loopgraven?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 23:26 schreef capuchon_jongen het volgende:
We gaan een nieuwe 14-18 krijgen
quote:
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 23:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
ALS we een WOIII krijgen gaat het daar in de verste verten nog niet op lijken..
De VS valt Syrië binnen. Rusland is daarom erg boos en besluit raket aanvallen op het witte huis.....quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 23:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
ALS we een WOIII krijgen gaat het daar in de verste verten nog niet op lijken..
Ik hoop dat je een grapje maakt.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 23:31 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
De VS valt Syrië binnen. Rusland is daarom erg boos en besluit raket aanvallen op het witte huis.....
Amerika reageert dan weer op Rusland. China bombardeert de UK en de UK antwoord terug op China. ondertussen laat Iran Israel een poepje ruiken
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 23:31 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
De VS valt Syrië binnen. Rusland is daarom erg boos en besluit raket aanvallen op het witte huis.....
Amerika reageert dan weer op Rusland. China bombardeert de UK en de UK antwoord terug op China. ondertussen laat Iran Israel een poepje ruiken
Lees je eens in ofzo..quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 23:31 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
eerder graven om de raketen te verstoppenquote:
Wat bedoel je dan precies met "beweringen"? Wat hebben ze precies beweerd?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 23:29 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik benoem die shit niet per definitie als onzin, zoals sommige.... Eehh en je las waarschijnlijk over de aanhalingstekens heen
Won't happen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 23:31 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Hey je capuchon zit scheef...quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 23:31 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Als de chemische wapens en andere nucleaire bommen op zijn moeten ze wel verder doen met grondtroepen... dan is het inderdaad weer als vroeger...quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 23:31 schreef gebrokenglas het volgende:
Een oorlog in deze tijd duurt echt geen 4 jaar meer. Een paar biologische wapens en het is in een paar dagen bekeken. En er varen ook her en der wat submarines rond met een wapenarsenaal die de aarde meerdere malen kan wegvagen.
Kutscenario, rusland gaat dat niet doen en us is niet zo dom om rusland aan te vallen. China houdt us financieel in leven. Ik zie sws niet wat uk hiermee te maken heeft. Uk zal niet terugantwoorden omdat ze in een kikkerlandje wonen vergeleken met china. Dat laatste is wel mogelijk, maar daar ontstaat geen wereldoorlog doorquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 23:31 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Nogmaals: lees je eens in..quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 23:33 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Als de chemische wapens en andere nucleaire bommen op zijn moeten ze wel verder doen met grondtroepen... dan is het inderdaad weer als vroeger...
........ en wij maken van de gelegenheid en algehele verwarring gebruik om België te bezetten, Yesquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 23:31 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik kan begrijpen dat je denkt dat ik voor een gewapende interventie ben hoewel ik ageer tegen de zogenaamd kritische en objectieve houding.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 23:27 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja leuk, maar je kunt bij mij ook rustig aankomen met "ik weet 't het niet, het zou Assad kunnen zijn of het zouden de rebellen kunnen zijn, het blijft vrij duister, maar dat doe jij niet, jij gelooft de VS omdat die zeggen dat ze bewijs hebben (dat ze niet tonen) en dat ze daarom het recht hebben op hun gewapende interventie!
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 23:35 schreef sonnyspek het volgende:
Denk je dat we dat ooit gaan zien?twitter:AP twitterde op zaterdag 31-08-2013 om 23:30:02Russia: We will attack America too[..]-SS reageer retweet
Kom maar op, Jullie legertje stelt niets voorquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 23:35 schreef Jian het volgende:
[..]
........ en wij maken van de gelegenheid en algehele verwarring gebruik om België te bezetten, Yes
Die middelen gaan niet ingezet worden. Daar heeft niemand wat aan.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 23:31 schreef gebrokenglas het volgende:
Een oorlog in deze tijd duurt echt geen 4 jaar meer. Een paar biologische wapens en het is in een paar dagen bekeken. En er varen ook her en der wat submarines rond met een wapenarsenaal die de aarde meerdere malen kan wegvagen.
Ik wil niet rot doen, maar er WAS een soort van serieuze discussie gaandequote:Op zaterdag 31 augustus 2013 23:35 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Kom maar op, Jullie legertje stelt niets voor
En wij hebben Grootmacht Frankrijk en de duitsers haten jullie
Iedereen in de EU haat Brussel hoor, dus jullie zijn de lul.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 23:35 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ok ben al wegquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 23:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik wil niet rot doen, maar er WAS een soort van serieuze discussie gaande
Duitsers haten ons helemaal niet. Daarbij importeren ze veel via ons. Dus Duitsers zullen liever ons te vriend houden dan paar domme belgen. En het Franstalige gedeelte mag je houden.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 23:35 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |