SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor ds2
Ik beuk jullie allemaal in elkaar.
Ja maar dat mag ik niet postenquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:13 schreef Djeetje het volgende:
Wieisboos
Heb je ook ingame stats van Bojan ?
Van duinen toch?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:15 schreef Djeetje het volgende:
Over een paar jaar ben ik de opvolger van Fischer he mensen
Inb4 dat manwijfquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:20 schreef Djeetje het volgende:
Best leuke meiden dit jaar in Expeditie Robinson
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:20 schreef Djeetje het volgende:
Best leuke meiden dit jaar in Expeditie Robinson
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:24 schreef Zhano het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]Flikker op nerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik beuk jullie allemaal in elkaar.
quote:
Oh ja dat ene meisje op die ene fotoquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:26 schreef Djeetje het volgende:
Ik heb trouwens de Insta van dat andere meisje gevonden die op die foto stond
Je hebt de foto's niet gezien ?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:28 schreef Reemi het volgende:
[..]
Oh ja dat ene meisje op die ene foto
ok. Welterusten!quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:26 schreef Djeetje het volgende:
Ik heb trouwens de Insta van dat andere meisje gevonden die op die foto stond
Langer zelfs.quote:
Flinke downgrade voor Müller.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:33 schreef pascal08 het volgende:
De ratings van Bayern. Weet niet of dit de uiteindelijke ratings zijn, maar ik kreeg dit door.
Neuer 86
Lahm 87
Boateng 81
Dante 84
Alaba 81
Schweinsteiger 88
Martinez 84
Thiago 81
Kroos 84
Müller 8
Götze 85
Robben 88
Ribery 90
Mandzukic 83
hij is wel goed op Fifaquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:34 schreef Reemi het volgende:
twitter:AjaxFanzoneNL twitterde op zaterdag 31-08-2013 om 00:28:36BREKEND: Tottenham Hotspur heeft Tom Carroll bij Ajax aangeboden om een jaar verhuurd te worden. #AJAX reageer retweet
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:43 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, ik ga mezelf eens in slaap lachen inderdaad
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:47 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik zie het al voor me: opa doet z'n computer uit en ligt in z'n ondergoedhemd op z'n bed te gieren van het lachen.
Wat een mooi gebaar.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:55 schreef Djeetje het volgende:
Mijn tegenstander van morgen heeft zich terug getrokken uit de beker na 1 wedstrijd
Pussyquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:57 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Wat een mooi gebaar.
Ik ga ook slapen. Latoerrr
Zou een leuk signaal zijn naar Serero en co.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:46 schreef wieisboos het volgende:
[..]
hij is wel goed op Fifa
[ afbeelding ]
Ja lekker een speler hurenquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 01:03 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Zou een leuk signaal zijn naar Serero en co.
twitter:EASPORTSFIFA twitterde op zaterdag 31-08-2013 om 01:21:37New #MOTM warming up. #FUT reageer retweet
spannendquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 01:22 schreef Zhano het volgende:
twitter:EASPORTSFIFA twitterde op zaterdag 31-08-2013 om 01:21:37New #MOTM warming up. #FUT reageer retweet
Ribery zeker.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 01:22 schreef Zhano het volgende:
quote:
Ik ben net aan VI begonnen.quote:
Truste.quote:
Ik viel om 6 uur in slaap vanmiddag tot half 2quote:
Ja, toch sneu voor die jongen, maar hij komt er wel overheen. Hij heeft in ieder geval wel geleerd dat je niet zo'n achterlijke aanloop moet nemen. Ik zie 9/10 penalties op die manier gepakt worden.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 09:08 schreef BDIL het volgende:
Lukaku gaat na gister nooit meer spelen![]()
Heeft hij echt gehuild daarna?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 09:08 schreef BDIL het volgende:
Lukaku gaat na gister nooit meer spelen![]()
Ik sliepquote:
Hij is een prof dus ik neem aan dat je weet hoe je fatsoenlijk een penalty moet nemen. Schiet hem liever hard maar over en normaal ipv zon gehandicapte aanloopquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 09:17 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ja, toch sneu voor die jongen, maar hij komt er wel overheen. Hij heeft in ieder geval wel geleerd dat je niet zo'n achterlijke aanloop moet nemen. Ik zie 9/10 penalties op die manier gepakt worden.
Blijkbaar weet hij dat dus nietquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 09:24 schreef BDIL het volgende:
[..]
Hij is een prof dus ik neem aan dat je weet hoe je fatsoenlijk een penalty moet nemen. Schiet hem liever hard maar over en normaal ipv zon gehandicapte aanloop![]()
Ik vraag me af waar dat nou goed voor is. Voorheen was het al heel wat als een speler een traantje liet als een WK finale of Champions League finale werd verloren. Tegenwoordig staan ze al te brullen als er een 1/32 finale verloren wordt, of een niks zeggende prijs als een supercup. Homo'squote:Op zaterdag 31 augustus 2013 09:23 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik sliepmaar ik vind het mooi voor alle op hemelaars hier van een paar dagen terug
Misschien was zijn familie onder schotquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 09:24 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik vraag me af waar dat nou goed voor is. Voorheen was het al heel wat als een speler een traantje liet als een WK finale of Champions League finale werd verloren. Tegenwoordig staan ze al te brullen als er een 1/32 finale verloren wordt, of een niks zeggende prijs als een supercup. Homo's
Ik moest hier nog hardop lachen ookquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 09:28 schreef BDIL het volgende:
[..]
Misschien was zijn familie onder schot
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 09:31 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik moest hier nog hardop lachen ook
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 09:35 schreef poker4lifee het volgende:
Daniel Sturridge (80)
PAC 90 SHO 77 PAS 65 DRI 83 DEF 43 HEA 70
POS ST
Mario Balotelli (83) POS ST
PAC 84 SHO 82 PAS 69 DRI 85 DEF 48 HEA 75
David Luiz (82) -------------------------------- PAC 77 SHO 67 PAS 74 DRI 72 DEF 79 HEA 80![]()
![]()
Coutinho (80) POS CAM PAC 83 SHO 69 PAS 78 DRI 88 DEF 41 HEA 50
[..]
Podolski wordt 80 terwijl hij vorig jaar 83 was en 2 IF's heeft. Dat soort dingen snap ik nietquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 09:35 schreef poker4lifee het volgende:
Daniel Sturridge (80)
PAC 90 SHO 77 PAS 65 DRI 83 DEF 43 HEA 70
POS ST
Mario Balotelli (83) POS ST
PAC 84 SHO 82 PAS 69 DRI 85 DEF 48 HEA 75
David Luiz (82) -------------------------------- PAC 77 SHO 67 PAS 74 DRI 72 DEF 79 HEA 80![]()
![]()
Coutinho (80) POS CAM PAC 83 SHO 69 PAS 78 DRI 88 DEF 41 HEA 50
[..]
Nene 10 IF's ofzo en was dit jaar 84quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 09:39 schreef Thorb het volgende:
[..]
[..]
Podolski wordt 80 terwijl hij vorig jaar 83 was en 2 IF's heeft. Dat soort dingen snap ik niet
Maar daarmee was hij wel hoger dan het jaar ervoor neem ik aanquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 09:40 schreef BDIL het volgende:
[..]
Nene 10 IF's ofzo en was dit jaar 84
Is bij jullie ook de 10 minuten regel van kracht als je geel krijgt?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 09:52 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Morgen
Wat een kutwedstrijd gisteren, er moet iets veranderen anders gaan we regelrecht richting degradatie. Ellende maar weggedronken in een kroeg in de stad, met wat vrienden. Katertje
Hij heeft genoeg gele kaarten uitgedeeld meen ik me te herinneren. Maar ik heb niemand van het veld zien verdwijnen. Best zonde, want ik vermoed dat we zonder Swerts beter af zijn dan metquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 09:53 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Is bij jullie ook de 10 minuten regel van kracht als je geel krijgt?
Dan moet je doorzuipenquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 09:52 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Morgen
Wat een kutwedstrijd gisteren, er moet iets veranderen anders gaan we regelrecht richting degradatie. Ellende maar weggedronken in een kroeg in de stad, met wat vrienden. Katertje
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 09:55 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Hij heeft genoeg gele kaarten uitgedeeld meen ik me te herinneren. Maar ik heb niemand van het veld zien verdwijnen. Best zonde, want ik vermoed dat we zonder Swerts beter af zijn dan met
Dacht je dat het om mijzelf ging?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 09:56 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]Was vergeten dat NAC gisteren gespeeld had.
433 met Xavi op rechtsquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 10:26 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Ik ga weer voor een Spaans team met een andere verdediging, en dan met spelers zoals Xavi etc. wat voor formatie kan ik het beste gebruiken met Xavi?
Lijkt mij inderdaad ook het beste, als 'lonely' CM/CDM denk ik te zwak. Wat voor team had jij om hem heen?quote:
Klein lichtpuntje imho was Poepon, die er toch af en toe nog wel één zal in prikken.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 09:55 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Hij heeft genoeg gele kaarten uitgedeeld meen ik me te herinneren. Maar ik heb niemand van het veld zien verdwijnen. Best zonde, want ik vermoed dat we zonder Swerts beter af zijn dan met
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij staat niet eens meer onder contract bij Chelsea.![]()
![]()
![]()
Smile like you mean it
www.wefut.com
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 11:20 schreef Reemi het volgende:
[ afbeelding ]
Dit mailde ik gisteren naar het AD:Jij hebt echt niks te doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij staat niet eens meer onder contract bij Chelsea.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)
[ afbeelding ]
Dit mailde ik gisteren naar het AD:OmfgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij staat niet eens meer onder contract bij Chelsea.![]()
![]()
![]()
Benayoun zit op dit moment zonder club trouwens, contract liep af
Dat maakt het nog lachwekkenderquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 11:21 schreef wieisboos het volgende:
[..]
OmfgBenayoun zit op dit moment zonder club trouwens, contract liep af
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile like you mean it
www.wefut.com
Man City heeft wat recht te zetten na Cardiff vorige week...quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 11:22 schreef BDIL het volgende:
Wat denken jullie van Man City - Hull City ?
1-7quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 11:22 schreef BDIL het volgende:
2-0 Cityquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 11:22 schreef BDIL het volgende:
Ik zie nu pas da El Mohamady gewoon RB isquote:
hmmm een over dusquote:
[ afbeelding ]
Dit mailde ik gisteren naar het AD:HAHAHAHA geniaal!! Is dit echt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij staat niet eens meer onder contract bij Chelsea.![]()
![]()
![]()
Jaquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 11:30 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
HAHAHAHA geniaal!! Is dit echt?
Sommige sites checken iets beter de feiten ja, maar AD is overal de bronquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 11:35 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Op voetbalzone staat wel dat hij niet meer onder contract staat.
Als dit echt is dan is dit echt een briljante actie!!quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 11:37 schreef Reemi het volgende:
[..]
Sommige sites checken iets beter de feiten ja, maar AD is overal de bron
Straks komt hij echt, dan zou ik pas lachen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 11:42 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Als dit echt is dan is dit echt een briljante actie!!
http://www.ajaxinside.nl/(...)d-gebracht-met-Ajax-
http://www.elfvoetbal.nl/(...)s-benayoun-kandidaat
http://www.ajaxshowtime.c(...)zich-in-nevelen.html
Ajax show time heeft wel zijn agent gesproken.
Ja klopt maar dan nog steeds...quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 11:45 schreef Thorb het volgende:
[..]
Straks komt hij echt, dan zou ik pas lachen.
Mja dit gerucht is al vaker geweest dus niet zo gek dat ze het weer plaatsen. Ook al in de jeugd van ajax gezeten zie ik.
Mja dit is dan nog een 'logisch' gerucht. Doe dan dat Swerts naar Ajax gaat ofzoquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 11:47 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ja klopt maar dan nog steeds...
Ben nog steeds sceptisch of het echt door Reemi komt, maar als dat zo is dan is dit echt een vette actie.
Ja het is echt zoquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 11:47 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ja klopt maar dan nog steeds...
Ben nog steeds sceptisch of het echt door Reemi komt, maar als dat zo is dan is dit echt een vette actie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile like you mean it
www.wefut.com
Maar dan zou het niet opgepikt worden en is missie mislukt.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 11:47 schreef Thorb het volgende:
[..]
Mja dit is dan nog een 'logisch' gerucht. Doe dan dat Swerts naar Ajax gaat ofzo
Wat is je missie dan?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 11:50 schreef Reemi het volgende:
[..]
Maar dan zou het niet opgepikt worden en is missie mislukt.
Onzin door het AD laten plaatsen wat vervolgens door allerlei media werd overgenomen. Toont maar weer aan hoe betrouwbaar die bladen zijn.quote:
ze plaatsen het als gerucht dus wat dat betreft zijn ze nog steeds betrouwbaarquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 11:52 schreef Reemi het volgende:
[..]
Onzin door het AD laten plaatsen wat vervolgens door allerlei media werd overgenomen. Toont maar weer aan hoe betrouwbaar die bladen zijn.
En dat hij verhuurd mag worden van Chelsea, terwijl hij daar niet meer onder contract staat.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 11:53 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ze plaatsen het als gerucht dus wat dat betreft zijn ze nog steeds betrouwbaar
voetbalzonequote:
1:45quote:
Denswil LCB Moisander RCBquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 12:27 schreef Zhano het volgende:
Van Rhijn RCB vanavond? Of nog niet bekend?
Maar Moisander is linksbenig...quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 12:28 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Denswil LCB Moisander RCB
morgen trouwens
Klopt, die speelde best aardig. Smet op het lichtpuntje was dan weer een coach die een spits die goed in de wedstrijd zat (Poepon dus) 5 min voor tijd wisselt, terwijl het stadion schreeuwt om alles of niksquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 11:05 schreef Zhano het volgende:
[..]
Klein lichtpuntje imho was Poepon, die er toch af en toe nog wel één zal in prikken.
Die Swerts is idd niks. Daar kun je dan nog beter Djeetje neerzetten ofzo.
Ja en?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 12:33 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Maar Moisander is linksbenig...
2 benig koekebakkert.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 12:33 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Maar Moisander is linksbenig...
Ja dat snap ik ook niet.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 12:35 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Klopt, die speelde best aardig. Smet op het lichtpuntje was dan weer een coach die een spits die goed in de wedstrijd zat (Poepon dus) 5 min voor tijd wisselt, terwijl het stadion schreeuwt om alles of niks
Een linkspoot op RCB zetten in een centrum-duo dat bijna nooit samenspeelt, is gewoon zelfmoord.quote:
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 12:41 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Een linkspoot op RCB zetten in een centrum-duo dat bijna nooit samenspeelt, is gewoon zelfmoord.
Bijna helemaal 2-benig ja, maar van nature doe je dingen dan toch sneller met je 'goede been'.quote:
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 12:41 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Een linkspoot op RCB zetten in een centrum-duo dat bijna nooit samenspeelt, is gewoon zelfmoord.
Vidic en Ferdinand.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 12:41 schreef TBakkert het volgende:
[..]
"dat bijna nooit samenspeelt"quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 12:43 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Vidic en Ferdinand.
Varane en Ramos
Kos & BFGquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 12:43 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Vidic en Ferdinand.
Varane en Ramos
Dat is ook onzin namelijkquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 12:45 schreef Thorb het volgende:
[..]
Kos & BFG
Vind het altijd een beetje onzin dat er geen 2 rechtspoten/linkspoten kunnen staan.
quote:
Heeft te maken met vertrouwen en wie wanneer instapt. Standaard is het dan handiger om een rechtspoot op RCB te hebben en een linkspoot op LCB. Ik zie alleen net dat ze allebei linksbenig zijn...quote:
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 12:45 schreef TBakkert het volgende:
[..]
[..]
Heeft te maken met vertrouwen en wie wanneer instapt. Standaard is het dan handiger om een rechtspoot op RCB te hebben en een linkspoot op LCB. Ik zie alleen net dat ze allebei linksbenig zijn...
Je snapt hem niet.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 12:46 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
NeeVd Sar vond het het beste duo ooit.
Je bedoelt andersomquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 12:48 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Je snapt hem niet.
Vidic en Ferdinand spelen en speelden juist al vaak samen en zo groeit dat vertrouwen en de constantheid wat een CB-duo succesvol maakt(buiten de individuele verdedigende kwaliteiten natuurlijk).
Ten eerste denk ik dat verdedigers op dat niveau iets beter zijn in het zichzelf aanpassen en ten tweede zijn ze allebei rechtsbenig.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 12:49 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Je bedoelt andersom
Varane en Ramos die opeens omgeturnd was tot cv deden het ook prima.
Met rechtspoten kan het opeens wel?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 12:50 schreef TBakkert het volgende:
[..]
en ten tweede zijn ze allebei rechtsbenig.
Beide links of rechts maakt geen reet uit.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 12:50 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ten eerste denk ik dat verdedigers op dat niveau iets beter zijn in het zichzelf aanpassen en ten tweede zijn ze allebei rechtsbenig.
Vidic heeft ook zoveel gespeeld afgelopen tijdquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 12:48 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Je snapt hem niet.
Vidic en Ferdinand spelen en speelden juist al vaak samen en zo groeit dat vertrouwen en de constantheid wat een CB-duo succesvol maakt(buiten de individuele verdedigende kwaliteiten natuurlijk).
Kijk dan naar punt 1 bitte.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 12:51 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Met rechtspoten kan het opeens wel?
De laatste tijd speelt hij wel weer (bijna) alles. Vanaf januari 2013. Daarvoor een heel jaar eruit en je zag in het begin gewoon dat het voor beiden weer even wennen was(ook met een nieuwe keeper).quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 12:52 schreef Zhano het volgende:
[..]
Vidic heeft ook zoveel gespeeld afgelopen tijd
Wel een kurk in je achterste stoppenquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 12:55 schreef TBakkert het volgende:
En nu ga ik een wedstrijd spelen. gr gr.
Wil je optyfen ?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 12:55 schreef Kun-Aguero het volgende:
VBL / Feliciteer hier Danny Vera en Escha Tanihatuanamaruana
Ik zit in het voor programma van Tiesto en Calvin Harrisquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 13:02 schreef Lindgren. het volgende:
18 oktober Ziggo Dome 22:00-07:00 Tiesto ft Calvin Harris
19 oktober RAI Amsterdam 22:00-07:00 Amsterdam Music Festival
Dit wordt me toch een weekend.Kaarten voor beide binnen inmiddels. Nog meer van hier die heengaan?
11&12 oktober in het ziggodome Gerard Joling.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 13:02 schreef Lindgren. het volgende:
18 oktober Ziggo Dome 22:00-07:00 Tiesto ft Calvin Harris
19 oktober RAI Amsterdam 22:00-07:00 Amsterdam Music Festival
Dit wordt me toch een weekend.Kaarten voor beide binnen inmiddels. Nog meer van hier die heengaan?
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 13:03 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
11&12 oktober in het ziggodome Gerard Joling.
QPRquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 13:05 schreef Djeetje het volgende:
Carriere niet opgeslagen
Iemand die wat leuke teams weet om mee te spelen ?
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 13:07 schreef Reemi het volgende:
[..]
Prima spelers en lage doelstelling.
Ehm even denken.. was al tijdje terug..quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 10:40 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Lijkt mij inderdaad ook het beste, als 'lonely' CM/CDM denk ik te zwak. Wat voor team had jij om hem heen?
Kut teamquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 13:30 schreef Djeetje het volgende:
[ afbeelding ]
Maak dit team met Xavi
Jawel, zijn kutquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 13:36 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Nog nooit met Adrian en Muniain gespeeld ?
Want ik ben slecht ?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 13:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Daar mag jij al helemaal niets over zeggen
In skills misschien maar voor de rest nietquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 13:39 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Nou ik ben wel beter dan de gemiddelde speler hier
Als ik Fifa bij me had had ik een potje tegen je gedaanquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 13:39 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Nou ik ben wel beter dan de gemiddelde speler hier
Want dat weet jij jaquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 13:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
In skills misschien maar voor de rest niet
quote:
Nou nou. Vast veel offline gespeeld.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 13:45 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Alleen mijn record is al beter dan de meeste hier
Toch vond ik je maar een heel beperkte spelerquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 13:45 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Alleen mijn record is al beter dan de meeste hier
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 13:46 schreef Reemi het volgende:
[..]
Toch vond ik je maar een heel beperkte speler
Ik moet nog steeds denken aan die wedstrijden met jou. Voorin Lukaku en Benteke niet te stoppen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 13:46 schreef Reemi het volgende:
[..]
Toch vond ik je maar een heel beperkte speler
Je bent niet de enige.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 13:49 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds denken aan die wedstrijden met jou. Voorin Lukaku en Benteke niet te stoppen.
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 13:49 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds denken aan die wedstrijden met jou. Voorin Lukaku en Benteke niet te stoppen.
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 13:52 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Je bent niet de enige.
[ afbeelding ]
Iniesta gewoon weer CMquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 13:53 schreef Maver24 het volgende:
Wordt Iniesta trouwens gewoon weer CM in FUT14 en hoe zit het met David Villa, gewoon weer spits?
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 13:52 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Je bent niet de enige.
[ afbeelding ]
beter ! nu hoop ik ook dat ze David Villa gewoon ST maken ipv Winger want bij Atletico is hij tenslotte de vervanger van Falcao gewordenquote:
over 3,5 goalsquote:
Leuke pot tot nu toe jaquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 13:58 schreef BDIL het volgende:
[..]
over 3,5 goalsKon zeker al 1:1 staan
Die volleyquote:
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 13:57 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
twijfel alleen nog even of ik nu Fabregas op CF gaat zetten of TOTS Iniesta of CF of Xavi TOTS
Die van Fox sports is wel goedquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 14:08 schreef HugoohAFCA het volgende:
Iemand stream met nederlands commentaar?
Daar moet je voor betalen toch?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 14:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die van Fox sports is wel goed
Jaquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 14:12 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Daar moet je voor betalen toch?
Kolarovquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 14:24 schreef HugoohAFCA het volgende:
Wie is de LB bij city? Schlichie?
Ja.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 14:53 schreef Djeetje het volgende:
[..]
[..]
Akka 3000 met een omhaal vanaf de tribune
Welke?quote:
Passe-partouts zijn vanaf 90 euro. Verkoop begint vanaf 6 september voor CC houdersquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 15:15 schreef Djeetje het volgende:
Nu is er alleen nog die passe-partout voor CL wedstrijden te koop alleen die kosten nu al 300 euro
Hopelijk komt er nog een losse kaarten verkoop
Iemand die ik ken heeft seizoenskaart die zei dat ze eerst voor 100 gingen en nu al voor 300quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 15:21 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Passe-partouts zijn vanaf 90 euro. Verkoop begint vanaf 6 september voor CC houders
...quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 15:23 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Iemand die ik ken heeft seizoenskaart die zei dat ze eerst voor 100 gingen en nu al voor 300
Heb nu zelf dit:quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 13:24 schreef gazhims3lv het volgende:
[ afbeelding ]
Puyol en Busquets voelden in deze opstelling echt fucking snelhad Xavi overigens na een tijdje vervangen voor TOTS Iniesta maar ze speelden ongeveer even goed.
Je weet wel hoe dat systeem werkt mag ik hopen ?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 15:24 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Dat degene die jij kent uit z'n nek lult
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 15:25 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Je weet wel hoe dat systeem werkt mag ik hopen ?
Is het ooit in je opgekomen om gewoon even op de site van Ajax te kijken? http://www.ajax.nl/Ticket(...)touts-eigen-plek.htmquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 15:25 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Je weet wel hoe dat systeem werkt mag ik hopen ?
Heb ik al gedaan ja.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 15:26 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Is het ooit in je opgekomen om gewoon even op de site van Ajax te kijken? http://www.ajax.nl/Ticket(...)touts-eigen-plek.htm
Een clubkaart jaquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 15:27 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Heb ik al gedaan ja.
Alleen heb je er toch een code voor nodig om een passe-partout te kunnen kopen
Op dit moment is er toch nog geen verkoop voor club kaart houders ?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 15:28 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Een clubkaart jaals je die al niet hebt gaat het moeilijk worden om legaal aan kaarten te komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |