Ze heeft in elk geval de aandachtquote:Op zondag 1 september 2013 12:32 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Mwah, zou ze dat nu echt zo erg vinden?
Door juist met dat T-shirt te gaan lopen waar de fotografen en media weten dat ze komt.
Oehquote:Op zondag 1 september 2013 13:44 schreef bloempje-moi het volgende:
Zal er nou ook een Duits equivalent van dit topic zijn?
Uiteraard.quote:Op zondag 1 september 2013 13:44 schreef bloempje-moi het volgende:
Ik heb in het begin nog weleens bij de Viva mee gelezen, maar daar zijn ze niet zo grappig als jullie hierquote:Op zondag 1 september 2013 13:44 schreef bloempje-moi het volgende:
Duhh!quote:Op zondag 1 september 2013 14:21 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb in het begin nog weleens bij de Viva mee gelezen, maar daar zijn ze niet zo grappig als jullie hier
twitter:SylvievdVNEWS twitterde op zondag 01-09-2013 om 14:12:45Sylvie spricht! Heute: 17:45 bei @RTL_Exclusiv Weekend mit Frauke Ludowig: https://t.co/hZ3gmK11M8 #rightchoice http://t.co/9O5SqiNo2N reageer retweet
quote:Op zondag 1 september 2013 13:44 schreef bloempje-moi het volgende:
ghehehehe... het zijn net FOKkersquote:Op zondag 1 september 2013 14:33 schreef Uccie het volgende:
Ok...dus wij vrouwen zijn ergdeze mannen dan: http://www.wijzijnvoetbal(...)amen-met-sylvie.html
quote:Oorspronkelijk geplaatst door Flumi Bekijk bericht
Die tats zijn afschuwelijk, maar ik zou d'r toch gewoon doen hoor. En keihard en zonder genade.
Ja, net als roddelblaadjes, die worden ook vooral door vrouwen gelezen.quote:Op zondag 1 september 2013 14:15 schreef polderturk het volgende:
Het valt me trouwens wel op dat het percentage vrouwen in dit topic heel hoog is. Deze showbizz topics zijn veel interessanter voor vrouwen denk ik.
Dat is trouwens een 'spin-off' van VBL van Fok, tijd terug was er bonje en zijn een paar een eigen forum begonnen, dat forum dus.quote:Op zondag 1 september 2013 14:33 schreef Uccie het volgende:
Ok...dus wij vrouwen zijn ergdeze mannen dan: http://www.wijzijnvoetbal(...)amen-met-sylvie.html
Oh dat wist ik niet, ik was aan het zoeken naar een duitstalig forum en kwam hier terecht..ben niet zo'n goede googlerquote:Op zondag 1 september 2013 14:36 schreef alors het volgende:
[..]
Dat is trouwens een 'spin-off' van VBL van Fok, tijd terug was er bonje en zijn een paar een eigen forum begonnen, dat forum dus.
Joh!quote:Op zondag 1 september 2013 14:35 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ghehehehe... het zijn net FOKkers
[..]
Wat een verschil, door het dikkere koppie zijn die ogen ook zo 'verstopt'...quote:
quote:Op zondag 1 september 2013 14:59 schreef sherezade het volgende:
Ik hoorde net van een vriendin die in duitsland woont dat er vanavond een interview met Sylvie wordt uitgezonden waar zij reageert op de geruchten![]()
![]()
twitter:RTL_Exclusiv twitterde op zondag 01-09-2013 om 12:41:24Jetzt reicht's: Im exklusiven Interview mit RTL erzählt #sylvievandervaart IHRE Version der Geschichte! http://t.co/inrsijmZIl reageer retweet
Meldt.quote:Op zondag 1 september 2013 14:15 schreef polderturk het volgende:
Het valt me trouwens wel op dat het percentage vrouwen in dit topic heel hoog is. Deze showbizz topics zijn veel interessanter voor vrouwen denk ik.
Heb er een eigen nieuwsrubriek. Met dagelijks een opmerkelijk bericht.quote:Op zondag 1 september 2013 14:36 schreef alors het volgende:
[..]
Dat is trouwens een 'spin-off' van VBL van Fok, tijd terug was er bonje en zijn een paar een eigen forum begonnen, dat forum dus.
Ik vond haar wel heel leuk overkomen tijdens dat interview ik denk dat ze nu echt niet zou gaan tapdansenquote:Op zondag 1 september 2013 14:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat een verschil, door het dikkere koppie zijn die ogen ook zo 'verstopt'...
Zal vast wel vanavond ergens op het internet ergens komen zodat we het kunnen terug zienquote:Op zondag 1 september 2013 15:01 schreef Uccie het volgende:
[..]ooooooh ik ben benieuwd, helaas heb ik geen RTL+ op het moment.
Houdt het nu nooit op?quote:Op zondag 1 september 2013 15:03 schreef beequeen het volgende:
Ik plaats daar net een Tweet over. Zeker overheen gelezen. Nog maar eentje dan.twitter:RTL_Exclusiv twitterde op zondag 01-09-2013 om 12:41:24Jetzt reicht's: Im exklusiven Interview mit RTL erzählt #sylvievandervaart IHRE Version der Geschichte! http://t.co/inrsijmZIl reageer retweet
Maar was dat niet de tijd dat ze qua postuur echt veel dikker was? Ja toch?quote:Op zondag 1 september 2013 15:13 schreef sherezade het volgende:
[..]
Ik vond haar wel heel leuk overkomen tijdens dat interview ik denk dat ze nu echt niet zou gaan tapdansenEn het ging haar ook heel goed af ondanks dat het in het Engels was.
Maar inderdaad wat een dik koppie, terwijl haar postuur niet dik was destijds ...
Sylvie gaat niets over Sabia zeggen, hooguit in vage termen vertellen dat ze er een advocaat op heeft gezet en dat ze erg gekwetst is dat mensen die zij voorheen vertrouwde en lief en leed mee deelden haar zo bedrogen hebben. Slachtofferrol dus, dat verwacht ik.quote:Op zondag 1 september 2013 15:14 schreef sherezade het volgende:
[..]
Zal vast wel vanavond ergens op het internet ergens komen zodat we het kunnen terug zienIk hoop alleen dat het niet nu helemaal compleet uit de hand gaat lopen
Veel dikker? Dat is toch niet dik?quote:Op zondag 1 september 2013 15:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar was dat niet de tijd dat ze qua postuur echt veel dikker was? Ja toch?
Gezondquote:Op zondag 1 september 2013 15:17 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Veel dikker? Dat is toch niet dik?
Gewoon slank hoor.
Daar hoef je geen exclusief interview voor te geven, want dit allemaal heeft ze toch al gezegd?quote:Op zondag 1 september 2013 15:17 schreef Uccie het volgende:
[..]
Sylvie gaat niets over Sabia zeggen, hooguit in vage termen vertellen dat ze er een advocaat op heeft gezet en dat ze erg gekwetst is dat mensen die zij voorheen vertrouwde en lief en leed mee deelden haar zo bedrogen hebben. Slachtofferrol dus, dat verwacht ik.
Ja RTL betaalt ervoor dus zij gaat er wel zitten. Het zou mij heel erg verbazen als we iets nieuws horen, maar misschien/hopelijk zit ik er gigantisch naast.quote:Op zondag 1 september 2013 15:18 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Daar hoef je geen exclusief intervieuw voor te geven, want dit allemaal heeft ze toch al gezegd?
Nou ja, dan weten we dus de reden waarom ze ineens zo snel weer terug was uit LA.quote:Op zondag 1 september 2013 15:19 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja RTL betaalt ervoor dus zij gaat er wel zitten. Het zou mij heel erg verbazen als we iets nieuws horen, maar misschien/hopelijk zit ik er gigantisch naast.
Ik kan niet echt zeggen dat ze daar dik was, maar wel een plofkopquote:Op zondag 1 september 2013 15:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar was dat niet de tijd dat ze qua postuur echt veel dikker was? Ja toch?
Hoe lang is ze daar dan geweest, toch ruim een week? Ik neem aan dat ze weer moet werken of weer eens Damian over de vloer heeft.quote:Op zondag 1 september 2013 15:20 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Nou ja, dan weten we dus de reden waarom ze ineens zo snel weer terug was uit LA.
Neee echt?quote:Op zondag 1 september 2013 14:36 schreef alors het volgende:
[..]
Vergelijk eens hoe ze de laatste jaren (dit jaar niet meegerekend) is geweest, dat is echt veel dikker.quote:Op zondag 1 september 2013 15:17 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Veel dikker? Dat is toch niet dik?
Gewoon slank hoor.
komt dat ook niet door die bolle kop dat ze nog dikker doet lijken dan dat ze is?quote:Op zondag 1 september 2013 15:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Vergelijk eens hoe ze de laatste jaren (dit jaar niet meegerekend) is geweest, dat is echt veel dikker.
Sabia is een Duitse met Turkse roots. Sylvie en Rafael wonen en werken al jaren in Duitsland. Deze hele affaire is net zo goed Duits als Nederlands.quote:Op zondag 1 september 2013 13:44 schreef bloempje-moi het volgende:
Ja, maar wij willen graag weten wat de duitse gewone mens erover te zeggen heeftquote:Op zondag 1 september 2013 15:27 schreef polderturk het volgende:
[..]
Sabia is een Duitse met Turkse roots. Sylvie en Rafael wonen en werken al jaren in Duitsland. Deze hele affaire is net zo goed Duits als Nederlands.
Ik verwacht zoietsquote:Op zondag 1 september 2013 14:29 schreef beequeen het volgende:
twitter:SylvievdVNEWS twitterde op zondag 01-09-2013 om 14:12:45Sylvie spricht! Heute: 17:45 bei @RTL_Exclusiv Weekend mit Frauke Ludowig: https://t.co/hZ3gmK11M8 #rightchoice http://t.co/9O5SqiNo2N reageer retweet
Nee Estelle is een een lege huls die ook nog eens geen hersens heeft en volkomen onvoorbereid de zielige huisvrouw gaat uithangen. Sylvie is meer een lege huls met hersens. Die heeft haar strategie zorgvuldig opgesteld en haar stukje gisteren al 5 keer geoefend voor de spiegel, opgenomen en tien keer teruggekeken waarbij ze aantekeningen voor verbeteringen heeft gemaakt.quote:
Dit, elk woord is over nagedacht en eventueel afgestemd met advocaten en elke traan is precies geplaatst waar die hoort te vallen. De gemiddelde GTST acteur mocht willen zo te kunnen acteren.quote:Op zondag 1 september 2013 15:34 schreef alors het volgende:
[..]
Nee Estelle is een een lege huls die ook nog eens geen hersens heeft en volkomen onvoorbereid de zielige huisvrouw gaat uithangen. Sylvie is meer een lege huls met hersens. Die heeft haar strategie zorgvuldig opgesteld en haar stukje gisteren al 5 keer geoefend voor de spiegel, opgenomen en tien keer teruggekeken waarbij ze aantekeningen voor verbeteringen heeft gemaakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |