abonnement Unibet Coolblue
pi_130636799
De definitie volgens BMEzine:
Tatoeëren is een proces waarbij een pigment, gewoonlijk inkt, permanent geimplanteerd wordt onder de huid door het doorboren van de epidermis (A&B) en het in te brengen in de dermis (C)



Voor alle vragen over risico's etc. kan je terecht op:
http://wiki.bmezine.com/index.php/Tattoo

Mocht je op zoek zijn naar wat inspiratie, kijk dan eens op:
http://www.bmezine.com/
http://browse.deviantart.(...)=1&order=5&limit=24#

Zoek je een shop? Of nog meer flash? Of sowieso IETS wat met tattoo's te maken heeft?
http://www.tattoopedia.com/

Nederlandse Tattooblog met forum:
http://www.tonsoftattoos.com/

Wil je weten wat een tattoo kost?
Loop een tattoo winkel binnen; tattoo artiesten rekenen een uurtarief, dus het is afhankelijk van de grootte en detaillering van je kunstwerk, en dat is dus voor elke tattoo anders.
Que Sera ~
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 20:18:34 #2
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_130647659

door Savaş Doğan van Matkap Tattoo Istanbul


door Jorge Ramirez







Edit: de onderste is van Chaim Machlev uit Berlijn

[ Bericht 2% gewijzigd door GimmeGore op 01-09-2013 20:04:09 ]
pi_130661966
Die muis is echt cute O+
If you can't blow them away with your brilliance
Baffle them with your bullshit.
pi_130713160
Die tattoo op de voet is echt awesome :7 .

Ben nu zelf opzoek naar een idee voor op mijn voet te zetten , het mag iets geinig zijn , wil een beetje een fun tattoo daar doen.

Wordt niet met mijn eerst natuurlijk heb er 1 op mijn zij en 1 op mijn rechter bovenarm ( binnenkant ).
Als je van beren leren kan van slimme beren leren kan is dat iets wat je echt proberen moet !
pi_130734377

Tof idee, maar die uitvoering :')
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
pi_130739429
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 09:34 schreef robuust89 het volgende:
[ afbeelding ]
Tof idee, maar die uitvoering :')
Dat is helaas vaker het geval... Soms vraag ik me af of mensen uberhaupt naar het portfolio van een artist kijken voordat ze iets laten zetten. En andersom vraag ik me af waarom artists niet af en toe wat kritischer zijn naar de wensen van hun klanten

Heb zelf een kleine pauwenveer - eigen ontwerp - op m'n pols. Bestaat voornamelijk uit lijnen en dat is ook de insteek voor m'n geplande tattoos.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 4% gewijzigd door Robophatt op 02-09-2013 13:23:08 ]
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
pi_130757304
Zenuwachtig voor morgen. Krijg eindelijk m'n eerste :D
It's not too late to change your hikikomori ways!
pi_130757490
gaaf, wat ga je laten zetten?
pi_130774300
Ik ben er vrij zeker van dat dit mijn volgende gaat worden, twijfel alleen wat voor kleur ik het sterretje moet doen. Vind witte tattoes wel mooi soms maar vraag me af hoe dat er na een jaar of tien jaar uitziet.

Anders is heel licht blauw misschien wel mooi?


Ik kwam toevallig ook deze tegen in koraal, vind die kleur ook erg tof O+
  Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 3 september 2013 @ 12:48:39 #10
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_130774344
quote:
10s.gif Op maandag 2 september 2013 21:15 schreef LookAtMe het volgende:
Zenuwachtig voor morgen. Krijg eindelijk m'n eerste :D
Twee weken terug mijn eerste laten zetten, wil gelijk meer :@ :D
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_130774452
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 12:47 schreef Take2 het volgende:
Ik ben er vrij zeker van dat dit mijn volgende gaat worden, twijfel alleen wat voor kleur ik het sterretje moet doen. Vind witte tattoes wel mooi soms maar vraag me af hoe dat er na een jaar of tien jaar uitziet.

Anders is heel licht blauw misschien wel mooi?
[ afbeelding ]

Ik kwam toevallig ook deze tegen in koraal, vind die kleur ook erg tof O+
[ afbeelding ]
Witte tattoo's worden geel doordat je huid verkleurt in de zon heb ik gehoord dus misschien iets om over na te denken.

Die infinity met love lijkt mij trouwens haast zo'n litteken iets. Dat ze met een mesje dat eruit snijden.
pi_130774836
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 12:51 schreef Mokkels het volgende:

[..]

Witte tattoo's worden geel doordat je huid verkleurt in de zon heb ik gehoord dus misschien iets om over na te denken.

Die infinity met love lijkt mij trouwens haast zo'n litteken iets. Dat ze met een mesje dat eruit snijden.
hmm dat klinkt niet echt mooi.

volgens pinterest is die tweede trouwens gewoon koraalrose inkt.

Iemand enig idee trouwens hoe ik dat zou kunnen omschrijven, zou graag eerst wat voorbeelden zien op gooogle/pinterest?

[ Bericht 7% gewijzigd door Take2 op 03-09-2013 13:23:22 ]
  dinsdag 3 september 2013 @ 14:28:26 #13
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_130776938
hoe je wat omschrijft?

Vraag me trouwens bij die groene tattoo met poppetjes niet af of dat niet gewoon de stijl van het ontwerp is. En zo te zien is hij ook nog niet af ;)
pi_130777206
quote:
6s.gif Op dinsdag 3 september 2013 12:48 schreef Dark_Angelus het volgende:

[..]

Twee weken terug mijn eerste laten zetten, wil gelijk meer :@ :D
Hoor je altijd. Ik was er zelf van overtuigd dat ik dat niet zou willen, maar nu ben ik twee jaar verder en tsja...
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
pi_130777540
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 14:28 schreef GimmeGore het volgende:
hoe je wat omschrijft?

Vraag me trouwens bij die groene tattoo met poppetjes niet af of dat niet gewoon de stijl van het ontwerp is. En zo te zien is hij ook nog niet af ;)
dat sterretje in dat hartje, heb al vanalles geprobeerd met google en vind duizenden hartjes, maar niet het idee zoals hierboven.
pi_130778103
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 september 2013 14:53 schreef Take2 het volgende:

[..]

dat sterretje in dat hartje, heb al vanalles geprobeerd met google en vind duizenden hartjes, maar niet het idee zoals hierboven.
Kun je niet beter zelf iets gaan tekenen hoe je het wil hebben? Of is dat niet makkelijker?
pi_130783475
ja misschien wel, maar zou graag van te voren zien hoe zoiets er als tattoeage uitziet.

het is toch voor de rest van je leven ;)
pi_130783635
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 18:08 schreef Take2 het volgende:
ja misschien wel, maar zou graag van te voren zien hoe zoiets er als tattoeage uitziet.

het is toch voor de rest van je leven ;)
Net als een gewoon hartje met een ster erin. :P
pi_130783642
Ik zou zo'n hartje wel enorm saai vinden.
pi_130784810
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 september 2013 18:14 schreef Myraela het volgende:
Ik zou zo'n hartje wel enorm saai vinden.
Dit.

En je kunt wel een plaatje zoeken van een hartje met een sterretje, maar je weet niet hoe de tat bij nou gezet wordt. Hoe het geneest etc.
pi_130785974
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 september 2013 18:14 schreef Myraela het volgende:
Ik zou zo'n hartje wel enorm saai vinden.
Dan ontwerp je zelf toch een andere tatt voor jezelf? Wat doet het ertoe wat iemand anders van een tattoo vind? Laatste keer dat ik hoorde, laat je zoiets voor jezelf zetten en niet voor een ander? :{
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_130787700
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 19:23 schreef theKiD het volgende:

[..]

Dan ontwerp je zelf toch een andere tatt voor jezelf? Wat doet het ertoe wat iemand anders van een tattoo vind? Laatste keer dat ik hoorde, laat je zoiets voor jezelf zetten en niet voor een ander? :{
/care

Dan mag ik toch nog wel een mening over een tatoeage idee hebben.
pi_130787809
van mij mag t hoor :P ik ben me er ook wel van bewust dat t nogal cheesy is maar ik wil t gewoon graag ;)
pi_130788016
Niet mijn stijl, maar wel super schattig:




pi_130789046
Aaaah, ik wil ook. Ben nu op zoek naar wat voor mij de juiste shop en artiest is, dan zsm afspraak maken en gaan met die banaan.
pi_130789178
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 september 2013 20:00 schreef Myraela het volgende:

[..]

/care

Dan mag ik toch nog wel een mening over een tatoeage idee hebben.
Natuurlijk mag je er een mening over hebben, maar waarom dat negatieve altijd?
Ook weer te zien in je reactie "/care"

:')
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_130789850


Minder strak dan het ontwerp maar ben er erg blij mee :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's not too late to change your hikikomori ways!
pi_130789875
Wow... no offense maar hij is echt heel erg slordig gezet.
ze zijn fucking nice.
pi_130790179
Oei...
  woensdag 4 september 2013 @ 08:41:03 #30
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_130803454
Is Link nu koning van Engeland? Zwaard ziet eruit alsof hij uit een steen getrokken is.
  woensdag 4 september 2013 @ 09:07:59 #31
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_130803869
oei...thuisprikkert?
pi_130804084
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 20:33 schreef theKiD het volgende:

[..]

Natuurlijk mag je er een mening over hebben, maar waarom dat negatieve altijd?
Ook weer te zien in je reactie "/care"

:')
Zo negatief is het allemaal niet hoor, meneer de dramaqueen. Ik vind het idee gewoon saai, klaar. Dan heb ik geen zin alsof er gedaan word alsof ik dat niet mag zeggen omdat het niet mijn tatoeage is. Je zet hem niet voor een ander, maar alsnog zullen er altijd mensen een mening over hebben, zeker als je het hier komt posten.

quote:
10s.gif Op dinsdag 3 september 2013 20:46 schreef LookAtMe het volgende:
[ afbeelding ]

Minder strak dan het ontwerp maar ben er erg blij mee :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar heb je die laten zetten? Weet ik in ieder geval dat ik daar niet heen hoef als ik wat strakke lijnen zou willen.
  woensdag 4 september 2013 @ 09:22:20 #33
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_130804150
Ai..
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
  † In Memoriam † woensdag 4 september 2013 @ 10:35:59 #34
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_130806031
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 september 2013 20:46 schreef LookAtMe het volgende:
[ afbeelding ]

Minder strak dan het ontwerp maar ben er erg blij mee :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Auch ik zou hier echt niet blij mee naar huis gaan hoor, geen lijn is recht :o
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_130806146
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 september 2013 20:46 schreef LookAtMe het volgende:
[ afbeelding ]

Minder strak dan het ontwerp maar ben er erg blij mee :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hoop dat je er blij mee bent...
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_130807167
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 september 2013 20:46 schreef LookAtMe het volgende:
[ afbeelding ]

Minder strak dan het ontwerp maar ben er erg blij mee :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is wel een beetje zonde -O-...
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_130807697
Ok, ik ga de bekende 'ik kom binnenvallen met een vraag die ongetwijfeld al 1000x gesteld is' doen. Ooit wil ik mijn complete rug vol laten zetten in een bepaalde stijl, maar de prijsindicatie was niet mals (getal met 4 cijfers) en ik weet eigenlijk helemaal niet of ik wel tegen de 'pijn' kan, dus wil ik eerst iets kleins doen. Dat 'iets kleins' is alleen wel een geometrisch symbool met megastrakke lijnen die absoluut recht moeten, en zonder schaduwen oid. Idee is om het op mijn enkel/zijkant hiel/pols te zetten. Maar:

Wie weet er een artiest (liefst omgeving Amsterdam) die superstrakke lijnen kan zetten? (in de hoop dat ik lang genoeg kan stilzitten :+).
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_130807795
Bij mij was iets kleins in ieder geval niet te vergelijken met iets groots en ieder deel van je lichaam heeft ook een andere gevoeligheid.
  woensdag 4 september 2013 @ 12:01:07 #39
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_130808532
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 13:12 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Dat is helaas vaker het geval... Soms vraag ik me af of mensen uberhaupt naar het portfolio van een artist kijken voordat ze iets laten zetten. En andersom vraag ik me af waarom artists niet af en toe wat kritischer zijn naar de wensen van hun klanten

Heb zelf een kleine pauwenveer - eigen ontwerp - op m'n pols. Bestaat voornamelijk uit lijnen en dat is ook de insteek voor m'n geplande tattoos.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb een oude bekende op Facebook die allerlei comicstijlen op haar arm laat zetten, dus die vragen niet enorm veel detail. Elke keer als ik foto's zie, zie ik echter dat ze totaal crappy gezet zijn met echt heel slecht schaduw-werk en bibberige lijnen (een beetje zoals dat zwaard hierboven :@ ) en die lijken me juist het belangrijkst bij een comic tattoo. Nou ja, je moet het maar willen :{
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  woensdag 4 september 2013 @ 12:01:59 #40
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_130808559
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 20:07 schreef NEKONEKOCHAN het volgende:
Niet mijn stijl, maar wel super schattig:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik hou helemaal niet van kleurtattoos, maar deze vind ik wel gaaf eigenlijk :D Origineel ook.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_130808568
Ik wil ook heel graag een tattoo, maar ben pas 15. Ik heb wel toestemming van mijn ouders, maar die zeggen dat als ik er nu al een laat zetten het straks helemaal lelijk 'uitgelebberd' word omdat ik nog in de groei zit. Klopt het dat je tattoo daar echt lelijk van word? Of zijn er plekken waar ik er nu wel een kan zetten zonder dat dat gebeurd?
pi_130808574
quote:
2s.gif Op woensdag 4 september 2013 12:01 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Ik heb een oude bekende op Facebook die allerlei comicstijlen op haar arm laat zetten, dus die vragen niet enorm veel detail. Elke keer als ik foto's zie, zie ik echter dat ze totaal crappy gezet zijn met echt heel slecht schaduw-werk en bibberige lijnen (en die lijken me juist het belangrijkst bij een comic tattoo). Nou ja, je moet het maar willen :{
Oh dat is zo vreselijk zonde. Zo "ken" ik inderdaad ook iemand (van een forum van vroegah) bij wie het leek alsof ze haar tattoos door haar kleine zusje had laten zetten ofzo. Dat zie je zelf toch ook? Ik snap dat echt niet.
Comic tattoos zijn qua concept wel vet, maar als die verpest worden dan lijkt het ook echt nergens op.
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
pi_130808644
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 12:02 schreef xEvaa het volgende:
Ik wil ook heel graag een tattoo, maar ben pas 15. Ik heb wel toestemming van mijn ouders, maar die zeggen dat als ik er nu al een laat zetten het straks helemaal lelijk 'uitgelebberd' word omdat ik nog in de groei zit. Klopt het dat je tattoo daar echt lelijk van word? Of zijn er plekken waar ik er nu wel een kan zetten zonder dat dat gebeurd?
De meeste artists zetten sowieso geen tattoos bij mensen onder de 16 geloof ik. Zelfs niet met toestemming van ouders.
Als je 15 bent zou ik sowieso nog even wachten. Je verandert nog zoveel.
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
  woensdag 4 september 2013 @ 12:14:03 #44
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_130808856
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  woensdag 4 september 2013 @ 12:17:09 #45
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
  woensdag 4 september 2013 @ 12:17:29 #46
339074 Antimatter
vices like vipers
pi_130808961

Mijne, het is de bedoeling dat er nog meer bij komt, maar moet nog passen en meten hoe en wat. Oh, en hij moet nog worden bijgewerkt.
pi_130809058
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 12:17 schreef Antimatter het volgende:
[ afbeelding ]
Mijne, het is de bedoeling dat er nog meer bij komt, maar moet nog passen en meten hoe en wat. Oh, en hij moet nog worden bijgewerkt.
Moooi!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  woensdag 4 september 2013 @ 12:22:10 #48
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_130809102
Wat een leuke vlinder :)
Wat moet er bijgewerkt aan worden?
pi_130809188
Ik heb ook weer een idee in m'n hoofd.. een nagellak flesje. Weet alleen nog niet op welke plek.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  woensdag 4 september 2013 @ 12:28:56 #50
339074 Antimatter
vices like vipers
pi_130809299
Bedankt :*
Er zitten wat vlekjes in het paars aan de linkerkant. 't valt niet heel erg op maar toch.
  woensdag 4 september 2013 @ 12:29:04 #51
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_130809303
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 11:38 schreef n0a het volgende:
Bij mij was iets kleins in ieder geval niet te vergelijken met iets groots en ieder deel van je lichaam heeft ook een andere gevoeligheid.
Wat zij zegt trouwens.
Bij een grote(re) tattoo heb je ook dat je lichaam bepaalde stofjes aan gaat maken tegen wat er op je rug gebeurd.
Daarbij verschilt de pijn ook van plek tot plek op je lichaam.
pi_130809313
quote:
Waauw O+
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
  woensdag 4 september 2013 @ 13:02:38 #53
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_130810120
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 11:38 schreef n0a het volgende:
Bij mij was iets kleins in ieder geval niet te vergelijken met iets groots en ieder deel van je lichaam heeft ook een andere gevoeligheid.
dit dus
pi_130810204
  woensdag 4 september 2013 @ 13:55:00 #55
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_130811396
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 12:02 schreef xEvaa het volgende:
Ik wil ook heel graag een tattoo, maar ben pas 15. Ik heb wel toestemming van mijn ouders, maar die zeggen dat als ik er nu al een laat zetten het straks helemaal lelijk 'uitgelebberd' word omdat ik nog in de groei zit. Klopt het dat je tattoo daar echt lelijk van word? Of zijn er plekken waar ik er nu wel een kan zetten zonder dat dat gebeurd?
Netjes wachten tot je 18e en je ontwerp eens per half jaar terugkijken.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_130811568
quote:
14s.gif Op woensdag 4 september 2013 12:01 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Ik hou helemaal niet van kleurtattoos, maar deze vind ik wel gaaf eigenlijk :D Origineel ook.
Ja, dat vind ik dus ook :Y

Zou zoiets wel graag in black & grey zien, jammer alleen dat je met grijstonen waarschijnlijk niet hetzelfde effect kunt bereiken.
pi_130813532
*O* mijn ontwerp is helemaal zoals ik hem wil nu, ben benieuwd of ik kan wachten tot kerst :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_130814044
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 14:00 schreef NEKONEKOCHAN het volgende:

[..]

Ja, dat vind ik dus ook :Y

Zou zoiets wel graag in black & grey zien, jammer alleen dat je met grijstonen waarschijnlijk niet hetzelfde effect kunt bereiken.
Nah, die ontwerpen hangen echt op kleur. Daarom heb ik niet perse een voorkeur voor kleur of zwart / wit. Het ligt er echt aan waar het ontwerp om vraagt.
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
pi_130815760
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 12:02 schreef xEvaa het volgende:
Ik wil ook heel graag een tattoo, maar ben pas 15. Ik heb wel toestemming van mijn ouders, maar die zeggen dat als ik er nu al een laat zetten het straks helemaal lelijk 'uitgelebberd' word omdat ik nog in de groei zit. Klopt het dat je tattoo daar echt lelijk van word? Of zijn er plekken waar ik er nu wel een kan zetten zonder dat dat gebeurd?
Misschien een klein beetje maar wat nou als je gaat sporten bijvoorbeeld bodybuilding dan rekt je huid ook enorm uit, maar daar wordt je tattoo niet per definitie meteen lelijker op.
Land of the free. Home of the brave.
  woensdag 4 september 2013 @ 18:16:51 #60
20103 FoXje
opgezegd@fok.nl
pi_130819252
Als mijn kinderen 15 zijn mogen ze echt geen tatoo ... ze moeten 18 zijn en svp geen tattoo uit het boekje, laat dan maar wat ontwerpen, ik lap wel bij.
opgezegd@fok.nl
  woensdag 4 september 2013 @ 21:02:54 #61
27148 raimen
SPEED IS SWEET
pi_130826243
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 18:16 schreef FoXje het volgende:
Als mijn kinderen 15 zijn mogen ze echt geen tatoo ... ze moeten 18 zijn en svp geen tattoo uit het boekje, laat dan maar wat ontwerpen, ik lap wel bij.
Precies :Y
Bruno....Ik zal je missen vriend
To Protect and to Serve
U wilt werkruimte... prima...:Barry...Vast.
Toezicht is gezond!
pi_130829570
quote:
WOW O+
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 12:17 schreef Antimatter het volgende:
[ afbeelding ]
Mijne, het is de bedoeling dat er nog meer bij komt, maar moet nog passen en meten hoe en wat. Oh, en hij moet nog worden bijgewerkt.
Super mooi O+
pi_130830313
Wie weet waar ik een mooie watercolor tattoo kan laten zetten in de buurt van Dordt/rdam?
  woensdag 4 september 2013 @ 22:25:58 #64
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_130831280
in de buurt is relatief hoor, bedoelde meer dat ik zelf daar woon, dus liever geen friesland ;)
  woensdag 4 september 2013 @ 22:44:38 #66
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_130831749
Locatie lijkt me nogal een ondergeschikt belang. Ik snap dat je niet even naar Amerika vkiegt bij wijze van, maar zo groot is Nederland nou ook weer niet. En nu zoek je op wat? 30km?
  † In Memoriam † woensdag 4 september 2013 @ 23:03:43 #67
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_130832752
quote:
Ik vind het een mooie plaat zo op het eerste gezicht, maar als ik hier te lang naar kijk zie ik allemaal scheefgetrokken lijnen ;(
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
  donderdag 5 september 2013 @ 00:26:05 #68
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_130838586
quote:
11s.gif Op woensdag 4 september 2013 23:03 schreef Skaai het volgende:

[..]

Ik vind het een mooie plaat zo op het eerste gezicht, maar als ik hier te lang naar kijk zie ik allemaal scheefgetrokken lijnen ;(
Ik denk dat het beeld ook vertekend door de vorm van de bovenarm/ schouder.. Kan er niet echt al te veel slechte lijnen in ontdekken, de ronding van de arm in gedachten houdend..

Maar aan de andere kant, het is nu ook bedtijd voor mij, dus ik kan wat over het hoofd zien :D
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_130839689
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 12:29 schreef GimmeGore het volgende:

[..]

Wat zij zegt trouwens.
Bij een grote(re) tattoo heb je ook dat je lichaam bepaalde stofjes aan gaat maken tegen wat er op je rug gebeurd.
Bij een kleine tattoo maakt je lichaam geen endorfine aan :?
ze zijn fucking nice.
pi_130839777
quote:
10s.gif Op donderdag 5 september 2013 09:18 schreef kittenszijnfuckingnice het volgende:

[..]

Bij een kleine tattoo maakt je lichaam geen endorfine aan :?
Volgens mij moet je wel een bepaalde constante tijd aan een bepaald pijnlevel blootgesteld worden voordat je lichaam er op reageert, ja.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  † In Memoriam † donderdag 5 september 2013 @ 11:58:23 #72
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_130843694
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 08:07 schreef theKiD het volgende:

[..]

Ik denk dat het beeld ook vertekend door de vorm van de bovenarm/ schouder.. Kan er niet echt al te veel slechte lijnen in ontdekken, de ronding van de arm in gedachten houdend..

Maar aan de andere kant, het is nu ook bedtijd voor mij, dus ik kan wat over het hoofd zien :D
Probeer het nog eens :P
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_130845159
Ik zie lijntjes die al geheeld zijn en lijntjes die net gezet zijn.
Althans zo lijkt het op de foto.
Ik vind nog steeds dat die kerel geweldige tattoos zet.

Ook het dotwork van Calypso Tattoo in Luik vind ik zeer de moeite waard.

Heb zelf een mail gestuurd naar Mike Dargas van Cologne Ink. Eens kijken of hij tijd heeft en of hij überhaupt iets met mijn idee kan/wil doen.
Every living creature on earth dies alone
  donderdag 5 september 2013 @ 13:19:20 #74
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_130845718
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 12:59 schreef DonnieDarko1979 het volgende:

Ook het dotwork van Calypso Tattoo in Luik vind ik zeer de moeite waard.

Jaaa, ik ook. Ik wordt er zo hebberig van!
Toen ik op hun site ging kijken zag ik dat de tattoo die ik heb geinspireerd is op een tat uit hun portfolio :)

Maar goed, als mijn portemonnee het t.z.t. toestaat gaat Muis mooi naar Luik!







Hier is de mijne op gebaseerd:
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
  donderdag 5 september 2013 @ 14:31:05 #75
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_130847639
Luik. Spreekt-ie ook Nederlands? :@
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  donderdag 5 september 2013 @ 14:42:15 #76
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_130847990
quote:
11s.gif Op donderdag 5 september 2013 14:31 schreef SEMTEX het volgende:
Luik. Spreekt-ie ook Nederlands? :@
Geen idee. Ik hoop in ieder geval wel Engels. Maar goed, ik spreek een beetje steenkolenfrans, moet ook wel lukken. Denk ik. Of anders neem ik een tolk mee :)
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
pi_130849894
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 14:42 schreef Turbomuis het volgende:

[..]

Geen idee. Ik hoop in ieder geval wel Engels. Maar goed, ik spreek een beetje steenkolenfrans, moet ook wel lukken. Denk ik. Of anders neem ik een tolk mee :)
JE VOUDRAIS CETTE TATTOO!
COMBIEN!!?
* wijzend op een plaatje :')
  donderdag 5 september 2013 @ 15:44:01 #78
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_130850216
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 15:35 schreef Rickario het volgende:

[..]

JE VOUDRAIS CETTE TATTOO!
COMBIEN!!?
* wijzend op een plaatje :')
_O-

En als het pijn doet roep je gewoon iets in de richting van MERDE! of PUTAIN (ofzo)...
Tot zover mijn Frans.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
  donderdag 5 september 2013 @ 15:48:50 #79
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_130850383
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 15:35 schreef Rickario het volgende:

[..]

JE VOUDRAIS CETTE TATTOO!
COMBIEN!!?
* wijzend op een plaatje :')
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 15:44 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

_O-

En als het pijn doet roep je gewoon iets in de richting van MERDE! of PUTAIN (ofzo)...
Tot zover mijn Frans.
Ik neem wel een tolk mee, als ik dit zo zie :)
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
pi_130851909


En dan zo thuiskomen.. Was ook een Waal toch?
  donderdag 5 september 2013 @ 16:43:05 #81
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_130852107
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 16:36 schreef Pauller het volgende:
[ afbeelding ]

En dan zo thuiskomen.. Was ook een Waal toch?
Woont in Kortrijk. Maar hij is Rus, dus misschien dat zijn Frans ook wat hakkelijg is.

Maar goed, ik zorg er wel voor dat ik niet met een vol hoofd terugkom hoor :)
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
pi_130852669
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 12:59 schreef DonnieDarko1979 het volgende:
Ook het dotwork van Calypso Tattoo in Luik vind ik zeer de moeite waard.
Ja, hij is goed :)

Die van Tattoo Pink in Hasselt kan er ook wat van:





pi_130852964
Mark Boyle die ook gespecialiseerd is in dotwork is ook regelmatig in Hasselt te gast bij Rituals of Life studio. Een van de beste dotwork artiesten die er te vinden is.

https://www.facebook.com/nothingsacredtattoo









[ Bericht 20% gewijzigd door Scarface88 op 05-09-2013 17:27:46 ]
Land of the free. Home of the brave.
pi_130853155
Wat een zieke precisie.... echt daar ben je niet eventjes mee klaar :D

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 06-09-2013 09:23:34 ]
pi_130873364
quote:
11s.gif Op donderdag 5 september 2013 14:31 schreef SEMTEX het volgende:
Luik. Spreekt-ie ook Nederlands? :@
Wat ik me heb laten vertellen heel erg gebrekkig (tot niet).
En mijn frans is ook niet al te best meer :P
Every living creature on earth dies alone
  vrijdag 6 september 2013 @ 09:00:31 #86
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_130873772
Zo met dat rode accent vind ik hem echt mooi. (oeps ik loop een pagina achter)

Ik begin nu een beetje zenuwachtig te worden. Niet voor het tattooeren, maar ik ben er zo hyper over dat ik bang ben dat het een soort ontzettende anticlimax wordt.
  zondag 8 september 2013 @ 23:13:05 #87
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_130971793
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 15:12 schreef Turbomuis het volgende:

[..]

Ja, Pics dus hè.

:)
Deze had je nog tegoed van me ;)

I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
pi_130978198
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 23:13 schreef missbehavin het volgende:

[..]

Deze had je nog tegoed van me ;)

[ afbeelding ]
Niet mijn stijl, maar wel heel erg netjes gezet :)
MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!
  maandag 9 september 2013 @ 09:54:08 #89
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
  maandag 9 september 2013 @ 12:19:47 #90
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_130982216
Thanks you two :)
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
  maandag 9 september 2013 @ 12:20:36 #91
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_130982236
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 23:13 schreef missbehavin het volgende:

[..]

Deze had je nog tegoed van me ;)

[ afbeelding ]
Thanks :)

Mooi!
En best groot :)
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
  maandag 9 september 2013 @ 12:21:44 #92
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_130982265
Ja, klein is ie niet
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
  maandag 9 september 2013 @ 12:30:53 #93
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_130982463
quote:
10s.gif Op maandag 9 september 2013 12:21 schreef missbehavin het volgende:
Ja, klein is ie niet
Maar hij oogt niet kolossaal, da's gaaf!
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
  maandag 9 september 2013 @ 12:32:30 #94
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_130982498
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 12:30 schreef Turbomuis het volgende:

[..]

Maar hij oogt niet kolossaal, da's gaaf!
Ja, denk omdat er weinig zwart in zit, en al die krullen enzo
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
pi_131020787
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 23:13 schreef missbehavin het volgende:

[..]

Deze had je nog tegoed van me ;)

[ afbeelding ]
:D O+
Que Sera ~
  dinsdag 10 september 2013 @ 21:23:37 #96
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_131040029
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 13:28 schreef Chilled het volgende:

[..]

:D O+
:D
En hij is nog niet eens af!
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
pi_131049616
Vanavond mijn eerste tattoo bijwerken , en nummer 3 laten zetten. *O*

Ben toch wel weer nerveus , -O-
Als je van beren leren kan van slimme beren leren kan is dat iets wat je echt proberen moet !
pi_131051608
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 21:23 schreef missbehavin het volgende:

[..]

:D
En hij is nog niet eens af!
Maar nu al super vet! Dat zal wat gekost hebben? (Vraag ik zonder schaamte :P )
Que Sera ~
pi_131051618
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 06:45 schreef dhrluker het volgende:
Vanavond mijn eerste tattoo bijwerken , en nummer 3 laten zetten. *O*

Ben toch wel weer nerveus , -O-
Succes! Wat wordt het? :D
Que Sera ~
pi_131053885
Ik ga een tekst + 3 kleine zwaluwen op mijn rechtervoet laten zetten , nothing really special.

En deze ga ik laten schaduwen en verder laten kleuren , bleek dat mijn huid niet ideaal was bij de eerste keer waardoor hij hem in 2 x moest doen.
Als je van beren leren kan van slimme beren leren kan is dat iets wat je echt proberen moet !
  woensdag 11 september 2013 @ 12:15:35 #101
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_131055307
Ben wel benieuwd naar een niet glimmende foto

(kan nu niet echt lezen wat er staat :@ )
pi_131055333
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 11:21 schreef dhrluker het volgende:
Ik ga een tekst + 3 kleine zwaluwen op mijn rechtervoet laten zetten , nothing really special.

En deze ga ik laten schaduwen en verder laten kleuren , bleek dat mijn huid niet ideaal was bij de eerste keer waardoor hij hem in 2 x moest doen. [ afbeelding ]
Nice! Alleen wat staat er? kan het door het licht nét niet lezen. En waarom nothing special? :) (ben verder niet nieuwsgierig hoor).
Que Sera ~
  woensdag 11 september 2013 @ 14:40:23 #103
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_131059007
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 09:48 schreef Chilled het volgende:

[..]

Maar nu al super vet! Dat zal wat gekost hebben? (Vraag ik zonder schaamte :P )
Ik heb het niet exact bijgehouden

[ Bericht 2% gewijzigd door missbehavin op 13-09-2013 09:22:39 ]
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
pi_131071169
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 12:15 schreef GimmeGore het volgende:
Ben wel benieuwd naar een niet glimmende foto

(kan nu niet echt lezen wat er staat :@ )
Hij is nu af dus maak er morgen 1 van.

Kwam door de vaseline + licht inval.
Als je van beren leren kan van slimme beren leren kan is dat iets wat je echt proberen moet !
pi_131071298
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 12:16 schreef Chilled het volgende:

[..]

Nice! Alleen wat staat er? kan het door het licht nét niet lezen. En waarom nothing special? :) (ben verder niet nieuwsgierig hoor).
Daar staat mijn achternaam + geboortedatum en de letters van de voornamen van mij en mijn ouders.

Achterliggende gedachte is dat mijn opa ooit onze familie naam heeft moeten veranderen omdat mijn oma die niet gepast vond en schadelijk kon zijn voor mijn vader.
Dus ben ik de eerste en tot nu toe enigste afstammeling van de naam Luker.

Maar morgen maak ik foto , nu helemaal geschaduwd :)

En op mijn voet staat een de tekst

Als je ooit bij me weg gaat , mag ik dan met je mee ?
Als je van beren leren kan van slimme beren leren kan is dat iets wat je echt proberen moet !
pi_131084876
De day after foto's. *O*




Moet zeggen hoe ik mijn bovenarm tattoo de eerste keer liet zetten was het pijnelijk maar gisteren ben ik tijdens ze allebei in slaapgevallen. :7
Kan te maken hebben met de ondraagelijke pijn die ik voelde tijdens mijn tattoo op mijn ribbenkast.
Als je van beren leren kan van slimme beren leren kan is dat iets wat je echt proberen moet !
  donderdag 12 september 2013 @ 06:39:41 #107
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_131084986
Buiten dat het allebei niet mijn ding is, kan ik ook niet zeggen dat ik ze overweldigend mooi gezet vind.
  donderdag 12 september 2013 @ 07:36:24 #108
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_131085299
Heh die tekst! Dat nr heb ik gezongen (vreselijk vals door de zenuwen) op onze bruiloft. Acda en de Munnik. <3 Alleen dan zonder de "ooit".
pi_131085514
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 07:36 schreef Silmarwen het volgende:
Heh die tekst! Dat nr heb ik gezongen (vreselijk vals door de zenuwen) op onze bruiloft. Acda en de Munnik. <3 Alleen dan zonder de "ooit".

quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 07:36 schreef Silmarwen het volgende:
Heh die tekst! Dat nr heb ik gezongen (vreselijk vals door de zenuwen) op onze bruiloft. Acda en de Munnik. <3 Alleen dan zonder de "ooit".

Hmmm , die tekst zei mijn opa ooit een keer tegen mij , ik had werkelijk geen idee dat het een nummer was lol. -O-
Als je van beren leren kan van slimme beren leren kan is dat iets wat je echt proberen moet !
pi_131085778
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 20:21 schreef dhrluker het volgende:

[..]

Daar staat mijn achternaam + geboortedatum en de letters van de voornamen van mij en mijn ouders.

Achterliggende gedachte is dat mijn opa ooit onze familie naam heeft moeten veranderen omdat mijn oma die niet gepast vond en schadelijk kon zijn voor mijn vader.
Dus ben ik de eerste en tot nu toe enigste afstammeling van de naam Luker.

Maar morgen maak ik foto , nu helemaal geschaduwd :)

En op mijn voet staat een de tekst

Als je ooit bij me weg gaat , mag ik dan met je mee ?
Interessant verhaal. Heeft het iets met de oorlog te maken?
  donderdag 12 september 2013 @ 10:49:13 #111
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_131088296
Ik dacht btw dat er Auker stond in eerste instantie
pi_131089172
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 08:29 schreef Rickario het volgende:

[..]

Interessant verhaal. Heeft het iets met de oorlog te maken?
Geen idee waar mee te maken heeft , hij heeft dit vroeger tegen mij gezegd hoe ik nog maar een jonge jongen was , het is me altijd bij gebleven.
Als je van beren leren kan van slimme beren leren kan is dat iets wat je echt proberen moet !
pi_131089219
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 10:49 schreef GimmeGore het volgende:
Ik dacht btw dat er Auker stond in eerste instantie
Dat staat er toch ook? :D
Millions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!
pi_131089413
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 11:23 schreef dhrluker het volgende:

[..]

Geen idee waar mee te maken heeft , hij heeft dit vroeger tegen mij gezegd hoe ik nog maar een jonge jongen was , het is me altijd bij gebleven.
Zit misschien wel een interessant verhaal achter..
pi_131089531
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 11:29 schreef Rickario het volgende:

[..]

Zit misschien wel een interessant verhaal achter..
Gaat alleen moeilijk , aangezien hij er niet meer is.

Maar dat zou best kunnen.
Als je van beren leren kan van slimme beren leren kan is dat iets wat je echt proberen moet !
  donderdag 12 september 2013 @ 11:37:18 #116
403253 Meke
after all this time? always.
pi_131089653
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 11:33 schreef dhrluker het volgende:

[..]

Gaat alleen moeilijk , aangezien hij er niet meer is.

Maar dat zou best kunnen.
Weet je wel wat de achternaam was voor die veranderd is? :) Wellicht dat je dan een deel van het verhaal zelf zou kunnen achterhalen


Nummer van Acda & de Munnik trouwens voor je voet, een van mijn lievelings O+
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
pi_131089714
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 11:37 schreef Meke het volgende:

[..]

Weet je wel wat de achternaam was voor die veranderd is? :) Wellicht dat je dan een deel van het verhaal zelf zou kunnen achterhalen


Nummer van Acda & de Munnik trouwens voor je voet, een van mijn lievelings O+
De naam is van de andere kant van me familie.

Was omdat mijn Oma dacht dat mijn vader met die naam gepest zou worden , en dat het geen nette naam was.

Dus ik ben de eerste persoon die met die naam geboren is in mijn familie en ook de enigste.
Als je van beren leren kan van slimme beren leren kan is dat iets wat je echt proberen moet !
pi_131089755
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 11:38 schreef dhrluker het volgende:

[..]

De naam is van de andere kant van me familie.

Was omdat mijn Oma dacht dat mijn vader met die naam gepest zou worden , en dat het geen nette naam was.

Dus ik ben de eerste persoon die met die naam geboren is in mijn familie en ook de enigste.
Ah, dus geen oorlogsverleden :)
pi_131089967
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 12:17 schreef Antimatter het volgende:
[ afbeelding ]
Mijne, het is de bedoeling dat er nog meer bij komt, maar moet nog passen en meten hoe en wat. Oh, en hij moet nog worden bijgewerkt.
wat mooi O+ bijzondere plek ook!
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_131092198
Ik mag morgen voor mijn eerste! Monica van house of tattoos in Amsterdam had nog een plekje vrij.
:-)
pi_131093553
tof, wat laat je zetten?
pi_131097660
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 14:01 schreef Take2 het volgende:
tof, wat laat je zetten?
Een zelfontworpen kat in comic style ;-) Gaat ongeveer 4 cm worden, aan de binnenkant van mijn enkel.
pi_131097694
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 05:48 schreef dhrluker het volgende:
De day after foto's. *O*

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Moet zeggen hoe ik mijn bovenarm tattoo de eerste keer liet zetten was het pijnelijk maar gisteren ben ik tijdens ze allebei in slaapgevallen. :7
Kan te maken hebben met de ondraagelijke pijn die ik voelde tijdens mijn tattoo op mijn ribbenkast.
Ik vind de tekst op je voet echt wel mooi gezet, ook een mooie plek trouwens!

Ik heb pas één tattoo en die is ook op mn ribben getatooeerd.. Ik wacht daarom nog fftjes voor m'n tweede :P
Que Sera ~
pi_131100947
quote:
1s.gif Op donderdag 12 september 2013 16:21 schreef Hamster. het volgende:

[..]

Een zelfontworpen kat in comic style ;-) Gaat ongeveer 4 cm worden, aan de binnenkant van mijn enkel.
klinkt leuk, ben benieuwd!
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 13 september 2013 @ 13:35:19 #125
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_131126135
Ik kom even uit lurkstand en post even een crosspost van mij uit het lelijke tatoeagestopic. :X
Het blijft me verbazen dat mensen niet zien hoe lelijk zoiets is? Ik heb zelden zulk rommelige lijnen gezien.

quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 13:32 schreef ChipsZak. het volgende:
Kwam deze tegen op Facebook, :'). Zou die tatoeëerder ook misunderstood zijn?

[ afbeelding ]
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  vrijdag 13 september 2013 @ 13:39:45 #126
403253 Meke
after all this time? always.
pi_131126270
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 13:35 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik kom even uit lurkstand en post even een crosspost van mij uit het lelijke tatoeagestopic. :X
Het blijft me verbazen dat mensen niet zien hoe lelijk zoiets is? Ik heb zelden zulk rommelige lijnen gezien.

[..]

Ik denk dat dat ook een deel eigen wens is. Het lijkt me best lastig voor een kleine, onbekende tattooeerder om daar zeg maar grenzen in te stellen. Waar leg je de grens tussen geld verdienen (door veel te tattoeren) of reputatie opbouwen (door alleen mooie dingen te tattoeren)? Ik kan me best voorstellen dat een tattooeerder dit met pijn in zijn hart heeft gezet, omdat het haar wens was..
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 13 september 2013 @ 13:50:12 #127
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_131126577
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 13:39 schreef Meke het volgende:

[..]

Ik denk dat dat ook een deel eigen wens is. Het lijkt me best lastig voor een kleine, onbekende tattooeerder om daar zeg maar grenzen in te stellen. Waar leg je de grens tussen geld verdienen (door veel te tattoeren) of reputatie opbouwen (door alleen mooie dingen te tattoeren)? Ik kan me best voorstellen dat een tattooeerder dit met pijn in zijn hart heeft gezet, omdat het haar wens was..
Mwah. Je kunt wel dingen zetten die je zelf niet al te mooi vindt of niet je smaak zijn, maar die wel gewoon goed gezet zijn. Je moet toch je reputatie beschermen hoor. Deze tattoo is niet eens consistent, de ene letter is dikker of dunner dan de ander, etc. Grenzen stellen lijkt me juist een belangrijk onderdeel.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_131127658
Zo ben nou toch wel even zenuwachtig. Op het laatste moment denken aan allemaal andere plekken ipv binnenkant enkel. Terwijl dit toch echt de plek gaat worden :D Kan het goed verbergen wat betreft werk en ik kan er zelf ook altijd naar kijken (ipv een tattoo op je rug waarbij je een spiegel nodig hebt ;) )


Heb het warm en koud tegelijk......17:00 mag ik! :D


Ohja en vanmiddag kwam ik erachter dat het vrijdag de 13e is. Mooie datum voor een eerste tattoo :p
pi_131127843
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 september 2013 14:22 schreef Hamster. het volgende:
Zo ben nou toch wel even zenuwachtig. Op het laatste moment denken aan allemaal andere plekken ipv binnenkant enkel. Terwijl dit toch echt de plek gaat worden :D Kan het goed verbergen wat betreft werk en ik kan er zelf ook altijd naar kijken (ipv een tattoo op je rug waarbij je een spiegel nodig hebt ;) )

Heb het warm en koud tegelijk......17:00 mag ik! :D

Ohja en vanmiddag kwam ik erachter dat het vrijdag de 13e is. Mooie datum voor een eerste tattoo :p
Ik heb de mijne op mijn rechter schouderblad zitten. Soms vergeet ik gewoon dat ie er zit. :+
BFF met GGMM
pi_131128793
quote:
Ik heb de mijne op mijn rechter schouderblad zitten. Soms vergeet ik gewoon dat ie er zit. :+
:D

Ik kies mede voor mijn enkel omdat het een kleine tattoo gaat worden. Op mijn rug kan ik dan altijd nog voor wat groters gaan.
pi_131131636
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 september 2013 14:22 schreef Hamster. het volgende:
Zo ben nou toch wel even zenuwachtig. Op het laatste moment denken aan allemaal andere plekken ipv binnenkant enkel. Terwijl dit toch echt de plek gaat worden :D Kan het goed verbergen wat betreft werk en ik kan er zelf ook altijd naar kijken (ipv een tattoo op je rug waarbij je een spiegel nodig hebt ;) )

Heb het warm en koud tegelijk......17:00 mag ik! :D

Ohja en vanmiddag kwam ik erachter dat het vrijdag de 13e is. Mooie datum voor een eerste tattoo :p
Haha succes! Voor je het weet is het weer voorbij :D Maar het blijft spannend, probeer er gewoon van te genieten ;)
Que Sera ~
  vrijdag 13 september 2013 @ 16:16:48 #132
411738 Uiltje90
High up in a tree
pi_131131779
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 13:35 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik kom even uit lurkstand en post even een crosspost van mij uit het lelijke tatoeagestopic. :X
Het blijft me verbazen dat mensen niet zien hoe lelijk zoiets is? Ik heb zelden zulk rommelige lijnen gezien.

[..]

Lelijk idd! en als er op haar arm staat wat ik denk dat er staat is het nog fout geschreven ook.. :N
You only live once, but if you do it well, once will be enough
  vrijdag 13 september 2013 @ 16:18:18 #133
411738 Uiltje90
High up in a tree
pi_131131829
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 september 2013 14:22 schreef Hamster. het volgende:
Zo ben nou toch wel even zenuwachtig. Op het laatste moment denken aan allemaal andere plekken ipv binnenkant enkel. Terwijl dit toch echt de plek gaat worden :D Kan het goed verbergen wat betreft werk en ik kan er zelf ook altijd naar kijken (ipv een tattoo op je rug waarbij je een spiegel nodig hebt ;) )

Heb het warm en koud tegelijk......17:00 mag ik! :D

Ohja en vanmiddag kwam ik erachter dat het vrijdag de 13e is. Mooie datum voor een eerste tattoo :p
Spannend!! heel veel succes
You only live once, but if you do it well, once will be enough
  vrijdag 13 september 2013 @ 16:22:41 #134
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_131131983
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 16:16 schreef Uiltje90 het volgende:

[..]

Lelijk idd! en als er op haar arm staat wat ik denk dat er staat is het nog fout geschreven ook.. :N
Misunderstood staat er toch? Wat is er dan fout?
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
  vrijdag 13 september 2013 @ 16:23:48 #135
411738 Uiltje90
High up in a tree
pi_131132021
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 16:22 schreef Turbomuis het volgende:

[..]

Misunderstood staat er toch? Wat is er dan fout?
nee eigenlijk niks.. haha ik dacht dat het bedoeld was als Miss understood.. maargoed dan had het ook niet aan elkaar gestaan.. Blond momentje |:(
You only live once, but if you do it well, once will be enough
  vrijdag 13 september 2013 @ 16:24:14 #136
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_131132039
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 16:23 schreef Uiltje90 het volgende:

[..]

nee eigenlijk niks.. haha ik dacht dat het bedoeld was als Miss understood.. maargoed dan had het ook niet aan elkaar gestaan.. Blond momentje |:(
:)

Dat mag op vrijdagmiddag :)
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
  vrijdag 13 september 2013 @ 16:25:38 #137
411738 Uiltje90
High up in a tree
pi_131132091
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 16:24 schreef Turbomuis het volgende:

[..]

:)

Dat mag op vrijdagmiddag :)
pfoe gelukkig :)
You only live once, but if you do it well, once will be enough
pi_131134598
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 16:22 schreef Chilled het volgende:

[..]

Ik vind de tekst op je voet echt wel mooi gezet, ook een mooie plek trouwens!

Ik heb pas één tattoo en die is ook op mn ribben getatooeerd.. Ik wacht daarom nog fftjes voor m'n tweede :P
Danku :)
Als je van beren leren kan van slimme beren leren kan is dat iets wat je echt proberen moet !
pi_131138070
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 september 2013 14:28 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Ik heb de mijne op mijn rechter schouderblad zitten. Soms vergeet ik gewoon dat ie er zit. :+
Klinkt bekend. Die van mij zit op m'n bovenrug
pi_131140984
Weet er iemand een studio in de omgeving Eindhoven die Polka Trash tattoo's zet? Ik ga normaal altijd naar Dragon in Eindhoven, maar die zijn meer Old skool.
  vrijdag 13 september 2013 @ 21:17:11 #141
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_131142964
Wurzburg voor het origineel. Zo ver weg is dat nou ook weer niet.
pi_131192490
Voor m'n eerste tattoo ben ik op zoek naar een artiest die strakke lijnen kan zetten. Kunnen jullie iemand aanbevelen? Woon zelf in de randstad, maar vind 't geen probleem een flink stuk te rijden (maken er gelijk een lekker weekendje weg van :))
  zondag 15 september 2013 @ 12:34:30 #143
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_131192670
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 22:20 schreef Take2 het volgende:
Wie weet waar ik een mooie watercolor tattoo kan laten zetten in de buurt van Dordt/rdam?
Uurtje rijden naar Alkmaar. Bij ACID tattoo doet die kerel dat. Is volgens mij de enige in Nederland die zegt het te kunnen en het kan onderbouwen met een portfolio.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
  zondag 15 september 2013 @ 12:39:41 #144
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_131192811
Iemand ervaring met rechte lijnen op je binnenkant biceps? Ik wil daar een logo in tangram stijl maar dat logo is eigenlijk alleen mooi met kaarsrechte lijnen. Iemand zei dat je huid daar nogal stretchy is dus dat het lastig kan zijn. Dus wel benieuwd naar jullie ervaringen.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_131193463
quote:
14s.gif Op zondag 15 september 2013 12:34 schreef boem-dikkie het volgende:

[..]

Uurtje rijden naar Alkmaar. Bij ACID tattoo doet die kerel dat. Is volgens mij de enige in Nederland die zegt het te kunnen en het kan onderbouwen met een portfolio.
thx!
pi_131194088
Bedankt allen! Had me voorgenomen dat het haast geen pijn zou doen en alleen maar vervelend was....Ik vond het erg vervelend.. :')

Nu volop aan het genezen. Nog dik en er zaten pluisjes in van mijn broek :'( Ben benieuwd hoe het eruit gaat zien als het genezen is.








Later komt er nog een kroontje op en misschien wat leuke bloemetjes aan de onderkant :p

[ Bericht 3% gewijzigd door Hamster. op 15-09-2013 13:32:49 ]
pi_131194604
Je moet ook niet zomaar je broek er weer overheen doen..eerst 2-3 dagen moet er folie overheen als je kleren draagt. Maar hij is vet humor! Die kat leunt ook in beeld zo van: oh haaai :D
  zondag 15 september 2013 @ 13:36:00 #148
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_131194666
Die gast in Alkmaar zei dat de gezondheidsdienst het sinds kort afraadt om tattoo's te verpakken met folie, gezien dat eigenlijk alleen maar een broeinest is voor bacteriën. Klonk best logisch.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_131194715
Die tweede foto :D O+
Tap tap tap
  zondag 15 september 2013 @ 15:57:32 #150
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_131199793
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2013 13:34 schreef OxygeneFRL het volgende:
Je moet ook niet zomaar je broek er weer overheen doen..eerst 2-3 dagen moet er folie overheen als je kleren draagt. Maar hij is vet humor! Die kat leunt ook in beeld zo van: oh haaai :D
Mij werd wat anders verteld. Heb er zelfs helemaal geen folie overheen gehad, gewoon een stuk keukenrol of zo. En ingesmeerd met Bepanthen ipv Vaseline, Bepanthen blijft veel minder plakken aan kleding.
  zondag 15 september 2013 @ 16:09:32 #152
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_131199973
Er is dan ook niet 1 richtlijn voor de nabehandeling van tattoo's. De ene zegt lang folie, de ander zegt eraf na 2,5 uur. De volgende zegt smeren met bepanthen, weer een volgende zegt smeren met ongeparfumeerde bodylotion en weer een volgende geeft als nazorg mee dat je helemaal niet hoeft te smeren.
De ene manier is niet per definitie slechter dan de ander. Je moet zelf een beetje proberen an te voelen of iets werkt voor jou of niet. Ik heb bijvoorbeeld van mezelf een droge huid, dus eerste paar dagen niet smeren is voor mij geen optie.
pi_131201183
Thanks ;)

Mij werd dit verteld:

Nabehandeling van je tatoeage
· Laat het verband een uur of zes op de tatoeage.
· Daarna haal het verband voorzichtig eraf en gooi het weg. Vanaf dit moment hoef er nooit meer verband op je tatoeage.
· Was je tatoeage met water, droog het af met tissues (deppend drogen, niet wrijven).
· Smeer een heel klein druppel Bepanthen -zalf of -crème.



De komende 2 weken:
· Was je tatoeage een keer per dag heel lichtjes ( dat kan tijdens de douche b.v.), daarna droog het af deppend en smeer er een druppeltje Bepanthen op,(met een schone vinger!).
· Ajs je tatoeage te droog aanvoelt: smeer een klein druppel Bepanthen.
· Na 3-4 dagen ontstaan er kleine korstjes/ velletjes op je tatoeage, die vallen vanzelf eraf het hoort zo, niet pulken! Het is normaal dat de tatoeage een beetje lichter eruit ziet dan toen het net gezet was, het is het genezingsproces.
· Na ongeveer een week zijn bijna alle korsten weg en het begint een beetje te jeuken…vooral niet krabben! Als het te veel jeuk mag je een druppeltje Bepanthen zalf op smeren, anders is na 1 week: 1 keer per dag insmeren ruim voldoende.
· Na twee weken is je tatoeage genezen.



Tijdens het genezingsproces:
· Mag je tatoeage niet in de zon (dus niet zonnebaden, hoogtezon e.d.)
· Mag je tatoeage niet te nat worden, een douche is O.K. maar niet zwemmen, een ligbad nemen of in de sauna / stoombad gaan.
· Draag schoon, luchtig en losse kleding op je tatoeage, liefst katoen; geen wol of synthetisch stof.
· Als jij je tatoeage aan iemand laat zien: mag niemand eraan zitten: bacteriën kunnen je tatoeage doen ontsteken.
pi_131201265
En ja dat van die pluisjes van mijn broek is mijn eigen schuld :')
pi_131201631
wow hij is echt supergaaf!
pi_131221209
quote:
1s.gif Op zondag 15 september 2013 13:18 schreef Hamster. het volgende:
Bedankt allen! Had me voorgenomen dat het haast geen pijn zou doen en alleen maar vervelend was....Ik vond het erg vervelend.. :')

Nu volop aan het genezen. Nog dik en er zaten pluisjes in van mijn broek :'( Ben benieuwd hoe het eruit gaat zien als het genezen is.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Later komt er nog een kroontje op en misschien wat leuke bloemetjes aan de onderkant :p
Die kat erbij. :D O+
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_131262373
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 20:39 schreef rkd het volgende:
Weet er iemand een studio in de omgeving Eindhoven die Polka Trash tattoo's zet? Ik ga normaal altijd naar Dragon in Eindhoven, maar die zijn meer Old skool.
Denk dat je in de omgeving van Eindhoven niet al teveel gaat vinden. Weet wel dat Mpatshi uit België dat soort werk zet https://www.facebook.com/pages/Mpatshi/52156056039
  woensdag 18 september 2013 @ 11:23:53 #158
242120 Danielle83
Don&#8217;t dream it, be i
pi_131308517
Heeft er iemand ervaring met Tattoo Dex in Rdam?
pi_131313193
Ik vraag me af hoeveel van de 'reguliere' tattoozettende mensen (die dus meer dan 1 tattoeage hebben) wel eens een tattoo laten weghalen. Ik hoorde cijfers dat 1 op de 5 mensen van hun (enkele of meerdere) tattoos af wilt, is dat echt zo hoog?
  Hoofdredactie Fotografie woensdag 18 september 2013 @ 14:21:24 #160
95752 crew  Chell
Kluns
pi_131313431
Die foto met die kat is echt briljant! O+ Inlijsten :D

Ik wil binnenkort mijn 2e tattoo laten zetten. Opnieuw een tekst. Ik hoop alleen dat het kan, want ik wil 'm op de binnenkant van mijn pols. Twee regels, ieder drie woorden. Moet ff de shop binnenhupsen en informeren of het kan qua afmetingen en lettergrootte e.d. Dat ik niet over een jaar of 10 alleen nog een lelijke vlek overhoud van dichtgelopen lettertjes.
pi_131314910
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2013 14:13 schreef vincm het volgende:
Ik vraag me af hoeveel van de 'reguliere' tattoozettende mensen (die dus meer dan 1 tattoeage hebben) wel eens een tattoo laten weghalen. Ik hoorde cijfers dat 1 op de 5 mensen van hun (enkele of meerdere) tattoos af wilt, is dat echt zo hoog?
Geen idee of het echt zo hoog is, maar ik zou het nooit doen.
De tattoos die ik heb genomen, die vertellen iets over mij en over de tijd waarin ik ze heb genomen.
Johnny Depp heeft ook eens zoiets gezegd: My body is my journal, and my tattoos are my story.
Every living creature on earth dies alone
  woensdag 18 september 2013 @ 15:56:51 #162
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_131316208
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2013 15:16 schreef DonnieDarko1979 het volgende:

[..]

Geen idee of het echt zo hoog is, maar ik zou het nooit doen.
De tattoos die ik heb genomen, die vertellen iets over mij en over de tijd waarin ik ze heb genomen.
Johnny Depp heeft ook eens zoiets gezegd: My body is my journal, and my tattoos are my story.
Mee eens. Maar als een tattoo gewoon echt niet meer mooi is... Ik had een kleine tattoo die gewoon echt niet meer mooi was, indertijd niet strak gezet en in de loop der tijd doorgelopen. Dus die is nu gecoverd. Vind ik toch wel wat anders eigenlijk...
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
  woensdag 18 september 2013 @ 16:40:34 #163
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_131317649
Ik heb daar echt geen problemen mee. Als ik van iets af wil kan er wel wat nieuws overheen. Zo ga ik, als ik een beetje behoorlijk inkomen heb, sparen voor een blackwork backpiece, dan worden er gewoon twee gecoverd.
Ik ben sowieso niet zo van het "mijn tattoo's moeten een quasi diepzinnige betekenis hebben", het enige wat mijn tattoo's over mij zeggen wat mijn smaak in de tijd dat ik ze liet zetten.
En die op mijn rug, ik vind ze niet lelijk, ik heb er geen spijt van, maar ze staan wel op een prima location en ik kende sommige stijlen (of eigenlijk heel veel stijlen) toentertijd nog niet. Tja, na een blackwork backpiece wordt dat alleen lastiger. Dan moet ik ze maar laten scarren ofzo :P
pi_131317770
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2013 16:40 schreef GimmeGore het volgende:
Ik heb daar echt geen problemen mee. Als ik van iets af wil kan er wel wat nieuws overheen. Zo ga ik, als ik een beetje behoorlijk inkomen heb, sparen voor een blackwork backpiece, dan worden er gewoon twee gecoverd.
Ik ben sowieso niet zo van het "mijn tattoo's moeten een quasi diepzinnige betekenis hebben", het enige wat mijn tattoo's over mij zeggen wat mijn smaak in de tijd dat ik ze liet zetten.
En die op mijn rug, ik vind ze niet lelijk, ik heb er geen spijt van, maar ze staan wel op een prima location en ik kende sommige stijlen (of eigenlijk heel veel stijlen) toentertijd nog niet. Tja, na een blackwork backpiece wordt dat alleen lastiger. Dan moet ik ze maar laten scarren ofzo :P
Scarification over blackwork is echt awesome ja ^O^ Wel pijnlijk. Het zetten opzich niet zozeer maar het genezingsproces wel. Vooral douchen is een bitch.
Land of the free. Home of the brave.
  woensdag 18 september 2013 @ 18:17:35 #165
407901 Hengelo-o
Geld is niet alles
pi_131320590
Hey,

ik ben een nette jonge van 18 maar niet gelovig of iets dergelijks, doe een goede opleiding maar vind tattoo's echt vet :) Mij maakt het niet uit dat ik misschien als ik 70 ben nog steeds met dat ding rond loop je kunt over 5 jaar in een kist onder de grond liggen :P

ik ben dus niet gelovig en heb niet zo heel veel hobbys, tribals of een ster als tattoo vind ik een beetje achterhaald en heb geen enkele opa of oma gekend ;( maar wil wel een tattoo die ik voor altijd bij mij blijft passen..

wat raden jullie mij aan?
pi_131320833
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2013 18:17 schreef Hengelo-o het volgende:
Hey,

ik ben een nette jonge van 18 maar niet gelovig of iets dergelijks, doe een goede opleiding maar vind tattoo's echt vet :) Mij maakt het niet uit dat ik misschien als ik 70 ben nog steeds met dat ding rond loop je kunt over 5 jaar in een kist onder de grond liggen :P

ik ben dus niet gelovig en heb niet zo heel veel hobbys, tribals of een ster als tattoo vind ik een beetje achterhaald en heb geen enkele opa of oma gekend ;( maar wil wel een tattoo die ik voor altijd bij mij blijft passen..

wat raden jullie mij aan?
pas iets nemen als je zelf wat tegenkomt dat goed bij je past. Niet iets wat onbekenden je adviseren :N
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_131321050
Hihi dankjullie :-)

Ben op dit moment aan het vervellen. Ziet ernaar uit dat de ogen iets bijgekleurd moeten worden.
pi_131323137
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2013 18:17 schreef Hengelo-o het volgende:
Hey,

ik ben een nette jonge van 18 maar niet gelovig of iets dergelijks, doe een goede opleiding maar vind tattoo's echt vet :) Mij maakt het niet uit dat ik misschien als ik 70 ben nog steeds met dat ding rond loop je kunt over 5 jaar in een kist onder de grond liggen :P

ik ben dus niet gelovig en heb niet zo heel veel hobbys, tribals of een ster als tattoo vind ik een beetje achterhaald en heb geen enkele opa of oma gekend ;( maar wil wel een tattoo die ik voor altijd bij mij blijft passen..

wat raden jullie mij aan?
Ik zou een piece laten zetten met Christus aan het kruis genageld, met daarboven een hemel met sterren. In de hemel met sterren de tekst 'in memoriam' en sterfdata van je grootouders. Overigens kun je van de doornkrans van Jezus een gestileerde tribalversie laten zetten.
  woensdag 18 september 2013 @ 19:55:55 #169
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_131323920
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2013 18:17 schreef Hengelo-o het volgende:
Hey,

ik ben een nette jonge van 18 maar niet gelovig of iets dergelijks, doe een goede opleiding maar vind tattoo's echt vet :) Mij maakt het niet uit dat ik misschien als ik 70 ben nog steeds met dat ding rond loop je kunt over 5 jaar in een kist onder de grond liggen :P

ik ben dus niet gelovig en heb niet zo heel veel hobbys, tribals of een ster als tattoo vind ik een beetje achterhaald en heb geen enkele opa of oma gekend ;( maar wil wel een tattoo die ik voor altijd bij mij blijft passen..

wat raden jullie mij aan?
een eigen mening zoeken

[ Bericht 1% gewijzigd door GimmeGore op 19-09-2013 07:43:42 ]
pi_131328409
quote:
1s.gif Op woensdag 18 september 2013 19:37 schreef artelligence het volgende:

[..]

Ik zou een piece laten zetten met Christus aan het kruis genageld, met daarboven een hemel met sterren. In de hemel met sterren de tekst 'in memoriam' en sterfdata van je grootouders. Overigens kun je van de doornkrans van Jezus een gestileerde tribalversie laten zetten.
  donderdag 19 september 2013 @ 03:49:22 #171
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_131338303
Gave tattoo hamster!
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_131348302
Dankje :-)
pi_131377887
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2013 18:17 schreef Hengelo-o het volgende:
Hey,

ik ben een nette jonge van 18 maar niet gelovig of iets dergelijks, doe een goede opleiding maar vind tattoo's echt vet :) Mij maakt het niet uit dat ik misschien als ik 70 ben nog steeds met dat ding rond loop je kunt over 5 jaar in een kist onder de grond liggen :P

ik ben dus niet gelovig en heb niet zo heel veel hobbys, tribals of een ster als tattoo vind ik een beetje achterhaald en heb geen enkele opa of oma gekend ;( maar wil wel een tattoo die ik voor altijd bij mij blijft passen..

wat raden jullie mij aan?
Wat GimmeGore zegt. Daarnaast, een persoonlijkheid.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
  vrijdag 20 september 2013 @ 15:19:52 #174
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_131383084

:')
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  vrijdag 20 september 2013 @ 16:32:01 #175
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_131385092
Nu ziet het karakter voor diaree er ook wel retegevaarlijk uit...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_131386891
Als ik iemand met tribals of chineze tekens zie denk ik automatisch dat je IQ niet hoger dan 100 is
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 20 september 2013 @ 18:22:58 #177
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_131387984
quote:
10s.gif Op vrijdag 20 september 2013 15:19 schreef SEMTEX het volgende:
[ afbeelding ]
:')
Ik vraag me altijd af of die rare vertalingen dan wel kloppen, of dat iemand denkt grappig te zijn.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_131389050
pi_131389782
Net terug van vakantie en het viel me op dat er echt een hoop Engelsen rondlopen met echt slecht gezette tattoos, het aantal degelijk gezette tattoo's was echt op 1 hand te tellen. En wat me nog meer verbaasde was hoeveel mensen tijdens hun vakantie bij de tattoo shop op het resort van alles op hun lichaam laten zetten. Turkije 36 graden en dan doodleuk de dag erna weer in de zon lopen en als het even kan nog ff lekker zwemmen in het zwembad... Combineer dat met een tattoo "artist" die op het zelfde moment als mij naar het toilet ging maar na een nummertje 2 nog niet eens de moeite nam om zijn handen te wassen.....nee dank je :)
pi_131390076
Aan het vervellen.... :')

pi_131390132
quote:
Gaaf!
  vrijdag 20 september 2013 @ 19:43:29 #182
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_131390270
ik heb zo het vermoeden dat je nog n keer terug komt te gaan
  vrijdag 20 september 2013 @ 19:45:43 #183
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_131390353
quote:
9s.gif Op vrijdag 20 september 2013 17:36 schreef Dromenvangertje het volgende:
Als ik iemand met tribals of chineze tekens zie denk ik automatisch dat je IQ niet hoger dan 100 is
En wat zullen diegene denken als ze er achter komen dat jij Chinese niet correct kan spellen?
pi_131391233
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 september 2013 19:39 schreef Hamster. het volgende:

[..]

Gaaf!
Freaky!
pi_131391258
quote:
9s.gif Op vrijdag 20 september 2013 19:45 schreef ShaoliN het volgende:

[..]

En wat zullen diegene denken als ze er achter komen dat jij Chinese niet correct kan spellen?
Hehe
pi_131391283
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 19:38 schreef Hamster. het volgende:
Aan het vervellen.... :')

[ afbeelding ]
Hoort dat linkeroogje zo? :{
pi_131391381
Nee, twee pagina's terug kan je zien hoe het eruit hoort te zien. Hij is aan het vervellen en dus zitten er overal gekke stukjes inkt
pi_131433604
Mijn tattoo is ineens gedeeltelijk opgezet, hoe komt dit? Heb m al een jaar of 2
  zondag 22 september 2013 @ 11:29:07 #189
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_131435693
Bekende oorzaak is als je een verminderde weerstand hebt. Maar het kan van alles zijn. Irritatie van je huid (als in: lichte allergische reactie), warmte en soms is het helemaal niks. Wil je tattoo gewoon vervelend doen. Zolang je verder geen klachten hebt is het in ieder geval niets om je zorgen over te maken.
pi_131468838
hallo allemaal, ik heb op basis van mijn eigen input een tattoo laten ontwerpen... in de grote lijnen ben ik tevreden over het ontwerp maar er zijn nog details die net iets anders moeten... ik heb binnenkort de eerste afspraak; is het normaal om al te beginnen met de grote lijnen en dan gaandeweg de details nog te veranderen of begin je pas als het ontwerp 100% naar wens af is?
  maandag 23 september 2013 @ 08:11:46 #191
407126 Jv1994
Aardige knul.
pi_131469082
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 07:30 schreef LSDreamer het volgende:
hallo allemaal, ik heb op basis van mijn eigen input een tattoo laten ontwerpen... in de grote lijnen ben ik tevreden over het ontwerp maar er zijn nog details die net iets anders moeten... ik heb binnenkort de eerste afspraak; is het normaal om al te beginnen met de grote lijnen en dan gaandeweg de details nog te veranderen of begin je pas als het ontwerp 100% naar wens af is?
Ik zou het ontwerp al helemaal perfect laten zijn.
Want als die erop staat kan het ook nog dat er stukjes tegenvallen
Centrum van het universum ben ik..
pi_131470903
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2013 14:13 schreef vincm het volgende:
Ik vraag me af hoeveel van de 'reguliere' tattoozettende mensen (die dus meer dan 1 tattoeage hebben) wel eens een tattoo laten weghalen. Ik hoorde cijfers dat 1 op de 5 mensen van hun (enkele of meerdere) tattoos af wilt, is dat echt zo hoog?
Het is bij mij wel zo dat ik er een paar heb laten coveren. Ik heb er nu 6, maar als ik mijn laatste tattoo als eerste had laten zetten, had ik de andere tattoos nooit genomen. De laatste heeft de rest enorm doen verbleken :-) ...

Kwaliteit en kijken naar de portfolio van de artiest is echt mega belangrijk. Veel artiesten kunnen iets leuks maken, een aantal iets moois en sommigen iets geweldigs.

Dus weghalen niet echt, coveren wordt wel regelmatig gedaan naar ik begrijp...
It is not a bug, it is a feature!
  maandag 23 september 2013 @ 13:34:55 #193
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_131476428
Vrijdag 18:30 *O*

Iemand hier ervaring met voet tatts? Ik moet donderdag werken en dan dinsdag weer dus dit leek me het handigst, hele weekend op blote voetjes en hopen dat het goed gaat.
an urge to help mankind overcomes me
pi_131479684
Ik heb er zelf geen een op mijn voet. Ik weet wel dat als je een grote op je voet neemt, je enkel de eerste dagen behoorlijk kan opzwellen.

Wellicht iets van open waterschoentjes?
It is not a bug, it is a feature!
pi_131482625
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 15:02 schreef johanicd het volgende:
Ik heb er zelf geen een op mijn voet. Ik weet wel dat als je een grote op je voet neemt, je enkel de eerste dagen behoorlijk kan opzwellen.

Wellicht iets van open waterschoentjes?
Crocs! :D
pi_131488366
Hahaha, dat zou wel stoer staan ja :-) ! Een tattoo op je voet en dan croqs aan ;-) ...

Volgens mij is het wel hetzelfde als een tattoo op je been terwijl je de dag erna een broek aan moet...

De dagen nadat de laatste op mijn onderbeen gezet is, heb ik een paar dagen zoveel mogelijk korte broeken aan gedaan. Maar ook met een lange broek maakte het eigenlijk geen verschil...

Wat ga je op je voet laten zetten dan?
It is not a bug, it is a feature!
  maandag 23 september 2013 @ 20:41:35 #197
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_131491822
Maar ik trek donderdag gewoon een bootcut broek een lage schoenen aan, dat is lang niet zo dicht op je huid als een paar schoenen op je voet.
Misschien moet je kijken of je een paar slippers aan kan doen (als je niet nog een halve stad door moet oid)
  maandag 23 september 2013 @ 21:43:21 #198
408723 F1978
I want to go with the flow
pi_131494800
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 12:17 schreef Antimatter het volgende:
[ afbeelding ]
Mijne, het is de bedoeling dat er nog meer bij komt, maar moet nog passen en meten hoe en wat. Oh, en hij moet nog worden bijgewerkt.
wow...echt een mooi patroon en mooie kleuren heeft die vlinder van je, je hebt goede smaak vind ik :9
Subtiel en stabiliteit zorgen voor een goede balans in het leven.
  maandag 23 september 2013 @ 22:25:32 #199
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_131497046
Het weekend heb ik verder geen plannen maar dinsdag moet ik dus werken en ik geef snowboardles dus dat is niet echt een optie op crocs :D maar ik kijk het wel even aan en als ik het niet aandurf qua genezing vraag ik een collega om in te vallen.

Er komt een pijltje trouwens, langs de pees van mn grote teen zegmaar, zal morgen eens een foto maken van de tekening :) Thanks voor het meedenken iig!
an urge to help mankind overcomes me
  maandag 23 september 2013 @ 23:12:12 #200
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_131499134
Iemand hier bekend met Martina Koster? Momenteel werkzaam bij Fineline Tattoo in Emmen...
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  dinsdag 24 september 2013 @ 09:55:37 #201
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_131504908
iemand n idee waar ik het beste naar toe kan gaan voor n half sleeve met met paisleys? Zoiets als dit?
  dinsdag 24 september 2013 @ 12:12:04 #202
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_131508612
Ik droomde vannacht dat mijn tattoo donderdag niet doorging (in mijn droom had ik geen afspraak en ging ik op de gok naar de shop toe)
Toen ik wakker werd moest ik direct even mijn mail checken of ik geen bericht had gehad dat mijn afspraak niet door kon gaan.
  dinsdag 24 september 2013 @ 12:35:29 #203
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_131509301
Ik wil een bijwerking van mijn fuckedup tattoo laten doen, gisteren bij de eerste shop geweest, die knalde er rood achter :') Lost alleen totaaaaaal NIET het probleem op. (Niet strak, te dicht op elkaar, buiten de lijnen, ect). Zometeen maar eens 3 andere shops bezoeken. Ik weet alleen niet wat ik wil.

Ik weet wel wat ik niet wil : Bloemen, kleuren, sleeves, ect.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  dinsdag 24 september 2013 @ 14:03:18 #204
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
  dinsdag 24 september 2013 @ 15:07:37 #205
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_131514189
}:| Niemand kan er wat mee. De opties : Laseren of sleeve coveren.

Aargh.

Binnenkort maar eens langs Martina Koster, anders weet ik het ook niet meer :{
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  dinsdag 24 september 2013 @ 15:12:40 #206
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_131514329
Maar wat zou zij er dan mee kunnen wat anderen niet kunnen?
  dinsdag 24 september 2013 @ 15:46:39 #207
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_131515634
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 15:12 schreef GimmeGore het volgende:
Maar wat zou zij er dan mee kunnen wat anderen niet kunnen?
Dunno, maar hier in Den Helder is het qua tatoeëerders een beetje gepruts. We hebben er 12, waarvan ze eigenlijk alle 12 niet echt geweldig zijn.

Aangezien zij vaker cover-ups doet en toch al een paar keer de eerste plek met dingen gepakt heeft, wil ik het toch aan dr voorleggen. Kan ze er niks mee, pech. Ben ik iig wel geweest.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  dinsdag 24 september 2013 @ 18:34:40 #208
412593 zappertje
Nee, geen afstandsbediening!
pi_131521398
Ik heb mijn überlelijke tattoo laten coveren hier in Rotterdam. Bij Queen of Rings. Ook mijn vrouw haar tattoo is daar gecoverd. De meesten adviseren gelijk tribals en weet ik wat allemaal, maar daar hebben ze van haar tribal een elf gemaakt. Daarna terug gegaan bij dezelfde jongen voor mijn onderbeen, daar staat nu een (in mijn ogen geweldig goed gelukte) pin-up op...

Ik blijf erbij dat er heeeel wat goede tattoerders zijn, maar de echte artiesten steken er wel vaak een stuk boven uit! Dus goed naar de portfolio's en websites kijken...
Ah, but a man's reach should exceed his grasp, Or what's a heaven for? (Robert Browning)
  † In Memoriam † dinsdag 24 september 2013 @ 18:44:12 #209
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_131521709
quote:
1s.gif Op zondag 15 september 2013 13:18 schreef Hamster. het volgende:
Bedankt allen! Had me voorgenomen dat het haast geen pijn zou doen en alleen maar vervelend was....Ik vond het erg vervelend.. :')

Nu volop aan het genezen. Nog dik en er zaten pluisjes in van mijn broek :'( Ben benieuwd hoe het eruit gaat zien als het genezen is.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Later komt er nog een kroontje op en misschien wat leuke bloemetjes aan de onderkant :p
Oh, zo leuk ! O+
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
  dinsdag 24 september 2013 @ 19:28:06 #210
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_131523508
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 18:34 schreef zappertje het volgende:
Ik heb mijn überlelijke tattoo laten coveren hier in Rotterdam. Bij Queen of Rings. Ook mijn vrouw haar tattoo is daar gecoverd. De meesten adviseren gelijk tribals en weet ik wat allemaal, maar daar hebben ze van haar tribal een elf gemaakt. Daarna terug gegaan bij dezelfde jongen voor mijn onderbeen, daar staat nu een (in mijn ogen geweldig goed gelukte) pin-up op...
Ik zal zo eens een foto van de mijne plaatsen en 2 pics van wat men er mee wilde doen hiero. Punt is, ik heb wat eisen. Zo wil ik niet mijn bovenarm vol.. en ik wil ook niet allemaal kleuren. Wat groter ontkom je niet aan, dat weet ik.. maar ik wil ook geen sleeve oid.

quote:
Ik blijf erbij dat er heeeel wat goede tattoerders zijn, maar de echte artiesten steken er wel vaak een stuk boven uit! Dus goed naar de portfolio's en websites kijken...
Ik had ook al tattooplatform ontdekt. Misschien ook eens langs bij Haarlem Ink.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  dinsdag 24 september 2013 @ 19:33:40 #211
412593 zappertje
Nee, geen afstandsbediening!
pi_131523724
Ik zal ook eens kijken of ik nog foto's heb van onze oude tattoo's en wat het nu is..
Ah, but a man's reach should exceed his grasp, Or what's a heaven for? (Robert Browning)
  dinsdag 24 september 2013 @ 19:46:08 #212
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_131524281





Zoals je ziet, veel te dik gezet (4x in 2 weken destijds, 10jaar gelee opnieuw gedaan), niet scherp, veel te dicht op elkaar qua lijnen en het is uitgelopen.


Dit is wat 1 artist er van wilde maken :') Lost totaal het probleem NIET op. Gooi er rood achter en that's it :')


Dit wilde artist 2 er van maken. Binnenkant en dus huidige tattoo komt helemaal dicht. Maar ik vind het ontwerp kut. Wil het liefst van de tribals af... maar vraag me af of dat gaat lukken.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  dinsdag 24 september 2013 @ 19:46:23 #213
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_131524291
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 19:33 schreef zappertje het volgende:
Ik zal ook eens kijken of ik nog foto's heb van onze oude tattoo's en wat het nu is..
Graag, ben wel heel benieuwd.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_131524963
Was er ook niet iemand in dit topic die zo'n tribal in een Indiase tattoo had verwerkt? Ik weet niet meer hoe die stijl heet, met allemaal stipjes :@
Tap tap tap
pi_131533780
Heb je enig idee of je iets abstracts of iets (enigszins) figuratiefs wil Q?
En met abstracts bedoel ik dus iets zoals dat laatste ontwerp; geen flauw idee wat en of het iets voorstelt. Met figuratief bedoel ik bijvoorbeeld een euh.... boom. Ofzo. Desnoods met jouw oude tat als basis van de stam, zodat je hem niet helemaal dicht hoeft te gooien. (Ja, ok, niet echt het beste voorbeeld..)
  dinsdag 24 september 2013 @ 22:51:14 #216
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_131534764
Nou, artist nummer 5 geweest.

Deze vond dat het helemaal NIET groter hoefde. Hij kon best scherper gemaakt worden. Enige waar ik dan mee zit (toegeven het ziet er beter uit dan nu) maar dan hou je die lijnen alsnog zo dicht op elkaar :


Aangescherpt


Aangescherpt en met wit erin. Want dan was het niet zo'n groot zwart vlak (is wit slim?!)




Close up

Aan de ene kant denk ik ; Ja! Want het ziet er IMHO beter uit dan nu en het uitvloeien is grotendeels weg.. andere kant denk ik dus : "In het midden hou je dus dat dicht op elkaar zitten"
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_131535002
Hmmm, nog steeds niet veel soeps imo.... ik was denk ik voor een cover-up gegaan ofzo.
ze zijn fucking nice.
pi_131535076
Wat lelijk gezet zeg :@
  dinsdag 24 september 2013 @ 22:58:10 #219
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_131535146
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 22:34 schreef Candaasje het volgende:
Heb je enig idee of je iets abstracts of iets (enigszins) figuratiefs wil Q?
En met abstracts bedoel ik dus iets zoals dat laatste ontwerp; geen flauw idee wat en of het iets voorstelt. Met figuratief bedoel ik bijvoorbeeld een euh.... boom. Ofzo. Desnoods met jouw oude tat als basis van de stam, zodat je hem niet helemaal dicht hoeft te gooien. (Ja, ok, niet echt het beste voorbeeld..)
Ik denk wel abstract. Kijk, Wat ik niet wil :

-Kleuren
-Indianen, doodskoppen, bloemen, elfen, whatever.
-Sleeve
-Een onwijs grote tattoo

Wat ik wel erg mooi vind ;





qua stijl dan he! Dus ja, dan denk ik wel abstract?
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  dinsdag 24 september 2013 @ 22:58:56 #220
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_131535175
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 22:55 schreef kittenszijnfuckingnice het volgende:
Hmmm, nog steeds niet veel soeps imo.... ik was denk ik voor een cover-up gegaan ofzo.
Ja, maar het echte HOERIGE (ja pardon my french) is dat je dan volgens bijna iedereen uitkomt op een fucking grote tattoo. En dat wil ik dus echt niet. :'(
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  dinsdag 24 september 2013 @ 22:59:11 #221
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_131535187
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 september 2013 22:56 schreef Snowbells het volgende:
Wat lelijk gezet zeg :@
Yeah, well, tell me about it :')
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_131535281
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 september 2013 22:58 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ja, maar het echte HOERIGE (ja pardon my french) is dat je dan volgens bijna iedereen uitkomt op een fucking grote tattoo. En dat wil ik dus echt niet. :'(
Een kleine tattoo die slecht gezet is of een grote cover-up die goed gezet is (daar gaan we dan ff van uit...), de keuze zou voor mij persoonlijk niet zo moeilijk zijn :P
ze zijn fucking nice.
  dinsdag 24 september 2013 @ 23:05:32 #223
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_131535468
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 23:01 schreef kittenszijnfuckingnice het volgende:

[..]

Een kleine tattoo die slecht gezet is of een grote cover-up die goed gezet is (daar gaan we dan ff van uit...), de keuze zou voor mij persoonlijk niet zo moeilijk zijn :P
Ja maar precies, dat is persoonlijk. Kijk, eerlijk is eerlijk, als er echt een mooie abstracte tattoo van te maken is, zou ik het -denk ik- niet echt een ramp vinden.. maar ik moet echt niet een grote tribal, een sleeve oid op mijn arm. Echt niet.

En dat maakt het ook voor artist zo lastig... mijn eisen pakket.

Die laatste shop was trouwens wel echt een verademing. De enige shop die echt schoon was en waar men niet rookte in de ruimte :')
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  dinsdag 24 september 2013 @ 23:19:27 #224
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_131536175
Weglaseren :@
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  dinsdag 24 september 2013 @ 23:21:35 #225
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_131536281
quote:
13s.gif Op dinsdag 24 september 2013 23:19 schreef SEMTEX het volgende:
Weglaseren :@
Ja, nou dat is dus helemaal geen optie. Want het is dus volgens een artist zo onwijs dik gezet (je kan het echt voelen. Als je blind bent dan kun je precies weten wat voor tat ik heb :') ) dat daar wel een keer of 12 of meer overheen mag.

Nou, 12 x 80 = 960 euro.

Eerlijk is eerlijk, hij is lelijk.. maar niet zo lelijk dat hij voor 960 euro weg moet IMHO.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  dinsdag 24 september 2013 @ 23:22:03 #226
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_131536302
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 20:02 schreef CherryLips het volgende:
Was er ook niet iemand in dit topic die zo'n tribal in een Indiase tattoo had verwerkt? Ik weet niet meer hoe die stijl heet, met allemaal stipjes :@
Dat was ik :)

De tribal was er eerst, langzaam maar zeker is die 'opgenomen' in een groter geheel.



Waarvan dit de voorkant is.



En de achterkant:



Dat het dotwork is, is op de foto's niet echt te zien. Dat was in het begin veel meer, maar het lijkt wat uitgevloeit te zijn nu, in grijstinten.

En hij is nog niet af. Maar wat er moet gaan gebeuren weet ik nog niet. Verder op m'n rug naar beneden, of langs m'n arm naar beneden, geen idee nog. Ligt ook aan m'n portemonnee enzo...
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
  dinsdag 24 september 2013 @ 23:24:01 #227
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_131536387
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 23:22 schreef Turbomuis het volgende:

[..]

Dat was ik :)

De tribal was er eerst, langzaam maar zeker is die 'opgenomen' in een groter geheel.

[ link | afbeelding ]

Waarvan dit de voorkant is.

[ link | afbeelding ]

En de achterkant:

[ link | afbeelding ]

Dat het dotwork is, is op de foto's niet echt te zien. Dat was in het begin veel meer, maar het lijkt wat uitgevloeit te zijn nu, in grijstinten.

En hij is nog niet af. Maar wat er moet gaan gebeuren weet ik nog niet. Verder op m'n rug naar beneden, of langs m'n arm naar beneden, geen idee nog. Ligt ook aan m'n portemonnee enzo...
Ja, precies, no offence... maar zo groot wil ik hem eeeeeecht niet.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  dinsdag 24 september 2013 @ 23:26:12 #228
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_131536497
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 september 2013 23:21 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ja, nou dat is dus helemaal geen optie. Want het is dus volgens een artist zo onwijs dik gezet (je kan het echt voelen. Als je blind bent dan kun je precies weten wat voor tat ik heb :') ) dat daar wel een keer of 12 of meer overheen mag.

Nou, 12 x 80 = 960 euro.

Eerlijk is eerlijk, hij is lelijk.. maar niet zo lelijk dat hij voor 960 euro weg moet IMHO.
Dan ben je er wel vanaf. Nu kijk je voorgoed tegen je 'foutje' aan :+
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  dinsdag 24 september 2013 @ 23:32:46 #229
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_131536758
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 september 2013 23:24 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ja, precies, no offence... maar zo groot wil ik hem eeeeeecht niet.
Snap ik.

Maar goed, als je een cover up wil, moet je wel groter en omdat het een vrij donkere is ben je wat beperkter in je opties. Op zich is dit wel mooie oplossing vind ik:



Het hoeft zo niet heel achterlijk veel groter dan de tribal, en het oogt niet meteen heel massaal
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
  woensdag 25 september 2013 @ 00:28:06 #230
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_131538952
quote:
2s.gif Op dinsdag 24 september 2013 23:26 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Dan ben je er wel vanaf. Nu kijk je voorgoed tegen je 'foutje' aan :+
Klopt. Ben ik helemaal met je eens. Maar ik vind hem niet zo slecht dat ik er 960 euro of meer voor ga uitgeven.

Plus wat ik me afvraag, als je hem laat laseren, er zit ws littekenweefsel in.. Vanwege de 4x in 2 weken.. Hoe gaat dat eruit zien? En krijg je van laseren ook juist geen littekens?

En even eerlijk, vind je hem echt dusdanig afschuwelijk slecht dat je het zelf had gedaan? :)
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  woensdag 25 september 2013 @ 00:30:17 #231
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_131539015
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 23:32 schreef Turbomuis het volgende:

[..]

Snap ik.

Maar goed, als je een cover up wil, moet je wel groter en omdat het een vrij donkere is ben je wat beperkter in je opties. Op zich is dit wel mooie oplossing vind ik:

[ afbeelding ]

Het hoeft zo niet heel achterlijk veel groter dan de tribal, en het oogt niet meteen heel massaal
Dit ziet er wel beter uit dan die tribal van die artist van vanmiddag (wat op de foto staat).

Stomme vraag misschien ; hebben we in NL netzoals bv orthopeden (de een doet voeten de ander handen) tattooeërders die gespecialiseerd zijn in coverups?
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_131541041
quote:
1s.gif Op woensdag 25 september 2013 00:30 schreef Qwea het volgende:

[..]

Dit ziet er wel beter uit dan die tribal van die artist van vanmiddag (wat op de foto staat).

Stomme vraag misschien ; hebben we in NL netzoals bv orthopeden (de een doet voeten de ander handen) tattooeërders die gespecialiseerd zijn in coverups?
Qwea, een vriendin laat binnenkort haar tattoo coveren bij Paradigm in Arnhem. Voornzover ik weet doen hij wel een vaker coverups. Bij haar is de tattoo overigens ook O "lelijk" gezet. Als je het laat weglaseren blijf je het litteken altijd zien en zal de verdikking ook blijven.

Die laatste cover die tribal ziet er mooi uit, met die veren zeg maar.
Verder denk ik wel dat een echte cover mooier is als een "uitwerking" van de huidige tattoo. Je zult dan altijd met een tribal blijven zitten.
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
  woensdag 25 september 2013 @ 08:04:48 #233
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_131541479
Ik ga vandaag maar wat ideetjes zoeken voor een evt coverup. Paradigm ga ik onthouden! Iemand kwam ook al aan met tattoo palace in Amsterdam?
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  woensdag 25 september 2013 @ 09:59:04 #234
412593 zappertje
Nee, geen afstandsbediening!
pi_131543460
Als je een tribal van dat formaat wil laten coveren zul je altijd een vrij groot alternatief krijgen...

Bij mijn vrouw ging het van

naar

En anders zul je wel bijna de tribal verder moeten laten uitwerken...
Ah, but a man's reach should exceed his grasp, Or what's a heaven for? (Robert Browning)
  woensdag 25 september 2013 @ 10:03:36 #235
412652 TanjaLampenhuis
Liefhebber van dieren
pi_131543571
-edit: spam is niet gewenst

[ Bericht 56% gewijzigd door Mylene op 28-09-2013 20:55:39 ]
Dierenliefhebber, Natuurgenieter, Muziek en Tattoos.
  woensdag 25 september 2013 @ 10:14:39 #236
412593 zappertje
Nee, geen afstandsbediening!
pi_131543838
Het gaat bij mij altijd om het gevoel. Als je de shop in loopt moet je je er prettig voelen. Vind ik in Rotterdam vooral bij Queen of Rings erg prettig. Schoon, netjes maar ook erg relaxt allemaal.

Ik heb er ook een paar bij Tattoo Bob laten zetten in het verleden, maar dat was veel meer een fabriek en daar voelde ik me niet prettig bij.

De laatste die ik heb laten zetten was bij dezelfde artiest die die van mijn vrouw heeft gezet, en hij zag het als een uitdaging om van het stukje menselijk canvas wat tot zijn beschikking stond iets moois te maken.

Ik ze zoooo vaak mensen met foeilelijke tattoo's, dan vraag ik me wel eens af of mensen überhaupt wel naar de portfolio's kijken :) ...
Ah, but a man's reach should exceed his grasp, Or what's a heaven for? (Robert Browning)
  woensdag 25 september 2013 @ 10:35:42 #237
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_131544407
Je kan hem (dacht ik) gedeeltelijk laten weglaseren zodat het makkelijker coveren is. Want wat jij aan voorbeelden post zijn allemaal heel open qua ontwerp. Dat gaat nooit werken met zo'n dicht lijnenwerk. Ik vind hem zo met dat wit en echte puntjes trouwens al stukken beter.
Als ik me probeer voor te stellen wat je er overheen kan zetten kom je denk ik toch op iets groots en zwarts.

Ow ja, morgen! Morgen! Morgen! Ik had me voorgenomen om op tijd te gaan slapen, maar ik weet nu al dat dat niet gaat lukken. Dus waarschijnlijk lig ik morgen om deze tijd te slapen in de auto. Voordeel van 3 uur rijden.
  woensdag 25 september 2013 @ 10:37:01 #238
412593 zappertje
Nee, geen afstandsbediening!
pi_131544452
Dat zeker!

Zo'n Hells Angels sfeer zal best bij 'het wereldje' horen, maar voel ik me minder prettig in.

Een leuke en relaxte sfeer komt wat vriendelijker over, wat ook meer vertrouwen geeft op een goed resultaat.

Daarnaast erger ik me vaak aan de 'niet zeuren, je weet dat het zeer gaat doen' houding in sommige shops. Natuurlijk weet je dat een tattoo laten zetten op sommige plekken pijnlijk is, maar als ik een hele hoop geld betaal voor een tattoo waar ik 7 uur pijn voor moet lijden, mag een iets vriendelijkere benadering best wel hoor :) :) .
Ah, but a man's reach should exceed his grasp, Or what's a heaven for? (Robert Browning)
pi_131546502
Of een aantal keer laseren zodat hij wat lichter is dan heb je meer mogelijkheden met een cover-up?
  woensdag 25 september 2013 @ 12:37:01 #240
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_131548185
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2013 10:37 schreef zappertje het volgende:
Dat zeker!

Zo'n Hells Angels sfeer zal best bij 'het wereldje' horen, maar voel ik me minder prettig in.

Een leuke en relaxte sfeer komt wat vriendelijker over, wat ook meer vertrouwen geeft op een goed resultaat.

Daarnaast erger ik me vaak aan de 'niet zeuren, je weet dat het zeer gaat doen' houding in sommige shops. Natuurlijk weet je dat een tattoo laten zetten op sommige plekken pijnlijk is, maar als ik een hele hoop geld betaal voor een tattoo waar ik 7 uur pijn voor moet lijden, mag een iets vriendelijkere benadering best wel hoor :) :) .
Mwah, er zijn genoeg shops die wel gewoon open, licht en vriendelijk ogen :). Bijvoorbeeld Bunker, Breda. En Lady Luck in Weert vond ik ook heel fijn. Knus en girly maar wel relaxed.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_131548414
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2013 10:14 schreef zappertje het volgende:
Het gaat bij mij altijd om het gevoel. Als je de shop in loopt moet je je er prettig voelen. Vind ik in Rotterdam vooral bij Queen of Rings erg prettig. Schoon, netjes maar ook erg relaxt allemaal.

Ik heb er ook een paar bij Tattoo Bob laten zetten in het verleden, maar dat was veel meer een fabriek en daar voelde ik me niet prettig bij.

De laatste die ik heb laten zetten was bij dezelfde artiest die die van mijn vrouw heeft gezet, en hij zag het als een uitdaging om van het stukje menselijk canvas wat tot zijn beschikking stond iets moois te maken.

Ik ze zoooo vaak mensen met foeilelijke tattoo's, dan vraag ik me wel eens af of mensen überhaupt wel naar de portfolio's kijken :) ...
Wie heeft hem bij jou gezet van Queen of Rings?
  woensdag 25 september 2013 @ 12:43:56 #242
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_131548416
Ik kan langs een kliniek gaan voor de werkelijka kosten. Vossiusstraat in Amsterdam wat?
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  woensdag 25 september 2013 @ 13:22:21 #243
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_131549480
LIF / Tatoeage verwijderen, deel 7, en weer verder

misschien hier even kijken.

Ik ben trouwens echt nog nooit in een shop met een Hells Angels sfeer geweest. Alleen in mooie, cleane shops, waar niet gerookt wordt, geen dieren rondlopen en geen Hells Angels of andere intimiderende lui werken.
  woensdag 25 september 2013 @ 13:31:45 #244
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_131549723
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2013 10:17 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Spam ja?
yup. net ook op een ander forum en facebook al gespot...

Kijk trouwens ook de portretten van tattoo Rob :')

http://www.tattoo-rob.nl/images/tattoo/portretten/portretten.html
  woensdag 25 september 2013 @ 14:22:43 #245
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_131551307
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2013 13:22 schreef GimmeGore het volgende:
LIF / Tatoeage verwijderen, deel 7, en weer verder

misschien hier even kijken.

Ik ben trouwens echt nog nooit in een shop met een Hells Angels sfeer geweest. Alleen in mooie, cleane shops, waar niet gerookt wordt, geen dieren rondlopen en geen Hells Angels of andere intimiderende lui werken.
Ik wel bij een shop in Helmond om een nieuw industrialstaafje te halen. Die shop had een soort bar waar allerlei gasten aan zaten :P Het zag er ook niet echt heel fris uit.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  woensdag 25 september 2013 @ 14:32:10 #246
412593 zappertje
Nee, geen afstandsbediening!
pi_131551598
Nou ja, hier in Rotterdam hangt er bij bijvoorbeeld Tattoo West en Tattoo Jan wel echt zo'n sfeer die je wel eens in oude amerikaanse films ziet hoor...

En daarmee geef ik geen oordeel over hun kwaliteiten, want tatoeëren kunnen ze daar geweldig. Maar het is vooral de sfeer die het niet altijd even prettig maakt...

Bij Tattoo Bob op Katendrecht ben je gewoon een nummer en moet je vooral niet te veel zeiken... Dat ligt me ook niet :-) .... (Maar daar zijn het ook echt tatoeëerders en bepaald geen artiesten! Plaatje plakken, overtrekken en that's it...)
Ah, but a man's reach should exceed his grasp, Or what's a heaven for? (Robert Browning)
  woensdag 25 september 2013 @ 16:11:26 #247
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_131555193
Mja, nee, weglaseren ga ik dus eeeecht NIET doen.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_131555347
quote:
2s.gif Op woensdag 25 september 2013 14:22 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Ik wel bij een shop in Helmond om een nieuw industrialstaafje te halen. Die shop had een soort bar waar allerlei gasten aan zaten :P Het zag er ook niet echt heel fris uit.
Fu Tattoo? Prima studio maar het wel een soort koffiehuis waar men langs komt voor een bakkie.
Land of the free. Home of the brave.
  woensdag 25 september 2013 @ 17:50:24 #249
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_131558601
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2013 16:15 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Fu Tattoo? Prima studio maar het wel een soort koffiehuis waar men langs komt voor een bakkie.
Ja, dat :D
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  woensdag 25 september 2013 @ 18:09:22 #250
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_131559143
toen ze mijn tribal gingen coveren, bij ladyluck in Weert (door candy cane), is deze eerst 2x ingekleurd met een huidskleurige inkt zodat de tribal een stuk lichter werd. Mijn tribal was ook te diep gezet en opgezet, is juist daarna dunner geworden.
  woensdag 25 september 2013 @ 18:58:52 #251
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_131560640
Candy cane *O*
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  woensdag 25 september 2013 @ 19:16:44 #252
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_131561358
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2013 18:09 schreef scrub_nurse het volgende:
toen ze mijn tribal gingen coveren, bij ladyluck in Weert (door candy cane), is deze eerst 2x ingekleurd met een huidskleurige inkt zodat de tribal een stuk lichter werd. Mijn tribal was ook te diep gezet en opgezet, is juist daarna dunner geworden.
Oeh! Die ga ik echt even onthouden, desnoods ga ik daar ook langs. Ben in November toch in Kerkrade.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  woensdag 25 september 2013 @ 19:45:55 #253
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_131562670
candy cane (eva dekkers) heeft tegenwoordig haar eigen shop, in Eindhoven desperados.
  woensdag 25 september 2013 @ 20:59:33 #254
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_131565805
Ik heb anders niet alleen lovende verhalen over flesh tone gelezen.
Het zou je tattoo duidelijker maken (wat ik me kan voorstellen, er gaat immers nog een laag overheen) en uiteindelijk zou na verloop van tijd toch het donkere weer door kunnen komen schemeren.

Nog 1 nachtje slapen!
pi_131565883
Er zijn artiesten die gewoon over zwart dingen in kleur kunnen zetten. Is wel heel tricky.

Land of the free. Home of the brave.
pi_131569198
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2013 21:01 schreef Scarface88 het volgende:
Er zijn artiesten die gewoon over zwart dingen in kleur kunnen zetten. Is wel heel tricky.

[ afbeelding ]
Wel heel mooi dit :)
In life, every ending is a new beginning..
  woensdag 25 september 2013 @ 22:05:59 #257
412593 zappertje
Nee, geen afstandsbediening!
pi_131569446
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2013 12:43 schreef Arquero het volgende:

[..]

Wie heeft hem bij jou gezet van Queen of Rings?
Wij hebben ze bij Isnard Barbosa gehaald. Ik heb zelf een pin-up op mijn been laten zetten...



Hij zit een paar maanden per jaar bij Queen of Rings, en een paar maanden in Dublin. Maar ik ga voorlopig bij niemand anders meer :) ....
Ah, but a man's reach should exceed his grasp, Or what's a heaven for? (Robert Browning)
pi_131571677
Binnenkort ook een laten zetten. Weet alleen nog wat.
pi_131577844
Nog steeds aan het sparen voor een sleeve :D maar er komt ook ooit een pinup bij. Maar dan wel 1 in de stijl (het liefst) van Bawidamann!
MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!
  donderdag 26 september 2013 @ 10:23:20 #260
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_131579596
Nog 32 uur *O*

oh en even een onscherpe telefoonfoto van het ontwerp


[ Bericht 55% gewijzigd door saaw op 26-09-2013 10:29:23 ]
an urge to help mankind overcomes me
pi_131588621
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2013 22:05 schreef zappertje het volgende:

[..]

Wij hebben ze bij Isnard Barbosa gehaald. Ik heb zelf een pin-up op mijn been laten zetten...

[ afbeelding ]

Hij zit een paar maanden per jaar bij Queen of Rings, en een paar maanden in Dublin. Maar ik ga voorlopig bij niemand anders meer :) ....
Mooie :Y
Mijn tattoo is gezet door Manolo, die heeft daar freelance gezeten.
pi_131596560
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 10:23 schreef saaw het volgende:
Nog 32 uur *O*

oh en even een onscherpe telefoonfoto van het ontwerp
[ afbeelding ]
Ik zag de foto en m'n hart miste even een slag. Dacht even dat het een echte was.
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
  donderdag 26 september 2013 @ 22:34:53 #263
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
  donderdag 26 september 2013 @ 23:50:12 #264
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_131606260
quote:
10s.gif Op donderdag 26 september 2013 20:21 schreef LostFormat het volgende:

[..]

Ik zag de foto en m'n hart miste even een slag. Dacht even dat het een echte was.
Whehe, zo bleek ben ik niet :P en neem aan dat ie hem wat strakker zet dan dat, bewijs komt morgen pas :)
an urge to help mankind overcomes me
  Moderator / FOK!Fotograaf vrijdag 27 september 2013 @ 00:03:18 #265
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_131606802
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 23:50 schreef saaw het volgende:

[..]

Whehe, zo bleek ben ik niet :P en neem aan dat ie hem wat strakker zet dan dat, bewijs komt morgen pas :)
Waar ga je naar toe?
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  vrijdag 27 september 2013 @ 00:13:25 #266
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_131607189
quote:
6s.gif Op vrijdag 27 september 2013 00:03 schreef Dark_Angelus het volgende:

[..]

Waar ga je naar toe?
Hollywood Mark, as always :)
an urge to help mankind overcomes me
pi_131609780
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 22:34 schreef GimmeGore het volgende:
Knieholte is een bitch.
Klopt.
  vrijdag 27 september 2013 @ 10:06:22 #268
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_131611457

ik ben intens gelukkig. mijn been momenteel wat minder maar dat gaat wel over
pi_131611641
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 22:34 schreef GimmeGore het volgende:
Knieholte is een bitch.
Ik vond de pezen er net onder rotter...
high fives and stagedives
  Moderator / FOK!Fotograaf vrijdag 27 september 2013 @ 10:14:33 #270
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_131611662
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2013 10:06 schreef GimmeGore het volgende:
[ afbeelding ]
ik ben intens gelukkig. mijn been momenteel wat minder maar dat gaat wel over
Vet :Y
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  vrijdag 27 september 2013 @ 13:48:36 #271
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_131617051
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2013 10:06 schreef GimmeGore het volgende:
[ afbeelding ]
ik ben intens gelukkig. mijn been momenteel wat minder maar dat gaat wel over
Wauw! O+ echt prachtig geworden!
Ik vond het ook een rot plek trouwens, zeker het bovenste deel.
an urge to help mankind overcomes me
  vrijdag 27 september 2013 @ 14:33:39 #272
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_131618352
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2013 10:06 schreef GimmeGore het volgende:
[ afbeelding ]
ik ben intens gelukkig. mijn been momenteel wat minder maar dat gaat wel over
WOW! Supermooi zeg!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  vrijdag 27 september 2013 @ 15:42:31 #273
159909 -Peach
Prunus persica
pi_131620291
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2013 10:06 schreef GimmeGore het volgende:
[ afbeelding ]
ik ben intens gelukkig. mijn been momenteel wat minder maar dat gaat wel over
Heel erg vet!
Garlic cheese! Double death to you, you lactose intolerant vamp man!
  vrijdag 27 september 2013 @ 20:45:45 #274
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_131627811

*O* O+
an urge to help mankind overcomes me
pi_131629978
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2013 10:06 schreef GimmeGore het volgende:
[ afbeelding ]
ik ben intens gelukkig. mijn been momenteel wat minder maar dat gaat wel over
Fucking vet.
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
pi_131630028
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2013 20:45 schreef saaw het volgende:
[ afbeelding ]
*O* O+
Vreemd teentje.
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 27 september 2013 @ 23:57:22 #277
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_131634918
wow, ms Gore, die is wel heel bruut.
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_131640142
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2013 10:06 schreef GimmeGore het volgende:
[ afbeelding ]
ik ben intens gelukkig. mijn been momenteel wat minder maar dat gaat wel over
Awesome :)
pi_131641382
Mmmhhh been tattoos heb ik eigenlijk nooit overwogen, heup misschien wel. Maar met harige benen lijkt me dat een minder succes.
MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!
pi_131642137
quote:
10s.gif Op vrijdag 27 september 2013 21:35 schreef LostFormat het volgende:

[..]

Vreemd teentje.
Lijkt wel een hamerteentje :p
Mightiest am I but I am not alone in this cosmos of mine...
  zaterdag 28 september 2013 @ 12:41:30 #281
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_131642380
Haha, lelijk he, is een dagelijks-klimschoenen-dragen-tijdens-de-groei-teentje :')
an urge to help mankind overcomes me
  zaterdag 28 september 2013 @ 16:47:37 #282
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_131647682
Crosspost tattoo verwijder topic :

Ik wel best nog eens langs een ECHT ECHT ECHT ECHT ECHT goeie artist, maar waar in godsnaam vind ik die?
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  Moderator zaterdag 28 september 2013 @ 16:50:27 #283
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_131647733
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2013 10:06 schreef GimmeGore het volgende:
[ afbeelding ]
ik ben intens gelukkig. mijn been momenteel wat minder maar dat gaat wel over
_O_ tof hoor
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_131648881
quote:
14s.gif Op zaterdag 28 september 2013 16:47 schreef Qwea het volgende:
Crosspost tattoo verwijder topic :

Ik wel best nog eens langs een ECHT ECHT ECHT ECHT ECHT goeie artist, maar waar in godsnaam vind ik die?
Niet zo moeilijk te vinden in NL of net over de grens. Even verder kijken dan je neus lang is. Welke stijl wil je? Tevens moet je jezelf afvragen wat je precies wilt. En als je die zwarte vlek niet wil coveren met iets dat groter is, zou ik gewoon laten laseren of laten zitten. Een pijnlijke en dure behandeling, maar het maakt het coveren wel eenvoudiger
  zondag 29 september 2013 @ 11:40:36 #285
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_131667843
Mijn half sleeve is ook klaar *O*
Vond de binnenkant van mijn bovenarm (bij oksel) tot nu toe de meest vervelende plek maar het was het waard :D
pi_131673243
Brute plaat GimmeGore!
pi_131673607
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2013 11:40 schreef sproetjes het volgende:
Mijn half sleeve is ook klaar *O*
Vond de binnenkant van mijn bovenarm (bij oksel) tot nu toe de meest vervelende plek maar het was het waard :D
Pics natuurlijk!
MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!
  zondag 29 september 2013 @ 16:53:09 #288
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_131677688
foto!!!!
  zondag 29 september 2013 @ 19:19:29 #289
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_131682864
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_131683766
quote:
17s.gif Op zondag 29 september 2013 19:19 schreef SEMTEX het volgende:
[ afbeelding ]
_O_
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
  zondag 29 september 2013 @ 21:50:15 #291
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_131689904
Daniel Meyer is trouwens ook gewoon een hele aardige kerel :)
pi_131701302
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2013 10:06 schreef GimmeGore het volgende:
[ afbeelding ]
ik ben intens gelukkig. mijn been momenteel wat minder maar dat gaat wel over
Wow O+
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_131701357
Hoeveel uur werk was dit btw?
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  maandag 30 september 2013 @ 10:03:09 #294
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_131701838
ongeveer 4-4.5. Ik weet het niet precies, ik was er niet helemaal bij met mijn hoofd.

bedankt allemaal btw! :)
  maandag 30 september 2013 @ 10:37:23 #295
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_131702643
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2013 14:56 schreef Ordos20 het volgende:

[..]

Pics natuurlijk!
Ahh nou vooruit... (Ik ben niet zo van het foto's plaatsen).
Ik ben er zelf iig heel erg blij mee:



Net na de laatste sessie, afgelopen donderdag
pi_131702859
:D VET ..... en al aan het plannen om het uit te breiden? ;)
MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!
  maandag 30 september 2013 @ 11:19:27 #297
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_131703638
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 10:48 schreef Ordos20 het volgende:
:D VET ..... en al aan het plannen om het uit te breiden? ;)
Sowieso ;) ik wil hem tot de helft van mijn onderarm laten lopen maar wacht daar nog even mee ivm werkkleding wat ik draag :) wordt volgend jaar veranderd (blouse naar polo) en dan kan ik verder :D
De mouwen van een polo stroop ik wel op, maar t hele jaar met een overhemd met lange mouwen + de daarbij behorende shawl lopen... No thanks :{w :P
  maandag 30 september 2013 @ 11:38:17 #298
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_131704041
Man, mijn been jeukt meer op de plek waar het folie vastgeplakt zat dan de tattoo zelf.
Of het jeukt straks allebei...

[ Bericht 5% gewijzigd door GimmeGore op 30-09-2013 11:46:08 ]
pi_131704186
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2013 20:45 schreef saaw het volgende:
[ afbeelding ]
*O* O+
Hij lijkt wel op je schets..
  maandag 30 september 2013 @ 12:17:17 #300
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_131704966
quote:
1s.gif Op maandag 30 september 2013 10:37 schreef sproetjes het volgende:

[..]

Ahh nou vooruit... (Ik ben niet zo van het foto's plaatsen).
Ik ben er zelf iig heel erg blij mee:

[ afbeelding ]

Net na de laatste sessie, afgelopen donderdag
Fucking nais!
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_131707046
Erg mooi
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')