Ik weet het wel maar toch in een soort van onderbewustzijn hoop ik altijd dat het toch niet zo is. Maar ja dan blijkt het toch waar te zijn....quote:
Ook als Spec kijkt?quote:Op woensdag 4 september 2013 21:13 schreef marcodej het volgende:
Ik zie de aankondiging en ik ga toch maar even kijken.
Nee.quote:Op woensdag 4 september 2013 21:21 schreef Scuidward het volgende:
Roken tijdens de zwangerschap.
Mag dat?
Meer een soort Probleemwijken met een tent.quote:Op woensdag 4 september 2013 20:55 schreef DrDentz het volgende:
Lol.
Zoiets als We Zijn Er Bijna, maar dan PowNed stijl.
quote:Op woensdag 4 september 2013 22:02 schreef Karina het volgende:
Misschien mag ik volgend jaar ook wel mee
Kans zit er dik in ja.quote:Op woensdag 4 september 2013 22:02 schreef Karina het volgende:
Misschien mag ik volgend jaar ook wel mee
Nou ik heb lang genoeg betaald voor de WW, dus eventjes zeker (denk niet dat ik binnen 1 week een baan heb he?).quote:Op woensdag 4 september 2013 22:03 schreef marcodej het volgende:
[..]Je gaat toch niet van een uitkering leven he Karina?
goedkoopste manier van kinderopvang als je allebei thuis zit???quote:
quote:Op woensdag 4 september 2013 22:08 schreef Karina het volgende:
Heej dat is handig, asbakje aan je pc
Wijnhoudertje erbij en onze Cor gaat de hele nacht door!quote:Op woensdag 4 september 2013 22:08 schreef Karina het volgende:
Oh de cdspeler is de bekerhouderquote:Op woensdag 4 september 2013 22:09 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wijnhoudertje erbij en onze Cor gaat de hele nacht door!
dat heb jij vast ookquote:Op woensdag 4 september 2013 22:08 schreef Karina het volgende:
Doen die mensen zelf, toch?quote:Op woensdag 4 september 2013 22:10 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Is wel een beetje genant. Mensen voor lul zetten.
die gaat liever achter de kinderen aanquote:Op woensdag 4 september 2013 22:12 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zou wat zijn als Karl Notes ze straks ochtendgymnastiek komt geven.
pas als de feut een sigaret opsteekt, dan pas ben je te ver gegaanquote:Op woensdag 4 september 2013 22:12 schreef zoem het volgende:
[..]
Ik weet niet wat erger is: roken, zwanger of roken en zwanger
quote:Op woensdag 4 september 2013 22:13 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik kijk zonder geluid, maar met ondertiteling. Een nieuwe beleving *Rokershoest* *rochels* *vrolijke franse muziek*
65 euro, dertien pakkies.quote:Op woensdag 4 september 2013 22:13 schreef StarGazer het volgende:
En al die paupers wel doorroken natuurlijk.
Laat ze nou, dat kost toch geen drol...o wacht.quote:Op woensdag 4 september 2013 22:13 schreef StarGazer het volgende:
En al die paupers wel doorroken natuurlijk.
Ja!quote:Op woensdag 4 september 2013 22:14 schreef Karina het volgende:
Dit is dubbeltje op zijn kant nu maar dan beter.
een stuk harder, zo heeft de telegraafmedia het gewildquote:Op woensdag 4 september 2013 22:14 schreef Karina het volgende:
Dit is dubbeltje op zijn kant nu maar dan beter.
en blowenquote:Op woensdag 4 september 2013 22:14 schreef Pino112 het volgende:
Geen werk maar wel roken. En dan miepen dat ze geen geld heeft.
Verslaving.quote:Op woensdag 4 september 2013 22:14 schreef Adelante het volgende:
Waarom is er wel altijd geld voor drank en sigaretten?
Heel leuk voor een keer. Mag wmb wel vaker. Dat krampachtige gedoe.quote:Op woensdag 4 september 2013 22:14 schreef Bombshell het volgende:
Haha lekker niet politiek correct dit!
Goedkope tonnetjes shagquote:Op woensdag 4 september 2013 22:14 schreef Pino112 het volgende:
Geen werk maar wel roken. En dan miepen dat ze geen geld heeft.
Zonder die tonnetjes is het nog goedkoper.quote:Op woensdag 4 september 2013 22:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Goedkope tonnetjes shag
neequote:Op woensdag 4 september 2013 22:17 schreef TargaFlorio het volgende:
Werkt die vrouw fulltime? Dan kan ik de au-pair nog begrijpen.
drie zelfsquote:Op woensdag 4 september 2013 22:16 schreef Travel. het volgende:
Ze zouden geen Eenmanszaak moeten hebben opgericht als je het niet kan.
en afentoe er lekker bovenop kruipen, op die au pair danquote:Op woensdag 4 september 2013 22:17 schreef Karina het volgende:
Boeit hem geen reet, hup gewoon een au-pair kunnen we lekker af en toe op stap
naast poetsen mag je ook onze au pair zijn heurquote:Op woensdag 4 september 2013 22:17 schreef Karina het volgende:
Boeit hem geen reet, hup gewoon een au-pair kunnen we lekker af en toe op stap
Nou nou nou nou.quote:Op woensdag 4 september 2013 22:17 schreef donald_dick het volgende:
[..]
en afentoe er lekker bovenop kruipen, op die au pair dan
Dat geld gaat dan waarschijnlijk direct naar de schuldeisers.quote:Op woensdag 4 september 2013 22:17 schreef RensAjacied het volgende:
En als ze het huis verkopen dan?
dan gaat het niet door, ik ben niet zo goed met kinderenquote:Op woensdag 4 september 2013 22:17 schreef snellejelle het volgende:
[..]
naast poetsen mag je ook onze au pair zijn heur
en een rokende au pair dan?quote:Op woensdag 4 september 2013 22:17 schreef donald_dick het volgende:
[..]
en afentoe er lekker bovenop kruipen, op die au pair dan
Onjuist. Vooroordeel.quote:Op woensdag 4 september 2013 22:18 schreef Karina het volgende:
Hehe OK die Fransen heeft hij wel gelijk inEngels? nono
die betaald haar eigen sigaretten,quote:
indirect niet he.quote:Op woensdag 4 september 2013 22:19 schreef donald_dick het volgende:
[..]
die betaald haar eigen sigaretten,
haar zuurverdiende geld, bepaald ze lekker zelf mee. Of bidt jij bij ook elke maaltijd dat je weer centjes van je baas hebt gehad zodat je je bammetje met kaas kan betalenquote:
laggen jaquote:Op woensdag 4 september 2013 22:20 schreef snellejelle het volgende:
Wat een kansloze mensen allemaal. Ik lag me rot.
die worden gecastquote:
jazeker, mijn baas is christelijk, vandaar.quote:Op woensdag 4 september 2013 22:20 schreef donald_dick het volgende:
[..]
haar zuurverdiende geld, bepaald ze lekker zelf mee. Of bidt jij bij ook elke maaltijd dat je weer centjes van je baas hebt gehad zodat je je bammetje met kaas kan betalen
Ah, ok, dit jaar heeft heel Frankrijk dat vooroordeel links laten liggen.quote:
Dat was het bedrag wat hij van de visclub had gejatquote:Op woensdag 4 september 2013 22:21 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Hoe kom je aan 180k schuld
Maar ook echt de hele samenleving he?quote:Op woensdag 4 september 2013 22:21 schreef Autodrop het volgende:
Schoolvoorbeeld van wat er mis is met de mentaliteit van de Nederlandse samenleving, dit programma...
Veel risico's nemen, gat in de hand hebben en handelen voordat er nagedacht isquote:Op woensdag 4 september 2013 22:20 schreef Little_Acorn het volgende:
Mijn god, hoe kun je zoveel schuld opbouwen? Snap ik echt niks van.
ja daagquote:Op woensdag 4 september 2013 22:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat was het bedrag wat hij van de visclub had gejat
we staan ook 8ste van onder op de meest inventieve landenquote:Op woensdag 4 september 2013 22:21 schreef Specularium het volgende:
[..]
Maar ook echt de hele samenleving he?
Neuh, dat zeg ik niet. Het is onjuist dat Fransen amper Engels praten.quote:Op woensdag 4 september 2013 22:21 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ah, ok, dit jaar heeft heel Frankrijk dat vooroordeel links laten liggen.
Ik haat helemaal niet op Fransen.quote:Op woensdag 4 september 2013 22:22 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Neuh, dat zeg ik niet. Het is onjuist dat Fransen amper Engels praten.
Maargoed, dat heb ik al wel vaker gezegd maar het helpt toch niet. Blijf maar lekker haten op Fransen![]()
Jij wilt ook een frikandel.quote:Op woensdag 4 september 2013 22:22 schreef Karina het volgende:
Wat een zeikerds. Frikandellen willenSjongejonge.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |