Dat is helaas vaker het geval... Soms vraag ik me af of mensen uberhaupt naar het portfolio van een artist kijken voordat ze iets laten zetten. En andersom vraag ik me af waarom artists niet af en toe wat kritischer zijn naar de wensen van hun klantenquote:Op maandag 2 september 2013 09:34 schreef robuust89 het volgende:
[ afbeelding ]
Tof idee, maar die uitvoering
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door Robophatt op 02-09-2013 13:23:08 ]"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
Twee weken terug mijn eerste laten zetten, wil gelijk meerquote:Op maandag 2 september 2013 21:15 schreef LookAtMe het volgende:
Zenuwachtig voor morgen. Krijg eindelijk m'n eerste
Witte tattoo's worden geel doordat je huid verkleurt in de zon heb ik gehoord dus misschien iets om over na te denken.quote:Op dinsdag 3 september 2013 12:47 schreef Take2 het volgende:
Ik ben er vrij zeker van dat dit mijn volgende gaat worden, twijfel alleen wat voor kleur ik het sterretje moet doen. Vind witte tattoes wel mooi soms maar vraag me af hoe dat er na een jaar of tien jaar uitziet.
Anders is heel licht blauw misschien wel mooi?
[ afbeelding ]
Ik kwam toevallig ook deze tegen in koraal, vind die kleur ook erg tof![]()
[ afbeelding ]
hmm dat klinkt niet echt mooi.quote:Op dinsdag 3 september 2013 12:51 schreef Mokkels het volgende:
[..]
Witte tattoo's worden geel doordat je huid verkleurt in de zon heb ik gehoord dus misschien iets om over na te denken.
Die infinity met love lijkt mij trouwens haast zo'n litteken iets. Dat ze met een mesje dat eruit snijden.
Hoor je altijd. Ik was er zelf van overtuigd dat ik dat niet zou willen, maar nu ben ik twee jaar verder en tsja...quote:Op dinsdag 3 september 2013 12:48 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Twee weken terug mijn eerste laten zetten, wil gelijk meer![]()
dat sterretje in dat hartje, heb al vanalles geprobeerd met google en vind duizenden hartjes, maar niet het idee zoals hierboven.quote:Op dinsdag 3 september 2013 14:28 schreef GimmeGore het volgende:
hoe je wat omschrijft?
Vraag me trouwens bij die groene tattoo met poppetjes niet af of dat niet gewoon de stijl van het ontwerp is. En zo te zien is hij ook nog niet af
Kun je niet beter zelf iets gaan tekenen hoe je het wil hebben? Of is dat niet makkelijker?quote:Op dinsdag 3 september 2013 14:53 schreef Take2 het volgende:
[..]
dat sterretje in dat hartje, heb al vanalles geprobeerd met google en vind duizenden hartjes, maar niet het idee zoals hierboven.
Net als een gewoon hartje met een ster erin.quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:08 schreef Take2 het volgende:
ja misschien wel, maar zou graag van te voren zien hoe zoiets er als tattoeage uitziet.
het is toch voor de rest van je leven
Dit.quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:14 schreef Myraela het volgende:
Ik zou zo'n hartje wel enorm saai vinden.
Dan ontwerp je zelf toch een andere tatt voor jezelf? Wat doet het ertoe wat iemand anders van een tattoo vind? Laatste keer dat ik hoorde, laat je zoiets voor jezelf zetten en niet voor een ander?quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:14 schreef Myraela het volgende:
Ik zou zo'n hartje wel enorm saai vinden.
/carequote:Op dinsdag 3 september 2013 19:23 schreef theKiD het volgende:
[..]
Dan ontwerp je zelf toch een andere tatt voor jezelf? Wat doet het ertoe wat iemand anders van een tattoo vind? Laatste keer dat ik hoorde, laat je zoiets voor jezelf zetten en niet voor een ander?
Natuurlijk mag je er een mening over hebben, maar waarom dat negatieve altijd?quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:00 schreef Myraela het volgende:
[..]
/care
Dan mag ik toch nog wel een mening over een tatoeage idee hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's not too late to change your hikikomori ways!
Zo negatief is het allemaal niet hoor, meneer de dramaqueen. Ik vind het idee gewoon saai, klaar. Dan heb ik geen zin alsof er gedaan word alsof ik dat niet mag zeggen omdat het niet mijn tatoeage is. Je zet hem niet voor een ander, maar alsnog zullen er altijd mensen een mening over hebben, zeker als je het hier komt posten.quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:33 schreef theKiD het volgende:
[..]
Natuurlijk mag je er een mening over hebben, maar waarom dat negatieve altijd?
Ook weer te zien in je reactie "/care"
quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:46 schreef LookAtMe het volgende:
[ afbeelding ]
Minder strak dan het ontwerp maar ben er erg blij meeWaar heb je die laten zetten? Weet ik in ieder geval dat ik daar niet heen hoef als ik wat strakke lijnen zou willen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ afbeelding ]
Minder strak dan het ontwerp maar ben er erg blij meeAuch ik zou hier echt niet blij mee naar huis gaan hoor, geen lijn is rechtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
[ afbeelding ]
Minder strak dan het ontwerp maar ben er erg blij meeIk hoop dat je er blij mee bent...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ afbeelding ]
Minder strak dan het ontwerp maar ben er erg blij meeDat is wel een beetje zondeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....
Once in a while, I just wanna dance and feel good
quote:Op maandag 2 september 2013 13:12 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Dat is helaas vaker het geval... Soms vraag ik me af of mensen uberhaupt naar het portfolio van een artist kijken voordat ze iets laten zetten. En andersom vraag ik me af waarom artists niet af en toe wat kritischer zijn naar de wensen van hun klanten
Heb zelf een kleine pauwenveer - eigen ontwerp - op m'n pols. Bestaat voornamelijk uit lijnen en dat is ook de insteek voor m'n geplande tattoos.Ik heb een oude bekende op Facebook die allerlei comicstijlen op haar arm laat zetten, dus die vragen niet enorm veel detail. Elke keer als ik foto's zie, zie ik echter dat ze totaal crappy gezet zijn met echt heel slecht schaduw-werk en bibberige lijnen (een beetje zoals dat zwaard hierbovenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.) en die lijken me juist het belangrijkst bij een comic tattoo. Nou ja, je moet het maar willen
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
Ik hou helemaal niet van kleurtattoos, maar deze vind ik wel gaaf eigenlijkquote:Op dinsdag 3 september 2013 20:07 schreef NEKONEKOCHAN het volgende:
Niet mijn stijl, maar wel super schattig:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh dat is zo vreselijk zonde. Zo "ken" ik inderdaad ook iemand (van een forum van vroegah) bij wie het leek alsof ze haar tattoos door haar kleine zusje had laten zetten ofzo. Dat zie je zelf toch ook? Ik snap dat echt niet.quote:Op woensdag 4 september 2013 12:01 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik heb een oude bekende op Facebook die allerlei comicstijlen op haar arm laat zetten, dus die vragen niet enorm veel detail. Elke keer als ik foto's zie, zie ik echter dat ze totaal crappy gezet zijn met echt heel slecht schaduw-werk en bibberige lijnen (en die lijken me juist het belangrijkst bij een comic tattoo). Nou ja, je moet het maar willen
De meeste artists zetten sowieso geen tattoos bij mensen onder de 16 geloof ik. Zelfs niet met toestemming van ouders.quote:Op woensdag 4 september 2013 12:02 schreef xEvaa het volgende:
Ik wil ook heel graag een tattoo, maar ben pas 15. Ik heb wel toestemming van mijn ouders, maar die zeggen dat als ik er nu al een laat zetten het straks helemaal lelijk 'uitgelebberd' word omdat ik nog in de groei zit. Klopt het dat je tattoo daar echt lelijk van word? Of zijn er plekken waar ik er nu wel een kan zetten zonder dat dat gebeurd?
Moooi!quote:Op woensdag 4 september 2013 12:17 schreef Antimatter het volgende:
[ afbeelding ]
Mijne, het is de bedoeling dat er nog meer bij komt, maar moet nog passen en meten hoe en wat. Oh, en hij moet nog worden bijgewerkt.
Wat zij zegt trouwens.quote:Op woensdag 4 september 2013 11:38 schreef n0a het volgende:
Bij mij was iets kleins in ieder geval niet te vergelijken met iets groots en ieder deel van je lichaam heeft ook een andere gevoeligheid.
Waauwquote:
dit dusquote:Op woensdag 4 september 2013 11:38 schreef n0a het volgende:
Bij mij was iets kleins in ieder geval niet te vergelijken met iets groots en ieder deel van je lichaam heeft ook een andere gevoeligheid.
Netjes wachten tot je 18e en je ontwerp eens per half jaar terugkijken.quote:Op woensdag 4 september 2013 12:02 schreef xEvaa het volgende:
Ik wil ook heel graag een tattoo, maar ben pas 15. Ik heb wel toestemming van mijn ouders, maar die zeggen dat als ik er nu al een laat zetten het straks helemaal lelijk 'uitgelebberd' word omdat ik nog in de groei zit. Klopt het dat je tattoo daar echt lelijk van word? Of zijn er plekken waar ik er nu wel een kan zetten zonder dat dat gebeurd?
Ja, dat vind ik dus ookquote:Op woensdag 4 september 2013 12:01 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik hou helemaal niet van kleurtattoos, maar deze vind ik wel gaaf eigenlijkOrigineel ook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nah, die ontwerpen hangen echt op kleur. Daarom heb ik niet perse een voorkeur voor kleur of zwart / wit. Het ligt er echt aan waar het ontwerp om vraagt.quote:Op woensdag 4 september 2013 14:00 schreef NEKONEKOCHAN het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik dus ook![]()
Zou zoiets wel graag in black & grey zien, jammer alleen dat je met grijstonen waarschijnlijk niet hetzelfde effect kunt bereiken.
Misschien een klein beetje maar wat nou als je gaat sporten bijvoorbeeld bodybuilding dan rekt je huid ook enorm uit, maar daar wordt je tattoo niet per definitie meteen lelijker op.quote:Op woensdag 4 september 2013 12:02 schreef xEvaa het volgende:
Preciesquote:Op woensdag 4 september 2013 18:16 schreef FoXje het volgende:
Als mijn kinderen 15 zijn mogen ze echt geen tatoo ... ze moeten 18 zijn en svp geen tattoo uit het boekje, laat dan maar wat ontwerpen, ik lap wel bij.
WOWquote:
Super mooiquote:Op woensdag 4 september 2013 12:17 schreef Antimatter het volgende:
[ afbeelding ]
Mijne, het is de bedoeling dat er nog meer bij komt, maar moet nog passen en meten hoe en wat. Oh, en hij moet nog worden bijgewerkt.
Ik vind het een mooie plaat zo op het eerste gezicht, maar als ik hier te lang naar kijk zie ik allemaal scheefgetrokken lijnenquote:
Ik denk dat het beeld ook vertekend door de vorm van de bovenarm/ schouder.. Kan er niet echt al te veel slechte lijnen in ontdekken, de ronding van de arm in gedachten houdend..quote:Op woensdag 4 september 2013 23:03 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik vind het een mooie plaat zo op het eerste gezicht, maar als ik hier te lang naar kijk zie ik allemaal scheefgetrokken lijnen
Bij een kleine tattoo maakt je lichaam geen endorfine aanquote:Op woensdag 4 september 2013 12:29 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Wat zij zegt trouwens.
Bij een grote(re) tattoo heb je ook dat je lichaam bepaalde stofjes aan gaat maken tegen wat er op je rug gebeurd.
Volgens mij moet je wel een bepaalde constante tijd aan een bepaald pijnlevel blootgesteld worden voordat je lichaam er op reageert, ja.quote:Op donderdag 5 september 2013 09:18 schreef kittenszijnfuckingnice het volgende:
[..]
Bij een kleine tattoo maakt je lichaam geen endorfine aan
Probeer het nog eensquote:Op donderdag 5 september 2013 08:07 schreef theKiD het volgende:
[..]
Ik denk dat het beeld ook vertekend door de vorm van de bovenarm/ schouder.. Kan er niet echt al te veel slechte lijnen in ontdekken, de ronding van de arm in gedachten houdend..
Maar aan de andere kant, het is nu ook bedtijd voor mij, dus ik kan wat over het hoofd zien![]()
Jaaa, ik ook. Ik wordt er zo hebberig van!quote:Op donderdag 5 september 2013 12:59 schreef DonnieDarko1979 het volgende:
Ook het dotwork van Calypso Tattoo in Luik vind ik zeer de moeite waard.
Geen idee. Ik hoop in ieder geval wel Engels. Maar goed, ik spreek een beetje steenkolenfrans, moet ook wel lukken. Denk ik. Of anders neem ik een tolk meequote:
JE VOUDRAIS CETTE TATTOO!quote:Op donderdag 5 september 2013 14:42 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Geen idee. Ik hoop in ieder geval wel Engels. Maar goed, ik spreek een beetje steenkolenfrans, moet ook wel lukken. Denk ik. Of anders neem ik een tolk mee
quote:Op donderdag 5 september 2013 15:35 schreef Rickario het volgende:
[..]
JE VOUDRAIS CETTE TATTOO!
COMBIEN!!?
* wijzend op een plaatje
quote:Op donderdag 5 september 2013 15:35 schreef Rickario het volgende:
[..]
JE VOUDRAIS CETTE TATTOO!
COMBIEN!!?
* wijzend op een plaatje
Ik neem wel een tolk mee, als ik dit zo ziequote:Op donderdag 5 september 2013 15:44 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
En als het pijn doet roep je gewoon iets in de richting van MERDE! of PUTAIN (ofzo)...
Tot zover mijn Frans.
Woont in Kortrijk. Maar hij is Rus, dus misschien dat zijn Frans ook wat hakkelijg is.quote:Op donderdag 5 september 2013 16:36 schreef Pauller het volgende:
[ afbeelding ]
En dan zo thuiskomen.. Was ook een Waal toch?
Ja, hij is goedquote:Op donderdag 5 september 2013 12:59 schreef DonnieDarko1979 het volgende:
Ook het dotwork van Calypso Tattoo in Luik vind ik zeer de moeite waard.
Wat ik me heb laten vertellen heel erg gebrekkig (tot niet).quote:
Niet mijn stijl, maar wel heel erg netjes gezetquote:Op zondag 8 september 2013 23:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Deze had je nog tegoed van me
[ afbeelding ]
Thanksquote:Op zondag 8 september 2013 23:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar hij oogt niet kolossaal, da's gaaf!quote:
Ja, denk omdat er weinig zwart in zit, en al die krullen enzoquote:Op maandag 9 september 2013 12:30 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Maar hij oogt niet kolossaal, da's gaaf!
quote:Op zondag 8 september 2013 23:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:
Maar nu al super vet! Dat zal wat gekost hebben? (Vraag ik zonder schaamtequote:Op dinsdag 10 september 2013 21:23 schreef missbehavin het volgende:
[..]![]()
En hij is nog niet eens af!
Succes! Wat wordt het?quote:Op woensdag 11 september 2013 06:45 schreef dhrluker het volgende:
Vanavond mijn eerste tattoo bijwerken , en nummer 3 laten zetten.![]()
Ben toch wel weer nerveus ,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |