1:45quote:
Denswil LCB Moisander RCBquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 12:27 schreef Zhano het volgende:
Van Rhijn RCB vanavond? Of nog niet bekend?
Maar Moisander is linksbenig...quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 12:28 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Denswil LCB Moisander RCB
morgen trouwens
Klopt, die speelde best aardig. Smet op het lichtpuntje was dan weer een coach die een spits die goed in de wedstrijd zat (Poepon dus) 5 min voor tijd wisselt, terwijl het stadion schreeuwt om alles of niksquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 11:05 schreef Zhano het volgende:
[..]
Klein lichtpuntje imho was Poepon, die er toch af en toe nog wel één zal in prikken.
Die Swerts is idd niks. Daar kun je dan nog beter Djeetje neerzetten ofzo.
Ja en?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 12:33 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Maar Moisander is linksbenig...
2 benig koekebakkert.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 12:33 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Maar Moisander is linksbenig...
Ja dat snap ik ook niet.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 12:35 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Klopt, die speelde best aardig. Smet op het lichtpuntje was dan weer een coach die een spits die goed in de wedstrijd zat (Poepon dus) 5 min voor tijd wisselt, terwijl het stadion schreeuwt om alles of niks
Een linkspoot op RCB zetten in een centrum-duo dat bijna nooit samenspeelt, is gewoon zelfmoord.quote:
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 12:41 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Een linkspoot op RCB zetten in een centrum-duo dat bijna nooit samenspeelt, is gewoon zelfmoord.
Bijna helemaal 2-benig ja, maar van nature doe je dingen dan toch sneller met je 'goede been'.quote:
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 12:41 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Een linkspoot op RCB zetten in een centrum-duo dat bijna nooit samenspeelt, is gewoon zelfmoord.
Vidic en Ferdinand.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 12:41 schreef TBakkert het volgende:
[..]
"dat bijna nooit samenspeelt"quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 12:43 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Vidic en Ferdinand.
Varane en Ramos
Kos & BFGquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 12:43 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Vidic en Ferdinand.
Varane en Ramos
Dat is ook onzin namelijkquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 12:45 schreef Thorb het volgende:
[..]
Kos & BFG
Vind het altijd een beetje onzin dat er geen 2 rechtspoten/linkspoten kunnen staan.
quote:
Heeft te maken met vertrouwen en wie wanneer instapt. Standaard is het dan handiger om een rechtspoot op RCB te hebben en een linkspoot op LCB. Ik zie alleen net dat ze allebei linksbenig zijn...quote:
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 12:45 schreef TBakkert het volgende:
[..]
[..]
Heeft te maken met vertrouwen en wie wanneer instapt. Standaard is het dan handiger om een rechtspoot op RCB te hebben en een linkspoot op LCB. Ik zie alleen net dat ze allebei linksbenig zijn...
Je snapt hem niet.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 12:46 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
NeeVd Sar vond het het beste duo ooit.
Je bedoelt andersomquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 12:48 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Je snapt hem niet.
Vidic en Ferdinand spelen en speelden juist al vaak samen en zo groeit dat vertrouwen en de constantheid wat een CB-duo succesvol maakt(buiten de individuele verdedigende kwaliteiten natuurlijk).
Ten eerste denk ik dat verdedigers op dat niveau iets beter zijn in het zichzelf aanpassen en ten tweede zijn ze allebei rechtsbenig.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 12:49 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Je bedoelt andersom
Varane en Ramos die opeens omgeturnd was tot cv deden het ook prima.
Met rechtspoten kan het opeens wel?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 12:50 schreef TBakkert het volgende:
[..]
en ten tweede zijn ze allebei rechtsbenig.
Beide links of rechts maakt geen reet uit.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 12:50 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ten eerste denk ik dat verdedigers op dat niveau iets beter zijn in het zichzelf aanpassen en ten tweede zijn ze allebei rechtsbenig.
Vidic heeft ook zoveel gespeeld afgelopen tijdquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 12:48 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Je snapt hem niet.
Vidic en Ferdinand spelen en speelden juist al vaak samen en zo groeit dat vertrouwen en de constantheid wat een CB-duo succesvol maakt(buiten de individuele verdedigende kwaliteiten natuurlijk).
Kijk dan naar punt 1 bitte.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 12:51 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Met rechtspoten kan het opeens wel?
De laatste tijd speelt hij wel weer (bijna) alles. Vanaf januari 2013. Daarvoor een heel jaar eruit en je zag in het begin gewoon dat het voor beiden weer even wennen was(ook met een nieuwe keeper).quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 12:52 schreef Zhano het volgende:
[..]
Vidic heeft ook zoveel gespeeld afgelopen tijd
Wel een kurk in je achterste stoppenquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 12:55 schreef TBakkert het volgende:
En nu ga ik een wedstrijd spelen. gr gr.
Wil je optyfen ?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 12:55 schreef Kun-Aguero het volgende:
VBL / Feliciteer hier Danny Vera en Escha Tanihatuanamaruana
Ik zit in het voor programma van Tiesto en Calvin Harrisquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 13:02 schreef Lindgren. het volgende:
18 oktober Ziggo Dome 22:00-07:00 Tiesto ft Calvin Harris
19 oktober RAI Amsterdam 22:00-07:00 Amsterdam Music Festival
Dit wordt me toch een weekend.Kaarten voor beide binnen inmiddels. Nog meer van hier die heengaan?
11&12 oktober in het ziggodome Gerard Joling.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 13:02 schreef Lindgren. het volgende:
18 oktober Ziggo Dome 22:00-07:00 Tiesto ft Calvin Harris
19 oktober RAI Amsterdam 22:00-07:00 Amsterdam Music Festival
Dit wordt me toch een weekend.Kaarten voor beide binnen inmiddels. Nog meer van hier die heengaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |