Hij zegt 'dat alles open is', niet 'ik wil verlengen', daar zit nogal een verschil tussen.quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:14 schreef Cavaliers het volgende:
Toivonen zegt opeens te willen verlengen. Dat is al 1, normaal gedrag is 2.
''Ik moet nu ook andere ideeën serieus nemen. Verlengen ook, als PSV dat tenminste nog wil.''quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hij zegt 'dat alles open is', niet 'ik wil verlengen', daar zit nogal een verschil tussen.
Nu vertellen van dat er een mogelijkheid is dat hij toch wel bij wil tekenen. (maar dan niet tekenen)quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:47 schreef tja77 het volgende:
[..]
Verklaar "stiekem toch nog gratis" eens, want een contract is een contract.
Maw: hij zal ook kijken naar een (eventueel) aanbod van PSV. Naast andere opties.quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:46 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
''Ik moet nu ook andere ideeën serieus nemen. Verlengen ook, als PSV dat tenminste nog wil.''
Hij zal dat gesprek vast aangaan als hij geen interesse heeft in een verlenging.
is toch nooit echt geschonden? Is in ieder geval niet actief geprobeerd om spelers te halen, alleen spelers overgenomen die uit eigen iniatief overstapten. Zoals Bazoer, Noa Lang en die kerel die in Nijmegen wilde wonen.quote:Op woensdag 4 september 2013 19:36 schreef rubbereend het volgende:
PSV wil 'gentlemen's agreement' terug
Ajax stond op de stoep toen Bazoer een contract bij PSV kon tekenen. Geen idee of ie met Overmars of Jonk heeft gebeld daarvoor, maar dat lijkt me minimaal twijfelachtig.quote:Op woensdag 4 september 2013 19:38 schreef Adames het volgende:
[..]
is toch nooit echt geschonden? Is in ieder geval niet actief geprobeerd om spelers te halen, alleen spelers overgenomen die uit eigen iniatief overstapten. Zoals Bazoer, Noa Lang en die kerel die in Nijmegen wilde wonen.
quote:Op donderdag 5 september 2013 09:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ajax stond op de stoep toen Bazoer een contract bij PSV kon tekenen. Geen idee of ie met Overmars of Jonk heeft gebeld daarvoor, maar dat lijkt me minimaal twijfelachtig.
Malloot. Adames komt met, zover mijn informatie reikt, foutieve informatie. Dus ik geef even aan hoe het wel zit. Heeft niets ermee te maken dat ik moet janken om dat Bazoer weg is. (Dat kan me eigenlijk weinig schelen, als je dat doet weet je toch wel dat ie niet echt een PSV-hart heeft) Dat jij calimero-gedrag zou vertonen als het wel gebeurt doet daar niets aan af.quote:
twitter:RikElfrink twitterde op donderdag 05-09-2013 om 13:24:37Luciano #Narsingh trainde vandaag bij #PSV weer in partijvorm. Eind deze maand rentree bij Jong #PSV is het plan. reageer retweet
Ben benieuwd of hij op zijn oude niveau terug kan komen. Vleugelaanvallers lijken daar op de een of andere manier meer moeite mee te hebben.quote:Op donderdag 5 september 2013 14:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
twitter:RikElfrink twitterde op donderdag 05-09-2013 om 13:24:37Luciano #Narsingh trainde vandaag bij #PSV weer in partijvorm. Eind deze maand rentree bij Jong #PSV is het plan. reageer retweet
Centrale verdedigers anders ook.quote:Op donderdag 5 september 2013 14:10 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ben benieuwd of hij op zijn oude niveau terug kan komen. Vleugelaanvallers lijken daar op de een of andere manier meer moeite mee te hebben.
Fillius en Syntix zijn de kanjers van dit forum. Gewoon negeren en hopen dat ze IRL de verkeerde een keer tegenkomen. Al zijn het in het echt waarschijnlijk zielige zolderkamernerds die om mama roepen als er een scheet dwars zit.quote:Op donderdag 5 september 2013 12:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Malloot. Adames komt met, zover mijn informatie reikt, foutieve informatie. Dus ik geef even aan hoe het wel zit. Heeft niets ermee te maken dat ik moet janken om dat Bazoer weg is. (Dat kan me eigenlijk weinig schelen, als je dat doet weet je toch wel dat ie niet echt een PSV-hart heeft) Dat jij calimero-gedrag zou vertonen als het wel gebeurt doet daar niets aan af.
cq je zet jezelf weer eens voor schut. What's new.
Ik weet hetquote:Op donderdag 5 september 2013 14:35 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Fillius en Syntix zijn de kanjers van dit forum. Gewoon negeren en hopen dat ze IRL de verkeerde een keer tegenkomen. Al zijn het in het echt waarschijnlijk zielige zolderkamernerds die om mama roepen als er een scheet dwars zit.
Goed gesproken.quote:Op donderdag 5 september 2013 14:35 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Fillius en Syntix zijn de kanjers van dit forum. Gewoon negeren en hopen dat ze IRL de verkeerde een keer tegenkomen. Al zijn het in het echt waarschijnlijk zielige zolderkamernerds die om mama roepen als er een scheet dwars zit.
Niemand jankt er hier over hoor. Er wordt slechts informatie gedeeld.quote:Op donderdag 5 september 2013 14:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
PSV moet vooral niet janken want ze probeerden zelf Van Rhijn bij ons weg te pakken.
Mooi dus dan zijn we het er over eens dat een agreement onzin is?quote:Op donderdag 5 september 2013 14:38 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Niemand jankt er hier over hoor. Er wordt slechts informatie gedeeld.
Geeft maar weer aan dat het inderdaad geschonden is.quote:Op donderdag 5 september 2013 14:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
PSV moet vooral niet janken want ze probeerden zelf Van Rhijn bij ons weg te pakken.
Als het geschonden wordt wel ja. De enige reden waarom het goed zou KUNNEN zijn is vanwege het Nederlands elftal.quote:Op donderdag 5 september 2013 14:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Mooi dus dan zijn we het er over eens dat een agreement onzin is?
Het interesseert me gewoon geen hol.quote:Op donderdag 5 september 2013 14:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Mooi dus dan zijn we het er over eens dat een agreement onzin is?
Nederlands elftal interesseert mij vrij weinig vind een eindronde wel leuk maar kan er niet van wakker liggen als ze niet mee doenquote:Op donderdag 5 september 2013 14:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als het geschonden wordt wel ja. De enige reden waarom het goed zou KUNNEN zijn is vanwege het Nederlands elftal.
Het gaat ook om de kwaliteit van de competitie. Ik heb al eens vaker gezegd: ik heb liever dat PSV één keer in de 7 jaar kampioen wordt in een sterke competitie, dan om het jaar in een flutcompetitie.quote:Op donderdag 5 september 2013 14:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nederlands elftal interesseert mij vrij weinig vind een eindronde wel leuk maar kan er niet van wakker liggen als ze niet mee doen
Als het je geen klap kan boeien snap ik dat je het als niet-Feyenoorder geen enkel probleem vindt. Feyenoord ondervindt het meeste last zonder dat agreement.quote:Op donderdag 5 september 2013 14:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nederlands elftal interesseert mij vrij weinig vind een eindronde wel leuk maar kan er niet van wakker liggen als ze niet mee doen
Het gaat over jeugdspelers. Welke jeugdspelers is Feyenoord kwijtgeraakt aan Nederlandse topclubs?quote:Op donderdag 5 september 2013 14:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als het je geen klap kan boeien snap ik dat je het als niet-Feyenoorder geen enkel probleem vindt. Feyenoord ondervindt het meeste last zonder dat agreement.
Geenquote:Op donderdag 5 september 2013 14:46 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Het gaat over jeugdspelers. Welke jeugdspelers is Feyenoord kwijtgeraakt aan Nederlandse topclubs?
Al was er laatst wel een kereltje van 14 die de overstap maakte van Feyenoord naar Ajax geloof ik. Maar die mannetjes zijn nog zo jong als die liever bij Ajax speelt dan bij Feyenoord moet dat gewoon mogelijk zijn.quote:Op donderdag 5 september 2013 14:55 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Precies mijn punt. De stelling van Mexicano klopt dan ook niet.
Noa Lang. En bij PSV was het ook alleen Bazoer.quote:Op donderdag 5 september 2013 14:46 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Het gaat over jeugdspelers. Welke jeugdspelers is Feyenoord kwijtgeraakt aan Nederlandse topclubs?
Bazoer zelf gaf aan dat PSV een verdediger in hem zag en Ajax een middenvelder. Hij heeft zelf de intentie uitgesproken om te vertrekken bij PSV. Natuurlijk staat Ajax dan met een contract op de stoep.quote:Op donderdag 5 september 2013 09:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ajax stond op de stoep toen Bazoer een contract bij PSV kon tekenen. Geen idee of ie met Overmars of Jonk heeft gebeld daarvoor, maar dat lijkt me minimaal twijfelachtig.
Peeters ook.quote:Op donderdag 5 september 2013 14:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Noa Lang. En bij PSV was het ook alleen Bazoer.
Dus wat vertel je nu? Feyenoord heeft gewoon de meest magere positie.
Hij heeft gewoon een zak geld uit Amsterdam gekregen. Daarnaast had Ajax een betere reputatie op gebied van jeugdspelers. Dus logisch dat hij vertrekt.quote:Op donderdag 5 september 2013 15:20 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Bazoer zelf gaf aan dat PSV een verdediger in hem zag en Ajax een middenvelder. Hij heeft zelf de intentie uitgesproken om te vertrekken bij PSV. Natuurlijk staat Ajax dan met een contract op de stoep.
Overigens zou het prima zijn als de plannen van Langeler werkelijkheid worden. Maar hoe eerlijk is de top naar de provincieclubs toe dan? Zo'n Sparta levert steeds maar weer talent in bijvoorbeeld. En waarom moeten de jongens van Elinkwijk allemaal naar PSV en niet naar Utrecht? Je zou een sterkere competitie kunnen krijgen als de spelers regio gebonden blijven voetballen, denk ik.
Een speler onder de 18 krijgt 50 tot 100k bij Ajax. Dat zou PSV ook wel kunnen bieden natuurlijk. Hij ziet zichzelf als middenvelder. Logisch dat hij vertrekt (ook vanwege het perspectief inderdaad). PSV heeft de nieuwe lijn net te laat ingezet.quote:Op donderdag 5 september 2013 15:37 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon een zak geld uit Amsterdam gekregen. Daarnaast had Ajax een betere reputatie op gebied van jeugdspelers. Dus logisch dat hij vertrekt.
Bron van die zak geld?quote:Op donderdag 5 september 2013 15:37 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon een zak geld uit Amsterdam gekregen. Daarnaast had Ajax een betere reputatie op gebied van jeugdspelers. Dus logisch dat hij vertrekt.
De spoeling in Brabant en Limburg is veel dunner voor wat betreft jeugdspelers. Die zijn er in de randstad veel meer te vinden. Vandaar dat PSV Rotterdam en Utrecht leeg vist. De samenwerking met Elinkwijk is volgens mij wel voorbij.
Ajax geeft meer geld aan jeugdspelers, dat is beleid.quote:
Ajax geeft geen geld uit aan miljoenenaankopen. Bepaald maximumbedrag voor aankopen en daar gaan ze niet over. Dat is beleid. PSV geeft meer geld aan aan aankopen en minder aan jeugdspelers. Van mijn part verandert dat, maar hee, ik ben geen TD.quote:Op donderdag 5 september 2013 15:48 schreef DeNummer10 het volgende:
Het zuinige, haast krenterige Ajax, geeft meer geld aan jeugdspelers dan PSV. Laat dat even duidelijk zijn.
Beleid hè. Als je zelf niet in de jeugd hebt, dien je dat op te vullen met spelers van buitenaf. Niets mis mee. PSV koopt ze over het algemeen wat ouder. En voor de hoofdprijs.quote:Op donderdag 5 september 2013 15:48 schreef DeNummer10 het volgende:
Het zuinige, haast krenterige Ajax, geeft meer geld aan jeugdspelers dan PSV. Laat dat even duidelijk zijn.
Ajax koopt natuurlijk ook veel in van 17-18, PSV van 19-21. Tis de vraag wat handiger is. Ajax heeft in het buitenland natuurlijk een wat grotere naam, al is PSV ook wel bekend. (Als je Eindhoven zegt kent niemand je, maar PSV kennen ze wel)quote:Op donderdag 5 september 2013 15:51 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Beleid hè. Als je zelf niet in de jeugd hebt, dien je dat op te vullen met spelers van buitenaf. Niets mis mee. PSV koopt ze over het algemeen wat ouder. En voor de hoofdprijs.
Tis naast een kleine zak geld ook perspectief en misschien positie. Maar het is niet alsof je spelers maar zelf hun positie kunt laten kiezen. Straks wil Bazoer spits worden. Doe je dat dan ook?quote:Op donderdag 5 september 2013 15:54 schreef DeNummer10 het volgende:
PSV én Ajax hebben altijd zo'n 50k per jaar aan spelers betaald. Zou zo'n Bazoer dan echt voor 10 of 20k meer bij PSV vertrekken? Of denken jullie dat zo'n jongen 2 ton gaat verdienen op z'n 16e?
quote:Op donderdag 5 september 2013 15:54 schreef DeNummer10 het volgende:
PSV én Ajax hebben altijd zo'n 50k per jaar aan spelers betaald. Zou zo'n Bazoer dan echt voor 10 of 20k meer bij PSV vertrekken? Of denken jullie dat zo'n jongen 2 ton gaat verdienen op z'n 16e?
Heeft weinig met het kiezen van een positie te maken. Je kunt er als speler en club toch een verschil van mening over hebben? Ik heb Bazoer nu een handvol wedstrijden en wat trainingen zien doen bij Ajax en ik zie er meer middenvelder dan verdediger in. Ik zie er zelfs geen verdedigende middenvelder in. Maar goed, jullie hebben Hiljemark.quote:Op donderdag 5 september 2013 15:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tis naast een kleine zak geld ook perspectief en misschien positie. Maar het is niet alsof je spelers maar zelf hun positie kunt laten kiezen. Straks wil Bazoer spits worden. Doe je dat dan ook?
Bron?quote:Op donderdag 5 september 2013 15:59 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ja.
Die gaat gewoon een veelvoud verdienen van wat hij in Eindhoven kon verdienen. Daarnaast kreeg zijn broer een baantje bij zijn louche spelersbegeleidingsbureau en zijn hem beloftes gemaakt voor wat betreft de toekomst. Hij mocht nota bene meer dan een halfjaar niet voetballen.
Ik weet niet voldoende van de speelwijze van Bazoer om hierover mee te kunnen spreken.quote:Op donderdag 5 september 2013 16:02 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Heeft weinig met het kiezen van een positie te maken. Je kunt er als speler en club toch een verschil van mening over hebben? Ik heb Bazoer nu een handvol wedstrijden en wat trainingen zien doen bij Ajax en ik zie er meer middenvelder dan verdediger in. Ik zie er zelfs geen verdedigende middenvelder in. Maar goed, jullie hebben Hiljemark.
Dat maakt niet uit. Maar goed, van mij mag er wel het e.e.a. gebeuren in Nederland om de jeugdopleiding van clubs te beschermen. Maar ook om spelers te beschermen natuurlijk.quote:Op donderdag 5 september 2013 16:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik weet niet voldoende van de speelwijze van Bazoer om hierover mee te kunnen spreken.
Zoals gezegd - het is in het belang van vooral het interlandvoetbal. Clubvoetbal heeft er natuurlijk ook belang bij als talent langer in Nederland blijft, maar relatief minder.quote:Op donderdag 5 september 2013 16:04 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit. Maar goed, van mij mag er wel het e.e.a. gebeuren in Nederland om de jeugdopleiding van clubs te beschermen. Maar ook om spelers te beschermen natuurlijk.
Een betere competitie is voor elke club natuurlijk weer goed. Interlandvoetbal is een 2e.quote:Op donderdag 5 september 2013 16:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zoals gezegd - het is in het belang van vooral het interlandvoetbal. Clubvoetbal heeft er natuurlijk ook belang bij als talent langer in Nederland blijft, maar relatief minder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |