Als de chip van huis is, is de eigenaar van de chip ook het huis uit. Als die dat ding 24/7 bij zich heeft. Maar als er nog andere gezinsleden zijn, heb je er weinig aan.quote:Op zondag 1 september 2013 17:21 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ja
Er zijn dus mensen die tegen uitdelende supermarktmedewerkers zeggen: 'nee dankje, waarschijnlijk zit er een chip in'
Ik snap niet hoe boeven daaruit af kunnen leiden wanneer ze in kunnen breken, maar goed.
'De Roemenen' zullen vast horendol worden van de signaaltjes van de verzameling van deze manquote:Op zondag 1 september 2013 17:21 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ja
Er zijn dus mensen die tegen uitdelende supermarktmedewerkers zeggen: 'nee dankje, waarschijnlijk zit er een chip in'
Ik snap niet hoe boeven daaruit af kunnen leiden wanneer ze in kunnen breken, maar goed.
Alsof je altijd dat muntje bij je hebt inderdaadquote:Op zondag 1 september 2013 17:23 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Als de chip van huis is, is de eigenaar van de chip ook het huis uit. Als die dat ding 24/7 bij zich heeft. Maar als er nog andere gezinsleden zijn, heb je er weinig aan.
Maar ondertussen wel in biostabiels, tellsellmeuk en piramide spellen trappen waarschijnlijk.quote:Op zondag 1 september 2013 17:21 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ja
Tenzij er een chip inzit.quote:Op zondag 1 september 2013 17:26 schreef Operc het volgende:
[..]
Maar ondertussen wel in biostabiels, tellsellmeuk en piramide spellen trappen waarschijnlijk.
Dit is een hoax welke al diverse jaren rondgaat en is begonnen op hyves.quote:
“Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.” ― Albert Einsteinquote:Op zondag 1 september 2013 17:47 schreef Magic-IRC het volgende:
[..]
Dit is een hoax welke al diverse jaren rondgaat en is begonnen op hyves.
Ik snap echt niet dat er mensen zijn die nog steeds in dit soort dingen trappen
En de winrar trial-version.quote:Op zondag 1 september 2013 18:02 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
“Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.” ― Albert Einstein
quote:
Ik wil ook graag meelachen. Wat betekent dit?quote:
Jawel, als ieder boom een wifi acces point zou zijn krijg je alleen maar storing. Het aantal beschikbare kanalen is niet onbeperkt.quote:Op zondag 1 september 2013 14:55 schreef leeell het volgende:
[..]
misschien moet je eerst het plaatje begrijpen. zo dom is ie niet.
Nja, kan goed zijn, maar het idee dat erachter zit is dat we dat soort techniek belangijker lijken te vinden dan ons voortbestaan en dat vind ik niet zo dom gedacht. (Maar goed, je zou zeggen dat er wel een technisch correct voorbeeld te vinden zou moeten zijn.)quote:Op zondag 1 september 2013 19:33 schreef nuck_chorris het volgende:
[..]
Jawel, als ieder boom een wifi acces point zou zijn krijg je alleen maar storing. Het aantal beschikbare kanalen is niet onbeperkt.
Winrar is een of ander computerprogrammaatje dat elke keer dat je het gebruikt deze pop-up laat zien:quote:Op zondag 1 september 2013 19:17 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik wil ook graag meelachen. Wat betekent dit?![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bedankt voor de uitleg.quote:Op zondag 1 september 2013 19:43 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Winrar is een of ander computerprogrammaatje dat elke keer dat je het gebrukt deze pop-up laat zien:
[ afbeelding ]
Je kunt het echter gewoon blijven gebruiken, er gebeurt niets. Dat is via internet zo'n soort grap geworden, net zoiets als onverwoestbare nokia's.
Ik ging helemaal stuk toen ik het las. Dit is geen ergernis dit is toch prachtig.quote:Op zondag 1 september 2013 15:34 schreef givemenovacaine het volgende:
Alles wat fout kan zijn is hier van toepassing, gewoon alles
Volgens mij heeft hij trouwens een soort van toetsenbordtourette waardoor hij random woorden in hoofdletters gaat zetten.
[ afbeelding ]
Kunnen we haar niet helpen ?quote:Vandaag moet remko weer werken..14 me best gedaan,er wat van te maken en te lachen..zoals ik ben opgevoed..maar nu lukt het my niet meer..tis te veel en voel me net een robot..van buiten leeft het nog,maar van binnen is het licht uit..
Kunnen we niet zo'n lachclown op haar afsturen? Zal ze vast blij van wordenquote:Op maandag 2 september 2013 11:35 schreef Enchanter het volgende:
Het gaat volgens mij niet goed met Karin
[..]
Kunnen we haar niet helpen ?
Ben benieuwd hoe Cornelia hier op gaat reageren.
Ik ook, post jij haar reactie. Kan nooit lang duren.quote:Op maandag 2 september 2013 11:35 schreef Enchanter het volgende:
Het gaat volgens mij niet goed met Karin
[..]
Kunnen we haar niet helpen ?
Ben benieuwd hoe Cornelia hier op gaat reageren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |