Als je er niet continue doorheen zat te kleppen vond je Argo misschien ook leuk. Die mensen voor ons vonden het ook niet zo geweldig.quote:Op zondag 1 september 2013 02:53 schreef Karina het volgende:
Die was spannender dan Argo, die voorfilm. Wel een beetje een open einde, dat was wel jammer.
Ik vond die mensen voor ons ook niet zo geweldig.quote:Op zondag 1 september 2013 02:54 schreef Tem het volgende:
[..]
Als je er niet continue doorheen zat te kleppen vond je Argo misschien ook leuk. Die mensen voor ons vonden het ook niet zo geweldig.
Zaten later ook nog eens op het terras naast ons....quote:Op zondag 1 september 2013 02:54 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik vond die mensen voor ons ook niet zo geweldig.
Vorige keer had jij de grote bek ja. Weet je best.quote:Op zondag 1 september 2013 03:00 schreef Specularium het volgende:
Jaja nu heb ik het weer gedaan.
Ik ben gewoon een enthousiaste jongen.
Daar zijn het harde en eerlijke werkers.quote:Op zondag 1 september 2013 03:00 schreef Karina het volgende:
Zal in Rotterdamn niet veel anders zijn denk ik.
Nou wat kost een taxi daar dan voor een klein stukje?quote:Op zondag 1 september 2013 03:01 schreef OProg het volgende:
[..]
Daar zijn het harde en eerlijke werkers.
Binnen kreeg hij geen bier in ieder geval.quote:Op zondag 1 september 2013 03:01 schreef Drugshond het volgende:
Zou die neger nog bier hebben gehaald van mijn euro ? Of zit het (toch) in zijn linker neusgat ?
Geen idee, maar was tijdje terug nog met een taxibus van Delft naar Zwijndrecht met 8 man slechts rond de 100 euro kwijt.quote:Op zondag 1 september 2013 03:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou wat kost een taxi daar dan voor een klein stukje?
Voor een euro krijg je niet zo veel in je neusgat.quote:Op zondag 1 september 2013 03:01 schreef Drugshond het volgende:
Zou die neger nog bier hebben gehaald van mijn euro ? Of zit het (toch) in zijn linker neusgat ?
Ik heb iets leuks gemist geloof ik.quote:Op zondag 1 september 2013 03:03 schreef Tem het volgende:
Leuk ook dat hij boos werd dat ik hem geen peuk gaf.
Chappoo als hij dat in zijn neus krijgt.quote:Op zondag 1 september 2013 03:04 schreef Specularium het volgende:
[..]
Voor een euro krijg je niet zo veel in je neusgat.
Je kan wel een Euroknaller halen bij de Mac!
Kleur bijvoorbeeld.quote:
Sp3c werd bijna doodgeknuffeld. Ik was een lul omdat ik geen peuk wilde geven aan een neger, en dat terwijl ik niet eens rook.quote:
Ze zijn donkerwit.quote:
Maar jij wilde het ook direct?quote:Op zondag 1 september 2013 03:07 schreef Karina het volgende:
Nou over geur gesproken, ik stond op de taxi te wachten en de wijven voor me die stonken me toch een partijik weet niet wat die gedaan hadden.
Bukakke waarschijnlijk.quote:Op zondag 1 september 2013 03:07 schreef Karina het volgende:
Nou over geur gesproken, ik stond op de taxi te wachten en de wijven voor me die stonken me toch een partijik weet niet wat die gedaan hadden.
Nee want ze stonken naar oud zweet of zo, goor.quote:Op zondag 1 september 2013 03:07 schreef Specularium het volgende:
[..]
Maar jij wilde het ook direct?
Blij dat je wel direct weet waar het over gaat.quote:
Ik lust geen eiquote:
Oh shitquote:Op zondag 1 september 2013 03:10 schreef OProg het volgende:
[..]
Blij dat je wel direct weet waar het over gaat.
En dan zegt ze dat ze nooit prono kijkt.quote:Op zondag 1 september 2013 03:10 schreef OProg het volgende:
[..]
Blij dat je wel direct weet waar het over gaat.
Trustenquote:Op zondag 1 september 2013 03:11 schreef Drugshond het volgende:
Goed, ik ben wel moe van een dagje trippen met de NS.
Het was een aangenaam genoegen.
Ik moet de schijn ophouden van netjes zijn.quote:Op zondag 1 september 2013 03:11 schreef Specularium het volgende:
[..]
En dan zegt ze dat ze nooit prono kijkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |