Ik denk dat we hem moeten verhuren aan Zwolle, daar leven al die falers ineens op.quote:Op maandag 2 september 2013 21:39 schreef huffderobot het volgende:
Zanka zakt in het 2e tegen Ajax door het ijs (4 goals in 30 minuten tegen) en wordt gewisseld. Einde verhaal?
Prima plan. Voor zover ik kan nagaan is hij transfervrij gekomen. Vertrouwen opdoen ergens anders lijkt me de enige optie. Maar laatst was Brands ergens en hij noemde Zanka als 1e back-up, mocht er iets gebeuren met Rekik of Bruma. Welke centrale verdedigers heeft PSV verder nog?quote:Op maandag 2 september 2013 21:49 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Ik denk dat we hem moeten verhuren aan Zwolle, daar leven al die falers ineens op.
Kan er echt niets meer van. Ik krijg gewoon medelijden met hem. Die gast was voor zijn blessure gewoon een toptalent, nu zou de hoofdklasse nog een uitdaging zijn. Hij zakt zo door het ijs dat je het ook geen fout van de scouting met kunt noemen, dit had niemand kunnen verwachten.
twitter:RikElfrink twitterde op maandag 02-09-2013 om 21:53:32Conclusie: Als Rekik en Bruma geblesseerd raken, heeft #PSV een geweldig probleem. reageer retweet
No shitquote:Op maandag 2 september 2013 21:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
twitter:RikElfrink twitterde op maandag 02-09-2013 om 21:53:32Conclusie: Als Rekik en Bruma geblesseerd raken, heeft #PSV een geweldig probleem. reageer retweet
Ik verwacht een tekst van ongeveer 30 alinea's waarin duidelijk moet worden dat PSV superieur was en de wedstrijd met 18-0 had moeten winnen. Of ga je je goed-nieuws-show dan eindelijk verplaatsen?quote:
Nou dit had PSV inderdaad echt moeten winnen. Ajax miste zoveel spelers. En PSV speelde gewoon met mensen als Tyton, Zanka en Florian. Dan verwacht ik een simpele overwinning voor PSV. En dat zag er in het begin ook zeker naar uit. Maar jong Ajax toch wel heel veel beter idd.quote:Op maandag 2 september 2013 22:00 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik verwacht een tekst van ongeveer 30 alinea's waarin duidelijk moet worden dat PSV superieur was en de wedstrijd met 18-0 had moeten winnen. Of ga je je goed-nieuws-show dan eindelijk verplaatsen?
Net zo simpel als het eerste van PSV tegen Milan?quote:Op maandag 2 september 2013 22:04 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Nou dit had PSV inderdaad echt moeten winnen. Ajax miste zoveel spelers. En PSV speelde gewoon met mensen als Tyton, Zanka en Florian. Dan verwacht ik een simpele overwinning voor PSV. En dat zag er in het begin ook zeker naar uit. Maar jong Ajax toch wel heel veel beter idd.
Psv was helaas niet zo goed als ik had gehoopt/verwacht. Maar ben nog steeds van mening dat ze Milan gewoon hadden moeten verslaan.quote:Op maandag 2 september 2013 22:04 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Net zo simpel als het eerste van PSV tegen Milan?
Hendriks en Koch, jeugdspelers. Beide niveau Derijck, maar dan met groeipotentie.quote:Op maandag 2 september 2013 21:53 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Prima plan. Voor zover ik kan nagaan is hij transfervrij gekomen. Vertrouwen opdoen ergens anders lijkt me de enige optie. Maar laatst was Brands ergens en hij noemde Zanka als 1e back-up, mocht er iets gebeuren met Rekik of Bruma. Welke centrale verdedigers heeft PSV verder nog?
De verkoop van Pieters begrijp ik dan ook niet..quote:Op maandag 2 september 2013 21:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik denk dat 3,5 miljoen er iets mee te maken heeft.quote:Op maandag 2 september 2013 22:19 schreef jaaapiooo het volgende:
[..]
De verkoop van Pieters begrijp ik dan ook niet..
Psv speelde toch met een aantal man van de eerste selectie, en dat kon vandaag bij Ajax niet. Dus dan mag je toch verwachten dat PSV hier makkelijk overheen loopt?quote:Op maandag 2 september 2013 22:04 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Net zo simpel als het eerste van PSV tegen Milan?
twitter:thijsslegers twitterde op maandag 02-09-2013 om 22:17:30#PSV heeft contract met talent Tristan Berghuis op verzoek vd speler ontbonden. Hij keert terug naar #Vitesse. reageer retweet
Net of die spelers zo bijzonder zijn. Van Ooijen, Tamata en dat soort lieden zitten in de Jupiler league gewoon op hun niveau.quote:Op maandag 2 september 2013 22:21 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Psv speelde toch met een aantal man van de eerste selectie, en dat kon vandaag bij Ajax niet. Dus dan mag je toch verwachten dat PSV hier makkelijk overheen loopt?
is ook niet bepaald een oplossingquote:Op maandag 2 september 2013 22:19 schreef jaaapiooo het volgende:
[..]
De verkoop van Pieters begrijp ik dan ook niet..
Misschien wel. Maar denk aan een goede speler als Florian, of een redelijke speler Zanka. Daar mag je van verwachten dat de Jupitair League, en zeker een gehavend jong ajax, onder hun niveau liggen.quote:Op maandag 2 september 2013 22:24 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Net of die spelers zo bijzonder zijn. Van Ooijen, Tamata en dat soort lieden zitten in de Jupiler league gewoon op hun niveau.
Oja, de door jou als geweldige voetballer Jozefzoon deed ook mee.quote:Op maandag 2 september 2013 22:26 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Misschien wel. Maar denk aan een goede speler als Florian, of een redelijke speler Zanka. Daar mag je van verwachten dat de Jupitair League, en zeker een gehavend jong ajax, onder hun niveau liggen.
Viel hij zo tegen afgelopen jaar?quote:Op maandag 2 september 2013 22:22 schreef j0rdiiii het volgende:
twitter:thijsslegers twitterde op maandag 02-09-2013 om 22:17:30#PSV heeft contract met talent Tristan Berghuis op verzoek vd speler ontbonden. Hij keert terug naar #Vitesse. reageer retweet
Ja.quote:Op maandag 2 september 2013 22:27 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Viel hij zo tegen afgelopen jaar?
Jozefzoon is een goede voetballer hoor. Hier mag PSV heel erg blij mee zijn. Verwacht ook dat hij alleen nog maar beter zal worden. En dat ziet Cocu ook, want hij laat hem bijna elke wedstrijd invallen.quote:Op maandag 2 september 2013 22:27 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Oja, de door jou als geweldige voetballer Jozefzoon deed ook mee.Kan er geen flikker van. En Zanka al helemaal niet.
Houd toch eens op met al die onzin van je zeg. Jozefzoon heeft hier helemaal niets te zoeken en de enige reden dat hij wel eens is ingevallen is omdat Bakkali en Narsingh geblesseerd zijn of waren en omdat Park nog geen volledige 90 minuten aankan.quote:Op maandag 2 september 2013 22:31 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Jozefzoon is een goede voetballer hoor. Hier mag PSV heel erg blij mee zijn. Verwacht ook dat hij alleen nog maar beter zal worden. En dat ziet Cocu ook, want hij laat hem bijna elke wedstrijd invallen.
en een aflopend contract volgend jaarquote:Op maandag 2 september 2013 22:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik denk dat 3,5 miljoen er iets mee te maken heeft.
Jij doet echt net alsof je zelf beter bent dan Jozefzoon. Zo kom je heel erg over door spelers zo af te branden.quote:Op maandag 2 september 2013 22:34 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Houd toch eens op met al die onzin van je zeg. Jozefzoon heeft hier helemaal niets te zoeken en de enige reden dat hij wel eens is ingevallen is omdat Bakkali en Narsingh geblesseerd zijn of waren en omdat Park nog geen volledige 90 minuten aankan.
Ga die goed-nieuws-show lekker bij Ajax opvoeren en omschrijf De Sa en Sana maar als wereldvoetballers.
Dat klopt, ik ben inderdaad beter dan Jozefzoon. Net als jij. Net als mevrouw van Zetten uit Tiel. Jozefzoon kan d'r helemaal niks van. Ik brand hem trouwens helemaal niet af, ik geef mijn mening. Nou, mening, eigenlijk is het gewoon een feit.quote:Op maandag 2 september 2013 22:56 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Jij doet echt net alsof je zelf beter bent dan Jozefzoon. Zo kom je heel erg over door spelers zo af te branden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |