Dat dus..quote:Op zondag 1 september 2013 15:34 schreef alors het volgende:
[..]
Nee Estelle is een een lege huls die ook nog eens geen hersens heeft en volkomen onvoorbereid de zielige huisvrouw gaat uithangen. Sylvie is meer een lege huls met hersens. Die heeft haar strategie zorgvuldig opgesteld en haar stukje gisteren al 5 keer geoefend voor de spiegel, opgenomen en tien keer teruggekeken waarbij ze aantekeningen voor verbeteringen heeft gemaakt.
Krokodillentranenquote:Op zondag 1 september 2013 15:52 schreef nummer_zoveel het volgende:
Het wordt in ieder geval een 'emotioneel' interview.
Ik zie ze nu pas, wat een sneuheid.quote:
Precies. Het wordt daarnaast uitgezonden bij de omroep waar ze onder contract staat dus mja...quote:Op zondag 1 september 2013 15:55 schreef flanken het volgende:
Ik zou me niet verbazen dat sylvie zelf de vragen heeft bezonnen en opgeschreven en interviewer gegeven. De interviewer mag geen extra vragen stellen of door vragen. Sylvie weet bij elk vraag wat ze moet antwoorden en wanneer ze traantje moet laten.
Het is natuurlijk sowieso hetzelfde RTL waar zij een contract heeft, dus die gaan echt niet kritisch zijn. Een beetje zoals in Nederland ook de RTL sterren bij Boulevard altijd bejubeld worden.quote:Op zondag 1 september 2013 15:55 schreef flanken het volgende:
Ik zou me niet verbazen dat sylvie zelf de vragen heeft bezonnen en opgeschreven en interviewer gegeven. De interviewer mag geen extra vragen stellen of door vragen. Sylvie weet bij elk vraag wat ze moet antwoorden en wanneer ze traantje moet laten.
quote:Op zondag 1 september 2013 16:00 schreef bloempje-moi het volgende:
Franse Willem had beter met Sylvie's broer kunnen aanpappen. Zijn ondertitel op Twitter:
Politics, Food, Literature, History, Opera, Classical Music, Art, Travel, Luxe, Calme et Volupté; whatever makes life amusing.
Blijkbaar heeft hij alle cultuurgenen.
Of dat de interviewer eerst de vragen aan Sil heeft moeten geven, en deze door haar juridische team zijn gescreend.quote:Op zondag 1 september 2013 15:55 schreef flanken het volgende:
Daar heb je wel een punt ja, maar ik doelde eigenlijk op de zielige slachtofferblik. Want ik denk niet dat Syl vanavond ook met modder zal gooien, maar zoch heerlijk in de slachtofferrol nestelt.quote:Op zondag 1 september 2013 15:34 schreef alors het volgende:
[..]
Nee Estelle is een een lege huls die ook nog eens geen hersens heeft en volkomen onvoorbereid de zielige huisvrouw gaat uithangen. Sylvie is meer een lege huls met hersens. Die heeft haar strategie zorgvuldig opgesteld en haar stukje gisteren al 5 keer geoefend voor de spiegel, opgenomen en tien keer teruggekeken waarbij ze aantekeningen voor verbeteringen heeft gemaakt. zijn. Een beetje zoals in Nederland ook de RTL sterren bij Boulevard altijd bejubeld worden.
Denk het wel, net als dat zij tijdens haar huwelijk ook een màxima-traan had.quote:Op zondag 1 september 2013 16:03 schreef DancingPhoebe het volgende:
Misschien doet ze de StelZucht...
stel dat ze niet vreemd is gegaan, dan ben ik wel benieuwd naar de bewijzenquote:Op zondag 1 september 2013 16:08 schreef flanken het volgende:
Stel dat Sylvie ontkent dat ze vreemd is gegaan en Sabia en Rafael komt met bewijzen dat ze wel vreemd is gegaan dan is Sylvie opeens in de ogen van de duiters een leugenaar en dat wil Sylvie voorkomen.
Maar die traan was toch omdat die Maria-kaars niet wilde branden?quote:Op zondag 1 september 2013 16:04 schreef Uccie het volgende:
[..]
Denk het wel, net als dat zij tijdens haar huwelijk ook een màxima-traan had.
Ja, echt?quote:Op zondag 1 september 2013 16:04 schreef Uccie het volgende:
[..]
Denk het wel, net als dat zij tijdens haar huwelijk ook een màxima-traan had.
Knuffelen volgens mij. Maar misschien is het anders opgevat.quote:Op zondag 1 september 2013 16:25 schreef polderturk het volgende:
Uit de OP--> Sylvie en Sabia waren aan het tongrollen in Parijs? Heb ik iets gemist?
Ik denk dat Piet niet eens weet wie Sylvie isquote:
Weet je zeker dat het niet over Syl en Zarka gaat ipv Syl en Sab?quote:Op zondag 1 september 2013 16:26 schreef alors het volgende:
[..]
Knuffelen volgens mij. Maar misschien is het anders opgevat.
Je moet hem niet zwart maken. Dan komt ie je slaan met de roe.quote:
"Ik ga niet dat interview met Sylvie kijken" was het antwoord toen ik vroeg of ik straks even naar de Duitse tv mocht kijken..quote:Op zondag 1 september 2013 16:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mijn man kwam er zelf mee![]()
Toch de juiste getrouwd
Je kersverse manquote:Op zondag 1 september 2013 16:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mijn man kwam er zelf mee![]()
Toch de juiste getrouwd
Ik moest glimlachenquote:Op zondag 1 september 2013 16:41 schreef roos85 het volgende:
[..]
"Ik ga niet dat interview met Sylvie kijken" was het antwoord toen ik vroeg of ik straks even naar de Duitse tv mocht kijken..
Olga, ik zou bijna vragen of je mij kon helpen.. helaas krijgen we op RTL alleen maar signaalverlies in beeld..quote:Op zondag 1 september 2013 16:46 schreef Olga het volgende:
Wat dat betreft ben ik blij dat ik vrijgezel ben
quote:Op zondag 1 september 2013 16:39 schreef polderturk het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het niet over Syl en Zarka gaat ipv Syl en Sab?
uit: http://www.grazia.nl/show(...)kje-open-sylvie.htmlquote:Lief en vrouwelijk
In het Parijse restaurant Le Matignon zag Guillaume Zarka Sylvie en toen nog goede vriendin Sabia Boulahrouz zitten. “Ze gaven een kleine show weg. Ze dronken samen tequila-shotjes en knuffelden erop los”, vertelt hij.
Hmm dat is zwaar klote dan. Ik kan hem wel gewoon krijgen. Misschien dat er een livestream is ergens online?quote:Op zondag 1 september 2013 16:53 schreef roos85 het volgende:
[..]
Olga, ik zou bijna vragen of je mij kon helpen.. helaas krijgen we op RTL alleen maar signaalverlies in beeld..
Ja ik kan het helaas niet meer vinden op youtubequote:
Ondertussen heeft hij wel mooi een stuk of 3 keer de act van Miley Cyrus op de VMA's gemist....quote:Op zondag 1 september 2013 16:41 schreef roos85 het volgende:
[..]
"Ik ga niet dat interview met Sylvie kijken" was het antwoord toen ik vroeg of ik straks even naar de Duitse tv mocht kijken..
Ochermquote:Op zondag 1 september 2013 17:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ondertussen heeft hij wel mooi een stuk of 3 keer de act van Miley Cyrus op de VMA's gemist....
Ok! Klinkt logisch..quote:Op zondag 1 september 2013 18:05 schreef kvd het volgende:
Jep, 's avonds. Maar wel thuis, dus vorige week bij Touriya niet en in St Tropez ook niet. Daarom is ze zoveel weg, hoeft ze ook niet te huilen
hello, ik log net in, wat is er allemaal aan de hand? is er weer een interview van een van de hoofdrolspelers ofzo?quote:Op zondag 1 september 2013 17:19 schreef kvd het volgende:
Net op tijd wakker....RTL staat al aan, maar even snel de voorbereidingen voor het eten doen enmaken.
Zal vast net als bij Boulevard wel in het laatste kwartiertje zitten.
quote:Op zondag 1 september 2013 18:08 schreef Leandra het volgende:
Ik zit net te denken; als ze alleen thuis is dan moet je al bijna janken om het feit dat je die 400m² niet in je eentje schoon kunt krijgen.... daar zal ze dus eigenlijk ook vrijwel permanent mensen voor hebben rondlopen.
Ik vind het gezellig als de schoonmaakster er is hoor, maar ik moet er niet aan denken dat er altijd mensen in mijn huis zijn.... de nanny, de diverse hulpen in de huishouding, de PA, ik zou helemaal kriegel worden.
Nou ja, er is wel altijd iemand in de buurt om je persoonlijke kodakmomentjes vast te leggen, dat dan wel weer.
Yep, op RTL plus.... Sylvie any minute now..... of over 10 minuten.quote:Op zondag 1 september 2013 18:11 schreef Rachilda het volgende:
[..]
hello, ik log net in, wat is er allemaal aan de hand? is er weer een interview van een van de hoofdrolspelers ofzo?
Gefeliciteerd!quote:Op zondag 1 september 2013 17:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ondertussen heeft hij wel mooi een stuk of 3 keer de act van Miley Cyrus op de VMA's gemist....
[..]
Ja, gisteren, thnx
JA, RTL exclusief, een interview met Sylquote:Op zondag 1 september 2013 18:11 schreef Rachilda het volgende:
[..]
hello, ik log net in, wat is er allemaal aan de hand? is er weer een interview van een van de hoofdrolspelers ofzo?
ow...ok. ff kijken of ik ook RTL pus heb...geen ideequote:Op zondag 1 september 2013 18:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Yep, op RTL plus.... Sylvie any minute now..... of over 10 minuten.
Ik vrees het..quote:Op zondag 1 september 2013 18:12 schreef kvd het volgende:
[..]
Het is net boulevard, gewoon de laatste 10 minuten...
quote:Sylvie van der Vaart im exklusiven Interview
01.09.13
Jetzt spricht Sylvie: Die Moderatorin redet Klartext
Jetzt spricht Sylvie: Die Moderatorin redet Klartext
Jetzt erzählt sie ihre Version der Geschichte
Sylvie van der Vaart wird mit schmutzigen und bitterbösen Vorwürfen konfrontiert – und das ausgerechnet von ihrer ehemals besten Freundin Sabia Boulahrouz. Die Moderatorin selbst hat zu den Gerüchten bislang geschwiegen. Doch damit soll jetzt Schluss sein. Die extreme Situation erfordert es, dass auch Sylvie ihre Version der Geschichte erzählt. In einem emotionalen Interview spricht sie mit RTL-Moderatorin Frauke Ludowig ganz exklusiv über die Indiskretion ihres Ex-Lovers, den Verrat ihrer ehemaligen Freundin, über die Verhältnisse zu ihrem Noch-Ehemann Rafael und über ihren geliebten Sohn Damian.
"Es geht mir eigentlich gut", versichert Sylvie im Interview, gesteht aber auch im Hinblick auf die momentan ereignisreiche Zeit: "Die letzten Monate waren eine außergewöhnliche Zeit. Ich muss sagen, dass die letzte Woche da nochmal extremer geworden ist!" Die bösen Gerüchte aus den eigenen Reihen sind nicht spurlos an ihr vorbeigegangen. "Natürlich ist man enttäuscht, wenn die Leute aus dem ehemaligen Umfeld das machen. Jede Frau kann verstehen, dass man sehr enttäuscht und traurig ist", gesteht Sylvie.
Doch auch wenn sie versichert, noch immer an das Gute im Menschen zu glauben, haben sie die aktuellen Geschehnisse geprägt: "Es gibt Situationen im Leben, aus denen man lernen muss. Diese Beispiele von extremer Enttäuschung sind natürlich da, um daraus zu lernen", gesteht Sylvie. Sie will jetzt "noch besser gucken und auf Signale achten", aber auf keinen Fall ihre Offenheit verlieren. Mit dieser Offensive hofft sie auch, das Gefühl, nicht mehr atmen zu können, endlich zu verlieren.
Sabia hatte Sylvie unter anderem auch vorgeworfen, durch etliche Affären die Ehe mit Rafael zerstört zu haben. Tatsächlich war es ein schleichender Prozess, die beiden haben sich einfach auseinander gelebt, erklärt Sylvie. Doch sie wollen nach dem Beziehungs-Aus Anfang Januar ihre Ehe in Ehre halten und respektvoll miteinander umgehen - "wir wollen uns nicht schaden", versichert Sylvie. Gerade deshalb stellt man sich die Frage, warum der Fußballer nicht in das Geschehen eingreift und seine Freundin Sabia von solchen Aussagen abhält?
Doch Sylvie scheint das Schweigen ihres Noch-Ehemannes zu unterstützen: "Ich bleibe bei der Meinung, dass es für alle Parteien besser ist, wenn man nicht auf Details eingeht, weil das auch nichts bringt!" Sie wolle einfach nur Ruhe haben. Das sei vor allem für ihren siebenjährigen Sohn Damian wichtig, der mittlerweile lesen kann und vieles bewusster wahrnimmt. Im Gespräch wiederholt Sylvie immer wieder, wie wichtig ihr Damian ist. Sie könnte sich für ihren Sohn keinen besseren Vater als Rafael wünschen.
Doch zum neuen Leben seines Vaters gehört nun auch Sylvies ehemalige Freundin Sabia. Wie schmerzlich muss es für die 35-Jährige sein, ihren Sohn in den Armen der Frau zu sehen, die diese bösen Gerüchte in die Welt gesetzt hat? "Für mich ist es wichtig, dass Damian sich an unsere neue Lebenssituation gewöhnt und dass er ein glückliches Kind ist", sagt Sylvie. Im Interesse ihres Sohnes sei es jetzt wichtig, dass Ruhe in die ganze Situation kommt. Mit Rafael teile sie sich das Sorgerecht: Zwei Wochen lang ist Damian bei seinem Vater, zwei bei seiner Mutter. "Wir versuchen das für ihn in Harmonie zu organisieren", versichert Sylvie.
Das ganze Interview sehen Sie heute Abend um 17:45 Uhr bei Exclusiv Weekend.
Lies mehr über Sylvie van der Vaart im exklusiven Interview - RTL.de bei www.rtl.de
Je verwacht het nietquote:
die heeft gewoon een jetlag, beetje extra make-up erbij om het erger te makenquote:Op zondag 1 september 2013 18:20 schreef Rachilda het volgende:
[..]
ze heeft wallen onder haar ogen, lijkt echt of ze heeft zitten huilen
Er staat stiekem een bak uien vlak buiten het zicht van de cameraquote:Op zondag 1 september 2013 18:20 schreef Rachilda het volgende:
[..]
ze heeft wallen onder haar ogen, lijkt echt of ze heeft zitten huilen
Dit... ze is net uit LA komen vliegen, van west naar oost is killing, zeker als je net een week daarvoor de andere kant op gevlogen was en je net lekker in het locale tijdschema zat.quote:Op zondag 1 september 2013 18:21 schreef kvd het volgende:
[..]
die heeft gewoon een jetlag, beetje extra make-up erbij om het erger te maken
quote:Op zondag 1 september 2013 18:21 schreef Ole het volgende:
[..]
Er staat stiekem een bak uien vlak buiten het zicht van de camera
owww dat is dus de reden van haar bezoek aan Touriyah na 6 jaar, zodat ze er nu op deze manier kan uitzienquote:Op zondag 1 september 2013 18:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dit... ze is net uit LA komen vliegen, van west naar oost is killing, zeker als je net een week daarvoor de andere kant op gevlogen was en je net lekker in het locale tijdschema zat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |