haar zuurverdiende geld, bepaald ze lekker zelf mee. Of bidt jij bij ook elke maaltijd dat je weer centjes van je baas hebt gehad zodat je je bammetje met kaas kan betalenquote:
laggen jaquote:Op woensdag 4 september 2013 22:20 schreef snellejelle het volgende:
Wat een kansloze mensen allemaal. Ik lag me rot.
die worden gecastquote:
jazeker, mijn baas is christelijk, vandaar.quote:Op woensdag 4 september 2013 22:20 schreef donald_dick het volgende:
[..]
haar zuurverdiende geld, bepaald ze lekker zelf mee. Of bidt jij bij ook elke maaltijd dat je weer centjes van je baas hebt gehad zodat je je bammetje met kaas kan betalen
Ah, ok, dit jaar heeft heel Frankrijk dat vooroordeel links laten liggen.quote:
Dat was het bedrag wat hij van de visclub had gejatquote:Op woensdag 4 september 2013 22:21 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Hoe kom je aan 180k schuld
Maar ook echt de hele samenleving he?quote:Op woensdag 4 september 2013 22:21 schreef Autodrop het volgende:
Schoolvoorbeeld van wat er mis is met de mentaliteit van de Nederlandse samenleving, dit programma...
Veel risico's nemen, gat in de hand hebben en handelen voordat er nagedacht isquote:Op woensdag 4 september 2013 22:20 schreef Little_Acorn het volgende:
Mijn god, hoe kun je zoveel schuld opbouwen? Snap ik echt niks van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |