Ja maar Johan dat is het toch ook?quote:
Nou ja, je hoeft niet te gaan.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 18:38 schreef Stofje het volgende:
Depri, depri, depri. Ik zit vanavond bij NAC - NEC. Vergeleken daarmee is Kieft gewoon een vrolijke, welbespraakte, intelligente jongen
Daar ga je toch niet vrijwillig heen?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 18:38 schreef Stofje het volgende:
Depri, depri, depri. Ik zit vanavond bij NAC - NEC. Vergeleken daarmee is Kieft gewoon een vrolijke, welbespraakte, intelligente jongen
Heb jij zo'n slecht huwelijk?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 18:38 schreef Stofje het volgende:
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 18:41 schreef edjuh18 het volgende:
Ik kan niet wachten. Eerst de slimste en dan opname VI
Is maar half uurtje en dat haal ik bijna in met reclames doorspoelenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:46 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]![]()
NL 2![]()
VI dus maar ff terug kijken![]()
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
SHO / Escha en Danny gaan trouwen!
Zouden ze al seks gehad hebben voor het huwelijkquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:36 schreef rubbereend het volgende:
Hoevaak zou het vanavond over het aanstaande huwelijk gaan?
Nee, seks is vies.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:49 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Zouden ze al seks gehad hebben voor het huwelijk![]()
De Supercup, dat vind ik zo'n poppenkast voor de kat z'n kut, nee dan kijk ik liever VI.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:46 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]![]()
NL 3 20.40 - 22.30
De wedstrijd om de UEFA Supercup gaat tussen de winnaars van de Champions League en de Europa League. Dat levert dit jaar een affiche op om de vingers bij af te likken: Bayern München-Chelsea.
Bayern won in mei op overtuigende wijze de Champions League. Het Europese seizoen van Chelsea dreigde uit te lopen op een complete mislukking, want de Londenaren vonden al in de poulefase van het miljoenenbal hun Waterloo. De mannen van de felbekritiseerde coach Rafa Benitez moesten verder op het een na hoogste niveau. Dat deden ze met verve, met een Europese beker als gevolg.
Finale van de Champions League
Bayern heeft overigens nog een appeltje met de Londense opponent te schillen. Twee seizoenen geleden stonden de twee clubs tegenover elkaar in de finale van de Champions League. Lang leek de Cup met de grote oren naar München te gaan, maar dankzij een fenomenale Didier Drogba dwongen de Britten op het nippertje een verlenging af. Uiteindelijk draaide het uit op strafschoppen, en ging de Cup naar Londen.
Arjen Robben
Bayern is het seizoen prima begonnen. Met name de twee mannen op de vleugel maken tot nu toe indruk. Franck Ribéry en Arjen Robben namen afgelopen weekend tegen Freiburg de productie voor hun rekening. In Praag mogen ze proberen hun nieuwe coach Pep Guardiola de Supercup te bezorgen.
VI dus maar ff terug kijken![]()
twitter:dannyveramusic twitterde op vrijdag 30-08-2013 om 19:56:08We zijn er natturlijk weer over n half uurtje met @VITV en met “another wedding song” let’s stick together, brian ferry! Tosso!!!!! reageer retweet
Genee ceremoniemeesterquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik neem aan dat Johan Derksen op zal treden als de getuige.
ja ze waren vanmiddag bij Stender, Danny zit tot over zijn oren in de trouwstressquote:
Domino Day is danquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:19 schreef TLC het volgende:
waarom is er volgende week vrijdag geen VI ???
Oranje?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:19 schreef TLC het volgende:
waarom is er volgende week vrijdag geen VI ???
Hij kijkt anders.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
Kieft wekt de indruk dat hij in de war is.
?quote:
Hij nam wat water en dat ging een beetje verkeerd. En toen besefte die ineens dat het op tv kwam.quote:
Nee dat is Sjelsiequote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:45 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat ze chelsea bedoelden
Dat dacht ik ook gelijk.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:56 schreef Evertjan het volgende:
ze kunnen dit item beter omdopen tot aidsheld van de week
neequote:
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:03 schreef Evertjan het volgende:
Pulp Fiction boven the Godfather verkiezen![]()
ja en denk je dat iemand hem dan wil?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:00 schreef Evertjan het volgende:
[..]
dacht dat hij transfervrij weg mocht?
wint Chelsea toch prijzenpakkertje heeft er dan weer een bekertje bijquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:09 schreef Kun-Aguero het volgende:
Iedereen zit nu die kutsupercup te kijkenvi hooligans.
Nep-fans.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:14 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Beetje rustig hier. Iedereen zit zeker naar die overbodige supercup te kijken.
zegt genoeg over dat primitieve volk wat er zit met als geloof de tolerante Islamquote:
Schakel net terug... dacht dat hij het over Sneijder of De Jong had... bralt hij ineens Schaken uitquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:17 schreef Geo4kant het volgende:
Schaken
Zo'n flapdrol hoort niet eens in Oranje.
Schandalig, idd.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:17 schreef Geo4kant het volgende:
Schaken
Zo'n flapdrol hoort niet eens in Oranje.
Dat moeten ze serieus eens proberen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:20 schreef Evertjan het volgende:
zet dan Kuijt linksback ipv van Blind
Dirkie.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:20 schreef Evertjan het volgende:
zet dan Kuijt linksback ipv van Blind
HAHAHAHA die vraag werd gesteldquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:26 schreef TLC het volgende:
hebben ze wel een niggahkapper in Reading ?
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:33 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Je hebt het hoogtepunt van de show gemist
Mocht niet van Geneequote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:34 schreef TLC het volgende:
en waarom zei Kieft dat niet toen Royston nog aan de lijn hing ?
Omdat zijn broer naast Tom Knipping zit.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:34 schreef TLC het volgende:
en waarom zei Kieft dat niet toen Royston nog aan de lijn hing ?
Net alsof ik straks de mp4 niet pakquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:33 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Je hebt het hoogtepunt van de show gemist
Live is het leukst.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Net alsof ik straks de mp4 niet pak
Als het over Royston ging is het natuurlijk Hercules Allicante.quote:
Ik meen ook zo iets te hebben opgevangen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
Volgens mij zei hij "uitzending uitgesteld"
Hapmannetje. Wikipuhdiaquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:40 schreef DrDentz het volgende:
Vie, uitzending uitgesteld.. babyboomers met hun hippe termen
Aardig correct.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
Louis denkt dat VI altijd over hem gaat.
En bij VI denken ze dat Louis wil dat het altijd over hem gaat.
En het gaat ook altijd over Louis bij VI.
Tot zover mijn analyse.
Goede keuze. Leuk om die weer eens te zien.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
The Godfather is een te goede film, dat ga ik niet kijken.
Op RTL7 geniet ik liever van een film die non-believers "slecht" zouden noemen. Dan heb je echt de reclames nodig om bij te komen van de genialiteit.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Goede keuze. Leuk om die weer eens te zien.
SS Doomtrooperquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Op RTL7 geniet ik liever van een film die non-believers "slecht" zouden noemen. Dan heb je echt de reclames nodig om bij te komen van de genialiteit.
Veruit de beste film die ik ook gezien heb, de diepgang in dat verhaal was ontzagwekkendquote:
Sinds ik die film gezien heb staat mijn leven op z'n kop.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:53 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Veruit de beste film die ik ook gezien heb, de diepgang in dat verhaal was ontzagwekkend
Bazenfilm.quote:
Neequote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:59 schreef Geo4kant het volgende:
Wat doet Genee nou weer dom, de vraag was toch ook waar de Grieken sliepen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |