abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130636799
De definitie volgens BMEzine:
Tatoeëren is een proces waarbij een pigment, gewoonlijk inkt, permanent geimplanteerd wordt onder de huid door het doorboren van de epidermis (A&B) en het in te brengen in de dermis (C)

Voor alle vragen over risico's etc. kan je terecht op:
http://wiki.bmezine.com/index.php/Tattoo

Mocht je op zoek zijn naar wat inspiratie, kijk dan eens op:
http://www.bmezine.com/
http://browse.deviantart.(...)=1&order=5&limit=24#

Zoek je een shop? Of nog meer flash? Of sowieso IETS wat met tattoo's te maken heeft?
http://www.tattoopedia.com/

Nederlandse Tattooblog met forum:
http://www.tonsoftattoos.com/

Wil je weten wat een tattoo kost?
Loop een tattoo winkel binnen; tattoo artiesten rekenen een uurtarief, dus het is afhankelijk van de grootte en detaillering van je kunstwerk, en dat is dus voor elke tattoo anders.
Que Sera ~
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 20:18:34 #2
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_130647659

door Savaş Doğan van Matkap Tattoo Istanbul

door Jorge Ramirez

Edit: de onderste is van Chaim Machlev uit Berlijn

[ Bericht 2% gewijzigd door GimmeGore op 01-09-2013 20:04:09 ]
pi_130661966
Die muis is echt cute O+
If you can't blow them away with your brilliance
Baffle them with your bullshit.
pi_130713160
Die tattoo op de voet is echt awesome :7 .

Ben nu zelf opzoek naar een idee voor op mijn voet te zetten , het mag iets geinig zijn , wil een beetje een fun tattoo daar doen.

Wordt niet met mijn eerst natuurlijk heb er 1 op mijn zij en 1 op mijn rechter bovenarm ( binnenkant ).
Als je van beren leren kan van slimme beren leren kan is dat iets wat je echt proberen moet !
pi_130734377

Tof idee, maar die uitvoering :')
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
pi_130739429
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 09:34 schreef robuust89 het volgende:
[ afbeelding ]
Tof idee, maar die uitvoering :')
Dat is helaas vaker het geval... Soms vraag ik me af of mensen uberhaupt naar het portfolio van een artist kijken voordat ze iets laten zetten. En andersom vraag ik me af waarom artists niet af en toe wat kritischer zijn naar de wensen van hun klanten

Heb zelf een kleine pauwenveer - eigen ontwerp - op m'n pols. Bestaat voornamelijk uit lijnen en dat is ook de insteek voor m'n geplande tattoos.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 4% gewijzigd door Robophatt op 02-09-2013 13:23:08 ]
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
pi_130757304
Zenuwachtig voor morgen. Krijg eindelijk m'n eerste :D
It's not too late to change your hikikomori ways!
pi_130757490
gaaf, wat ga je laten zetten?
pi_130774300
Ik ben er vrij zeker van dat dit mijn volgende gaat worden, twijfel alleen wat voor kleur ik het sterretje moet doen. Vind witte tattoes wel mooi soms maar vraag me af hoe dat er na een jaar of tien jaar uitziet.

Anders is heel licht blauw misschien wel mooi?

Ik kwam toevallig ook deze tegen in koraal, vind die kleur ook erg tof O+
  Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 3 september 2013 @ 12:48:39 #10
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_130774344
quote:
10s.gif Op maandag 2 september 2013 21:15 schreef LookAtMe het volgende:
Zenuwachtig voor morgen. Krijg eindelijk m'n eerste :D
Twee weken terug mijn eerste laten zetten, wil gelijk meer :@ :D
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_130774452
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 12:47 schreef Take2 het volgende:
Ik ben er vrij zeker van dat dit mijn volgende gaat worden, twijfel alleen wat voor kleur ik het sterretje moet doen. Vind witte tattoes wel mooi soms maar vraag me af hoe dat er na een jaar of tien jaar uitziet.

Anders is heel licht blauw misschien wel mooi?
[ afbeelding ]

Ik kwam toevallig ook deze tegen in koraal, vind die kleur ook erg tof O+
[ afbeelding ]
Witte tattoo's worden geel doordat je huid verkleurt in de zon heb ik gehoord dus misschien iets om over na te denken.

Die infinity met love lijkt mij trouwens haast zo'n litteken iets. Dat ze met een mesje dat eruit snijden.
pi_130774836
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 12:51 schreef Mokkels het volgende:

[..]

Witte tattoo's worden geel doordat je huid verkleurt in de zon heb ik gehoord dus misschien iets om over na te denken.

Die infinity met love lijkt mij trouwens haast zo'n litteken iets. Dat ze met een mesje dat eruit snijden.
hmm dat klinkt niet echt mooi.

volgens pinterest is die tweede trouwens gewoon koraalrose inkt.

Iemand enig idee trouwens hoe ik dat zou kunnen omschrijven, zou graag eerst wat voorbeelden zien op gooogle/pinterest?

[ Bericht 7% gewijzigd door Take2 op 03-09-2013 13:23:22 ]
  dinsdag 3 september 2013 @ 14:28:26 #13
259233 GimmeGore
pi_130776938
hoe je wat omschrijft?

Vraag me trouwens bij die groene tattoo met poppetjes niet af of dat niet gewoon de stijl van het ontwerp is. En zo te zien is hij ook nog niet af ;)
pi_130777206
quote:
6s.gif Op dinsdag 3 september 2013 12:48 schreef Dark_Angelus het volgende:

[..]

Twee weken terug mijn eerste laten zetten, wil gelijk meer :@ :D
Hoor je altijd. Ik was er zelf van overtuigd dat ik dat niet zou willen, maar nu ben ik twee jaar verder en tsja...
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
pi_130777540
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 14:28 schreef GimmeGore het volgende:
hoe je wat omschrijft?

Vraag me trouwens bij die groene tattoo met poppetjes niet af of dat niet gewoon de stijl van het ontwerp is. En zo te zien is hij ook nog niet af ;)
dat sterretje in dat hartje, heb al vanalles geprobeerd met google en vind duizenden hartjes, maar niet het idee zoals hierboven.
pi_130778103
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 september 2013 14:53 schreef Take2 het volgende:

[..]

dat sterretje in dat hartje, heb al vanalles geprobeerd met google en vind duizenden hartjes, maar niet het idee zoals hierboven.
Kun je niet beter zelf iets gaan tekenen hoe je het wil hebben? Of is dat niet makkelijker?
pi_130783475
ja misschien wel, maar zou graag van te voren zien hoe zoiets er als tattoeage uitziet.

het is toch voor de rest van je leven ;)
pi_130783635
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 18:08 schreef Take2 het volgende:
ja misschien wel, maar zou graag van te voren zien hoe zoiets er als tattoeage uitziet.

het is toch voor de rest van je leven ;)
Net als een gewoon hartje met een ster erin. :P
pi_130783642
Ik zou zo'n hartje wel enorm saai vinden.
pi_130784810
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 september 2013 18:14 schreef Myraela het volgende:
Dit.

En je kunt wel een plaatje zoeken van een hartje met een sterretje, maar je weet niet hoe de tat bij nou gezet wordt. Hoe het geneest etc.
pi_130785974
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 september 2013 18:14 schreef Myraela het volgende:
Dan ontwerp je zelf toch een andere tatt voor jezelf? Wat doet het ertoe wat iemand anders van een tattoo vind? Laatste keer dat ik hoorde, laat je zoiets voor jezelf zetten en niet voor een ander? :{
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_130787700
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 19:23 schreef theKiD het volgende:

[..]

Dan ontwerp je zelf toch een andere tatt voor jezelf? Wat doet het ertoe wat iemand anders van een tattoo vind? Laatste keer dat ik hoorde, laat je zoiets voor jezelf zetten en niet voor een ander? :{
/care

Dan mag ik toch nog wel een mening over een tatoeage idee hebben.
pi_130787809
van mij mag t hoor :P ik ben me er ook wel van bewust dat t nogal cheesy is maar ik wil t gewoon graag ;)
pi_130788016
Niet mijn stijl, maar wel super schattig:

pi_130789046
Aaaah, ik wil ook. Ben nu op zoek naar wat voor mij de juiste shop en artiest is, dan zsm afspraak maken en gaan met die banaan.
pi_130789178
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 september 2013 20:00 schreef Myraela het volgende:

[..]

/care

Dan mag ik toch nog wel een mening over een tatoeage idee hebben.
Natuurlijk mag je er een mening over hebben, maar waarom dat negatieve altijd?
Ook weer te zien in je reactie "/care"

:')
*** Nul Dertien ***
pi_130789850

Minder strak dan het ontwerp maar ben er erg blij mee :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's not too late to change your hikikomori ways!
pi_130789875
Wow... no offense maar hij is echt heel erg slordig gezet.
ze zijn fucking nice.
pi_130790179
Oei...
  woensdag 4 september 2013 @ 08:41:03 #30
259233 GimmeGore
pi_130803454
Is Link nu koning van Engeland? Zwaard ziet eruit alsof hij uit een steen getrokken is.
  woensdag 4 september 2013 @ 09:07:59 #31
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_130803869
oei...thuisprikkert?
pi_130804084
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 20:33 schreef theKiD het volgende:

[..]

Natuurlijk mag je er een mening over hebben, maar waarom dat negatieve altijd?
Ook weer te zien in je reactie "/care"

:')
Zo negatief is het allemaal niet hoor, meneer de dramaqueen. Ik vind het idee gewoon saai, klaar. Dan heb ik geen zin alsof er gedaan word alsof ik dat niet mag zeggen omdat het niet mijn tatoeage is. Je zet hem niet voor een ander, maar alsnog zullen er altijd mensen een mening over hebben, zeker als je het hier komt posten.

quote:
10s.gif Op dinsdag 3 september 2013 20:46 schreef LookAtMe het volgende:
[ afbeelding ]

SPOILER
Waar heb je die laten zetten? Weet ik in ieder geval dat ik daar niet heen hoef als ik wat strakke lijnen zou willen.
  woensdag 4 september 2013 @ 09:22:20 #33
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_130804150
Ai..
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
  † In Memoriam † woensdag 4 september 2013 @ 10:35:59 #34
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_130806031
quote:
[ afbeelding ]

SPOILER
Auch ik zou hier echt niet blij mee naar huis gaan hoor, geen lijn is recht :o
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_130806146
quote:
[ afbeelding ]

SPOILER
Ik hoop dat je er blij mee bent...
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_130807167
quote:
[ afbeelding ]

SPOILER
Dat is wel een beetje zonde -O-...
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_130807697
Ok, ik ga de bekende 'ik kom binnenvallen met een vraag die ongetwijfeld al 1000x gesteld is' doen. Ooit wil ik mijn complete rug vol laten zetten in een bepaalde stijl, maar de prijsindicatie was niet mals (getal met 4 cijfers) en ik weet eigenlijk helemaal niet of ik wel tegen de 'pijn' kan, dus wil ik eerst iets kleins doen. Dat 'iets kleins' is alleen wel een geometrisch symbool met megastrakke lijnen die absoluut recht moeten, en zonder schaduwen oid. Idee is om het op mijn enkel/zijkant hiel/pols te zetten. Maar:

Wie weet er een artiest (liefst omgeving Amsterdam) die superstrakke lijnen kan zetten? (in de hoop dat ik lang genoeg kan stilzitten :+).
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_130807795
Bij mij was iets kleins in ieder geval niet te vergelijken met iets groots en ieder deel van je lichaam heeft ook een andere gevoeligheid.
  woensdag 4 september 2013 @ 12:01:07 #39
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_130808532
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 13:12 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Dat is helaas vaker het geval... Soms vraag ik me af of mensen uberhaupt naar het portfolio van een artist kijken voordat ze iets laten zetten. En andersom vraag ik me af waarom artists niet af en toe wat kritischer zijn naar de wensen van hun klanten

Heb zelf een kleine pauwenveer - eigen ontwerp - op m'n pols. Bestaat voornamelijk uit lijnen en dat is ook de insteek voor m'n geplande tattoos.

SPOILER
Ik heb een oude bekende op Facebook die allerlei comicstijlen op haar arm laat zetten, dus die vragen niet enorm veel detail. Elke keer als ik foto's zie, zie ik echter dat ze totaal crappy gezet zijn met echt heel slecht schaduw-werk en bibberige lijnen (een beetje zoals dat zwaard hierboven :@ ) en die lijken me juist het belangrijkst bij een comic tattoo. Nou ja, je moet het maar willen :{
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  woensdag 4 september 2013 @ 12:01:59 #40
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_130808559
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 20:07 schreef NEKONEKOCHAN het volgende:
Niet mijn stijl, maar wel super schattig:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik hou helemaal niet van kleurtattoos, maar deze vind ik wel gaaf eigenlijk :D Origineel ook.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_130808568
Ik wil ook heel graag een tattoo, maar ben pas 15. Ik heb wel toestemming van mijn ouders, maar die zeggen dat als ik er nu al een laat zetten het straks helemaal lelijk 'uitgelebberd' word omdat ik nog in de groei zit. Klopt het dat je tattoo daar echt lelijk van word? Of zijn er plekken waar ik er nu wel een kan zetten zonder dat dat gebeurd?
pi_130808574
quote:
2s.gif Op woensdag 4 september 2013 12:01 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Ik heb een oude bekende op Facebook die allerlei comicstijlen op haar arm laat zetten, dus die vragen niet enorm veel detail. Elke keer als ik foto's zie, zie ik echter dat ze totaal crappy gezet zijn met echt heel slecht schaduw-werk en bibberige lijnen (en die lijken me juist het belangrijkst bij een comic tattoo). Nou ja, je moet het maar willen :{
Oh dat is zo vreselijk zonde. Zo "ken" ik inderdaad ook iemand (van een forum van vroegah) bij wie het leek alsof ze haar tattoos door haar kleine zusje had laten zetten ofzo. Dat zie je zelf toch ook? Ik snap dat echt niet.
Comic tattoos zijn qua concept wel vet, maar als die verpest worden dan lijkt het ook echt nergens op.
pi_130808644
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 12:02 schreef xEvaa het volgende:
Ik wil ook heel graag een tattoo, maar ben pas 15. Ik heb wel toestemming van mijn ouders, maar die zeggen dat als ik er nu al een laat zetten het straks helemaal lelijk 'uitgelebberd' word omdat ik nog in de groei zit. Klopt het dat je tattoo daar echt lelijk van word? Of zijn er plekken waar ik er nu wel een kan zetten zonder dat dat gebeurd?
De meeste artists zetten sowieso geen tattoos bij mensen onder de 16 geloof ik. Zelfs niet met toestemming van ouders.
Als je 15 bent zou ik sowieso nog even wachten. Je verandert nog zoveel.
  woensdag 4 september 2013 @ 12:14:03 #44
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_130808856
  woensdag 4 september 2013 @ 12:17:09 #45
259233 GimmeGore
  woensdag 4 september 2013 @ 12:17:29 #46
339074 Antimatter
vices like vipers
pi_130808961

Mijne, het is de bedoeling dat er nog meer bij komt, maar moet nog passen en meten hoe en wat. Oh, en hij moet nog worden bijgewerkt.
pi_130809058
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 12:17 schreef Antimatter het volgende:
[ afbeelding ]
Mijne, het is de bedoeling dat er nog meer bij komt, maar moet nog passen en meten hoe en wat. Oh, en hij moet nog worden bijgewerkt.
Moooi!
  woensdag 4 september 2013 @ 12:22:10 #48
259233 GimmeGore
pi_130809102
Wat een leuke vlinder :)
Wat moet er bijgewerkt aan worden?
pi_130809188
Ik heb ook weer een idee in m'n hoofd.. een nagellak flesje. Weet alleen nog niet op welke plek.
  woensdag 4 september 2013 @ 12:28:56 #50
339074 Antimatter
vices like vipers
pi_130809299
Bedankt :*
Er zitten wat vlekjes in het paars aan de linkerkant. 't valt niet heel erg op maar toch.
  woensdag 4 september 2013 @ 12:29:04 #51
259233 GimmeGore
pi_130809303
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 11:38 schreef n0a het volgende:
Bij mij was iets kleins in ieder geval niet te vergelijken met iets groots en ieder deel van je lichaam heeft ook een andere gevoeligheid.
Wat zij zegt trouwens.
Bij een grote(re) tattoo heb je ook dat je lichaam bepaalde stofjes aan gaat maken tegen wat er op je rug gebeurd.
Daarbij verschilt de pijn ook van plek tot plek op je lichaam.
pi_130809313
quote:
Waauw O+
  woensdag 4 september 2013 @ 13:02:38 #53
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_130810120
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 11:38 schreef n0a het volgende:
dit dus
pi_130810204
  woensdag 4 september 2013 @ 13:55:00 #55
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_130811396
quote:
Netjes wachten tot je 18e en je ontwerp eens per half jaar terugkijken.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_130811568
quote:
14s.gif Op woensdag 4 september 2013 12:01 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Ik hou helemaal niet van kleurtattoos, maar deze vind ik wel gaaf eigenlijk :D Origineel ook.
Ja, dat vind ik dus ook :Y

Zou zoiets wel graag in black & grey zien, jammer alleen dat je met grijstonen waarschijnlijk niet hetzelfde effect kunt bereiken.
pi_130813532
*O* mijn ontwerp is helemaal zoals ik hem wil nu, ben benieuwd of ik kan wachten tot kerst :P

SPOILER
pi_130814044
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 14:00 schreef NEKONEKOCHAN het volgende:

[..]

Ja, dat vind ik dus ook :Y

Zou zoiets wel graag in black & grey zien, jammer alleen dat je met grijstonen waarschijnlijk niet hetzelfde effect kunt bereiken.
Nah, die ontwerpen hangen echt op kleur. Daarom heb ik niet perse een voorkeur voor kleur of zwart / wit. Het ligt er echt aan waar het ontwerp om vraagt.
pi_130815760
quote:
Misschien een klein beetje maar wat nou als je gaat sporten bijvoorbeeld bodybuilding dan rekt je huid ook enorm uit, maar daar wordt je tattoo niet per definitie meteen lelijker op.
Land of the free. Home of the brave.
  woensdag 4 september 2013 @ 18:16:51 #60
20103 FoXje
opgezegd@fok.nl
pi_130819252
Als mijn kinderen 15 zijn mogen ze echt geen tatoo ... ze moeten 18 zijn en svp geen tattoo uit het boekje, laat dan maar wat ontwerpen, ik lap wel bij.
opgezegd@fok.nl
  woensdag 4 september 2013 @ 21:02:54 #61
27148 raimen
SPEED IS SWEET
pi_130826243
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 18:16 schreef FoXje het volgende:
Als mijn kinderen 15 zijn mogen ze echt geen tatoo ... ze moeten 18 zijn en svp geen tattoo uit het boekje, laat dan maar wat ontwerpen, ik lap wel bij.
Precies :Y
Bruno....Ik zal je missen vriend
To Protect and to Serve
U wilt werkruimte... prima...:Barry...Vast.
Toezicht is gezond!
pi_130829570
quote:
WOW O+
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 12:17 schreef Antimatter het volgende:
[ afbeelding ]
Super mooi O+
pi_130830313
Wie weet waar ik een mooie watercolor tattoo kan laten zetten in de buurt van Dordt/rdam?
  woensdag 4 september 2013 @ 22:25:58 #64
259233 GimmeGore
pi_130831280
in de buurt is relatief hoor, bedoelde meer dat ik zelf daar woon, dus liever geen friesland ;)
  woensdag 4 september 2013 @ 22:44:38 #66
259233 GimmeGore
pi_130831749
Locatie lijkt me nogal een ondergeschikt belang. Ik snap dat je niet even naar Amerika vkiegt bij wijze van, maar zo groot is Nederland nou ook weer niet. En nu zoek je op wat? 30km?
  † In Memoriam † woensdag 4 september 2013 @ 23:03:43 #67
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_130832752
quote:
Ik vind het een mooie plaat zo op het eerste gezicht, maar als ik hier te lang naar kijk zie ik allemaal scheefgetrokken lijnen ;(
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
  donderdag 5 september 2013 @ 00:26:05 #68
259233 GimmeGore
pi_130838586
quote:
11s.gif Op woensdag 4 september 2013 23:03 schreef Skaai het volgende:

[..]

Ik vind het een mooie plaat zo op het eerste gezicht, maar als ik hier te lang naar kijk zie ik allemaal scheefgetrokken lijnen ;(
Ik denk dat het beeld ook vertekend door de vorm van de bovenarm/ schouder.. Kan er niet echt al te veel slechte lijnen in ontdekken, de ronding van de arm in gedachten houdend..

Maar aan de andere kant, het is nu ook bedtijd voor mij, dus ik kan wat over het hoofd zien :D
*** Nul Dertien ***
pi_130839689
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 12:29 schreef GimmeGore het volgende:

[..]

Wat zij zegt trouwens.
Bij een grote(re) tattoo heb je ook dat je lichaam bepaalde stofjes aan gaat maken tegen wat er op je rug gebeurd.
Bij een kleine tattoo maakt je lichaam geen endorfine aan :?
ze zijn fucking nice.
pi_130839777
quote:
10s.gif Op donderdag 5 september 2013 09:18 schreef kittenszijnfuckingnice het volgende:

[..]

Bij een kleine tattoo maakt je lichaam geen endorfine aan :?
Volgens mij moet je wel een bepaalde constante tijd aan een bepaald pijnlevel blootgesteld worden voordat je lichaam er op reageert, ja.
  † In Memoriam † donderdag 5 september 2013 @ 11:58:23 #72
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_130843694
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 08:07 schreef theKiD het volgende:

[..]

Ik denk dat het beeld ook vertekend door de vorm van de bovenarm/ schouder.. Kan er niet echt al te veel slechte lijnen in ontdekken, de ronding van de arm in gedachten houdend..

Maar aan de andere kant, het is nu ook bedtijd voor mij, dus ik kan wat over het hoofd zien :D
Probeer het nog eens :P
pi_130845159
Ik zie lijntjes die al geheeld zijn en lijntjes die net gezet zijn.
Althans zo lijkt het op de foto.
Ik vind nog steeds dat die kerel geweldige tattoos zet.

Ook het dotwork van Calypso Tattoo in Luik vind ik zeer de moeite waard.

Heb zelf een mail gestuurd naar Mike Dargas van Cologne Ink. Eens kijken of hij tijd heeft en of hij überhaupt iets met mijn idee kan/wil doen.
Every living creature on earth dies alone
  donderdag 5 september 2013 @ 13:19:20 #74
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_130845718
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 12:59 schreef DonnieDarko1979 het volgende:

Jaaa, ik ook. Ik wordt er zo hebberig van!
Toen ik op hun site ging kijken zag ik dat de tattoo die ik heb geinspireerd is op een tat uit hun portfolio :)

Maar goed, als mijn portemonnee het t.z.t. toestaat gaat Muis mooi naar Luik!

Hier is de mijne op gebaseerd:
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
  donderdag 5 september 2013 @ 14:31:05 #75
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_130847639
Luik. Spreekt-ie ook Nederlands? :@
  donderdag 5 september 2013 @ 14:42:15 #76
6067 Turbomuis
pi_130847990
quote:
11s.gif Op donderdag 5 september 2013 14:31 schreef SEMTEX het volgende:
Geen idee. Ik hoop in ieder geval wel Engels. Maar goed, ik spreek een beetje steenkolenfrans, moet ook wel lukken. Denk ik. Of anders neem ik een tolk mee :)
pi_130849894
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 14:42 schreef Turbomuis het volgende:

[..]

Geen idee. Ik hoop in ieder geval wel Engels. Maar goed, ik spreek een beetje steenkolenfrans, moet ook wel lukken. Denk ik. Of anders neem ik een tolk mee :)
JE VOUDRAIS CETTE TATTOO!
COMBIEN!!?
* wijzend op een plaatje :')
  donderdag 5 september 2013 @ 15:44:01 #78
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_130850216
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 15:35 schreef Rickario het volgende:

[..]

COMBIEN!!?
_O-

En als het pijn doet roep je gewoon iets in de richting van MERDE! of PUTAIN (ofzo)...
Tot zover mijn Frans.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
  donderdag 5 september 2013 @ 15:48:50 #79
6067 Turbomuis
pi_130850383
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 15:35 schreef Rickario het volgende:

[..]

COMBIEN!!?
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 15:44 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

_O-

En als het pijn doet roep je gewoon iets in de richting van MERDE! of PUTAIN (ofzo)...
Tot zover mijn Frans.
Ik neem wel een tolk mee, als ik dit zo zie :)
pi_130851909

En dan zo thuiskomen.. Was ook een Waal toch?
  donderdag 5 september 2013 @ 16:43:05 #81
6067 Turbomuis
pi_130852107
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 16:36 schreef Pauller het volgende:
[ afbeelding ]

En dan zo thuiskomen.. Was ook een Waal toch?
Woont in Kortrijk. Maar hij is Rus, dus misschien dat zijn Frans ook wat hakkelijg is.

Maar goed, ik zorg er wel voor dat ik niet met een vol hoofd terugkom hoor :)
pi_130852669
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 12:59 schreef DonnieDarko1979 het volgende:
Ja, hij is goed :)

Die van Tattoo Pink in Hasselt kan er ook wat van:

pi_130852964
Mark Boyle die ook gespecialiseerd is in dotwork is ook regelmatig in Hasselt te gast bij Rituals of Life studio. Een van de beste dotwork artiesten die er te vinden is.

https://www.facebook.com/nothingsacredtattoo

[ Bericht 20% gewijzigd door Scarface88 op 05-09-2013 17:27:46 ]
Land of the free. Home of the brave.
pi_130853155
Wat een zieke precisie.... echt daar ben je niet eventjes mee klaar :D

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 06-09-2013 09:23:34 ]
pi_130873364
quote:
11s.gif Op donderdag 5 september 2013 14:31 schreef SEMTEX het volgende:
Wat ik me heb laten vertellen heel erg gebrekkig (tot niet).
En mijn frans is ook niet al te best meer :P
Every living creature on earth dies alone
  vrijdag 6 september 2013 @ 09:00:31 #86
259233 GimmeGore
pi_130873772
Zo met dat rode accent vind ik hem echt mooi. (oeps ik loop een pagina achter)

Ik begin nu een beetje zenuwachtig te worden. Niet voor het tattooeren, maar ik ben er zo hyper over dat ik bang ben dat het een soort ontzettende anticlimax wordt.
  zondag 8 september 2013 @ 23:13:05 #87
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_130971793
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 15:12 schreef Turbomuis het volgende:

[..]

Ja, Pics dus hè.

:)
Deze had je nog tegoed van me ;)

I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
pi_130978198
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 23:13 schreef missbehavin het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Niet mijn stijl, maar wel heel erg netjes gezet :)
MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!
  maandag 9 september 2013 @ 09:54:08 #89
259233 GimmeGore
  maandag 9 september 2013 @ 12:19:47 #90
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_130982216
Thanks you two :)
  maandag 9 september 2013 @ 12:20:36 #91
6067 Turbomuis
pi_130982236
quote:

[..]

[ afbeelding ]

Mooi!
En best groot :)
  maandag 9 september 2013 @ 12:21:44 #92
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_130982265
Ja, klein is ie niet
  maandag 9 september 2013 @ 12:30:53 #93
6067 Turbomuis
pi_130982463
quote:
10s.gif Op maandag 9 september 2013 12:21 schreef missbehavin het volgende:
Ja, klein is ie niet
Maar hij oogt niet kolossaal, da's gaaf!
  maandag 9 september 2013 @ 12:32:30 #94
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_130982498
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 12:30 schreef Turbomuis het volgende:

[..]

Maar hij oogt niet kolossaal, da's gaaf!
Ja, denk omdat er weinig zwart in zit, en al die krullen enzo
pi_131020787
quote:

[..]

[ afbeelding ]
:D O+
Que Sera ~
  dinsdag 10 september 2013 @ 21:23:37 #96
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_131040029
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 13:28 schreef Chilled het volgende:

[..]

:D O+
:D
En hij is nog niet eens af!
pi_131049616
Vanavond mijn eerste tattoo bijwerken , en nummer 3 laten zetten. *O*

Ben toch wel weer nerveus , -O-
Als je van beren leren kan van slimme beren leren kan is dat iets wat je echt proberen moet !
pi_131051608
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 21:23 schreef missbehavin het volgende:

[..]

:D
En hij is nog niet eens af!
Maar nu al super vet! Dat zal wat gekost hebben? (Vraag ik zonder schaamte :P )
Que Sera ~
pi_131051618
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 06:45 schreef dhrluker het volgende:
Vanavond mijn eerste tattoo bijwerken , en nummer 3 laten zetten. *O*

Ben toch wel weer nerveus , -O-
Succes! Wat wordt het? :D
Que Sera ~
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: