Nee hoor, het was een assistent van de president denk ik, zag er toch vrij normaal uit.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 19:26 schreef superworm het volgende:
Volgens mij is het gewoon een krekel.
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 19:27 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nee hoor, het was een assistent van de president denk ik, zag er toch vrij normaal uit.
En dan zet die klapjoekel hem ook nog op de grond, daar heeft Bama toch niks aanquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 19:26 schreef Tourniquet het volgende:
Was dat een Starbucks-beker die hij neerzette?
Fashionably late noemen ze dat. Kan gewoon als je de modafokkin president ben.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 19:26 schreef J0kkebr0k het volgende:
Masterlijk om je zo te gedragen... de wereld wacht toch wel op je.
"We would especially like to thank our colleagues over in the Netherlands, Susanne Bossman and Rick Nayman."quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 19:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Volgens mij wacht ie tot het RTL nieuws van 19.30 begint...
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 19:28 schreef superworm het volgende:
[..]
"We would especially like to thank our colleagues over in the Netherlands, Susanne Bossman and Rick Nayman."
Kunnen ze nog snel even paar soenni's omleggen....quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 19:29 schreef heywoodu het volgende:
Toeterturken op de achtergrond in Damascus.
functioneel laat.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 19:28 schreef McNulty het volgende:
[..]
Fashionably late noemen ze dat. Kan gewoon als je de modafokkin president ben.
Nou.. het schijnt dat ie zo een haarbal op gaat boeren.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 19:30 schreef Breekfast het volgende:
Obama kondigt geen militaire actie aan, zie ik nu op nu.nl
Dus waarom gaan we er überhaupt naar kijken
Kerry was gister een half uur te laat volgens mij.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 19:27 schreef gebrokenglas het volgende:
al meer dan 10 minuten te laat. slordig.
Sowieso, we zitten met z'n allen al bijna een half uur naar de tuin van Obama met wat planten en 2 grote vlaggen te kijkenquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 19:30 schreef Breekfast het volgende:
Obama kondigt geen militaire actie aan, zie ik nu op nu.nl
Dus waarom gaan we er überhaupt naar kijken
Rob's grote tuinverbouwing ff langssturen. Kan wel wat worden opgeleukt daar.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 19:30 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Sowieso, we zitten met z'n allen al bijna een half uur naar de tuin van Obama met wat planten en 2 grote vlaggen te kijken
het is wel een keurige tuin inderdaad. De mijne ziet er iets ruiger uit.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 19:30 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Sowieso, we zitten met z'n allen al bijna een half uur naar de tuin van Obama met wat planten en 2 grote vlaggen te kijken
Doet me een beetje denken aan die gast die heel ONZ anderhalf uur naar Omroep Limburg liet kijken. In de carnavalsperiode.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 19:30 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Mwah, ik vind het er wel verzorgd uitzien eigenlijkquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 19:31 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Rob's grote tuinverbouwing ff langssturen. Kan wel wat worden opgeleukt daar.
Wouke is bang dat ze te laat komt voor d'r afsprakenquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 19:30 schreef heywoodu het volgende:
[..]
twitter:woukevscherrenb twitterde op zaterdag 31-08-2013 om 19:31:40nou kom op Obama, heb afspraken reageer retweet
Michelle heeft ook overal groenten geplant hè.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 19:32 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
het is wel een keurige tuin inderdaad. De mijne ziet er iets ruiger uit.
Het doet me al bijna denken aan die legendarische avond van de manhunt op Tsarnaevquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 19:32 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Doet me een beetje denken aan die gast die heel ONZ anderhalf uur naar Omroep Limburg liet kijken. In de carnavalsperiode.
Ja, het zou wat zijn als het onkruid tot op de microfoon stond. Echt zo'n pauper tuinquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 19:32 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Mwah, ik vind het er wel verzorgd uitzien eigenlijk
Nee 20 min te laat komen terwijl hele wereld op je wacht is netjes.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 19:33 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ja, het zou wat zijn als het onkruid tot op de microfoon stond. Echt zo'n pauper tuin![]()
CHANGE!!quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 19:34 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Het beeld is van hoek veranderd We kunnen een ander deel van de tuin zien. YES!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |