SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
quote:Op maandag 2 september 2013 23:06 schreef sp3c het volgende:
of gewoon het hele repertoire terwijl de rest een drank je drinkt en over de boeiende dingen in de wereld praat
dan noemen we het de NWS Cnoraoke meet!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goed planSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
quote:
En jullie?quote:
quote:
Leuk alleen een vrouwen meet. Lies en Karina komen jullie ook?quote:Op maandag 2 september 2013 18:16 schreef Njosnavelin het volgende:
Uccie, hexje, Kally en anderen die nog willen, wanneer is onze meet?
Ik ben niet zo goed met vrouwen in het algemeen dus ik ben voorstander van een gemengde meet.quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:52 schreef hexje het volgende:
[..]
Leuk alleen een vrouwen meet. Lies en Karina komen jullie ook?
je moet het ijzer smeden als Corrie heet is Temquote:
done dealquote:Op dinsdag 3 september 2013 21:10 schreef Tem het volgende:
True, maar ik kom eerst een keer sjoelen.
Je kan al vooruit plannen. Iedere maand een meettopic en die gaan allemaal stickie.quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:11 schreef sp3c het volgende:
bovendien wordt Dagonet altijd zo leuk boos om al die stickies in NWS
goed plan!quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:12 schreef Tem het volgende:
[..]
Je kan al vooruit plannen. Iedere maand een meettopic en die gaan allemaal stickie.
Gaat Tem ook oktoberfesten?quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:12 schreef sp3c het volgende:
[..]
done deal
eerstvolgende ben je oktoberfesten, daarna is het weer om de 2 weken geloof ik
Oprog is oktoberfesten volgens mij. Ik niet volgens mij.quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:12 schreef sp3c het volgende:
[..]
done deal
eerstvolgende ben je oktoberfesten, daarna is het weer om de 2 weken geloof ik
Of gewoon teveel zuipen natuurlijk.quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:15 schreef sp3c het volgende:
daar heb je het al, me is in de war
zal de leeftijd zijn![]()
![]()
het concept is me vreemd, kun je het uitleggen?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |