SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor ds2
Ik beuk jullie allemaal in elkaar.
Ja maar dat mag ik niet postenquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:13 schreef Djeetje het volgende:
Wieisboos
Heb je ook ingame stats van Bojan ?
Van duinen toch?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:15 schreef Djeetje het volgende:
Over een paar jaar ben ik de opvolger van Fischer he mensen
Inb4 dat manwijfquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:20 schreef Djeetje het volgende:
Best leuke meiden dit jaar in Expeditie Robinson
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:20 schreef Djeetje het volgende:
Best leuke meiden dit jaar in Expeditie Robinson
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:24 schreef Zhano het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]Flikker op nerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik beuk jullie allemaal in elkaar.
quote:
Oh ja dat ene meisje op die ene fotoquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:26 schreef Djeetje het volgende:
Ik heb trouwens de Insta van dat andere meisje gevonden die op die foto stond
Je hebt de foto's niet gezien ?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:28 schreef Reemi het volgende:
[..]
Oh ja dat ene meisje op die ene foto
ok. Welterusten!quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:26 schreef Djeetje het volgende:
Ik heb trouwens de Insta van dat andere meisje gevonden die op die foto stond
Langer zelfs.quote:
Flinke downgrade voor Müller.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:33 schreef pascal08 het volgende:
De ratings van Bayern. Weet niet of dit de uiteindelijke ratings zijn, maar ik kreeg dit door.
Neuer 86
Lahm 87
Boateng 81
Dante 84
Alaba 81
Schweinsteiger 88
Martinez 84
Thiago 81
Kroos 84
Müller 8
Götze 85
Robben 88
Ribery 90
Mandzukic 83
hij is wel goed op Fifaquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:34 schreef Reemi het volgende:
twitter:AjaxFanzoneNL twitterde op zaterdag 31-08-2013 om 00:28:36BREKEND: Tottenham Hotspur heeft Tom Carroll bij Ajax aangeboden om een jaar verhuurd te worden. #AJAX reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |