Ondertussen heeft hij wel mooi een stuk of 3 keer de act van Miley Cyrus op de VMA's gemist....quote:Op zondag 1 september 2013 16:41 schreef roos85 het volgende:
[..]
"Ik ga niet dat interview met Sylvie kijken" was het antwoord toen ik vroeg of ik straks even naar de Duitse tv mocht kijken..
Op zondag 1 september 2013 17:48 schreef kvd het volgende:
Ochermquote:Op zondag 1 september 2013 17:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ondertussen heeft hij wel mooi een stuk of 3 keer de act van Miley Cyrus op de VMA's gemist....
Ok! Klinkt logisch..quote:Op zondag 1 september 2013 18:05 schreef kvd het volgende:
Jep, 's avonds. Maar wel thuis, dus vorige week bij Touriya niet en in St Tropez ook niet. Daarom is ze zoveel weg, hoeft ze ook niet te huilen
hello, ik log net in, wat is er allemaal aan de hand? is er weer een interview van een van de hoofdrolspelers ofzo?quote:Op zondag 1 september 2013 17:19 schreef kvd het volgende:
Net op tijd wakker....RTL staat al aan, maar even snel de voorbereidingen voor het eten doen enmaken.
Zal vast net als bij Boulevard wel in het laatste kwartiertje zitten.
quote:Op zondag 1 september 2013 18:08 schreef Leandra het volgende:
Ik zit net te denken; als ze alleen thuis is dan moet je al bijna janken om het feit dat je die 400m² niet in je eentje schoon kunt krijgen.... daar zal ze dus eigenlijk ook vrijwel permanent mensen voor hebben rondlopen.
Ik vind het gezellig als de schoonmaakster er is hoor, maar ik moet er niet aan denken dat er altijd mensen in mijn huis zijn.... de nanny, de diverse hulpen in de huishouding, de PA, ik zou helemaal kriegel worden.
Nou ja, er is wel altijd iemand in de buurt om je persoonlijke kodakmomentjes vast te leggen, dat dan wel weer.
Yep, op RTL plus.... Sylvie any minute now..... of over 10 minuten.quote:Op zondag 1 september 2013 18:11 schreef Rachilda het volgende:
[..]
hello, ik log net in, wat is er allemaal aan de hand? is er weer een interview van een van de hoofdrolspelers ofzo?
Gefeliciteerd!quote:Op zondag 1 september 2013 17:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ondertussen heeft hij wel mooi een stuk of 3 keer de act van Miley Cyrus op de VMA's gemist....
[..]
Ja, gisteren, thnx
JA, RTL exclusief, een interview met Sylquote:Op zondag 1 september 2013 18:11 schreef Rachilda het volgende:
[..]
hello, ik log net in, wat is er allemaal aan de hand? is er weer een interview van een van de hoofdrolspelers ofzo?
ow...ok. ff kijken of ik ook RTL pus heb...geen ideequote:Op zondag 1 september 2013 18:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Yep, op RTL plus.... Sylvie any minute now..... of over 10 minuten.
Ik vrees het..quote:Op zondag 1 september 2013 18:12 schreef kvd het volgende:
[..]
Het is net boulevard, gewoon de laatste 10 minuten...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |