abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 31 augustus 2013 @ 22:50:50 #126
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_130687714
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 22:47 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Ik heb zelf jaren in Syrië gewoond en spreek nog steeds met tientallen mensen over de situatie, dus ik weet er wel iets over ja. Wat ik wel weet is hoe de - vreedzame - protesten tegen Assad zijn begonnen en wat ze vroegen aan hem, de radicale elementen zoals Al-Qaeda met Wahabitische invloeden zijn een na het geweld geïmporteerde beweging, wat niet de kern is geweest van de opstanden. Hoe het gaat verlopen na Assad weet ik niet, zal iedereen enkel maar over kunnen gissen, wat ik wel weet is dat zowel Turkije als Israël en de VS in een post Assad Syrie geen radicalen aan de macht behouden.
Maar het boeit toch (helaas) helemaal niemand wat de burgerbevolking wil? De winnaar van de oorlog krijgt de macht..
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_130687722
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 22:15 schreef Jian het volgende:

[..]

Yup, de VS is de nieuwe luchtmacht van Al Qaida ^O^
_O_ :D
  zaterdag 31 augustus 2013 @ 22:51:33 #128
241662 Jian
Well, well, well
pi_130687740
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 22:49 schreef michaelmoore het volgende:
Best laten ze die moslims elkaar maar afmaken, de USA krijgt toch de schuld als die zich ermee bemoeien
Dat komt omdat ze het ook meestal gedaan hebben :)
pi_130687762
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 22:49 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Dit. Ik vind het ongelofelijk hoe Assad nu ineens als een onschuldig konijntje wordt neergezet, terwijl hij toch echt diegene is die met het geweld is begonnen op een wrede manier. Maar als je massa fokkers ziet dan is dat compleet vergeven en vergeten want 'murica.
Nee, ik ben het zat dat de media Assad zo stout afschildert en de rebellen zo braaf. Ikzelf was al anti-Assad lang voor dit conflict gebeurde. Maar hij is toch echt de betere alternatief.
pi_130687785
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 22:46 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Ik geef heel simpel aan, dat niet uitmaakt wat er aangedragen wordt, dat bewijs wordt per definitie niet gelooft of geaccepteerd.

Dat hebben de VS en de VK aan zichzelf te danken maar het wordt wel behoorlijk duidelijk want van niks wat gisteren bekend gemaakt werd, wordt ook maar een woord gerept hier.

Oftewel, vraag niet om iets wat je toch langs je neer legt, vraag niet om bewijs
Wat heb ik naast mij neergelegd dan?
  zaterdag 31 augustus 2013 @ 22:53:09 #131
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_130687797
quote:

[..]

Dit. Ik vind het ongelofelijk hoe Assad nu ineens als een onschuldig konijntje wordt neergezet, terwijl hij toch echt diegene is die met het geweld is begonnen op een wrede manier. Maar als je massa fokkers ziet dan is dat compleet vergeven en vergeten want 'murica.
Mijn persoonlijke mening is dat ingrijpen de zaken alleen maar erger maakt voor iedereen, de Syrische burgerbevolking voorop.

Ik vind ALLE partijen in deze burgeroorlog walgelijk.
  zaterdag 31 augustus 2013 @ 22:53:29 #132
132191 -jos-
Money=Power
pi_130687807
Hier wordt de speech van Kerry volledig onderuitgehaald:

quote:
Syria: John Kerry’s “Big Lie” syndrome. “Political language is designed to make Lies sound truthful and Murder Respectable”
http://www.globalresearch(...)d-murder-respectable

en nog meer analyses:

quote:
Obama Reveals His Dictatorship: The Isolation of America
http://www.globalresearch(...)isolation-of-america

quote:
The Stampede of Lies That’s Pushing the West Towards War in Syria
http://www.globalresearch(...)towards-war-in-syria

quote:
Dangerous Crossroads. A War on Syria, Prelude to a World War III Scenario?
http://www.globalresearch(...)rld-war-iii-scenario

quote:
Who Really Is Behind The Syrian Chemical Attacks?
http://www.globalresearch(...)ian-chemical-attacks
WEB / [HaxBall #64] Jos is God
Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics.
pi_130687818
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 22:52 schreef Insane- het volgende:
[..]
Nee, ik ben het zat dat de media Assad zo stout afschildert en de rebellen zo braaf. Ikzelf was al anti-Assad lang voor dit conflict gebeurde. Maar hij is toch echt de betere alternatief.
Maar Assad is fouter dan fout. En die rebellen bestaan uit vele groeperingen waar er een paar van tussen zitten die ik echt liever heb dan Assad.
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
pi_130687823
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 22:48 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Dat is een onzinbewering als er nog geen enkel bewijs is aangedragen.
In jouw objectiviteit, ben je met alles in het leven zo kritisch? Elke rechtszaak, bewering van je partner of leraar van je kids tot aan elke pagina uit je geschiedenisboekjes? Heb je daar bewijs van gezien?
pi_130687847
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 22:47 schreef LXIV het volgende:
De Taliban is een Pashtunbeweging die de baas in Afghanistan wil worden. AL Quaida is een internationale netwerkorganisatie met wortels in Saoudie-Arabië. Hekmatyar is een clubje opgericht door een Afghaanse warlord.
Jij kijkt naar de details. Ik kijk naar het grote plaatje. De Amerikaanse Navy is ook anders dan de Air Force. Maar beiden zijn het onderdelen van het Amerikaanse leger.
"Niets doet meer kwaad in een staat dan dat men list voor wijsheid houdt." (Francis Bacon)
pi_130687848
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 22:50 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Maar het boeit toch (helaas) helemaal niemand wat de burgerbevolking wil? De winnaar van de oorlog krijgt de macht..
Zelfs dan zie ik liever een FSA die netjes met het Westen aan tafel gaat met de hulp van het Westen aan de macht komen en samen Al-Qaida bevecht, dan dat Assad blijft.
  zaterdag 31 augustus 2013 @ 22:54:36 #137
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_130687850
quote:
7s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 22:50 schreef DeToffifee het volgende:

[..]

Sorry, maar ik vind dit aannames. Hijzelf wil het wel. Dat is duidelijk. En hij wacht nu, ook om de wereld niet op zijn kop te krijgen.
Als hij de wereld niet op zijn kop wil krijgen dan moet hij niet buiten de VN omgaan. Hij is nu hoe dan ook illegaal (volgens het internationale recht) bezig hoor.
pi_130687854
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 22:52 schreef Peunage het volgende:

[..]

Wat heb ik naast mij neergelegd dan?
Beweringen, gisteren

Stop de tijds, max 2 woorden, katjing
pi_130687857
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 22:53 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

In jouw objectiviteit, ben je met alles in het leven zo kritisch? Elke rechtszaak, bewering van je partner of leraar van je kids tot aan elke pagina uit je geschiedenisboekjes? Heb je daar bewijs van gezien?
Nee het is precies zoals het haar uitkomt zelden houd ze oog op de waarheid :D
Pm/DM maar voor wat meer info...
  zaterdag 31 augustus 2013 @ 22:55:02 #140
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_130687867
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 22:54 schreef Duizend-Bommen het volgende:

[..]

Jij kijkt naar de details. Ik kijk naar het grote plaatje. De Amerikaanse Navy is ook anders dan de Air Force. Maar beiden zijn het onderdelen van het Amerikaanse leger.
Ja, maar het hele Amerikaanse leger streeft hetzelfde doel na. Dat kun je van de Taliban en Al Quaïda niet zeggen.
The End Times are wild
pi_130687871
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 22:49 schreef michaelmoore het volgende:
Best laten ze die moslims elkaar maar afmaken, de USA krijgt toch de schuld als die zich ermee bemoeien
Ja goed dat de baken van democratie en mensenrechten zich buiten het conflict gehouden heeft :')
pi_130687894
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 22:54 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Zelfs dan zie ik liever een FSA die netjes met het Westen aan tafel gaat met de hulp van het Westen aan de macht komen en samen Al-Qaida bevecht, dan dat Assad blijft.
Seriously? Wow.
pi_130687909
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 22:54 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Beweringen, gisteren

Stop de tijds, max 2 woorden, katjing
Jouw probleem is dat ik beweringen naast mij leg? Wij hebben het de hele tijd over BEWIJS. Niet ineens over beweringen beginnen want dat is compleet iets anders.
pi_130687911
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 22:53 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Maar Assad is fouter dan fout. En die rebellen bestaan uit vele groeperingen waar er een paar van tussen zitten die ik echt liever heb dan Assad.
Het ba'ath regime toonde veel mankementen en is ideologisch walgelijk. Maar het was tenminste geen islamitische theocratie. Het is naief om te denken dat een van die groeperingen ook daadwerkelijk aan de macht gaat komen. Het moment dat Assad de deur uit gaat, zal de chaos alleen verder toenemen.
pi_130687928
quote:
7s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 22:55 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:

[..]

Seriously? Wow.
Ja.
pi_130687932
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 22:54 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Als hij de wereld niet op zijn kop wil krijgen dan moet hij niet buiten de VN omgaan. Hij is nu hoe dan ook illegaal (volgens het internationale recht) bezig hoor.
Ik persoonlijk heb ook liever dat hij wacht op de VN. Maar het is volgens mij niet illegaal wat ie doet.
Net zoals dat ie "het recht" heeft een aanval uit te voeren, maar wacht op het congres.
  zaterdag 31 augustus 2013 @ 22:56:54 #147
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_130687940
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 22:53 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Wat is dit nu weer voor onzin? Je miept dat er bewijs is en dat ik dat niet geloof. Ik zeg dat er géén bewijs is getoond. Kom jij maar eens met dat bewijs dan..
pi_130687968
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 22:56 schreef DeToffifee het volgende:

[..]

Ik persoonlijk heb ook liever dat hij wacht op de VN. Maar het is volgens mij niet illegaal wat ie doet.
Net zoals dat ie "het recht" heeft een aanval uit te voeren, maar wacht op het congres.
Hoe zit het dan met het recht van anderen? Volgens welk recht mag hij in zijn eentje even beslissen dat hij een oorlog begint tegen land X? Het Amerikaanse recht, maar dat recht respecteert het recht van anderen niet.
pi_130687995
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 22:57 schreef Peunage het volgende:

[..]

Hoe zit het dan met het recht van anderen? Volgens welk recht mag hij in zijn eentje even beslissen dat hij een oorlog begint tegen land X.
Tja. Het is nou eenmaal de grootste supermacht, of je dat nou leuk vind of niet.
pi_130687999
quote:
Hoezo is hij begonnen? Daar is de jury nog niet uit. Het wemelt van de filmpjes, waarop te zien is hoe 'snipers' in Damascus en elders betogers EN politie-agenten, EN militairen omleggen bij demonstraties in Damascus. Ook wel de 'Salvador Option' genoemd.
"Niets doet meer kwaad in een staat dan dat men list voor wijsheid houdt." (Francis Bacon)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')