Hoe ziet jouw wereld er anders uit als de VS Syrië aanvalt? Ik vermoed dat de impact buiten het getroffen gebied niet zo groot zal zijn.quote:Op zondag 1 september 2013 11:10 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Omdat 9 september het congres in Amerika, etc etc. Ik kan me vergissen, maar is dat hier al niet aangestipt?
Stelletje kontelikkers die baguettebakkers.quote:Op zondag 1 september 2013 11:10 schreef remlof het volgende:
Frankrijk wacht op besluit Amerikaans congres tegen Syrië
Het geeft wel aan dat de wereld flink aan het veranderen is. Vroeger liep Engeland altijd blind achter de VS aan en was Frankrijk veel terughoudender, nu is het andersomquote:Op zondag 1 september 2013 11:16 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Stelletje kontelikkers die baguettebakkers.
Inderdaad, alhoewel er maar 1 grootmacht zich er echt mee moet gaan bemoeien en het is een wat grotere oorlog....zal wel niet, maar toch.quote:Op zondag 1 september 2013 11:15 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hoe ziet jouw wereld er anders uit als de VS Syrië aanvalt? Ik vermoed dat de impact buiten het getroffen gebied niet zo groot zal zijn.
Overdrijven is ook een vak
Want Israel gaat aangevallen worden door Iran en dan gaat iedereen mee en gaan we allemaal dood. Zo!quote:Op zondag 1 september 2013 11:15 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hoe ziet jouw wereld er anders uit als de VS Syrië aanvalt? Ik vermoed dat de impact buiten het getroffen gebied niet zo groot zal zijn.
Overdrijven is ook een vak
quote:Syria's largest city just dropped off the Internet - Washington Post (blog)
Toch wel frappant voor die chauvinisten.quote:Op zondag 1 september 2013 11:16 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Stelletje kontelikkers die baguettebakkers.
Als die grootmachten zich aan de kant van de VS scharen, is de impact buiten de regio nog steeds laag denk ik. Pas als een groter land zich aan de kant van Assad plaatst zou je kunnen zeggen dat de wereld er wellicht anders uit gaat zien. Dan nog zal dat niet op een week hangen en de kans dat China of Rusland openlijk tegen de VS gaat vechten acht ik bijzonder kleinquote:Op zondag 1 september 2013 11:18 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Inderdaad, alhoewel er maar 1 grootmacht zich er echt mee moet gaan bemoeien en het is een wat grotere oorlog....zal wel niet, maar toch.
pre-face. infrastructuur platgooien.quote:Op zondag 1 september 2013 11:20 schreef -jos- het volgende:
city just dropped off the Internet - Washington Post (blog)
Toch maak ik me het meest zorgen om Rusland, alhoewel Poetin niet de meest oorlogs-zuchtige man is die ik ken.quote:Op zondag 1 september 2013 11:21 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als die grootmachten zich aan de kant van de VS scharen, is de impact buiten de regio nog steeds laag denk ik. Pas als een groter land zich aan de kant van Assad plaatst zou je kunnen zeggen dat de wereld er wellicht anders uit gaat zien. Dan nog zal dat niet op een week hangen en de kans dat China of Rusland openlijk tegen de VS gaat vechten acht ik bijzonder klein
Dat laatste gaat echt niet gebeuren om Syrië, zelfs in Vietnam en Afghanistan zijn de VS en USSR/Rusland niet direct tegenover elkaar komen te staan. Wel werd de tegenstander van de een bewapend door de ander.quote:Op zondag 1 september 2013 11:21 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als die grootmachten zich aan de kant van de VS scharen, is de impact buiten de regio nog steeds laag denk ik. Pas als een groter land zich aan de kant van Assad plaatst zou je kunnen zeggen dat de wereld er wellicht anders uit gaat zien. Dan nog zal dat niet op een week hangen en de kans dat China of Rusland openlijk tegen de VS gaat vechten acht ik bijzonder klein
Jep. Dat gebeurd meestal vlak voor een aanval. Ook in Libië en Egypte gebeurd. Maar het is nu net licht geworden en Obama wacht op het congres dus nu zal er wel geen aanval komen.quote:Op zondag 1 september 2013 11:22 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
pre-face. infrastructuur platgooien.
Nou het kan niet lang meer duren, als er een lijn naar Iran wordt gelegd hebben ze weer internet. Dus een aanval moet kort op een infrastructuur drop worden ingezet.quote:Op zondag 1 september 2013 11:23 schreef -jos- het volgende:
[..]
Jep. Dat gebeurd meestal vlak voor een aanval. Ook in Libië en Egypte gebeurd. Maar het is nu net licht geworden en Obama wacht op het congres dus nu zal er wel geen aanval komen.
Dat bedoel ik. Ik zei ook dat het er allemaal anders uit KAN zien door deze crisis en de ontwikkelingen die er gaan komen in die ene week dat ik er niet ben. Het kan ook meevallen.quote:Op zondag 1 september 2013 11:22 schreef timmmmm het volgende:
Het ergste wat kan gebeuren is dat Iran actief met Syrië mee gaat doen, dan kan het nog spannend worden
Obama wil dan ook helemaal niet dat de oppositie wint.quote:Op zondag 1 september 2013 11:22 schreef -jos- het volgende:
Oppositie Syrië hekelt 'falend leiderschap' Obama
Dus de huidige situatie is het ergste?quote:Op zondag 1 september 2013 11:22 schreef timmmmm het volgende:
Het ergste wat kan gebeuren is dat Iran actief met Syrië mee gaat doen, dan kan het nog spannend worden
waarom stuurt iedereen dan massaal wapens naar de terroristen/oppositie?quote:Op zondag 1 september 2013 11:25 schreef waht het volgende:
[..]
Obama wil dan ook helemaal niet dat de oppositie wint.
Nee, ik bestrijd dat de wereld er met deze situatie in een week anders uit kan zien.quote:Op zondag 1 september 2013 11:25 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Ik zei ook dat het er allemaal anders uit KAN zien door deze crisis en de ontwikkelingen die er gaan komen in die ene week dat ik er niet ben. Het kan ook meevallen.
Ja tegen de VS toch sufneus, je snapt best wat ik bedoelquote:Op zondag 1 september 2013 11:28 schreef waht het volgende:
[..]
Dus de huidige situatie is het ergste?
Om Assad & co. te verzwakken.quote:Op zondag 1 september 2013 11:29 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
waarom stuurt iedereen dan massaal wapens naar de terroristen/oppositie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |