de Portugal.
2012: Zomer 2012, Khalid vertrekt naar Lissabon. Sabia woont in Hamburg.
2012: Scheidingsprocedure is in 2012 afgerond. Khalid en Sabia houden dit geheim.
2013: 7 januari, Khalid en Sabia maken officieel bekend dat ze gescheiden zijn.
2013: 8 april, Khalid heeft via de media moeten horen dat Sabia een relatie heeft met Rafael.
Khalid vindt het respectloos dat Sabia hem niet eerst zelf heeft ingelicht.

Sabia en Rafael:

2013: 8 april, Rafael van der Vaart en Sabia Boulahrouz hebben een relatie.
2013: 4 augustus, Rafael en Sabia gaan samenwonen in de villa aan de Alstar rivier in Hamburg.
2013: 6 augustus, Katharina (17) die bij haar vader Milan Bakrac woont is bij haar moeder Sabia en Rafael.
2013: 13 augustus ,"'Als ik wél zwanger zou zijn, zou ik daar zeker niet om liegen. En Rafael ook niet.
2013: 15 augustus, Khalid Boulahrouz baalt dat Sabia nog steeds zijn achternaam gebruikt.

Khalid Boulahrouz:

2013: Juni 2013, Khalid heeft op de Beethovenstraat in Amsterdam een luxueus drie-kamerappartement gekocht . Volgens Bild keert de centrale verdediger mogelijk terug naar Nederland.
2013: 15 augustus, Khalid kon in zijn huwelijk niet de rust vinden die hij nodig had.
"Ik wilde dat nooit, de rode lopers en de belletjes met Albert Verlinde en zo. Ik wilde alle aandacht bij het voetbal leggen. Ik wilde rusten, lekker thuis zijn. Een profvoetballer wil eigenlijk maar één ding en dat is thuis rust vinden. Die rust vond ik niet. Sabia wilde dan iets doen. Sinds de scheiding voel ik me stukken beter. Sabia is geen slecht mens, ik ben geen slecht mens. We zijn andere types, staan heel anders in het leven. Met een nieuwe relatie ben ik niet bezig.
2013: 18 augustus, Khalid voetbalt nu nog bij Sporting Portugal. Door de noodlijdende financiën moest hij op zoek naar een nieuwe club. West Ham United is bereid een bescheiden transfersom te betalen en vervolgens ook de salariskosten voor hun rekening te nemen. Khalid Boulahrouz kan voor twee jaar tekenen bij West Ham United , Londen, waar hij eerder al woonde in zijn Chelsea-jaren.

Sylvie:

2013: Sylvie's contract bij het Duitse RTL zal met twee jaar worden verlengd en haar salaris
wordt verdubbeld naar vier miljoen euro. Dit maakt haar de best betaalde presentator van RTL.
RTL: Sylvie is een hele sympathieke vrouw. Ze is beeldschoon. De Duitsers houden van haar.
Sylvie: Natuurlijk ben ik altijd wel zelfstandig en onafhankelijk geweest, maar ik ben nu in een andere fase van mijn leven beland. Ik zeg altijd dat 2013 mijn jaar van de vrijheid is. Ik ben trots op dingen die ik in het leven heb bereikt.

Guillaume Zarka

2013: 21 augustus, Ex-vriend Guillaume Zarka: Sylvie en Sabia waren in Parijs en konden in een restaurant niet van elkaar afblijven. De volgende avond in een nachtclub stonden Sylvie en Sabia uitgebreid te tongrollen.

Villa Rafael en Sabia aan de Alster in Hamburg.

Sylvie en Damian aan de Alster in Hamburg.

Sabia , dochter Katherina en Amaya.

Rafael: Sabia is een familiemens.

filmpjes
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 2% gewijzigd door roos85 op 02-09-2013 12:49:18 ]
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  zondag 1 september 2013 @ 19:51:04 #2
211040 Uccie
The bells...the bells....
pi_130715722
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 19:46 schreef sherezade het volgende:

[..]

Omdat mensen (niet allemaal) hier al gelijk een vooroordeel hebben wanneer een vrouw er goed uitziet .
Het gaat zich nog niet zozeer over Silvie maar over het feit dat mensen dan altijd vooroordelen hebben wanneer ze een mooie vrouw zien, het zijn dan gelijk hoeren, helemaal nep,kut karakter en verder kunnen ze nooit iets goed doen
Nou weet ik niet, er zijn mooiere vrouwen dan Syl op tv en in de bladen, waar ik dat helemaal niet bij heb. Bij Sylvie is het alleen een optelling van alle berichtgeving en interviews die ze over de afgelopen 10 jaar gedaan heeft, en ze wordt er gewoon niet leuker op.
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
  Moderator zondag 1 september 2013 @ 19:52:37 #3
184769 crew  Deisyy
pi_130715805
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 19:46 schreef sherezade het volgende: [..] Omdat mensen (niet allemaal) hier al gelijk een vooroordeel hebben wanneer een vrouw er goed uitziet . Het gaat zich nog niet zozeer over Silvie maar over het feit dat mensen dan altijd vooroordelen hebben wanneer ze een mooie vrouw zien, het zijn dan gelijk hoeren, helemaal nep,kut karakter en verder kunnen ze nooit iets goed doen
Dan heb je afgelopen week niet bijgelezen toen het over Touriya ging, daar werd door veel users over gezegd haar een mooie vrouw te vinden.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  Redactie Frontpage / Sport zondag 1 september 2013 @ 19:54:23 #4
54593 crew  Olga
Cheese
pi_130715892
quote:
7s.gif Op zondag 1 september 2013 19:51 schreef Uccie het volgende:

[..]

Nou weet ik niet, er zijn mooiere vrouwen dan Syl op tv en in de bladen, waar ik dat helemaal niet bij heb. Bij Sylvie is het alleen een optelling van alle berichtgeving en interviews die ze over de afgelopen 10 jaar gedaan heeft, en ze wordt er gewoon niet leuker op.
Dat dus. Bij mij heeft het echt geen fuck te maken met hoe ze eruit ziet.
Genealogie: Niet alleen voor oude knarren
pi_130716112
Linda de Mol weet het perfect uit te leggen:

quote:
In 2010 zei Sylvie Meis, toen nog van der Vaart geheten dat Linda de Mol haar rolemodel was. Immers zij wilde net als de vrouw uit de de Mol-dynastie als presentatrice doorbreken bij onze oosterburen.

Maar het is nogal onwaarschijnlijk dat Sylvie dat nu nog zegt. Linda de Mol geeft haar collega in haar maandelijkse editorial van haar eigen magazine flink van katoen………

“Om heel eerlijk te zijn vond ik de columns die het sprookje al die tijd zo bevestigden niet leuk om te lezen”, schrijft Linda over Sylvie van der Vaarts geschrijf in Grazia. “Omdat ik totaal niet in sprookjes geloof en het niet fijn vind alleen maar te lezen wat een perfect jetsetleven iemand leidt”,vervolgt ze.

Linda de Mol hekelt het schrijven van Sylvie over ‘dure etentjes, helikopters, en must-have truitjes van ¤600,-, shoppingtrips met Dani naar Parijs en rode lopers in een echte Valentino? “I don’t give a damn.”

Wat dan wel volgens Linda? “Geef ons een kijkje in je ziel en laat de echte Sylvie opstaan. Vertel over de ochtend dat je op de foto moest maar je ogen van het huilen zo opgezwollen waren dat er geen make-up op kon’, schrijft Linda heel terecht.

Ik denk dat Linda toch schrijft wat vele vrouwen hebben gedacht de afgelopen maanden. Als zelfs het NOS-Journaal meldt dat het zogenaamde ‘sprookjeshuwelijk’ aan diggelen is, heb je de schijn heel knap heel lang heel hoog gehouden.

“Vertel over de níet leuke kant van het voetbalvrouw zijn. Je onzekerheid over welke vent die nu op je afkomt in godsnaam te vertrouwen is en liefst ook eens een keer dat je met water in je mond naar die pasta carbonara zat te kijken, maar toch die salade nam omdat je in die Hunkemöller-strings beeldig moet blijven.”

Linda weet uit eigen ervaring hoe het is om de vader van je kinderen uit huis te zien vertrekken. De producente van de serie ‘Divorce’ schrijft dan ook: “Vertel hoe verdrietig het is je kleine mannetje te moeten uitleggen waarom papa er niet elke dag is.”

“Ik verbaas me over alle ophef”, zei Linda gisteravond die bij DWDD aan tafel zat om een nieuw programma te promoten. “Ik vond hem eigenlijk wel vriendelijk. Bovendien heb ik nog niks van Sylvie zelf gehoord, dus het zal allemaal wel meevallen…”
  zondag 1 september 2013 @ 20:01:55 #6
211040 Uccie
pi_130716251
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 19:58 schreef nummer_zoveel het volgende:
Linda de Mol weet het perfect uit te leggen:

[..]

Ja dit precies
  Redactie Frontpage / Sport zondag 1 september 2013 @ 20:02:03 #7
54593 crew  Olga
Cheese
pi_130716258
Samenvatting van het interview volgens de Televaag

quote:
Sylvie: 'Ik ben intens verdrietig'
van onze redactie
AMSTERDAM -

Sylvie van der Vaart moet net als haar zoon Damián (7) wennen aan de nieuwe privé-situatie.

"Het is zo'n extreme situatie dat ik het gevoel heb dat ik niet kan ademen," zegt ze in een exclusief interview met RTL Duitsland. "Ik hoop dat dat gevoel verdwijnt".

Sylvie werd deze week door haar voormalig beste vriendin Sabia Engizek beschuldigd van jarenlang vreemdgaan. Sabia, die een relatie heeft met Sylvies ex Rafael van der Vaart, lijkt zich intussen opperbest te vermaken met Sylvies zoontje Damián.

"Het belangrijkste is dat hij gelukkig is. En het is goed dat hij went aan de nieuwe levenssituatie," zegt ze in het interview.

"Ik denk dat iedereen wel kan begrijpen dat ik intens verdrietig ben. Het leven loopt niet altijd perfect. Ik vertel Damián ook waarom ik niet zo happy ben, maar wil hem daar tegelijkertijd niet teveel mee belasten. Een kind wil altijd dat zijn ouders gelukkig zijn."

Negatief over haar ex praat Sylvie verder niet. "Ik kan me geen betere vader voor Damián voorstellen dan Rafael".
Genealogie: Niet alleen voor oude knarren
  Trouwste user 2022 zondag 1 september 2013 @ 20:02:06 #8
7889 tong80
Spleenheup
pi_130716259
Linda de Smol :D Het vlees geworden marketingconcept

Wat is er niet nep aan die trien :?

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_130716359
_O-

quote:
In het vliegtuig met Sylvie van der Vaart
07/01/2013

Rafael en Sylvie van der Vaart waren het gesprek van de week. Niet alleen De Telegraaf besteedde aandacht aan hun breuk, ze haalden ook het Achtuurjournaal en de voorpagina van nrc.next. "Ik had niet anders verwacht", zegt Sylvie van der Vaart in het vliegtuig op weg naar Amsterdam. Wat vindt ze van de kritiek dat hun scheiding niet thuishoort in de ‘serieuze’ media? "Onzin," antwoordt de voetbalvrouw en tv-presentatrice. "Als een potvis de voorpagina haalt, dan mogen wij dat ook." Ik vertel dat het om een bultrug ging. "Ja, nu weet ik het weer," zegt Sylvie. "Bultrug Nikkie! Een enorm log gevaarte." Wat vindt ze van Bas Heijne die schrijft dat er beter over Syrië kan worden bericht? "Wie is Bas Heijne? Is dat ook een bultrug?" vraagt Sylvie. "En trouwens, Syrië is elke dag al in het nieuws. De mensen willen ook wel een keertje wat leuks lezen."

In het blad Grazia staat een column van Sylvie van der Vaart waarin ze schrijft over een geweldige jaarwisseling."‘Het is allemaal de schuld van medium Sarina", vertelt de voetbalvrouw en tv-presentatrice. "Ze had gezegd dat het een knallend oud en nieuw zou worden." Sylvie kijkt even uit het raam. "Wist ik veel dat ze bedoelde dat Rafael mij een klap zou verkopen," zegt ze dan. "De Syrische president heeft vast een gezelligere jaarwisseling gehad."
Ernest van der Kwast is schrijver. Hij debuteerde in 2005 met zijn roman Soms zijn dingen mooier als er mensen klappen. Zijn autobiografische roman Mama Tandoori (2010) was een bestseller. Voor atpinspires zit Ernest maandelijks fictief in het vliegtuig met iemand die in het nieuws is.
  Moderator zondag 1 september 2013 @ 20:04:03 #10
184769 crew  Deisyy
pi_130716366
  zondag 1 september 2013 @ 20:04:04 #11
211040 Uccie
pi_130716370
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 20:02 schreef tong80 het volgende:

In elk geval niet de botox, maar dat geeft ze in elk geval toe.
pi_130716387
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 20:02 schreef tong80 het volgende:

Die maakt er ook geen geheim van dat ze zich helemaal plat spuit met botox en een rimpelkop heeft van zichzelf.
  zondag 1 september 2013 @ 20:27:58 #13
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_130717642
quote:
1s.gif Op zondag 1 september 2013 20:04 schreef Deisyy het volgende:
[ afbeelding ]
OMG, Linda is zo net een Moniek vd Ven kloon :o
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  † In Memoriam † zondag 1 september 2013 @ 20:32:21 #14
37843 lady-wrb
kortaf
pi_130717929
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 20:27 schreef Leandra het volgende:

[..]

dat is het eerste dat ik dacht :Y
pi_130718037
  Moderator zondag 1 september 2013 @ 20:38:02 #16
184769 crew  Deisyy
pi_130718327
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 20:27 schreef Leandra het volgende:

[..]

Verrek, nu je het zegt :o
pi_130718750
quote:
  zondag 1 september 2013 @ 20:48:58 #18
211040 Uccie
pi_130719110
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 20:43 schreef bloempje-moi het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
_O- _O-
  zondag 1 september 2013 @ 22:46:52 #20
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_130727185
Ik blijf team Sylvie w/
Vind haar helemaal niet leeg overkomen, ze is ontzettend mooi en in de puntjes verzorgd dat wel, maar dat hoort ook bij haar werk/image.
Ik zie ook niet in waarom ze haar ware gevoelens zou moeten delen met de buitenwereld , wie weet huilt ze heel wat af als ze alleen is maar toont ze dat verder niet. Beetje binnenvetter lijkt het me wel.
In elk geval vind ik haar meer klasse hebben dat Sabia die haar hart lucht in het openbaar en iedereen deelgenoot wil maken van haar haat naar Sylvie, hou dat lekker voor jezelf en speel mooi weer voor de buitenwacht zodat de kinderen er later niets van hoeven meekrijgen? :{w
pi_130730160
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 22:46 schreef Flow3r het volgende:
Ik blijf team Sylvie w/
Vind haar helemaal niet leeg overkomen, ze is ontzettend mooi en in de puntjes verzorgd dat wel, maar dat hoort ook bij haar werk/image.
Ik zie ook niet in waarom ze haar ware gevoelens zou moeten delen met de buitenwereld , wie weet huilt ze heel wat af als ze alleen is maar toont ze dat verder niet. Beetje binnenvetter lijkt het me wel.
In elk geval vind ik haar meer klasse hebben dat Sabia die haar hart lucht in het openbaar en iedereen deelgenoot wil maken van haar haat naar Sylvie, hou dat lekker voor jezelf en speel mooi weer voor de buitenwacht zodat de kinderen er later niets van hoeven meekrijgen? :{w
Nou ik vindt Sylvie een hoer maar dat is mijn mening.
  maandag 2 september 2013 @ 00:12:21 #22
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_130730421
Want?
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_130730490
Niks mis met botox en vervolgens ontkennen, dat doen zoveel mensen (Sylvie ook) en 't gaat andere mensen ook niks aan.
pi_130730629
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 00:12 schreef static het volgende:
Want?
Als een heel stadion het roept zal er wel een kern van waarheid in zitten :)
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
  maandag 2 september 2013 @ 00:22:29 #25
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_130730666
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 00:21 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Een heel stadion van afgewezen minnaars en ex-vriendinnen :')
  † In Memoriam † maandag 2 september 2013 @ 00:34:21 #26
43556 miss_dynastie
pi_130730944
quote:

[..]

_O-
  maandag 2 september 2013 @ 00:42:59 #27
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_130731135
quote:

[..]

Volgens mij ben jij dan te simpel. :')
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_130731758
quote:
1s.gif Op zondag 1 september 2013 20:04 schreef Deisyy het volgende:
[ afbeelding ]
Duckface en een pijpmondje, dat zijn dus 99 procent van alle beelden van een vrouw op het internet _O-
pi_130732281
http://www.focus.de/kultu(...)cht_aid_1087823.html

Sylvie van der Vaart hat genug von der Trennungs-Schlammschlacht

Sonntag, 01.09.2013

Sylvie und Rafael van der Vaart haben ihre Ehe in der Öffentlichkeit zelebriert, nun wird auch die Trennung der beiden öffentlich ausgetragen. Doch jetzt will Sylvie einfach nur noch ihre Ruhe. „Ich habe das Gefühl, nicht mehr atmen zu können“, sagt sie.

„Wir haben um unsere Ehe gekämpft“, sagte Sylvie van der Vaart in einem 60-minütigen Interview mit RTL-Exclusiv-Moderatorin Frauke Ludovic. „Jeder kann verstehen, dass man unendlich traurig ist, wenn so etwas zerbricht“. Doch für ihren Sohn will sie weiterhin versuchen eine selbstbewusste, strahlende Mutter zu sein. „Ich versuche Damian in Kindersprache zu erklären, warum ich nicht immer happy bin. Aber Kinder wollen, dass ihre Eltern glücklich sind, deshalb versuche ich für ihn stark zu sein“, so Sylvie.

Ihrem sieben Jahre alten Sohn zuliebe hat Sylvie van der Vaart auch regelmäßigen Kontakt zu ihrem Ex-Mann. Der kleine Damian soll weiterhin bei seiner Mutter und seinem Vater aufwachsen. Per Anruf oder sms koordinieren der HSV-Kicker und die TV-Moderatorin, die Termine ihres gemeinsamen Sohnes. „Es ist wichtig, dass wir respektvoll miteinander umgehen“, sagte Sylvie van der Vaart in dem Interview. Sie könne sich nach wie vor keinen besseren Vater für Damian vorstellen, deshalb wollen die beiden ein gleichberechtigtes Sorgerecht beantragen.

„Am Ende zählt die Familie“
„Ich wünsche mir Ruhe“, gestand der „Let’s Dance“-Star. Sie wolle keine öffentliche Schlammschlacht mehr. Die vielen Gerüchte um das Ende ihrer Ehe empfindet die 35-Jährige extrem belastend. „Ich habe manchmal das Gefühl nicht mehr atmen zu können“, sagte sie. Unterstützung bekommt sie derzeit vor allem von ihrem Bruder und ihren Eltern. „Am Ende zählt die Familie.“

Die Gründe für die Trennung waren, laut Sylvie, weder ihre ehemals beste Freundin Sabia Boulahrouz, die jetzt die neue Frau in Rafael van der Vaarts Leben ist, noch angebliche Affären ihrerseits. „Das war ein schleichender Prozess über – über Jahre hinweg“, erklärte der TV-Star. Die vielen Umzüge in verschiedene Länder, das monatelange Leben in Hotels und die schwer koordinierbaren Terminkalender der beiden des Promi-Paares hätten dazu beigetragen, dass sie sich auseinandergelebt haben.
pi_130732308
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 00:42 schreef static het volgende:

[..]

Volgens mij ben jij dan te simpel. :')
Volgens mij heb jij geen humor :D
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_130732938
Neue beste Freundin von Sylvie van der Vaart schaltet sich einRafael hat Sylvie schon früher betrogen!

Vergrößern Sylvie van der Vaart und Betty Moghaddam (l.)

Sind ständig zusammen: Sylvie van der Vaart (35) und Betty Moghaddam (34, l.).

mmer mehr Zoff. Immer neue Vorwürfe. Die Schlammschlacht um Sylvie van der Vaart (35) wird noch schlimmer...

JETZT SCHALTET SICH SYLVIES NEUE BESTE FREUNDIN EIN!

Vergrößern Sylvie van der Vaart mit bester Freundin Betty MoghaddamFlughafen Frankfurt am 30. August: Sylvie van der Vaart (r.) und Betty Moghaddam auf dem Weg nach Hamburg
Foto: Vincenzo Mancuso
.
► Wer ist sie?

Betty Moghaddam (34) war früher eine Freundin von Sabia Boulahrouz (35). Die beiden Frauen lebten im selben Haus im Hamburger Stadtteil Eimsbüttel. Über Sabia lernte Sylvie dann Betty kennen.

Heute weicht sie der TV-Moderatorin nicht mehr von der Seite – und gibt ihr Schützenhilfe bei der Schlammschlacht um ihren Ex Rafael van der Vaart und dessen neue Liebe Sabia ...

Auf dem holländischen Kanal „SBS“ lästerte Betty: „Rafael und Sabia haben nicht erst im März etwas miteinander angefangen. Sie haben ihre Affäre schon Ende Oktober begonnen. Da hatte sie schon ihre schmutzigen Finger in der Beziehung zwischen Sylvie und Raffa!“

Bedeutet: Rafael soll schon viel früher Sylvie betrogen haben!

Betty behauptet: „Jeder bei uns im Haus hat ihn im Flur gesehen. Mit der Kappe ins Gesicht gezogen, weil er sie heimlich besuchen wollte. Ich schwöre Stein und Bein, dass ich die Wahrheit über die Affäre sage!“

Sylvie und Betty vereint gegen Sabia! Aus dem Duell der Freundinnen ist ein Dreikampf geworden.

„Sabias ganzes Leben besteht aus Lügen. In ihrer Vergangenheit war sie doch auch nie treu! Sie hat absolut zwei Gesichter und ist nicht so, wie sie tut“, sagt Betty sauer.

Nun ist Betty die engste Vertraute von Sylvie. Und die kann eine neue beste Freundin gut gebrauchen. Aber ob sie die Richtige gefunden hat ..
  Moderator maandag 2 september 2013 @ 08:26:48 #32
184769 crew  Deisyy
pi_130733511
En Sylvie doet het weer, ze laat een ander de vuile was buiten hangen :')

Maar eigenlijk is het niet meer dan een smoezelig shirtje, want dit wisten we toch eigenlijk al.
pi_130733527
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 00:22 schreef Flow3r het volgende:

[..]

Een heel stadion van afgewezen minnaars en ex-vriendinnen :')
Daar kan je er wel 2 mee vullen :')
  Trouwste user 2022 maandag 2 september 2013 @ 08:48:46 #34
7889 tong80
Spleenheup
pi_130733746

'Oooooh Betty.....'

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  maandag 2 september 2013 @ 08:52:21 #35
211040 Uccie
pi_130733789
quote:
1s.gif Op maandag 2 september 2013 08:26 schreef Deisyy het volgende:
En Sylvie doet het weer, ze laat een ander de vuile was buiten hangen :')

Maar eigenlijk is het niet meer dan een smoezelig shirtje, want dit wisten we toch eigenlijk al.
Maar wel hypocriet zitten verkondigen dat je rust wilt :r
  maandag 2 september 2013 @ 09:06:32 #36
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_130733972
Doet het weer? Wie heeft ze dan eerder voor haar karretje gespannen?
Toch niet die Franse Willie, die haar in zijn interview als een lege slaaphuls neerzette?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  maandag 2 september 2013 @ 09:09:36 #37
185670 Poezewoes
Feyenoord mijn cluppie!!!
pi_130734017
Sylvie verliest regie in LIEFDESTHRILLER

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
pi_130734321
Qua de vuile was niet buiten hangen voor de kids: Sylvie die "hij heeft me geslaaaaagen!" riep met de jaarwisseling, da's ook niet heel chique dan hè.
pi_130734349
Het is me nog steeds niet duidelijk of Sylvie dat nu riep of andere bronnen rondom hun.
  Trouwste user 2022 maandag 2 september 2013 @ 09:36:42 #40
7889 tong80
Spleenheup
pi_130734412
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 09:32 schreef nummer_zoveel het volgende:
Het is me nog steeds niet duidelijk of Sylvie dat nu riep of andere bronnen rondom hun.
Heeft ze het ooit tegengesproken ?

† In Memoriam † maandag 2 september 2013 @ 09:36:43 #41
43556 miss_dynastie
pi_130734415
quote:
Syl heeft het in ieder geval niet ontkend. Terwijl ze toen Willem haar als halve hoer afschilderde wel direct voor zichzelf opkwam.
pi_130734436
quote:
De Bild heeft het naar buiten gebracht, die had een interview met Syl en Raf waarin dat gezegd werd. Zodat ze alle aanwezigen voor konden zijn en er geen roddels zouden komen.

En in mijn naïviteit neem ik aan dat dat interview echt heeft plaatsgevonden en het echt is gezegd, anders zal er vast wel iets juridisch vanuit Syl/Raf zijn gestart (helemaal nu haar advocatenteam op Saab en Closer/Guillaume is gezet)
  Moderator maandag 2 september 2013 @ 09:39:14 #43
184769 crew  Deisyy
pi_130734452
quote:
11s.gif Op maandag 2 september 2013 09:06 schreef Copycat het volgende:
Doet het weer? Wie heeft ze dan eerder voor haar karretje gespannen?
Toch niet die Franse Willie, die haar in zijn interview als een lege slaaphuls neerzette?
De gasten die het oudejaarsfeestje bij Raf en Syl vierden en het verhaal van de klap naar buiten brachten.
  maandag 2 september 2013 @ 09:40:25 #44
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_130734467
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 09:36 schreef tong80 het volgende:

Heeft ze het ooit tegengesproken ?

Raf ook niet volgens mij.
pi_130734513
quote:
7s.gif Op maandag 2 september 2013 09:40 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik zit even te denken wat hij bij Derksen in dat 1 op 1 interview heeft gezegd. Ik ben de letterlijke reactie kwijt.

Iemand?
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  Moderator maandag 2 september 2013 @ 09:42:43 #46
184769 crew  Deisyy
pi_130734516
quote:

[..]

Jawel, in een interview met Johan Derksen heeft Raf de klap ontkend.
pi_130734524
quote:

[..]

Blijft de duw nog wel mogelijk natuurlijk...
pi_130734543
Tja Raf moest wel ontkennen ook eigenlijk. Of het nou waar is of niet.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  maandag 2 september 2013 @ 09:47:03 #50
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_130734591
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 09:43 schreef kvd het volgende:

Blijft de duw nog wel mogelijk natuurlijk...
Was het volgens (de bronnen rondom) Sylvie een duw en een klap? Het speelt te lang, deze gate :') .
pi_130734652
  maandag 2 september 2013 @ 09:51:00 #52
211040 Uccie
pi_130734663
quote:
11s.gif Op maandag 2 september 2013 09:47 schreef Copycat het volgende:

[..]

Was het volgens (de bronnen rondom) Sylvie een duw en een klap? Het speelt te lang, deze gate :') .
Ik kan me helemaal niet herinneren dat er ooit bronnen zijn geweest buiten Syl/Raf die iets hebben gezegd.
pi_130734688
quote:

[..]

Oh...euhm....mijn geheugen zegt eerst een klap. Later zou Raf zijn gaan slapen en Syl hem wakker hebben gemaakt en dat hij daar zo van schrok dat hij haar omver duwde en zij met een grote klap op de grond viel (die beneden te horen zou zijn geweest)

Ga even zoeken...
pi_130734691
quote:

[..]

Ik meen iets te herinneren met wakker gemaakt worden en van zich vanaf duwen op de een of andere manier..
  Moderator maandag 2 september 2013 @ 09:52:23 #55
184769 crew  Deisyy
pi_130734696
quote:

[..]

Volgens Telegraaf heeft ze een klap gehad, is daardoor gevallen en heeft ze blauwe plekken opgelopen.

Alleen snap ik Raf's "Het was heel dom van me. Ik ben een idioot. Het spijt me zeer. Dit had nooit mogen gebeuren" niet als hij het later ontkent.

http://www.telegraaf.nl/p(...)vie_en_Rafael__.html
  Moderator maandag 2 september 2013 @ 09:53:41 #56
184769 crew  Deisyy
pi_130734718
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 09:52 schreef kvd het volgende:

[..]

Oh...euhm....mijn geheugen zegt eerst een klap. Later zou Raf zijn gaan slapen en Syl hem wakker hebben gemaakt en dat hij daar zo van schrok dat hij haar omver duwde en zij met een grote klap op de grond viel (die beneden te horen zou zijn geweest)

Ga even zoeken...
Was dat niet onze eigen interpretatie?

Het is wel erg dat ik de werkelijkheid niet meer van de realiteit kan scheiden in deze soap :D
  maandag 2 september 2013 @ 09:54:14 #57
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_130734726
Het is allemaal zo ondoorzichtig dat je er eigenlijk geen enkele conclusie uit kan trekken.

Slotje!

:+
pi_130734731
Op 3 januari:

quote:
Wat gebeurde op oudejaarsavond tussen Sylvie en Rafael?

Wat gebeurde er op oudejaarsavond tussen Sylvie en Rafael?
Volgens een reconstructie van het Duitse blad Bild escaleren de irritaties tussen Sylvie van der Vaart en Rafael op oudejaarsavond al ver voor middernacht.

Rafael van der Vaart trekt zich maandagavond al vroeg terug van het feestje dat hij en Sylvie organiseren voor tien vrienden.

Irritaties
Volgens de Duitse krant gaat hij naar de slaapkamer op de eerste verdieping. Het gloednieuwe appartement van 400 vierkante meter in het Hamburgse stadsdeel Eppendorf heeft twee verdiepingen.

De voetballer gaat vroeg naar bed vanwege de vele ruzies en irritaties die al de hele avond tussen het stel spelen. Hij gaat naar de slaapkamer en valt in slaap.

Knal
Als Sylvie de slaapkamer binnenkomt en hem aanspreekt, schrikt Rafael wakker. Volgens de Duitse krant duwt hij daarbij Sylvie van zich af, waardoor zij ten val komt. Met een luide klap komt zij op de vloer terecht.

De door het lawaai gealarmeerde gasten komen poolshoogte nemen. Zij treffen de geschrokken Sylvie aan op de vloer. Als zij zich over haar ontfermen besluit Rafael een wandeling te maken.

Dom
Over de duw zegt Van der Vaart later: ‘Dat was heel dom van mij.’ Sylvie laat weten dat zij Rafael al heeft vergeven.

Het echtpaar komt woensdag via hun management met een verklaring waarin ze laten weten uit elkaar gegroeid te zijn. Hierdoor behoort 'het voortzetten van hun relatie op dit moment niet meer tot de mogelijkheden'
http://www.elsevier.nl/Stijl/nieuws/2013/1/-1138379W/

quote:
Er sijpelen steeds meer details naar buiten over het geruchtmakende nieuwjaarsfeestje in huize Van der Vaart. De klap die Rafael aan Sylvie zou hebben gegeven, wordt in de Duitse krant Bild alweer afgezwakt tot een onopzettelijke duw. De voetballer zou zich de laatste uurtjes van 2012 hebben teruggetrokken op de bovenste verdieping van hun penthouse. Hij zou geïrriteerd zijn geweest door kleine ruzies eerder die dag. Hij sliep, terwijl Sylvie en de gasten, onder wie Sabia Boulahrouz (de vrouw van voetballer Khalid) en enkele HSV-spelers, het beneden gezellig hadden.
http://www.ad.nl/ad/nl/12(...)ht-nooit-slaan.dhtml

Het was dus al snel een duw ipv klap
pi_130734774
Syl is natuurlijk van dermate gewicht dat het wel een onwijs harde klap moet zijn geweest :D
  maandag 2 september 2013 @ 09:56:55 #60
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_130734778
quote:
1s.gif Op maandag 2 september 2013 09:52 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Volgens Telegraaf heeft ze een klap gehad, is daardoor gevallen en heeft ze blauwe plekken opgelopen.

Alleen snap ik Raf's "Het was heel dom van me. Ik ben een idioot. Het spijt me zeer. Dit had nooit mogen gebeuren" niet als hij het later ontkent.
Tenzij dat laatste een reactie op een andere vraag was...
- Sylvie claimt als geslagen te zijn omdat je met Sabia gezoend hebt.
- Het was heel dom van me. Ik ben een idioot. Het spijt me zeer. Dit had nooit mogen gebeuren.
Wullie bin KOEL © Soneal
  maandag 2 september 2013 @ 09:57:39 #61
211040 Uccie
pi_130734790
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 09:56 schreef roos85 het volgende:
Syl is natuurlijk van dermate gewicht dat het wel een onwijs harde klap moet zijn geweest :D
Ja, ik denk dat Raf uitademde en ze omver geblazen werd.
pi_130734802
quote:
7s.gif Op maandag 2 september 2013 09:57 schreef Uccie het volgende:

[..]

Ja, ik denk dat Raf uitademde en ze omver geblazen werd.
Denk het ja _O-

Of ze liet zich gewoon patsboem vallen en ging gillen als een speenvarken.
pi_130734808
quote:

[..]

Die klap was binnen een dag een duw en daar had hij spijt van.

quote:
1s.gif Op maandag 2 september 2013 09:53 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Was dat niet onze eigen interpretatie?

Het is wel erg dat ik de werkelijkheid niet meer van de realiteit kan scheiden in deze soap :D
Stond zelfs in de media (tenzij die het van hier hebben... ;) )
  maandag 2 september 2013 @ 09:59:39 #64
211040 Uccie
pi_130734812
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 09:58 schreef roos85 het volgende:

[..]

Denk het ja _O-

Of ze liet zich gewoon patsboem vallen en ging gillen als een speenvarken.
En Raf, half slaapdronken dacht, nou dan zal ik haar wel geslagen hebben.
  maandag 2 september 2013 @ 10:03:24 #65
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_130734884
Sylvie wilde nog een keer het sprookje liegen met oud en nieuw, en Raf had daar geen zin in en ging naar bed?

Blijft vreemd dat Petra van Bremen op nieuwjaarsdag dag nog een foto van feestje twittert alsof er niets aan de hand was.
Diezelfde Petra die in 2012 beste vriendinnen met Sylvie was, in Hamburg woont en sinds nieuwjaarsdag kennelijk niet meer in beeld is.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_130734982
quote:

[..]

VDV is dan ook niet de meest snuggere persoon op aard, blijkt wel uit het feit dat hij weer met een zelfde soort vrouw aan het aanpappen is.
Vreemder is dat het "advocatenteam" van Sylvie er niet meteen op gedoken is. Een tik zou toch makkelijk te bewijzen moeten zijn met al die getuigen die op je feestje aanwezig zijn.
  maandag 2 september 2013 @ 10:09:28 #67
211040 Uccie
pi_130734996
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 10:03 schreef Leandra het volgende:
Sylvie wilde nog een keer het sprookje liegen met oud en nieuw, en Raf had daar geen zin in en ging naar bed?

Blijft vreemd dat Petra van Bremen op nieuwjaarsdag dag nog een foto van feestje twittert alsof er niets aan de hand was.
Diezelfde Petra die in 2012 beste vriendinnen met Sylvie was, in Hamburg woont en sinds nieuwjaarsdag kennelijk niet meer in beeld is.
Ik heb het idee dat Sylvie het in gelijkwaardige vriendschappen niet zo goed doet.
pi_130735006
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 10:03 schreef Leandra het volgende:

Ik vermoed dat Syl helemaal niet zo hard is neergekomen en dat de aanwezige gasten achteraf verbaasd zijn over wat er zicht die nacht een verdieping boven hen heeft afgespeeld...
  maandag 2 september 2013 @ 10:14:51 #69
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_130735089
Ze kreeg een duw en viel met een klap op de grond. Twee vliegen in een klap ...
pi_130735191
Die 'klap' blijft een groot mysterie, we zullen het nooit weten.
Is Marilyn Monroe vermoord?
Wie was de echte moordenaar van JFK?
Is er in Roswell echt een ruimteschip met aliens neergestort?
De lijst wordt langer ;(
Tap tap tap
  Trouwste user 2022 maandag 2 september 2013 @ 10:32:59 #71
7889 tong80
Spleenheup
pi_130735399
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 10:21 schreef CherryLips het volgende:

Is er in Roswell echt een ruimteschip met aliens neergestort?
Nee, dat was in London, later in Hamburg.

pi_130735527
quote:

[..]

Misschien was dat over de duw waardoor ze omviel. Toen heeft Sylvie er een klap van gemaakt naar Bild en was Raf de gebeten hond.

Daarna moesten er nog wat geforceerde etentjes en uitjes komen om te laten zien hoe groots Sylvie wel niet was dat ze nog gewoon met Rafael omging ondanks alles, wat een supervrouw _O_
know'm sayin?
word? word.
  maandag 2 september 2013 @ 10:43:29 #73
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_130735642
Te zot voor woorden eigenlijk hè, dat je er aan meewerkt dat je partner graag een sprookje naar de buitenwereld presenteert....

Weet je wat, we gaan eind januari even gezellig uit eten, dan denken ze vast dat het goedkomt met Valentijnsdag.
Dat wordt eigenlijk alleen nog maar vreemder als je bedenkt dat er toen waarschijnlijk al een hele tijd wat speelde tussen Raf en Sabia, en dat Sylvie dat niet alleen al die tijd geweten heeft, maar het ook meer dan prima vond.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_130735922
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 10:43 schreef Leandra het volgende:
Te zot voor woorden eigenlijk hè, dat je er aan meewerkt dat je partner graag een sprookje naar de buitenwereld presenteert....

Weet je wat, we gaan eind januari even gezellig uit eten, dan denken ze vast dat het goedkomt met Valentijnsdag.
Dat wordt eigenlijk alleen nog maar vreemder als je bedenkt dat er toen waarschijnlijk al een hele tijd wat speelde tussen Raf en Sabia, en dat Sylvie dat niet alleen al die tijd geweten heeft, maar het ook meer dan prima vond.
Ik heb daar nog mijn vraagtekens bij.
Sabia zegt dat Sylvie aan haar heeft gevraagd om met Rafael aan te pappen/een ander heeft willen betalen om Rafael te verleiden zodat zij een goede reden had om zonder gezichtsverlies te kunnen breken met Rafael. Als Saab en Raf voor oud en nieuw al wat met elkaar hadden, dan gebruik je dat toch als reden voor de scheiding, dat was immers haar plan. Maar nee, er is een klap/duw die voor het eind van het huwelijk zorgt.
pi_130736361
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 10:56 schreef kvd het volgende:

[..]

Sabia zegt dat Sylvie aan haar heeft gevraagd om met Rafael aan te pappen/een ander heeft willen betalen om Rafael te verleiden zodat zij een goede reden had om zonder gezichtsverlies te kunnen breken met Rafael. Als Saab en Raf voor oud en nieuw al wat met elkaar hadden, dan gebruik je dat toch als reden voor de scheiding, dat was immers haar plan. Maar nee, er is een klap/duw die voor het eind van het huwelijk zorgt.

Ik vraag me ook wel af of Sylvie dat wist, ze was immers bijna nooit thuis dus wie weet waar Raf overal goals heeft gemaakt
  maandag 2 september 2013 @ 11:13:39 #76
211040 Uccie
pi_130736375
quote:

[..]

Het is, denk ik, nooit de bedoeling geweest dat dit allemaal al naar buitenkwam in januari. Waarschijnlijk hebben ze de hele scheiding in stilte willen regelen en dan pas bekend maken als het volledig definitief was. Wat Saab en Khalid wel gelukt is, misschien kwam daar het idee wel van.
  maandag 2 september 2013 @ 11:14:04 #77
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_130736393
quote:

[..]

Ik denk dat dat te kort dag was, Sylvie kon niet gelijk Sabia, haar beste vriendin, de schuld geven van de scheiding, want dan wist ze zeker dat alle modder door de straat zou rollen.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_130736470
Ik denk dat het zo gegaan is..
Sylvie had het mooi-weer-sprookjes-verhaal van Oud en nieuw al weer klaargemaakt voor de Grazia.
Op oudjaarsdag zijn er inderdaad wat strubbelingen geweest, En Rafael was het op een gegeven moment spuugzat, en kon de ondraaglijke lichtheid van het bestaan met Sylvie niet langer meer aan.
Hij is verstandig en sluit zich op de bovenverdieping af, en valt in slaap ondanks of juist dankzij het geroezemoes op de verdieping lager..
En dan komt plotseling dat kutwijf hem in zijn remslaap wakker maken. Rafael maakt een afwerende beweging, die Sylvie als 'klap' gaat interpreteren.

Ik heb vroeger wel eens naar De Hulk gekeken, maar ik denk dat Rafael's incasseringsvermogen op oudjaarsavond groter is geweest. En hij is lang niet zo groen uitgespatten.
  maandag 2 september 2013 @ 11:19:50 #79
211040 Uccie
pi_130736550
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 11:14 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik denk dat dat te kort dag was, Sylvie kon niet gelijk Sabia, haar beste vriendin, de schuld geven van de scheiding, want dan wist ze zeker dat alle modder door de straat zou rollen.
Als ik het goed begrijp is het misgegaan in het huwelijk toen Raf in Engeland voebalde en Syl steeds in Duitsland was voor haar werk. Dat Raf in het land van de voetbalsexschandalen netjes 's avonds thuiszat met warme choco en slagroom en een stroopwafel, terwijl hij in zijn eentje Eastenders lag te kijken op de bank...vind ik ook niet geloofwaardig.
pi_130736578
quote:
7s.gif Op maandag 2 september 2013 11:19 schreef Uccie het volgende:

[..]

Als ik het goed begrijp is het misgegaan in het huwelijk toen Raf in Engeland voebalde en Syl steeds in Duitsland was voor haar werk. Dat Raf in het land van de voetbalsexschandalen netjes 's avonds thuiszat met warme choco en slagroom en een stroopwafel, terwijl hij in zijn eentje Eastenders lag te kijken op de bank...vind ik ook niet geloofwaardig.
_O-
pi_130736598
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 11:14 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dan had ze Sabia ook niet moeten vragen of ze het met Rafael wilde aanleggen.
pi_130736629
quote:
7s.gif Op maandag 2 september 2013 11:13 schreef Uccie het volgende:

[..]

Het is, denk ik, nooit de bedoeling geweest dat dit allemaal al naar buitenkwam in januari. Waarschijnlijk hebben ze de hele scheiding in stilte willen regelen en dan pas bekend maken als het volledig definitief was. Wat Saab en Khalid wel gelukt is, misschien kwam daar het idee wel van.
Wat had in januari niet naar buiten moeten komen? De klap? Dan hadden ze de media niet moeten opzoeken.
In stilte een scheiding regelen, daar hadden ze voor oud en nieuw alle tijd voor. Zelfs na oud en nieuw als er niks naar buiten zou zijn gebracht.
pi_130736656
Ik ben benieuwd wat er vandaag weer allemaal voor een nieuwtjes komen *O* *O*
  maandag 2 september 2013 @ 11:24:54 #84
211040 Uccie
pi_130736676
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 11:22 schreef kvd het volgende:

[..]

Wat had in januari niet naar buiten moeten komen? De klap? Dan hadden ze de media niet moeten opzoeken.
In stilte een scheiding regelen, daar hadden ze voor oud en nieuw alle tijd voor. Zelfs na oud en nieuw als er niks naar buiten zou zijn gebracht.
Die klap hebben ze naar buiten gebracht omdat ze niet wisten of iemand anders van dat feestje het zou doen. En toen is het balletje gaan rollen, maar gezien de column in Grazia is dat niet de bedoeling geweest.
pi_130736719
quote:
7s.gif Op maandag 2 september 2013 11:24 schreef Uccie het volgende:

[..]

Die klap hebben ze naar buiten gebracht omdat ze niet wisten of iemand anders van dat feestje het zou doen. En toen is het balletje gaan rollen, maar gezien de column in Grazia is dat niet de bedoeling geweest.
Maar een van de gasten heeft dat toch naar buiten gebracht?
  † In Memoriam † maandag 2 september 2013 @ 11:28:53 #86
135305 beequeen
Lost.
pi_130736800
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 11:21 schreef kvd het volgende:

Dan had ze Sabia ook niet moeten vragen of ze het met Rafael wilde aanleggen.
Precies! Ik denk dat Syl plotseling gedacht heeft: Welke man gaat nou vreemd, als hij een "perfecte vrouw" als Sylvie heeft. Dus probeert ze dat terug te draaien en verzint daarna de klap/duw.

Te laat!!!! Raf en Sabia waren inmiddels al verliefd op elkaar. Duh. :+
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_130736819
quote:
7s.gif Op maandag 2 september 2013 11:24 schreef Uccie het volgende:

[..]

Maar is die klap/duw daadwerkelijk door de gasten opgemerkt? Er is niemand die er iets over zegt, niemand die het of voor Sylvie opneemt of voor Rafael. Of de gasten houden hun mond er braaf over of niemand heeft er daadwerkelijk iets van meegekregen. Ze hadden dus helemaal niets naar buiten hoeven te brengen.
  maandag 2 september 2013 @ 11:29:58 #88
211040 Uccie
pi_130736826
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 11:24 schreef sherezade het volgende:
Ik ben benieuwd wat er vandaag weer allemaal voor een nieuwtjes komen *O* *O*
Ik ben wel nieuwsgierig naar wat er precies tussen Betty en Sabia heeft gespeeld, ik heb zomaar het idee dat die twee dames een eigen vete hebben.
pi_130736858
quote:
7s.gif Op maandag 2 september 2013 11:29 schreef Uccie het volgende:

[..]

Ik ben wel nieuwsgierig naar wat er precies tussen Betty en Sabia heeft gespeeld, ik heb zomaar het idee dat die twee dames een eigen vete hebben.
Die lult ook een eind weg. Eerst waren ze overburen, toen woonden ze samen/deelden een appartement.
  maandag 2 september 2013 @ 11:31:53 #90
211040 Uccie
pi_130736878
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 11:29 schreef kvd het volgende:

[..]

Maar is die klap/duw daadwerkelijk door de gasten opgemerkt? Er is niemand die er iets over zegt, niemand die het of voor Sylvie opneemt of voor Rafael. Of de gasten houden hun mond er braaf over of niemand heeft er daadwerkelijk iets van meegekregen. Ze hadden dus helemaal niets naar buiten hoeven te brengen.
Nee, maar dat is een inschattingsfout geweest.
  maandag 2 september 2013 @ 11:33:28 #91
211040 Uccie
pi_130736914
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 11:30 schreef kvd het volgende:

[..]

Die lult ook een eind weg. Eerst waren ze overburen, toen woonden ze samen/deelden een appartement.
En als er iets is en ze is niet meer zo vriendinnen met Syl, staat ze vooraan om haar verhaal te doen.
pi_130736945
Volgens mij had Sylvie tot nu toe nog niets gezegd :') Ook niet over die ''klap''.
Dat waren anonieme bronnen...

Daarna kwam die Franse Lul :+ toen kwam Sabia, en nu pas heeft Sylvie dat interview gegeven.
En volgens mij heeft ze de naam Sabia niet eens genoemd.

staat ook hier

http://www.klatsch-tratsc(...)er-vorstellen/176328

In einem aktuellen TV-Interview mit ‘RTL-’Exclusiv’-Moderatorin Frauke Ludowig (49), das heute ausgestrahlt wird, äußert sich die nur 1,58m kleine RTL-Moderatorin zu ihrem derzeit bewegten Privatleben, dem Ende ihrer Ehe und wie sie versucht, ihren Sohn zu schützen. Und sie hält sich in dem Interview im Hamburger Hotel ‘Vier Jahrszeiten’ heute Mittag erstaunlich zurück, hinsichtlich der von der ‘Bild’-Zeitung kolportierten Schlammschlacht.

Den Namen ihrer besten Ex-Freundin nimmt sie dabei nicht einmal in den Mund.

Maar vanavond zal er wel ondertiteling zijn is misschien wel handig :P

http://pressroom.rtl.nl/r(...)ond-in-rtl-boulevard

Sylvie van der Vaart heeft voor het eerst een interview gegeven over haar scheiding. Dit vraaggesprek is vanavond bij RTL in Duitsland te zien in het programma ‘RTL Exclusiv’. In Nederland is het vanavond meteen ook te zien in het RTL 4-programma ‘RTL Boulevard’.

In het gesprek kijkt Sylvie terug op de afgelopen weken, sinds het nieuws naar buiten kwam dat zij en Rafael van der Vaart gaan scheiden. Ook gaat ze in op de rol van de paparazzi, de afleiding die ze krijgt door haar werk en wat er voor haar op dit moment het allerbelangrijkste is: haar zoon Damian.

In de studio van ‘RTL Boulevard’ zijn vanavond Winston Gerschtanowitz, Albert Verlinde en Peter van der Vorst.

Website: http://www.rtlboulevard.nl

RTL 4, maandag 21 januari tussen 18.35 en 19.30 uur.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 2 september 2013 @ 11:35:00 #93
163650 Greys
pi_130736955
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 11:26 schreef sherezade het volgende:

[..]

Maar een van de gasten heeft dat toch naar buiten gebracht?
Ik dacht Syl zelf stiekem.
Want het is wel toevallig dat alle andere gasten (?) niks gezien hebben of zeggen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 2 september 2013 @ 11:36:38 #94
163650 Greys
pi_130737000
Oh ik loop anderhalve bladzijde achter :')
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_130737255
Volgens deze ''krant'' heeft Rafje spijt van de klap. :'(

http://www.bndestem.nl/al(...)ar-na-klap-1.3587986

'Sylvie en Rafael van der Vaart uit elkaar na klap'

HAMBURG - Het huwelijk van Sylvie en Rafael van der Vaart is gestrand. Dat zegt het stel tegen de Duitse boulevardkrant Bild. "Ik ben ontzettend teleurgesteld dat het niet meer werkt tussen ons. Wij zijn de schuldigen. Alleen Sylvie en ik zijn er verantwoordelijk voor dat ons huwelijk niet functioneert", zegt de Hamburger SV-voetballer.

De in Breda geboren Sylvie vertrouwt de krant toe dat ze langzaamaan uit elkaar zijn gegroeid. "Het was een sluipend proces dat simpelweg niet te stoppen was", vertelt de Nederlandse presentatrice die een ster is op de Duitse tv.

Het zou mis zijn gegaan tijdens de jaarwisseling. Een ruzie thuis in het bijzijn van een tiental gasten liep volledig uit de hand, weet de sensatiekrant. Rafael zou Sylvie zelfs hebben geslagen, waardoor ze met een harde klap op de grond belandde. De gasten waren volgens Bild geschokt.

Dom

"Dat was heel dom van mij", geeft Rafael toe. "Ik ben een idioot en het spijt me heel erg. Dat had nooit mogen gebeuren". Die excuses lijken bij Sylvie in goede aarde gevallen. "Ik heb hem al vergeven", zegt ze.

De twee waren zo'n 10 jaar samen en trouwden in 2005. Samen hebben ze een zoontje van 6. Naar verluidt blijft hij bij zijn moeder. Hij zal volgens de twee weinig hinder ondervinden van de scheiding. ,,Daar gaan we ons voor inzetten'', zegt Rafael. Volgens Sylvie zullen de twee elkaar met respect blijven behandelen. ,,Jammer dat het zover is gekomen.''

En hier wordt alles weer vrolijk ontkent :') door Saab uiteraard :+ Net zoals Estelle niks
heeft gezien bij Badr O-)

http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)heeft-geslagen.dhtml
pi_130737405
Sorry voor de topickiller :7 maar de rest van de dag ben ik offline dus jullie kunnen verder :')
pi_130738040
https://twitter.com/bettymoghaddam
:') Je gaat bijna denken dat het een anonieme Twitteraccount van Syl is.. 8-)
pi_130738074
quote:
10s.gif Op maandag 2 september 2013 11:34 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Volgens mij had Sylvie tot nu toe nog niets gezegd :') Ook niet over die ''klap''.
Dat waren anonieme bronnen...

Daarna kwam die Franse Lul :+ toen kwam Sabia, en nu pas heeft Sylvie dat interview gegeven.
En volgens mij heeft ze de naam Sabia niet eens genoemd.

staat ook hier

http://www.klatsch-tratsc(...)er-vorstellen/176328

In einem aktuellen TV-Interview mit ‘RTL-’Exclusiv’-Moderatorin Frauke Ludowig (49), das heute ausgestrahlt wird, äußert sich die nur 1,58m kleine RTL-Moderatorin zu ihrem derzeit bewegten Privatleben, dem Ende ihrer Ehe und wie sie versucht, ihren Sohn zu schützen. Und sie hält sich in dem Interview im Hamburger Hotel ‘Vier Jahrszeiten’ heute Mittag erstaunlich zurück, hinsichtlich der von der ‘Bild’-Zeitung kolportierten Schlammschlacht.

Den Namen ihrer besten Ex-Freundin nimmt sie dabei nicht einmal in den Mund.

Maar vanavond zal er wel ondertiteling zijn is misschien wel handig :P

http://pressroom.rtl.nl/r(...)ond-in-rtl-boulevard

Sylvie van der Vaart heeft voor het eerst een interview gegeven over haar scheiding. Dit vraaggesprek is vanavond bij RTL in Duitsland te zien in het programma ‘RTL Exclusiv’. In Nederland is het vanavond meteen ook te zien in het RTL 4-programma ‘RTL Boulevard’.

In het gesprek kijkt Sylvie terug op de afgelopen weken, sinds het nieuws naar buiten kwam dat zij en Rafael van der Vaart gaan scheiden. Ook gaat ze in op de rol van de paparazzi, de afleiding die ze krijgt door haar werk en wat er voor haar op dit moment het allerbelangrijkste is: haar zoon Damian.

In de studio van ‘RTL Boulevard’ zijn vanavond Winston Gerschtanowitz, Albert Verlinde en Peter van der Vorst.

Website: http://www.rtlboulevard.nl

RTL 4, maandag 21 januari tussen 18.35 en 19.30 uur.
Nee, dat waren Syl en Raf zelf, in een interview met Bild, daarvoor was nog niks bekend. Op 2 januari maakten ze het zelf bekend. Hij zou haar voor 10 gasten hebben geslagen
De volgende dag was het een duw, op een verdieping boven het feestje.

Voor de Franse Lul heeft Raf al gezegd dat het geen klap was, de duw heeft hij nooit ontkend.

Niemand van de gasten die de klap/duw gezien dan wel gehoord hebben, heeft hier ooit iets over naar buiten gebracht. (Op Saab na toen Raf de klap ontkende)
  maandag 2 september 2013 @ 12:14:49 #99
211040 Uccie
pi_130738085
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 12:13 schreef Kim-Holland het volgende:
https://twitter.com/bettymoghaddam
:') Je gaat bijna denken dat het een anonieme Twitteraccount van Syl is.. 8-)
Ik dacht eerst dat Betty een PR dame van Sylvie was :@
Maar die tweets zijn niet gezond, als ik zulke vriendinnen had, zou ik er bang van worden :o
pi_130738102
quote:
7s.gif Op maandag 2 september 2013 11:33 schreef Uccie het volgende:

[..]

En als er iets is en ze is niet meer zo vriendinnen met Syl, staat ze vooraan om haar verhaal te doen.
Oh, ik kijk er nu al naar uit:
'Ik kreeg van Sylvie geld om Sabia zwart te maken'

Wanneer is die vriendschap over?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')