Welke?quote:
Passe-partouts zijn vanaf 90 euro. Verkoop begint vanaf 6 september voor CC houdersquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 15:15 schreef Djeetje het volgende:
Nu is er alleen nog die passe-partout voor CL wedstrijden te koop alleen die kosten nu al 300 euro
Hopelijk komt er nog een losse kaarten verkoop
Iemand die ik ken heeft seizoenskaart die zei dat ze eerst voor 100 gingen en nu al voor 300quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 15:21 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Passe-partouts zijn vanaf 90 euro. Verkoop begint vanaf 6 september voor CC houders
...quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 15:23 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Iemand die ik ken heeft seizoenskaart die zei dat ze eerst voor 100 gingen en nu al voor 300
Heb nu zelf dit:quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 13:24 schreef gazhims3lv het volgende:
[ afbeelding ]
Puyol en Busquets voelden in deze opstelling echt fucking snelhad Xavi overigens na een tijdje vervangen voor TOTS Iniesta maar ze speelden ongeveer even goed.
Je weet wel hoe dat systeem werkt mag ik hopen ?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 15:24 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Dat degene die jij kent uit z'n nek lult
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 15:25 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Je weet wel hoe dat systeem werkt mag ik hopen ?
Is het ooit in je opgekomen om gewoon even op de site van Ajax te kijken? http://www.ajax.nl/Ticket(...)touts-eigen-plek.htmquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 15:25 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Je weet wel hoe dat systeem werkt mag ik hopen ?
Heb ik al gedaan ja.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 15:26 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Is het ooit in je opgekomen om gewoon even op de site van Ajax te kijken? http://www.ajax.nl/Ticket(...)touts-eigen-plek.htm
Een clubkaart jaquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 15:27 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Heb ik al gedaan ja.
Alleen heb je er toch een code voor nodig om een passe-partout te kunnen kopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |