Wie dan?quote:
Nou die zit er al sinds 2001 anders.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:33 schreef Djibril het volgende:
[..]
Maar je snapt wel dat Assad ook geen alternatief is?
Vandaag is ook de VN klaar met het onderzoek toch?quote:U.S. official says plans to release unclassified version of intelligence report on Syria on Friday
Heb het niet zozeer over een ideologie maar het is toch overduidelijk dat Assad zelf aanstuurt op een sektarische oorlog, waarbij hij zichzelf en de minderheden neerzet als seculier om zo steun te winnen?quote:
Tsja...de Amerikanen hebben hun imago van good guys al lang geleden verspeeld, en een grotere hypocriet als die Kerry kan ik me momenteel niet voorstellen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:51 schreef Automatisch het volgende:
VS presenteert bewijslast gifgasaanval
Vanavond om 18:30 gaat het gebeuren , ik ben heel benieuwd.
http://www.volkskrant.nl/(...)t-gifgasaanval.dhtml
Hollande des te meer.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:54 schreef Tem het volgende:
De Britten hebben er in ieder geval geen zin in.
Klopt, maar neemt niet weg dat als de Amerikanen hun zogenaamde bewijs presenteren ze er naar alle waarschijnlijkheid toch weer blind achteraan huppelen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:54 schreef Tem het volgende:
De Britten hebben er in ieder geval geen zin in.
Dit bewijs was toch alleen bekend bij USA en Groot Brittanië? Wat dat betreft zou dit geen nieuwe informatie moeten opleveren voor de Britten.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:55 schreef Hathor het volgende:
[..]
Klopt, maar neemt niet weg dat als de Amerikanen hun zogenaamde bewijs presenteren ze er naar alle waarschijnlijkheid toch weer blind achteraan huppelen.
We wachten toch nog steeds op het rapport van die inspecteurs? Of heb ik iets gemist?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:57 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dit bewijs was toch alleen bekend bij USA en Groot Brittanië? Wat dat betreft zou dit geen nieuwe informatie moeten opleveren voor de Britten.
Oh, het is dus nieuw bewijs dat hij vanavond gaat presenteren? Dan mijn fout!quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:58 schreef Hathor het volgende:
[..]
We wachten toch nog steeds op het rapport van die inspecteurs? Of heb ik iets gemist?
Ze hebben natuurlijk wel even de tijd nodig om wat te fabriceren he.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:59 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Oh, het is dus nieuw bewijs dat hij vanavond gaat presenteren? Dan mijn fout!
Maar hij heeft juist de steun van de Soennieten nodig. Als hij hen teveel tegen zich in het harnas jaagt is het afgelopen. Dit snapt hij zelf ook.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:47 schreef expans het volgende:
[..]
Heb het niet zozeer over een ideologie maar het is toch overduidelijk dat Assad zelf aanstuurt op een sektarische oorlog, waarbij hij zichzelf en de minderheden neerzet als seculier om zo steun te winnen?
Hij is dan ook niet het alternatief maar de huidige situatie. Als het alternatief even kut of nog kutter is dan kan je het beste maar weglopen en het laten voor wat het is. Nu hebben ze één leider en dan hebben ze totaal gefractioneerde rebellenchaos en veel meer doden dan er nu vallen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:33 schreef Djibril het volgende:
[..]
Maar je snapt wel dat Assad ook geen alternatief is?
Denk dat we dat stadium voorbij zijn, als de westerse wereld zijn handen er nu vanaf trekt word het alleen maar erger. Totdat het gewoon helemaal niet meer te houden is en we wel moeten. Die ongein hadden we eerder moeten bedenken. Maar denk dat onze politieke leiders schrikken van de reactie van het normale volk. Dit was in ieder geval niet de bedoeling.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 16:01 schreef jogy het volgende:
[..]
Hij is dan ook niet het alternatief maar de huidige situatie. Als het alternatief even kut of nog kutter is dan kan je het beste maar weglopen en het laten voor wat het is. Nu hebben ze één leider en dan hebben ze totaal gefractioneerde rebellenchaos en veel meer doden dan er nu vallen.
Tja, ze mogen natuurlijk geen politiek verlies lijden hè, dat is veel erger dan die legio aan doden die zijn gevallen en nog gaan vallen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 16:04 schreef practics het volgende:
[..]
Denk dat we dat stadium voorbij zijn, als de westerse wereld zijn handen er nu vanaf trekt word het alleen maar erger. Totdat het gewoon helemaal niet meer te houden is en we wel moeten. Die ongein hadden we eerder moeten bedenken. Maar denk dat onze politieke leiders schrikken van de reactie van het normale volk. Dit was in ieder geval niet de bedoeling.
Maar vergeet niet dat het net zo goed uit jou belang is. Onze leiders gaan daar niet heen om het volk te beschermen/helpen. Die gaan daar heen om onze belangen te verdedigen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 16:06 schreef jogy het volgende:
[..]
Tja, ze mogen natuurlijk geen politiek verlies lijden hè, dat is veel erger dan die legio aan doden die zijn gevallen en nog gaan vallen.
Afrika is precies zoals het hoort nu met al die goedkope materialen die we ervandaan halen. Misschien is mijn belang net iets anders dan de regering/westerse wereld voor ogen heeft eigenlijk.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 16:08 schreef practics het volgende:
[..]
Maar vergeet niet dat het net zo goed uit jou belang is. Onze leiders gaan daar niet heen om het volk te beschermen/helpen. Die gaan daar heen om onze belangen te verdedigen.![]()
Anders konden ze wel een massa operatie beginnen in Afrika
Chill, onder etenstijd.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 16:11 schreef deleriouz het volgende:
Om 12:30PM (18:30 NL time) komt Sjon Kerrie met overweldigend bewijs. :-)
Waarom gooien ze dat bewijs er niet nu, of beter nog een paar dagen terug meteen uit. van KIJK, snel ingrijpen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 16:19 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
ssad letterlijk chemische troep gooien op een woonwijk, dan nog ben ik niet opeens voor een amerikaanse interventie.
Chaos, orde, chaos, orde, chaos, orde, etc. (orde uit chaos) Als er chaos heerst ontstaat er op een dag weer orde. Of als men chaos veroorzaakt ontstaat er op een dag weer orde (kunstmatige orde, zoiets als Noord Korea) Poppentjes achter de schermen kunnen moedwillig chaos veroorzaken (false flags) Het lijkt erop dat deze aanslag een false flag was (of zelfs alleen beeldpropaganda, voor een leek, een burger niet te zien), ligt sinds 9/11 het meest voor de hand. Deze gifaanval kan zowel niet van Assad afkomen als van de rebellen, het kan ook an outside job zijn geweest (uit het westen vandaan, aangezien een Nederlander (Frans van Anraat) destijds aan Saddam chemische grondstoffen leverde)quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 16:01 schreef jogy het volgende:
Nu hebben ze één leider en dan hebben ze totaal gefractioneerde rebellenchaos en veel meer doden dan er nu vallen.
Dat soort denken gaat mij wat te ver. Alleen een tape is voor mij ook niet bewijs genoeg, integendeel.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 16:21 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Waarom gooien ze dat bewijs er niet nu, of beter nog een paar dagen terug meteen uit. van KIJK, snel ingrijpen.
Ze moeten waarschijnlijk nog even wat overgelopen Syriers invliegen die de tape inspreken.
Dat is een insteek voor een ander subforumquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 16:25 schreef Synthercell het volgende:
[..]
Chaos, orde, chaos, orde, chaos, orde, etc. (orde uit chaos) Als er chaos heerst ontstaat er op een dag weer orde. Of als men chaos veroorzaakt ontstaat er op een dag weer orde (kunstmatige orde, zoiets als Noord Korea) Poppentjes achter de schermen kunnen moedwillig chaos veroorzaken (false flags) Het lijkt erop dat deze aanslag een false flag was (of zelfs alleen beeldpropaganda, voor een leek, een burger niet te zien), ligt sinds 9/11 het meest voor de hand. Deze gifaanval kan zowel niet van Assad afkomen als van de rebellen, het kan ook an outside job zijn geweest (uit het westen vandaan, aangezien een Nederlander (Frans van Anraat) destijds aan Saddam chemische grondstoffen leverde)
Zullen ze niet live uitzenden...quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 16:25 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Denk dat de reportage over Wim Olijve dan geschrapt wordt
De twee Westerse oliebedrijven die direct voordeel zouden hebben van deze oorlog zijn een Frans oliebedrijf en Shell, werd eergister gepost.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 16:37 schreef SeLang het volgende:
De Fransen zijn zich echt aan het inlikken bij de Amerikanen. In 2003 werden ze helemaal afgebrand omdat ze niet meededen met Irak en werden ze verder buitengesloten. Nu willen ze weer meedoen met de grote jongens
Welk?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 16:37 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Zijn er mensen die naar de demonstratie in Den Haag gaan, morgen?
Ipa?
Libië was overigens ook (deels) olie-gemotiveerd. Net voordat Frankrijk militaire steun beloofde zijn de oliebelangen veiliggesteld, uit mijn hoofd eenderde van de voorraden toegewezen gekregen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 16:38 schreef superworm het volgende:
[..]
De twee Westerse oliebedrijven die direct voordeel zouden hebben van deze oorlog zijn een Frans oliebedrijf en Shell, werd eergister gepost.
Jammer, ik heb een voetbalwedstrijd rond die tijd. Jij?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 16:46 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
https://m.facebook.com/ev(...)user=100005766098989
https://www.facebook.com/(...)r_joined&ref=m_notifquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 16:46 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
https://m.facebook.com/ev(...)user=100005766098989
OOH realy?quote:Deelnemers (327)
Ha neequote:Op vrijdag 30 augustus 2013 16:37 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Zijn er mensen die naar de demonstratie in Den Haag gaan, morgen?
Ipa?
Powell zal wel goed verdienen nu hij een nieuwe Powerpoint-opdracht heeft binnen gesleept.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 16:11 schreef deleriouz het volgende:
Om 12:30PM (18:30 NL time) komt Sjon Kerrie met overweldigend bewijs. :-)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |