Wie dan?quote:
Nou die zit er al sinds 2001 anders.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:33 schreef Djibril het volgende:
[..]
Maar je snapt wel dat Assad ook geen alternatief is?
Vandaag is ook de VN klaar met het onderzoek toch?quote:U.S. official says plans to release unclassified version of intelligence report on Syria on Friday
Heb het niet zozeer over een ideologie maar het is toch overduidelijk dat Assad zelf aanstuurt op een sektarische oorlog, waarbij hij zichzelf en de minderheden neerzet als seculier om zo steun te winnen?quote:
Tsja...de Amerikanen hebben hun imago van good guys al lang geleden verspeeld, en een grotere hypocriet als die Kerry kan ik me momenteel niet voorstellen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:51 schreef Automatisch het volgende:
VS presenteert bewijslast gifgasaanval
Vanavond om 18:30 gaat het gebeuren , ik ben heel benieuwd.
http://www.volkskrant.nl/(...)t-gifgasaanval.dhtml
Hollande des te meer.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:54 schreef Tem het volgende:
De Britten hebben er in ieder geval geen zin in.
Klopt, maar neemt niet weg dat als de Amerikanen hun zogenaamde bewijs presenteren ze er naar alle waarschijnlijkheid toch weer blind achteraan huppelen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:54 schreef Tem het volgende:
De Britten hebben er in ieder geval geen zin in.
Dit bewijs was toch alleen bekend bij USA en Groot Brittanië? Wat dat betreft zou dit geen nieuwe informatie moeten opleveren voor de Britten.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:55 schreef Hathor het volgende:
[..]
Klopt, maar neemt niet weg dat als de Amerikanen hun zogenaamde bewijs presenteren ze er naar alle waarschijnlijkheid toch weer blind achteraan huppelen.
We wachten toch nog steeds op het rapport van die inspecteurs? Of heb ik iets gemist?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:57 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dit bewijs was toch alleen bekend bij USA en Groot Brittanië? Wat dat betreft zou dit geen nieuwe informatie moeten opleveren voor de Britten.
Oh, het is dus nieuw bewijs dat hij vanavond gaat presenteren? Dan mijn fout!quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:58 schreef Hathor het volgende:
[..]
We wachten toch nog steeds op het rapport van die inspecteurs? Of heb ik iets gemist?
Ze hebben natuurlijk wel even de tijd nodig om wat te fabriceren he.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:59 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Oh, het is dus nieuw bewijs dat hij vanavond gaat presenteren? Dan mijn fout!
Maar hij heeft juist de steun van de Soennieten nodig. Als hij hen teveel tegen zich in het harnas jaagt is het afgelopen. Dit snapt hij zelf ook.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:47 schreef expans het volgende:
[..]
Heb het niet zozeer over een ideologie maar het is toch overduidelijk dat Assad zelf aanstuurt op een sektarische oorlog, waarbij hij zichzelf en de minderheden neerzet als seculier om zo steun te winnen?
Hij is dan ook niet het alternatief maar de huidige situatie. Als het alternatief even kut of nog kutter is dan kan je het beste maar weglopen en het laten voor wat het is. Nu hebben ze één leider en dan hebben ze totaal gefractioneerde rebellenchaos en veel meer doden dan er nu vallen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:33 schreef Djibril het volgende:
[..]
Maar je snapt wel dat Assad ook geen alternatief is?
Denk dat we dat stadium voorbij zijn, als de westerse wereld zijn handen er nu vanaf trekt word het alleen maar erger. Totdat het gewoon helemaal niet meer te houden is en we wel moeten. Die ongein hadden we eerder moeten bedenken. Maar denk dat onze politieke leiders schrikken van de reactie van het normale volk. Dit was in ieder geval niet de bedoeling.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 16:01 schreef jogy het volgende:
[..]
Hij is dan ook niet het alternatief maar de huidige situatie. Als het alternatief even kut of nog kutter is dan kan je het beste maar weglopen en het laten voor wat het is. Nu hebben ze één leider en dan hebben ze totaal gefractioneerde rebellenchaos en veel meer doden dan er nu vallen.
Tja, ze mogen natuurlijk geen politiek verlies lijden hè, dat is veel erger dan die legio aan doden die zijn gevallen en nog gaan vallen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 16:04 schreef practics het volgende:
[..]
Denk dat we dat stadium voorbij zijn, als de westerse wereld zijn handen er nu vanaf trekt word het alleen maar erger. Totdat het gewoon helemaal niet meer te houden is en we wel moeten. Die ongein hadden we eerder moeten bedenken. Maar denk dat onze politieke leiders schrikken van de reactie van het normale volk. Dit was in ieder geval niet de bedoeling.
Maar vergeet niet dat het net zo goed uit jou belang is. Onze leiders gaan daar niet heen om het volk te beschermen/helpen. Die gaan daar heen om onze belangen te verdedigen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 16:06 schreef jogy het volgende:
[..]
Tja, ze mogen natuurlijk geen politiek verlies lijden hè, dat is veel erger dan die legio aan doden die zijn gevallen en nog gaan vallen.
Afrika is precies zoals het hoort nu met al die goedkope materialen die we ervandaan halen. Misschien is mijn belang net iets anders dan de regering/westerse wereld voor ogen heeft eigenlijk.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 16:08 schreef practics het volgende:
[..]
Maar vergeet niet dat het net zo goed uit jou belang is. Onze leiders gaan daar niet heen om het volk te beschermen/helpen. Die gaan daar heen om onze belangen te verdedigen.![]()
Anders konden ze wel een massa operatie beginnen in Afrika
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |