Ben heel benieuwd naar je reactie als hij op een dag in de basis bij FC Barcelona speeltquote:Op maandag 2 september 2013 22:59 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dat klopt, ik ben inderdaad beter dan Jozefzoon. Net als jij. Net als mevrouw van Zetten uit Tiel. Jozefzoon kan d'r helemaal niks van. Ik brand hem trouwens helemaal niet af, ik geef mijn mening. Nou, mening, eigenlijk is het gewoon een feit.
gatenkaas achterin.quote:Op maandag 2 september 2013 23:17 schreef HL_Dog43 het volgende:
Ik snap niet dat Jong PSV na een 2-0 voorsprong nog met 2-4 verliest van dat onkruid.
ja dat is logisch, als je na 2-0 voorsprong er 4 in de 2e helft tegen krijgt.quote:
Rikkert is weer captain obviousquote:Op maandag 2 september 2013 21:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
twitter:RikElfrink twitterde op maandag 02-09-2013 om 21:53:32Conclusie: Als Rekik en Bruma geblesseerd raken, heeft #PSV een geweldig probleem. reageer retweet
quote:Op maandag 2 september 2013 23:04 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ben heel benieuwd naar je reactie als hij op een dag in de basis bij FC Barcelona speelt
Ja, denk dat dat ook wel bestaat ^^. Moet toch een beetje kleur op het forum komen, niet?quote:Op dinsdag 3 september 2013 10:38 schreef Lemming22 het volgende:
[..]Ik vind jouw posts echt geweldig. Bestaat er ook zoiets als positief trollen?
Goedkoper kunnen ze het toch bijna niet makenquote:Op dinsdag 3 september 2013 11:02 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Prijzen voor EL wedstrijden bekend. Vanaf 40,- voor drie potjes.. Noem het hoe je wil, maar nog niet misschien voor dit soort namen.
Ik ga dit jaar maar weer eens.quote:Op dinsdag 3 september 2013 11:02 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Prijzen voor EL wedstrijden bekend. Vanaf 40,- voor drie potjes.. Noem het hoe je wil, maar nog niet misschien voor dit soort namen.
13 euro per wedstrijd. Ze kunnen moeilijk het stadion gratis open gooien.quote:Op dinsdag 3 september 2013 11:02 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
op zich is het vreemd, de man was voor zijn blessure Deens international op zijn 18e en speelde Champions League met Kopenhagen, en was in 2008 "Deens talent van het jaar"quote:Op dinsdag 3 september 2013 05:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Zanka wordt compleet afgemaakt door media en zijn eigen trainer.
Gewoon voor SCC eigen plekken voor 5,- per wedstrijd ofzo? Ze kunnen voor jong PSV wel een stadion open gooien.quote:Op dinsdag 3 september 2013 13:59 schreef Caland het volgende:
[..]
13 euro per wedstrijd. Ze kunnen moeilijk het stadion gratis open gooien.
quote:Zakaria Bakkali is fit verklaard door de medische staf van de Belgische voetbalbond. Dat houdt in dat het supertalent van PSV vrijdag in principe in actie kan komen in het WK-kwalificatieduel van België met Schotland. Mocht dat gebeuren, dan heeft de zeventienjarige buitenspeler nooit meer de mogelijkheid om uit te komen voor Marokko. De regels van de FIFA schrijven namelijk voor dat een speler slechts voor één land in actie mag komen in officiële duels. Voor oefenduels geldt dat overigens niet. Officieel heeft Bakkali zijn keuze nog niet bekendgemaakt.
Tja, kosten moeten er ook uit. Duur vind ik het niet. Maar al maak je het gratis, het blijven gare tegenstanders en de kans is niet ondenkbeeldig dat je ook nog eens niet presteert tegen ze...quote:Op dinsdag 3 september 2013 11:02 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Uh, ja. Het is sinterklaas niet he. Hele schappelijke prijs dit.quote:Op dinsdag 3 september 2013 15:27 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
[..]
Gewoon voor SCC eigen plekken voor 5,- per wedstrijd ofzo? Ze kunnen voor jong PSV wel een stadion open gooien.
Om zo weer wat speelminuten te krijgen, zodat er weer wat clus geinstreseerd raken en dan stiekem toch nog gratis weggaan.quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:14 schreef Cavaliers het volgende:
Toivonen zegt opeens te willen verlengen. Dat is al 1, normaal gedrag is 2.
quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:12 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Uh, ja. Het is sinterklaas niet he. Hele schappelijke prijs dit.
Verklaar "stiekem toch nog gratis" eens, want een contract is een contract.quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:11 schreef zerokil het volgende:
[..]
Om zo weer wat speelminuten te krijgen, zodat er weer wat clus geinstreseerd raken en dan stiekem toch nog gratis weggaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |