Ja nou gewoon in een tent, met hoempa muziek, en grote pullen bier, op tafels dansen en lallen.quote:Op zondag 1 september 2013 15:43 schreef sp3c het volgende:
en er is niet zoiets als oktoberfest achtig
er is oktoberfest en er zijn andere dingen
Dan zat je direct op de goede hoogte om te gaan fluffen.quote:Op zondag 1 september 2013 15:42 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik zat in een Duitse Oktoberfest achtige tent mezelf onder de tafel te zuipen, maar de volgende keer wellicht dan maar.
Probleemwijken seizoen 2.quote:Op zondag 1 september 2013 15:44 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja nou gewoon in een tent, met hoempa muziek, en grote pullen bier, op tafels dansen en lallen.
Dus noem 't maar hoe je 't wilt.
ja ik weet niet wat het wel was he, ik was met de gang naar de filmquote:Op zondag 1 september 2013 15:44 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja nou gewoon in een tent, met hoempa muziek, en grote pullen bier, op tafels dansen en lallen.
Dus noem 't maar hoe je 't wilt.
Fluffen?quote:Op zondag 1 september 2013 15:45 schreef OProg het volgende:
[..]
Dan zat je direct op de goede hoogte om te gaan fluffen.
Dom zuipen en brallen was 't, net zoiets als jullie meet gok ik.quote:Op zondag 1 september 2013 15:45 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja ik weet niet wat het wel was he, ik was met de gang naar de film
het was iig geen oktoberfest en oktoberfest achtig bestaat niet
Volgende keer maar weer een normale zonder Ben Afflec en met veel drank doen.quote:
Over drie weken kan ik er alles over vertellen.quote:Op zondag 1 september 2013 15:45 schreef sp3c het volgende:
[..]
het was iig geen oktoberfest en oktoberfest achtig bestaat niet
ja met zijn allen in de stairway 2 heaven in Utrecht zekerquote:Op zondag 1 september 2013 15:48 schreef OProg het volgende:
[..]
Volgende keer maar weer een normale zonder Ben Afflec en met veel drank doen.
en ze zal wel gaan kokenquote:Op zondag 1 september 2013 15:51 schreef Specularium het volgende:
We kunnen ook allemaal bij Corrie thuis gaan zitten. Lekker op de Nintendo.
Prima!quote:Op zondag 1 september 2013 15:51 schreef Specularium het volgende:
We kunnen ook allemaal bij Corrie thuis gaan zitten. Lekker op de Nintendo.
Niet zo primaquote:
Ik reserveer alvast een plek op de bank om te zitten, en later te slapen.quote:
Niet met haar nee, maar dan kruip ik stiekem bij jou in bed 's nachts.quote:Op zondag 1 september 2013 15:55 schreef sp3c het volgende:
Cnorrie mag op de bank met VS, die gaat toch niets proberen
Is leuk hoor.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Henk heeft ook geen dansvloer.quote:
Op een volle dansvloer maakt me dat niet zoveel uit eigenlijk.quote:Op zondag 1 september 2013 16:07 schreef Karina het volgende:
Nou ja ik weet precies hoe dat gaat met dansen, mannen staan te zuipen aan de bar en de vrouwen dansen, gezellig.
Nou ja ik heb al jaren niet meer gedanst dus waarschijnlijk zou ik ook gewoon aan de bar blijven hangen.quote:Op zondag 1 september 2013 16:09 schreef liesje1979 het volgende:
Op een volle dansvloer maakt me dat niet zoveel uit eigenlijk.
Ziet er leuk uit. En een fototje?quote:Op zondag 1 september 2013 16:37 schreef Karina het volgende:
[..]
LeukZie verslagjes van Liesje en Tem in het vorige deel
Dat somt het wel aardig op.
Onmogelijk.quote:Op zondag 1 september 2013 04:11 schreef liesje1979 het volgende:
Specularium: Jij bent echt grappig, heel hard om je moeten lachen.
Kom volgende keer wel langs.quote:Op zondag 1 september 2013 16:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Er zijn geen foto's gemaakt en als dat wel zo was dan had ik die niet gepost natuurlijk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |