Best bizar inderdaad. Net als dat je naar Utrecht moet na twaalf uur en er dan 2,5 uur over doetquote:Op zondag 1 september 2013 02:43 schreef Specularium het volgende:
[..]
Snap niet dat ze dat zo matig regelen op een zaterdagnacht.
Ik had hem nog net op tijd... 01:02, wist dat het bijzonder krap zou worden (Stond al 01:00 op de klok toen ik R-CS binnenliep). Dat was ook redelijk snel wandelen met mijn kleine beentjes.quote:Op zondag 1 september 2013 02:41 schreef Tem het volgende:
[..]
Die twee anderen waren nog net optijd voor de trein. Anders zouden ze nog een uur moeten wachten.
Hans "Gordon" Dulfer.quote:
Ik zit nog even te kijken voor de grap, als ik NU van Rotterdam naar CS naar Asd CS zou gaan dan kom ik om kwart over 5 aanquote:Op zondag 1 september 2013 02:44 schreef Tem het volgende:
[..]
Best bizar inderdaad. Net als dat je naar Utrecht moet na twaalf uur en er dan 2,5 uur over doet
Hans Dulfer is een leuke man. En hij speelt mooi saxofoon, ben er ook een keer geweest toen hij speelde.quote:
We moeten maar weer eens een stel Duitsers deze kant op halen om dat te reguleren.quote:Op zondag 1 september 2013 02:43 schreef Specularium het volgende:
[..]
Snap niet dat ze dat zo matig regelen op een zaterdagnacht.
Laat ik het anders zeggen: ik vind hem er aantrekkelijk uitzien, hoe hij verder is weet ik niet. Ik heb hem nooit gesproken.quote:Op zondag 1 september 2013 02:48 schreef Tem het volgende:
Hans Dulfer is helemaal geen leuke man, Corrie.
Had ie inderdaad wel wat meer voor mogen doen.quote:Op zondag 1 september 2013 02:48 schreef Karina het volgende:
Die taxi was trouwens wel weer afzetterij, 20 euro
Je hebt hem niet gezien, dus liever niet. Wel een aardige vent. Maar meer niet.quote:Op zondag 1 september 2013 02:49 schreef Specularium het volgende:
[..]
Had ie inderdaad wel wat meer voor mogen doen.
quote:Op zondag 1 september 2013 02:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Laat ik het anders zeggen: ik vind hem er aantrekkelijk uitzien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
Dichterbij dan waarschijnlijkquote:
quote:Op zondag 1 september 2013 02:50 schreef OProg het volgende:
[..]Mjah ok daar nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toen ik hem zag een paar jaar terug nog wel in ieder geval.
Zou hij er dan op blazen?quote:Op zondag 1 september 2013 02:52 schreef Tem het volgende:
Hans Dulfer kan ook een sigaret onder de douche roken, trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |