Niet mijn ding.quote:
Zullen ze weer een buisje met gif hebben? Of blijft het bij wazige luchtfoto's van drie vrachtwagens en een heftruck?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 16:52 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Powell zal wel goed verdienen nu hij een nieuwe Powerpoint-opdracht heeft binnen gesleept.
Ik ga wel.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 16:48 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Jammer, ik heb een voetbalwedstrijd rond die tijd. Jij?
Oh, ja, ik wel. Dan krijg je dat automatisch.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 16:48 schreef practics het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/(...)r_joined&ref=m_notif
Niet iedereen zit op mobiel apparaat.
[..]
OOH realy?
.quote:
Ga je alleen dan?quote:
Ik snap wel wat je bedoelt, sta je daar met 300 man. Meestal als ik dat op het journaal zie denk ik: 'Wie doet dat nou?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 16:53 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Niet mijn ding.
Maar ik heb het idee dat ik mijzelf al genoeg inzet voor de goede zaak. Fok! heeft heel veel lezers.
Succes!quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 16:55 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Ik ga wel.
[..]
Oh, ja, ik wel. Dan krijg je dat automatisch.
[..]
.
Een normale site schaalt wel terug, en de meeste telefoons/websites zetten het zelf om naar mobile pagina. Andersom word het een bagger festijn.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 16:55 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Ik ga wel.
[..]
Oh, ja, ik wel. Dan krijg je dat automatisch.
[..]
.
Nee, maar hoe meer zielen, hoe meer vreugd. En heb graag weldenkende mensen om mij heen.quote:
Precies. Zal wel onze veel klaag weinig actie cultuur zijn.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 16:56 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Ik snap wel wat je bedoelt, sta je daar met 300 man. Meestal als ik dat op het journaal zie denk ik: 'Wie doet dat nou?'
Een te waarderen eigenschap.quote:Maar moet wel zeggen dat ze wel opkomen voor hun mening.
twitter:erikmouthaanRTL twitterde op vrijdag 30-08-2013 om 16:51:32Obama op dit moment bijeen met zijn 'national security team' (oa Kerry) om te praten over actie Syrie. reageer retweet
Als je naar Nijmegen gaat met de trein zul je me nog veel vaker tegenkomen...quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 16:57 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Nee, maar hoe meer zielen, hoe meer vreugd. En heb graag weldenkende mensen om mij heen.
En je weer zien zou wel tof zijn, ofc.
Binnen 48 uur actie denk ik.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 16:58 schreef theNull het volgende:
erikmouthaanRTL twitterde op vrijdag 30-08-2013 om 16:51:32
Obama op dit moment bijeen met zijn 'national security team' (oa Kerry) om te praten over actie Syrie.
Ik ga naar Arnhem.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 16:58 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Als je naar Nijmegen gaat met de trein zul je me nog veel vaker tegenkomen...
Daarom ook binnen 48 uur.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 17:00 schreef theNull het volgende:
Denk Morgen als de inspecteurs uit syrie zijn.
Oei, maak je borst maar nat danquote:
Denk wel eerder en als ze slim zijn doen ze dat ook. Hoe langer ze wachten hoe meer kritiek. Als ze gelijk vanaf dag 1 waren gegaan, was het heel anders gegaan dan nu.quote:
Dan zie je me nog vakerquote:
Alleen vraag ik me af wat voor zin het allemaal zal hebben.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 17:01 schreef practics het volgende:
Denk wel eerder en als ze slim zijn doen ze dat ook. Hoe langer ze wachten hoe meer kritiek. Als ze gelijk vanaf dag 1 waren gegaan, was het heel anders gegaan dan nu.
(Lees het niet alsof het juist is wat ze doen, maar puur politiek gezien)
ahhh, helaas, ik moet dan naar de mondhygieniste.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 16:48 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Jammer, ik heb een voetbalwedstrijd rond die tijd. Jij?
Soms is dat noodzakelijk ja.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 17:04 schreef Toefjes het volgende:
[..]
ahhh, helaas, ik moet dan naar de mondhygieniste.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Veilig stellen van eigenbelangen, wat precies is de vraag.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 17:03 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Alleen vraag ik me af wat voor zin het allemaal zal hebben.
En wat de rol van Frankrijk zal worden. Verder zullen er ongetwijfeld aanvallen worden uitgevoerd op Israel door Hezbollah/Gaza. En zal het in Libanon ook niet rustiger worden.
Op zaterdag?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 17:04 schreef Toefjes het volgende:
[..]
ahhh, helaas, ik moet dan naar de mondhygieniste.
Gezellig!quote:
We zullen het wel zien.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 17:04 schreef practics het volgende:
Veilig stellen van eigenbelangen, wat precies is de vraag.
Ze gaan echt niet omdat het volk zo zielig is
Wij hebben anderhalve verdieping van een gebouw waar we zitten. Is redelijk klein ook.quote:
Powellpointquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 16:52 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Powell zal wel goed verdienen nu hij een nieuwe Powerpoint-opdracht heeft binnen gesleept.
Ja, ik heb zondag een date, ik snel naar de kapper en kon er morgen dus nog tussendoor bij de tandarts voor wat tandsteen verwijderen gelukkig. Zou eigenlijk over 2 weken moeten. Ik ben ijdelquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 17:05 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Op zaterdag?
[..]
Gezellig!
http://www.mintpressnews.(...)ical-weapons/168135/quote:EXCLUSIVE: Syrians In Ghouta Claim Saudi-Supplied Rebels Behind Chemical Attack
Rebels and local residents in Ghouta accuse Saudi Prince Bandar bin Sultan of providing chemical weapons to an al-Qaida linked rebel group.
Dit artikel beweerd dat rebellen gesponsord door Qatar vechten tegen rebellen gesponsord door Saudi-Arabië...quote:Although Saudi Arabia has officially maintained that it supported more moderate rebels, the newspaper reported that “funds and arms were being funneled to radicals on the side, simply to counter the influence of rival Islamists backed by Qatar.”
Dat is al langer bekend, Egypte was ook Qatar tegen Saudi-Arabia.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 17:23 schreef -jos- het volgende:
Was dit al hier gepost, nee he?
[..]
http://www.mintpressnews.(...)ical-weapons/168135/
[..]
Dit artikel beweerd dat rebellen gesponsord door Qatar vechten tegen rebellen gesponsord door Saudi-Arabië...
http://www.dutchnews.nl/n(...)s_moves_to_relax.phpquote:The Netherlands moves to relax Syria arms embargo: FT
Timmermans is hoping for a compromise that would allow weapons to be delivered to the rebels under ‘very strict conditions’, ANP said.
Je kunt het beste aan de winnende kant staan.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 17:33 schreef BaajGuardian het volgende:
wapens leveren aan terroristen, goed bezig nederland.
Het is verdomme geen wonder ook dat die landen zo'n enorme achterstand hebben.quote:
Gewoon beide kanten leveren, jeweetzelluf. Profit to the max. En zorgvuldig ervoor zorgen dat beide partijen ongeveer even sterk zijn zodat het conflict lekker lang doorgaat en je lekker lang wapens kunt blijven verkopen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 17:37 schreef Opa2012 het volgende:
[..]
Je kunt het beste aan de winnende kant staan.
Is het zoontje van...quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 17:39 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Het is verdomme geen wonder ook dat die landen zo'n enorme achterstand hebben.
Ja, dat moeten dus de intellectueel iets meer bedeelden voorstellen. Krijg je dit soort odol-praat.quote:
Straks persconferentie van Kerry met bewijsquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 17:42 schreef paddy het volgende:
Ik ben bang dat wanneer de leider daar wegvalt er nog meer doden gaan vallen. Het is onmogelijk te kiezen tussen kwaad en kwaad. Ik zie geen verschil daar. Van elke kant heb je machtsgeile idioten die door moord en misbruik de macht wil grijpen.
Afblijven is dus mijn advies.
http://www.elsevier.nl/Bu(...)abiliseren-1346200W/
Lees overal dat Iran ook wapens levert? En Irak weer wapens levert aan de Rebellen?
Is er al BEWEZEN wie nu eigenlijk die gifgasaanval op zijn geweten heeft? Ik lees dat Frankrijk zegt bewijzen te hebben, maar heb nog niets gelezen hier of dit idd zo zou kunnen zijn.
Welke zender?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 17:45 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Straks persconferentie van Kerry met bewijs
Structuur van het regime in stand houden. Assad en zijn kliek weg. Transitie in gang zetten, de SNC heeft een lijst van 500 namen gepubliceerd die daar geen onderdeel van kunnen zijn. Rest van het regime is in orde. Daarmee kun je het makkelijker opnemen tegen de extremisten, dus zowel het Westen als de golflanden kunnen daar blij mee zijn. Iran ook, die kan haar invloed houden door ervoor kiezen haar milities(zoals National Defense Force) te laten opnemen in het leger.quote:
twitter:eenvandaag twitterde op vrijdag 30-08-2013 om 15:43:27Het Witte Huis komt vandaag met meer informatie over gifgasaanvallen in Syrië. Straks in EenVandaag http://t.co/DXCCtCvO8w reageer retweet
Mooitwitter:eenvandaag twitterde op vrijdag 30-08-2013 om 14:32:47Vanavond in EenVandaag ook arabist @janjaapderuiter over de Syriëcrisishttp://t.co/DXCCtCvO8w reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |