abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130625735
Voor wie is de FOK!Dieetclub bedoeld? De FOK!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een BMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de zomer in. Dit kun je vinden in het LIF-forum op FOK!. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Goede en lekkere tips voor verantwoord ontbijt/lunch: CUL / Gezonde ontbijt/lunch keuzes

Ik wil ook! Dat kan ;) Post mee en als je wil, maak dan een dieetticker aan op www.lilyslim.com, vergeet je naam niet in de ticker te zetten!! Meld in dit topic duidelijk dat je ook in de OP wilt en geef het linkje van je ticker. De topicstarter of een van de modjes zet je er dan bij. Als je een account aanmaakt. krijgt je ticker hier automatisch ook een update als je iets aanpast. Als je geen account wilt. zul je ieder weegmoment een nieuwe ticker aan moeten maken en de url duidelijk in het topic zetten met het verzoek om aanpassing van je ticker.

Deelnemers

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 1% gewijzigd door Lucky_Strike op 30-08-2013 15:23:31 ]
Spoilers!
pi_130625749
Het is maar goed dat er een rood scherm in beeld komt als het topic dicht is. Ik vergeet altijd om dat in de gaten te houden :')
Spoilers!
pi_130625817
Ow ik moet mijn ticker weer aanpassen, of kan dat alleen als je een nieuwe maakt.....
pi_130625836
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 09:43 schreef Sarabi het volgende:
Beterschap in ieder geval Dido!
Ik werd al gek toen ik een week last had van mijn heup.
Thx :) Ik heb bijna een jaar niet hardgelopen, dus ik heb wel geleerd geduld te hebben ;) Bovendien was hardlopen voor mij een manier om even te ontsnappen aan dingen die me dwars zaten en nu zit ik veel beter in m'n vel, dus is hardlopen in mentaal opzicht minder hard nodig. Maar voor mijn conditie en lijf is het wel goed natuurlijk :)
To see a world in a grain of sand
And a heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
And eternity in an hour.
pi_130625857
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 09:47 schreef Sarabi het volgende:
Ow ik moet mijn ticker weer aanpassen, of kan dat alleen als je een nieuwe maakt.....
Volgens mij kan je hem op de website van Lilyslim aanpassen.
Spoilers!
pi_130625966
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 09:48 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Volgens mij kan je hem op de website van Lilyslim aanpassen.
Oops ik had mij nog niet geregistreerd.
Kan je mijn ticker aanpassen?

pi_130626215
Je moet me dan een link geven Sarabi. Weet niet precies welke, ik doe niet meer aan tickers. Ik werd sacherijnig van dat kreng :')
Spoilers!
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 10:11:53 #8
319308 Tink89
To live is to dance
pi_130626368
Wat een discussie over kinders en collega's... Wij potten (alleen met onze afdeling en ook alleen voor de mensen die er aan meedoen) allemaal twee keer per jaar ofzo een tientje en daar betalen we cadeautjes van. Die kosten, ongeacht de gelegenheid, 12,50 en bestaan uit een kleinigheidje, geen gigantische dure dingen. Voor kinderen van goede vrienden doe ik ook een kleinigheidje: Mooi stickervel of bijv. zo'n dinosaurus die je uit het ei kunt hakken van de action. Het hoeft toch niet duur te zijn om een leuk cadeautje te zijn?

Los daarvan heb ik echt geen idee wat ik vanavond wil eten. Het blijft lastig, omdat ik om 7 uur de deur uit moet en om 8 uur op het paard zit. Dan wil ik echt geen vol gevoel hebben, maar met een lege maag is ook niks. Ik heb nog steeds niks gevonden dat aan beide eisen voldoet...
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_130626609
Het hele idee dat ik alleen een cadeau geef als ik er iets/een cadeau voor terugkrijg, ontgaat me. Ik geef een cadeau omdat ik dat wil bij die gelegenheid (verjaardag, bruiloft, geboorte, wat dan ook). Ik hou wel het budget beperkt, want anders loop je er inderdaad helemaal op leeg.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_130626881
Mijn truc voor kinderverjaardagen is tegenwoordig het volgende:
ga naar de action, koop allerlei pennen, opschrijfboekjes, stickers, tong tattoo's, opplaksnorren en meer van die shizzle, stop het in een cadeautasje en je bent helemaal tof!
Overigens hou ik kinderverjaardagen ook zoveel mogelijk bij, dan zie ik mijn vrienden en hun kinderen ook nog eens.
Volwassenen krijgen tegenwoordig eigenlijk altijd een zelfgebakken taart. Heb ik ook nog nooit iemand over horen klagen. :D

Pas had ik voor een euro een spel gehaald bij de kringloop voor de zus (tevens mijn naamgenootje) van een pasgeboren baby, met zo'n olifant die vlinders uitspuugt die je dan moet vangen.
Ik geloof niet dat ik een beter cadeau had kunnen kopen, behalve dan dat het nog beter was geweest als er werkende batterijen in hadden gezeten. :D

Het gaat om het gebaar mensen, niet om de grootte van het cadeau.
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_130626983
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 10:05 schreef Lucky_Strike het volgende:
Je moet me dan een link geven Sarabi. Weet niet precies welke, ik doe niet meer aan tickers. Ik werd sacherijnig van dat kreng :')
Ik wist niet dat je boos werd ;)
Gewoon het adres van de afbeelding: http://swlf.lilyslim.com/VH8wp2.png
pi_130627016
En I kicked Jilian's ass again *O* zo lekker
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 10:35:34 #13
319308 Tink89
To live is to dance
pi_130627086
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 10:33 schreef Sarabi het volgende:
En I kicked Jilian's ass again *O* zo lekker
*O*

Iemand nog suggesties voor mijn avondeten-issues?

Twee uur voor het sporten moet ik eten, daarna dus sporten. Ik zoek iets dat niet te lang vult, maar wel energie geeft voor het sporten, zonder dat het meteen mega-onverantwoord is...
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_130627096
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 10:28 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Mijn truc voor kinderverjaardagen is tegenwoordig het volgende:
ga naar de action, koop allerlei pennen, opschrijfboekjes, stickers, tong tattoo's, opplaksnorren en meer van die shizzle, stop het in een cadeautasje en je bent helemaal tof!
Overigens hou ik kinderverjaardagen ook zoveel mogelijk bij, dan zie ik mijn vrienden en hun kinderen ook nog eens.
Volwassenen krijgen tegenwoordig eigenlijk altijd een zelfgebakken taart. Heb ik ook nog nooit iemand over horen klagen. :D

Pas had ik voor een euro een spel gehaald bij de kringloop voor de zus (tevens mijn naamgenootje) van een pasgeboren baby, met zo'n olifant die vlinders uitspuugt die je dan moet vangen.
Ik geloof niet dat ik een beter cadeau had kunnen kopen, behalve dan dat het nog beter was geweest als er werkende batterijen in hadden gezeten. :D

Het gaat om het gebaar mensen, niet om de grootte van het cadeau.
Nou dat!

Ik denk dat ik jou ook maar uitnodig, ik wil ook wel een zelfgebakken taart van jou :P
pi_130627110
Hmm ik ben ook al een paar dagen Toos Inspiratieloos
Weet alleen dat ik zin heb in wraps
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 10:36:57 #16
319308 Tink89
To live is to dance
pi_130627134
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 10:36 schreef Sarabi het volgende:
Hmm ik ben ook al een paar dagen Toos Inspiratieloos
Weet alleen dat ik zin heb in wraps
Niet eens een slecht idee... Zelfgemaakte volkoren wraps, sla, beetje roomkaas, gerookte kipfilet, ananas. Jum! En dan kan ik er altijd na het sporten nog eentje nemen, als ik dan weer trek heb :)
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 10:39:06 #17
401956 _Dido_
Remember me!
pi_130627198
Ik ga dit weekend denk ik wraps maken bij mijn ouders. Wel alle kruiden zelf meenemen, want die hebben zij niet en ik vind het zonde om die voor één keer te kopen.
And eternity in an hour.
pi_130627209
quote:
12s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 10:35 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Nou dat!

Ik denk dat ik jou ook maar uitnodig, ik wil ook wel een zelfgebakken taart van jou :P
Lijkt me gezellig! :D

Owja, mijn action samenstel cadeautjes kosten eigenlijk nooit meer dan 5 euro. Wat ik ook precies goed vind eigenlijk. :)
Doe wat je niet durft.
pi_130627226
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 10:36 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Niet eens een slecht idee... Zelfgemaakte volkoren wraps, sla, beetje roomkaas, gerookte kipfilet, ananas. Jum! En dan kan ik er altijd na het sporten nog eentje nemen, als ik dan weer trek heb :)
Oja dat is wel een goed idee.
Ik moet nog een paar dagen wachten......vanavond boodschappen doen en dan heb ik alles weer in huis.
pi_130627242
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 10:39 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Owja, mijn action samenstel cadeautjes kosten eigenlijk nooit meer dan 5 euro. Wat ik ook precies goed vind eigenlijk. :)
Inderdaad, dat is toch ook genoeg? En zo'n kind is er hartstikke blij mee, want veel *O*, stickers *O* kleurtjes *O* :D
pi_130627307
-0.6

Lijstje:
O: turkse yoghurt met wat nootjes en aardbeien
T: banaan
L: bruine bol met kipfilet, sla, pijnboompitjes en komkommer
D: 2 pannenkoeken die over zijn van O+ z'n eten van gisteren. Besmeerd met smeerkaas

Het is denk een beetje weinig nog.. Ik moet werken dus heb laat ontbeten en ook late lunch, geen tijd voor een middag T, maar neem denk nog wel een avond T. Misschien een schaaltje yoghurt ofzo.
My salvation lies in your love..
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 10:44:57 #22
401956 _Dido_
Remember me!
pi_130627404
Bij ons willen de kinderen altijd geld :')
And eternity in an hour.
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 10:45:07 #23
401956 _Dido_
Remember me!
pi_130627412
En dan kun je niet met 5 euro aankomen :P
And eternity in an hour.
pi_130627461
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 10:45 schreef _Dido_ het volgende:
Natuurlijk wel.
Iemand anders kan niet in jouw portemonnee kijken en jij bepaalt dus wat je wil of kan geven.
pi_130627478
quote:
We hebben er nu ook een die in die leeftijd begint te komen. Maar dat is ook wel een van mijn favoriet kinderen dus vooruit dan maar. Hij wil een tablet dus zijn ouders leren hem heel netjes dat hij daarvoor moet sparen.
Spoilers!
pi_130627510
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 10:44 schreef _Dido_ het volgende:
Bij ons willen de kinderen altijd geld :')
Bij mij ook, alleen krijgen ze dat niet en zijn ze eigenlijk ook altijd blij met stickers, pennen, opschrijfboekjes, opplaksnorren, tongtattoo's en meer van die zooi. :P
Zijn over het algemeen wel meisjes, maar voor jongens zou ik hele stoere nep tattoo's kopen. :P
Doe wat je niet durft.
pi_130627548
quote:
Jawel hoor.
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 10:49:33 #28
401956 _Dido_
Remember me!
pi_130627577
Ja, ik wil niet herinnerd worden als de tante die altijd zo weinig geld gaf :')
Overigens zijn de kinderen hier al ouder hoor: 10, bijna 12, 14 en 17.
And eternity in an hour.
pi_130627587
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 10:46 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Natuurlijk wel.
Iemand anders kan niet in jouw portemonnee kijken en jij bepaalt dus wat je wil of kan geven.
Dat is het bij ons ook een beetje. Ik vind niet helemaal dat ik perse iets terug hoef te krijgen voor wat ik geef maar de verhoudingen gingen heel scheef lopen omdat wij dus nooit iets te vieren hebben. En wij zijn verreweg de financieel minst bedeelden van al onze vrienden. Niet arm ofzo maar zij wonen allemaal in huizen van minimaal 4,5 ton ;)
Spoilers!
pi_130627616
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 10:49 schreef _Dido_ het volgende:
Ja, ik wil niet herinnerd worden als de tante die altijd zo weinig geld gaf :')
Overigens zijn de kinderen hier al ouder hoor: 10, bijna 12, 14 en 17.
Zeker de oudere horen wel te begrijpen dat je niet altijd/van iedereen grote geldbedragen krijgt
pi_130627674
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 10:49 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Dat is het bij ons ook een beetje. Ik vind niet helemaal dat ik perse iets terug hoef te krijgen voor wat ik geef maar de verhoudingen gingen heel scheef lopen omdat wij dus nooit iets te vieren hebben. En wij zijn verreweg de financieel minst bedeelden van al onze vrienden. Niet arm ofzo maar zij wonen allemaal in huizen van minimaal 4,5 ton ;)
En toch merk ik soms wel dat mensen slecht kunnen inschatten hoeveel anderen te besteden hebben.
Zo dachten sommige uit onze kring dat wij wel veel hebben (omdat vriend een redelijke baan heeft), terwijl wij allebei nog studeren (dus nog studiekosten hebben) en ik helemaal geen baan heb.
Dan heb je toch minder dan een stelletje die allebei werkt (ook al zijn het niet zulke goede banen).
pi_130627680
Ik ga vanavond iets eten wat we al lang niet meer op hebben. Pita's, Marokkaans gekruide en gegrilde kip, houmous en een berg groente :9
Spoilers!
pi_130627706
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 10:49 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Op dat laatste hoef je misschien ook helemaal niet jaloers te zijn. Ook bij hen kun je niet in de portemonnee kijken ;)

Maar goed, toen wij zelf nog ruime tweeverdieners zonder kind waren, waren onze cadeaus ook wat duurder. Vond ik prima ook. Nu we dat niet meer kunnen moest vooral B wel even wennen aan een budget van (voor naaste familie) circa 15 euro. We hebben er ook bijna 20, dus alleen al aan familie ga je bijna failliet. Voor vrienden andere gelegenheden dan verjaardag is 15 euro de max, maar proberen we eronder te blijven. Handige van zo'n vastgesteld budget is dat je ook niet duurder kijkt.
pi_130627875
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 10:52 schreef Sarabi het volgende:

[..]

En toch merk ik soms wel dat mensen slecht kunnen inschatten hoeveel anderen te besteden hebben.
Zo dachten sommige uit onze kring dat wij wel veel hebben (omdat vriend een redelijke baan heeft), terwijl wij allebei nog studeren (dus nog studiekosten hebben) en ik helemaal geen baan heb.
Dan heb je toch minder dan een stelletje die allebei werkt (ook al zijn het niet zulke goede banen).
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 10:53 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Op dat laatste hoef je misschien ook helemaal niet jaloers te zijn. Ook bij hen kun je niet in de portemonnee kijken ;)

Maar goed, toen wij zelf nog ruime tweeverdieners zonder kind waren, waren onze cadeaus ook wat duurder. Vond ik prima ook. Nu we dat niet meer kunnen moest vooral B wel even wennen aan een budget van (voor naaste familie) circa 15 euro. We hebben er ook bijna 20, dus alleen al aan familie ga je bijna failliet. Voor vrienden andere gelegenheden dan verjaardag is 15 euro de max, maar proberen we eronder te blijven. Handige van zo'n vastgesteld budget is dat je ook niet duurder kijkt.
Nou, het gaat niet zozeer om het formaat van hun huis als meer om de andere uitgaven. De dames kopen maandelijks de Intratuin leeg en geven veel geld uit aan cosmetica, uitstapjes, kleding, etc. Een van de dochters van een bevriend stel heeft 6 voertuigen. Roze uiteraard.
Alle dames werken, behalve één. Die had het er pas over dat haar salaris bijna weer gestort zou worden. Ik snap wel dat moeder zijn veel werk is enzo hoor maar salaris? Alsof zij er iets voor doet dat ze in zo'n kast van een huis wonen en dat ze elke maand voor 1000 euro naar de supermarkt kan enzo. Als ze in een woningbouwflatje had gewoond was haar 'werk' hetzelfde geweest. Erger zelfs want dan had ze geen slaaf gehad voor haar huishouden. Ze heeft een vmbo niveau 1 meisje dat 4 dagen per week vanuit haar opleiding komt helpen met de kinderen en het huis.

Edit: Ik wilde Sarabi helemaal niet quoten :?
Spoilers!
pi_130628093
Anyway, ik probeer een lijstje te maken voor het eten van volgende week. Ik ga zondag koken voor mijzelf en vrienden voor een dag of 4. Ik moet maandag ophogen met medicatie dus dan kan ik niet koken. Ik heb nog niet echt inspiratie. Ik maak in ieder geval pompoencurry.
Spoilers!
pi_130628657
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 10:39 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

Kinderen zien niet of een cadeau 5 of 20 euro is hoor, die zien een tof cadeau. En zo hoort het ook *O* Het gaat om wat je geeft, niet hoe duur het was.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_130628725
Alhoewel ik voor mijn 2 neefjes altijd wel best dure cadeau's heb gedaan, maar dat vind ik net weer iets anders dan de kinderen van vriendinnen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_130628817
Dit jaar voor het eerst wel een groot cadeau aan mijn ouders gegeven.
Normaal zit dat ook rond de 20 euro maar vond dat ze dat na al die jaren wel verdiend hadden.
En ze zijn er nog steeds superblij mee :D
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 11:46:45 #39
319308 Tink89
To live is to dance
pi_130629646
quote:
Wel hoor. Ik heb bij mijn oppaskindjes daar één keer van de jongedame in kwestie (8 jaar!) een opmerking over gehad en toen heb ik haar gewoon uitgelegd dat ik een heleboel vrienden en vriendinnen en familieleden enzo heb en dat het anders veel te duur wordt. Dat snapte ze wel en toen ging ze heel trots aan haar moeder vertellen dat ik 'ook al had ik heel veel vriendjes' toch een cadeautje meegebracht had. Zo kan het dus ook :)
pi_130629736
Ik vind het grappig, ik zit nog zooo niet in deze fase. Heb geen broers en zussen met kids, neefjes en nichtjes nog niet (en mochten die komen dan zal ik denk ik geen vaste gast op bdays zijn), vrienden zijn allemaal bewust kinderloos, of nog te jong, of nog single. Ik heb 1 vriendin met kind, en die krijgt altijd supertoffe cadeaus van mij, want zij is heel tof. :D
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 12:00:32 #41
401956 _Dido_
Remember me!
pi_130630161
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 11:46 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Wel hoor. Ik heb bij mijn oppaskindjes daar één keer van de jongedame in kwestie (8 jaar!) een opmerking over gehad en toen heb ik haar gewoon uitgelegd dat ik een heleboel vrienden en vriendinnen en familieleden enzo heb en dat het anders veel te duur wordt. Dat snapte ze wel en toen ging ze heel trots aan haar moeder vertellen dat ik 'ook al had ik heel veel vriendjes' toch een cadeautje meegebracht had. Zo kan het dus ook :)
:D Leuk!
And eternity in an hour.
pi_130630678
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 10:20 schreef miss_sly het volgende:
Het hele idee dat ik alleen een cadeau geef als ik er iets/een cadeau voor terugkrijg, ontgaat me. Ik geef een cadeau omdat ik dat wil bij die gelegenheid (verjaardag, bruiloft, geboorte, wat dan ook). Ik hou wel het budget beperkt, want anders loop je er inderdaad helemaal op leeg.
Helemaal mee eens :Y
ZX spectrum > Amiga 500 > PC > PC > PC > Wii > PS3 > ICS
pi_130630825
Trouwens, wij hebben nog feestjes waarbij het belangrijkste doel veel bier drinken is, en meestal zijn die grotendeels zelf-betalen, dus ook verjaarscadeautjes schieten er vaak bij in :P
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 12:21:07 #44
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_130630838
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 10:35 schreef Tink89 het volgende:

[..]

*O*

Iemand nog suggesties voor mijn avondeten-issues?

Twee uur voor het sporten moet ik eten, daarna dus sporten. Ik zoek iets dat niet te lang vult, maar wel energie geeft voor het sporten, zonder dat het meteen mega-onverantwoord is...
Salade met kaas! Als dat lv te krijgen is natuurlijk.
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 12:23:46 #45
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_130630927
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 10:59 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

[..]

Nou, het gaat niet zozeer om het formaat van hun huis als meer om de andere uitgaven. De dames kopen maandelijks de Intratuin leeg en geven veel geld uit aan cosmetica, uitstapjes, kleding, etc. Een van de dochters van een bevriend stel heeft 6 voertuigen. Roze uiteraard.
Alle dames werken, behalve één. Die had het er pas over dat haar salaris bijna weer gestort zou worden. Ik snap wel dat moeder zijn veel werk is enzo hoor maar salaris? Alsof zij er iets voor doet dat ze in zo'n kast van een huis wonen en dat ze elke maand voor 1000 euro naar de supermarkt kan enzo. Als ze in een woningbouwflatje had gewoond was haar 'werk' hetzelfde geweest. Erger zelfs want dan had ze geen slaaf gehad voor haar huishouden. Ze heeft een vmbo niveau 1 meisje dat 4 dagen per week vanuit haar opleiding komt helpen met de kinderen en het huis.

Edit: Ik wilde Sarabi helemaal niet quoten :?
Wauw wat een venijn! :o
pi_130630993
quote:
11s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 12:23 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Wauw wat een venijn! :o
Ja erg he. Dat dacht ik ook toen ik het teruglas. Ben een beetje sacho vandaag :')
Nou is de vriendin in kwestie wel heel erg hoor met geld, daar is helemaal niets van overdreven.
Spoilers!
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 12:27:42 #47
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_130631068
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 12:25 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ja erg he. Dat dacht ik ook toen ik het teruglas. Ben een beetje sacho vandaag :')
Nou is de vriendin in kwestie wel heel erg hoor met geld, daar is helemaal niets van overdreven.
:D Ik zat me al voor te bereiden op een pissige reactie van je, maar je vat het goed op. O+

Ik kan soms ook mijn wenkbrauwen wel optrekken voor zulke dingen hoor, ben echt niet heilig hoor.
pi_130631152
Op dat vlak heb ik af en toe ook wel venijnige trekjes :') Niets om trots op te zijn, maar het zit er wel :D
pi_130631320
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 12:27 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

:D Ik zat me al voor te bereiden op een pissige reactie van je, maar je vat het goed op. O+

Ik kan soms ook mijn wenkbrauwen wel optrekken voor zulke dingen hoor, ben echt niet heilig hoor.
Tja, we zijn gewoon over de periode heen dat je als vrienden heel veel met elkaar gemeen hebt, iedereen gaat toch een andere kant op. Met name de persoon waar ik over schreef leidt haar leven echt heel anders dan ik zou doen. Ook al had ik een rijke man en twee kinderen. Het zorgt enerzijds voor een vrij fascinerend gespreksonderwerp met anderen die haar ook kennen. En anderzijds is het een hele lieve goede vriendin die ik elke keer dat ik haar zie meer mag. Ik heb jarenlang slecht door een deur met haar gekund omdat zij in mijn ogen alleen maar om uiterlijkheden geeft en niet zo heel slim is. Maar we hebben 'common ground' gevonden en ik zou haar niet meer willen missen. We hebben ontzettend veel aan haar en haar man gehad in de periode dat mijn schoonvader ziek was en overleed. En dat is uiteindelijk veel belangrijker dan ergernissen over hoe extreem de kinderen verwend worden.
Spoilers!
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 12:37:02 #50
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_130631347
Och, ik kan het nog veel erger hoor:

SPOILER: heel fout zeikverhaal
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:D Dat van die fascinerende gesprekken herken ik trws heel goed. Ik vraag me al een paar maanden echt af waarom ik nog contact met hem hou, want ik heb steeds minder respect voor hem (zijn vrouw heeft hem vergeven, maar ik trek het vreemdgaan gebeuren heel slecht), maar ja, het levert zulke lekkere verhalen op. Net zo'n korstje waar je aan krabbelt, even lekker ergeren! :D
pi_130631478
quote:
11s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 12:37 schreef Brighteyes het volgende:

:D Kan me er iets bij voorstellen inderdaad. Voor sommige mensen lijkt het een recht te zijn om het goed te hebben terwijl de meeste mensen daar erg hard voor moeten werken. Die vriendin waar ik het net over had vindt het ook de normaalste zaak van de wereld dat ze elke 2 jaar een nieuwe BMW krijgt van haar man. En als ik dan zegt dat ze het maar getroffen heeft met zo'n succesvolle man trekt ze echt een :? hoofd.
Spoilers!
pi_130631544
Nou ja, ik vind de vrienden in kwestie dus wel oprecht aardig. Er is een hele tijd geweest dat ik dat niet zo vond maar met hen om bleef gaan omdat het al 20 jaar een goede vriend van mijn vriend is.
Spoilers!
pi_130631671
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 11:49 schreef Zeester het volgende:
Ik vind het grappig, ik zit nog zooo niet in deze fase. Heb geen broers en zussen met kids, neefjes en nichtjes nog niet (en mochten die komen dan zal ik denk ik geen vaste gast op bdays zijn), vrienden zijn allemaal bewust kinderloos, of nog te jong, of nog single. Ik heb 1 vriendin met kind, en die krijgt altijd supertoffe cadeaus van mij, want zij is heel tof. :D
Ik heb dit juist wel: broer, zussen (we zijn met z'n 5'en) neefjes, nichtjes... Maar wij hebben gewoon met elkaar afgesproken dat we niet aan cadeau's doen in de familie. Anders kun je gewoon daarvoor gaan werken bij wijze van.

Schoonfamilie dat ligt aan het moment en wie. Maar meestal niet.
pi_130631785
quote:
11s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 12:37 schreef Brighteyes het volgende:

:D Dat van die fascinerende gesprekken herken ik trws heel goed. Ik vraag me al een paar maanden echt af waarom ik nog contact met hem hou, want ik heb steeds minder respect voor hem (zijn vrouw heeft hem vergeven, maar ik trek het vreemdgaan gebeuren heel slecht), maar ja, het levert zulke lekkere verhalen op. Net zo'n korstje waar je aan krabbelt, even lekker ergeren! :D
Herkenbaar... Dit heeft mijn zwager ook. Gezakt voor havo en zijn her examens maar mocht voor 500 euro zijn examenopdracht over doen en heeft dus toch zijn diploma gehaald. In 2 jaar tijd 3 opleiding gedaan.. Maar weet nu ook niet wat hij wil. Hoeft niet naar school meer ( want havo diploma) en gaat nu werken waar hij als 19 jarige gewoon 20 euro per uur (netto) verdiend.

Soms is het gewoon niet eerlijk...
pi_130632099
Ja, laat ik weer eens iets optopics zeggen. Ik heb toch een lekkere salade gemaakt O+ Ik had nog wat gebarbecuede mais over van de week en daar heb ik een blikje linzen, paprika, komkommer, veldsla en witte kaas bij gedaan. Omnomnom :Y)
Spoilers!
pi_130632585
Als ik merk dat ik me 70% van de tijd erger aan een vriendschap, of als er iemand een keuze maak die ik écht niet kan respecteren, maar ik merk dat onze vriendschap het ook niet toelaat er wat van te zeggen, dan beeindig ik meestal de vriendschap.

Misschien lijkt dat zo een beetje kort door de bocht maar

SPOILER
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 13:14:53 #57
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_130632686
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 12:43 schreef Lucky_Strike het volgende:
Nou ja, ik vind de vrienden in kwestie dus wel oprecht aardig. Er is een hele tijd geweest dat ik dat niet zo vond maar met hen om bleef gaan omdat het al 20 jaar een goede vriend van mijn vriend is.
Bij ons gaat het om mijn ex waar we heel lang heel goed mee bevriend waren. Nu kan ik het heel goed met zijn vrouw vinden en neem hem dus maar voor lief. Alleen toen we een paar maanden terug daar een weekend logeerden kwam ik bijna gifspuwend het huis weer uit, dus dat doen we maar even niet, zo dicht er op. :D
Ik ga over twee weken met haar uit eten, ;)
pi_130632701
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 13:00 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ja, laat ik weer eens iets optopics zeggen. Ik heb toch een lekkere salade gemaakt O+ Ik had nog wat gebarbecuede mais over van de week en daar heb ik een blikje linzen, paprika, komkommer, veldsla en witte kaas bij gedaan. Omnomnom :Y)
Omg, ik ga vanavond nog een maiskolf op de grill mikken. Dit was echt geniaal lekker en hartstikke vullend.
Spoilers!
pi_130632753
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 13:14 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Bij ons gaat het om mijn ex waar we heel lang heel goed mee bevriend waren. Nu kan ik het heel goed met zijn vrouw vinden en neem hem dus maar voor lief. Alleen toen we een paar maanden terug daar een weekend logeerden kwam ik bijna gifspuwend het huis weer uit, dus dat doen we maar even niet, zo dicht er op. :D
Ik ga over twee weken met haar uit eten, ;)
Dan heb je natuurlijk ook nog het 'omg ik kan niet geloven dat ik ooit samen met hem was, ik ben zo blij dat ik haar niet ben!'.
Spoilers!
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 13:26:18 #60
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_130633125
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 13:16 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Dan heb je natuurlijk ook nog het 'omg ik kan niet geloven dat ik ooit samen met hem was, ik ben zo blij dat ik haar niet ben!'.
Uhuh! :D
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 13:47:43 #61
319308 Tink89
To live is to dance
pi_130634090
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 12:21 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Salade met kaas! Als dat lv te krijgen is natuurlijk.
Ik heb lv extra belegen 30+ en lv feta in huis... Alleen hadden we gisteren ook al feta. Komt goed, ik verzin wel iets :)

SPOILER
On topic: Ik heb een soja latte macchiato op en hij was subliem lekker :D
pi_130634398
het ging hier laatst over de hel die panty heet en over schurende dijen toch?

ten eerste heb ik een webshop gevonden die moooooie panties tot en met maat 60/62 verkoopt, www.pantyshoppen.nl

ten tweede is er iets nieuws: bandelettes, ik las dit artikeltje erover http://www.theguardian.co(...)-cure-chub-rub-chafe
dit is de site, in europa kan t via etsy maar postage is niet duur!
http://www.bandelettes.com/

ik wil ze proberen volgende zomer!
Kwak
pi_130634591
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 13:56 schreef kwakz0r het volgende:

ten eerste heb ik een webshop gevonden die moooooie panties tot en met maat 60/62 verkoopt, www.pantyshoppen.nl

ten tweede is er iets nieuws: bandelettes, ik las dit artikeltje erover http://www.theguardian.co(...)-cure-chub-rub-chafe

Ik vind het er tof uitzien, maar bij mij is het ergste schuren echt net onder mijn lies. Heb weleens hold-ups gedragen en daar schuur dus overheen. Dus ik denk dat ik toch aan de broekjes trouw moet blijven. Ik vraag me wel af wanneer dat schuren minder wordt, en of dat ooit helemaal overgaat. Mijn afval-buddy heeft strakkere benen dan ik, maar draagt wel een broekmaat 44, en zij heeft er volgens mij nooit last van gehad, ook niet op haar dikst.
pi_130634631
Die bandelettes O+
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_130634682
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 13:56 schreef kwakz0r het volgende:

Damnit, ik wil ook een mega brainwave krijgen voor een product dat de wereld graag van me wil kopen. Echt zo simpel dit, waarom is niemand daar eerder op gekomen?
Spoilers!
pi_130634801
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 14:04 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Damnit, ik wil ook een mega brainwave krijgen voor een product dat de wereld graag van me wil kopen. Echt zo simpel dit, waarom is niemand daar eerder op gekomen?
:D erg he, ik voel me dan zo oncreatief.

volgens mij kun je ze wel helemaal tot je lies optrekken, t moet gewoon op de plek waar je schuurt zeg maar, zeester.
Kwak
pi_130634894
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 14:07 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

:D erg he, ik voel me dan zo oncreatief.

volgens mij kun je ze wel helemaal tot je lies optrekken, t moet gewoon op de plek waar je schuurt zeg maar, zeester.
Stiekem hoop ik ook gewoon dat ik volgende zomer zoveel ben afgevallen dat het niet meer nodig is :P.

Qwea, Tink, hebben jullie daar nog last van nu jullie zoveel slanker zijn?
pi_130635002
Een goede vriendin is heel, heel slank en heeft er ook last van. Ik daarentegen weer nauwelijks. Ik denk dat het ook heel erg aan de vorm van je dijen, heupen en houding ligt.
Spoilers!
pi_130635048
Die dingen zijn echt mad sexy zeg! Nu nog sexy benen ;)
Spoilers!
pi_130635127
Ik heb er ook altujd last van gehouden
en ik hoor van slanke vriendinnen dat zij er ook last van hebben
pi_130635144
ach, ik heb zojuist naast een dikke zwarte panty ook een dikke galaxyprint panty besteld. gewoon, omdat mijn dikke benen onder een saai zwart jurkje ook best gezien mogen worden.

En toffe kleren bij ASOS (zwart rokje, wit shirt en koraalroze loshangende blazer, koraalroze bloesje (set 1), groen met zwart kant jurkje (set 2), zwarte peg trouser met rood tuniek/jurkje in swingmodel (set 3)). Nu ben ik klaar voor het nieuwe schooljaar, en zie ik er fabulous uit, ook met een bmi van 50 *O*
Kwak
pi_130635254
Ik heb daar eigenlijk nooit last van (gehad), dat schuren. Ik loop als het even kan in jurkjes en blote benen O+
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 14:22:31 #73
319308 Tink89
To live is to dance
pi_130635327
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 14:09 schreef Zeester het volgende:

[..]

Stiekem hoop ik ook gewoon dat ik volgende zomer zoveel ben afgevallen dat het niet meer nodig is :P.

Qwea, Tink, hebben jullie daar nog last van nu jullie zoveel slanker zijn?
Ik zal dat altijd wel blijven houden, want mijn benen zijn mijn showpunt aan mijn lijf, maar ik heb smalle heupen en dus zitten mijn benen dicht bij elkaar. Het is wel al minder hoor, maar nu heb ik vel over dat langs elkaar schuurt... Overigens draag ik de hele winter gewoon panty's en heb ik nergens last van. In de zomer blote benen met een sportbroekje (van de Decathlon in dit geval, 7 euro en zit echt fantastisch) eronder.
pi_130635340
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 14:19 schreef miss_sly het volgende:
Ik heb daar eigenlijk nooit last van (gehad), dat schuren. Ik loop als het even kan in jurkjes en blote benen O+
als kleuter met ondergewicht kwamen mijn benen al tegen elkaar, dus wat dat betreft is t echt een kwestie van bouw naast overgewicht.
Kwak
pi_130635365
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 14:22 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Ik zal dat altijd wel blijven houden, want mijn benen zijn mijn showpunt aan mijn lijf, maar ik heb smalle heupen en dus zitten mijn benen dicht bij elkaar. Het is wel al minder hoor, maar nu heb ik vel over dat langs elkaar schuurt... Overigens draag ik de hele winter gewoon panty's en heb ik nergens last van. In de zomer blote benen met een sportbroekje (van de Decathlon in dit geval, 7 euro en zit echt fantastisch) eronder.
maar die bandelettes zijn sexy, en een sportbroek niet O+ dus daarom wil ik ze :')
Kwak
pi_130635403
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 14:22 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Grr, dan zal het bij mij ook denk ik niet snel overgaan, want mijn been-huid begint aan de binnenkant ook al beetje lossig te worden :(. Als ik 1 ding zou kunnen veranderen!!
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 14:25:04 #77
319308 Tink89
To live is to dance
pi_130635413
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 14:23 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

maar die bandelettes zijn sexy, en een sportbroek niet O+ dus daarom wil ik ze :')
Sexy? Onder een wit zomerjurkje moet je van die huidskleurige kanten dingen aan waar bovendien een laag plaksiliconenspul aan de binnenkant zit. Net als bij van die vreselijke holdup kousen... Brrt! Gelukkig ieder z'n ding, ik ben blij dat iemand iets uitgevonden heeft waar jullie gelukkig van worden :D
pi_130635442
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 14:22 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

als kleuter met ondergewicht kwamen mijn benen al tegen elkaar, dus wat dat betreft is t echt een kwestie van bouw naast overgewicht.
Ja, dat bedoel ik dus eigenlijk ook :)
slank of dikker, ik heb het gewoon nooit, maar ik heb ook brede heupen en doorgaans redelijk slanke benen.
pi_130635475
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 14:25 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Sexy? Onder een wit zomerjurkje moet je van die huidskleurige kanten dingen aan waar bovendien een laag plaksiliconenspul aan de binnenkant zit. Net als bij van die vreselijke holdup kousen... Brrt! Gelukkig ieder z'n ding, ik ben blij dat iemand iets uitgevonden heeft waar jullie gelukkig van worden :D
nou onder een jurkje vind ik het een stuk mooier om een stukje uitstekend kant te zien dan een zoom van een lycra of katoenen sportbroekje :D het verschil met hold-ups is dat dit niet zo naar beneden getrokken wordt doordat er ook nog een kous aan zit.
Kwak
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 14:27:45 #80
319308 Tink89
To live is to dance
pi_130635521
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 14:25 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ja, dat bedoel ik dus eigenlijk ook :)
slank of dikker, ik heb het gewoon nooit, maar ik heb ook brede heupen en doorgaans redelijk slanke benen.
Ik heb smalle heupen en jarenlang intensief gezwommen en gedansten dus veel beenspieren plus nog een klein beetje vel. En dan heb ik dus echt maar heel weinig vet op m'n benen, maar schuurt het nog... Achjah, ik red me prima met een sportbroekje, ook fijn op de fiets met een rok :D

quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 14:26 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

nou onder een jurkje vind ik het een stuk mooier om een stukje uitstekend kant te zien dan een zoom van een lycra of katoenen sportbroekje :D het verschil met hold-ups is dat dit niet zo naar beneden getrokken wordt doordat er ook nog een kous aan zit.
Like I said, fijn dat je er blij van wordt O+ Het is gewoon helemaal niks voor mij. Met mijn schuurplekken zou ik ze sowieso tot aan mijn kruis op moeten trekken en ik kan me niet zo goed voorstellen dat dat prettig is...
pi_130635549
I'm with Kwak. Maar ik draag nooit jurkjes of rokjes dus mijn opmerking is niet zo nuttig :')
Spoilers!
pi_130635554
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 14:27 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Ik heb smalle heupen en jarenlang intensief gezwommen en gedansten dus veel beenspieren plus nog een klein beetje vel. En dan heb ik dus echt maar heel weinig vet op m'n benen, maar schuurt het nog... Achjah, ik red me prima met een sportbroekje, ook fijn op de fiets met een rok :D
Haha, ja op de fiets met een rok is niet altijd handig, maar daar heb ik me maar overheen gezet :D Echt heel veel valt er vast niet te zien ;)
pi_130635562
Kant zou ik niet willen showen en als zo'n sportbroekje ooit eens zichtbaar is heb ik er niet zo'n probleem mee.
pi_130635698
Toen ik nog dikker was droeg ik meestal ook nog een een corrigerende body. Dan wordt het pas charmant allemaal. Het was maar goed dat ik geen seks had toen, want een meisje uit een body peuteren lijkt me echt zeer erectie-slinkend :P
pi_130635780
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 14:29 schreef Sarabi het volgende:
Kant zou ik niet willen showen en als zo'n sportbroekje ooit eens zichtbaar is heb ik er niet zo'n probleem mee.
kant O+

vind je dat echt erg om te showen?
Kwak
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 14:37:24 #86
319308 Tink89
To live is to dance
pi_130635847
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 14:35 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

kant O+

Ik wel hoor. Ik show liever gewoon mijn ondergoed aan niemand behalve mijn vriend, m'n moeder of een goede vriendin. Ik hou enorm van mooi ondergoed, maar kan me echt enorm storen aan zichtbare bh-bandjes, strings boven een broek en andere vormen van ondergoed dat te zien is. Waarom zou je dat willen..?
pi_130635855
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 14:35 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

kant O+

Nouja kennelijk hebben wij daar een andere smaak in.
Jij vind dat dikke vrouwen geen strakke jurken mogen dragen.
Maar ik vind dit eerder onsmakelijk.

En over 5 kilo zou ik het niet erg vinden om te showen, maar dan moet eerst alles er wel strak uit zien :)
pi_130635872
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 14:37 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Ik wel hoor. Ik show liever gewoon mijn ondergoed aan niemand behalve mijn vriend, m'n moeder of een goede vriendin. Ik hou enorm van mooi ondergoed, maar kan me echt enorm storen aan zichtbare bh-bandjes, strings boven een broek en andere vormen van ondergoed dat te zien is. Waarom zou je dat willen..?
ondergoed show ik ook niet, maar een brede reep kant onder een jurkje vind ik nou niet echt ondergoed. kanten hemdje zou ik ook geen ondergoed vinden.
Kwak
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 14:38:50 #89
319308 Tink89
To live is to dance
pi_130635910
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 14:37 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

ondergoed show ik ook niet, maar een brede reep kant onder een jurkje vind ik nou niet echt ondergoed. kanten hemdje zou ik ook geen ondergoed vinden.
Kanten hemdje vind ik ook niet echt ondergoed, maar als je er doorheen kunt kijken, vind ik het wel ondergoed... En dat is bij deze dingen wel zo. Bovendien ziet het eruit alsof je kousen aan hebt en die vind ik vreselijk ordinair als je ze ziet.
pi_130635941
Zo, het kost een paar uur maar dan heb ik ook wel een lijstje van eten dat behoorlijk snel en van te voren klaar te maken is voor maandag tot en met donderdag:
Vrijdag: pita, Marokkaanse kip, houmous, rauwkost
Zaterdag: biefstuk, gebakken aardappeltjes, salade
Zondag: broodje hamburger met gepocheerd ei (thanks Myreala!)
Maandag: Pompoencurry met naans
Dinsdag: Spaanse linzenschotel met chorizo met gordita's
Woensdag: Couscoussalade met zwarte bonen en wellicht wat vlees uit de vriezer
Donderdag: Gevulde paprika's met champignons, geitenkaas en ontbijtspek met aardappelpuree
Spoilers!
pi_130635986
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 14:39 schreef Lucky_Strike het volgende:
Zo, het kost een paar uur maar dan heb ik ook wel een lijstje van eten dat behoorlijk snel en van te voren klaar te maken is voor maandag tot en met donderdag:
Donderdag: Gevulde paprika's met champignons, geitenkaas en ontbijtspek met aardappelpuree
Hoe is het trouwens met je vriendin waar je steeds voor kookte? En hamburger met een ei erop (ik doe een spiegeleitje want eieren pocheren is zoveel moeite) zijn zo heeeerlijk!
pi_130635989
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 14:37 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Nouja kennelijk hebben wij daar een andere smaak in.
Jij vind dat dikke vrouwen geen strakke jurken mogen dragen.
Maar ik vind dit eerder onsmakelijk.

En over 5 kilo zou ik het niet erg vinden om te showen, maar dan moet eerst alles er wel strak uit zien :)
volgens mij had ik die mening al bijgesteld nadat ik mooie voorbeelden had gezien ;)

ik weet niet hoe kort jij denkt dat ik jurkjes zou dragen, maar ik laat liever ook niet meer dan 10cm boven het midden van mn knie zien, als je dan een stukje kant ziet, zit dat dus op een hoogte waar sportbroekjes ook zitten. ik snap nietgoed wat daar onsmakelijk aan is

ik ben een beetje overgevoelig voor het woord onsmakelijk icm dik zijn, omdat mijn eerste associatie bij mezelf en mijn overgewicht "vies" is, en ik keihard mn best doe om daar vanaf te komen...
Kwak
pi_130636003
quote:
Ziet er goed uit!
Dinsdag is wel een beetje heavy volgens mij.
pi_130636051
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 14:40 schreef Zeester het volgende:

[..]

Hoe is het trouwens met je vriendin waar je steeds voor kookte? En hamburger met een ei erop (ik doe een spiegeleitje want eieren pocheren is zoveel moeite) zijn zo heeeerlijk!
Dat gaat redelijk. Ik ga zondag naar haar toe om weer te koken, zij eet van maandag tot donderdag hetzelfde als wij, wel zo praktisch.

Ik heb bij Cook&Co siliconencupjes gekocht waarin je eieren kunt pocheren. Hartstikke handig want nu passen er twee of drie tegelijk in de pan.
Spoilers!
pi_130636077
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 14:40 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

volgens mij had ik die mening al bijgesteld nadat ik mooie voorbeelden had gezien ;)

ik weet niet hoe kort jij denkt dat ik jurkjes zou dragen, maar ik laat liever ook niet meer dan 10cm boven het midden van mn knie zien, als je dan een stukje kant ziet, zit dat dus op een hoogte waar sportbroekjes ook zitten. ik snap nietgoed wat daar onsmakelijk aan is

ik ben een beetje overgevoelig voor het woord onsmakelijk icm dik zijn, omdat mijn eerste associatie bij mezelf en mijn overgewicht "vies" is, en ik keihard mn best doe om daar vanaf te komen...
Sorry dacht dat dat jouw woordkeuze de vorige keer was.
En 10cm is nog best veel toch? Als je niet erg lang bent tenminste..
En kant geeft inderdaad een suggestie van ondergoed/sexy, daarom zou ik dat 9 van de 10 keer niet willen (op dit moment).
pi_130636097
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 14:41 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ziet er goed uit!
Dinsdag is wel een beetje heavy volgens mij.
Is het ook. Ik laat de meeste stukken chorizo sowieso voor mijn vriend liggen. Maar volgende week denk ik ook meer in comfortfood dan in gezond omdat ik een week jankerig en hormonaal op de bank lig ;) Maar een goede voorbereiding is het halve werk dus het komt vast goed.
Spoilers!
pi_130636104
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 14:43 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Sorry dacht dat dat jouw woordkeuze de vorige keer was.
En 10cm is nog best veel toch? Als je niet erg lang bent tenminste..
En kant geeft inderdaad een suggestie van ondergoed/sexy, daarom zou ik dat 9 van de 10 keer niet willen (op dit moment).
midden van mn knie he? dat is dus nét boven mn knie.

en je moet vooral dragen waar je je lekker in voelt natuurlijk.
Kwak
pi_130636121
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 14:40 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Ik vind je vast niet onsmakelijk, want ik hou ook wel van strakke kleding. Ik voel me veel lekkerder in iets straks, omdat iedereen toch wel kan zien dat ik te zwaar ben, of ik nou iets wijds of straks aantrek, en in iets straks kun je iig nog curves hebben (wat niet wegneemt dat je dat natuurlijk niet moet overdrijven)!
pi_130636124
Ik vind een little peak van zo'n kanten ding wel heet!
Lijkt alsof je kousen aan hebt en dat is heet

En fuck is of ik dik ben of niet, in kousen ben ik ook heet en als iemand anders dat niet vind, dan kijken ze maar weg

zo, dat kwam ik even zeggen :P
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_130636126
ik heb oorpijn, keelpijn, kaakpijn, hoofdpijn en ik hoest... maar geen koorts dus ik ben niet echt ziek. blargh!
Kwak
pi_130636159
Een brede band kant onder een jurkje vandaan lijkt me echt geen gezicht! Maar een fietsbroekje dat uitstrekt ook niet.. doe dan een langer jurkje aan.
My salvation lies in your love..
pi_130636200
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 14:45 schreef rhubarbje het volgende:
Ik vind een little peak van zo'n kanten ding wel heet!
Lijkt alsof je kousen aan hebt en dat is heet

En fuck is of ik dik ben of niet, in kousen ben ik ook heet en als iemand anders dat niet vind, dan kijken ze maar weg

zo, dat kwam ik even zeggen :P
Aan de ene kant zeker.
Maar het trekt natuurlijk wel opmerkingen aan als je zwaar overgewicht hebt en dat doet.
Hell volgens mij ook als je geen overgewicht hebt maar dan van vrouwen :D

Ik kies inderdaad liever voor strak dan voor bloot of kant.
pi_130636208
owja, ik ben trouwens echt heel dik maar ik moet echt een enorm end lopen (als in: een city trip en dan meerdere dagen elke dag alles te voet doen of zo) voor ik las krijg van schuren bij mijn bovenbenen

ik denk dat het dan meer te maken hebt met hoe je beweegt dan puur met gewicht?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_130636234
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 14:44 schreef Zeester het volgende:

[..]

Ik vind je vast niet onsmakelijk, want ik hou ook wel van strakke kleding. Ik voel me veel lekkerder in iets straks, omdat iedereen toch wel kan zien dat ik te zwaar ben, of ik nou iets wijds of straks aantrek, en in iets straks kun je iig nog curves hebben (wat niet wegneemt dat je dat natuurlijk niet moet overdrijven)!
ik draag zelf juist geen strakke kleren :P

ik heb net een asos bestelling geplaatst, beetje eighties sfeertje O+
Kwak
pi_130636242
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 14:47 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Aan de ene kant zeker.
Maar het trekt natuurlijk wel opmerkingen aan als je zwaar overgewicht hebt en dat doet.
Hell volgens mij ook als je geen overgewicht hebt maar dan van vrouwen :D

Ik kies inderdaad liever voor strak dan voor bloot of kant.
ik krijg zelden opmerkingen over mijn gewicht of kledingkeuze? krijg jij dat echt?

Als ik eens een opmerking krijg is het omdat ik langs het kamp fiets en er net van die 12 jarige rotjochies aan het rondhangen zijn
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_130636291
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 14:46 schreef BananaPancake het volgende:
Een brede band kant onder een jurkje vandaan lijkt me echt geen gezicht! Maar een fietsbroekje dat uitstrekt ook niet.. doe dan een langer jurkje aan.
wie heeft t over een brede band die uitsteekt :D ik had het al die tijd over als je een jurkje aanhebt en je beweegt op een manier waardoor t wat opschuift als je gaat zitten, bukt, of je fietst, en dat je dan 1 of 2 cm kant eventjes ziet piepen ipv een donkerblauwe lycra fietsbroek :D

om het over de vermaledijde witte driekwartleggin waar half NL in loopt maar niet te hebben
Kwak
pi_130636295
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 14:47 schreef rhubarbje het volgende:
owja, ik ben trouwens echt heel dik maar ik moet echt een enorm end lopen (als in: een city trip en dan meerdere dagen elke dag alles te voet doen of zo) voor ik las krijg van schuren bij mijn bovenbenen

ik denk dat het dan meer te maken hebt met hoe je beweegt dan puur met gewicht?
Dat denk ik ook, maar het is hier al wel afgenomen. Op mijn allerzwaarst had ik last van schuren zelfs met broekje aan. En ik liep ook langzamer dan de meeste mensen omdat het meer moeite kostte om mijn benen langs elkaar te krijgen. Maar ik heb echt dikke benen en vooral ook dik aan de binnenkant. Inmiddels heb ik het idee dat ik al wat sneller kan lopen, en heb ik met broekje aan nergens last van, en kan ik zelfs met alleen een panty af als buffer voor het schuren. Dat geeft dus de valse illusie dat het ooit over zal gaan :(!
pi_130636305
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 14:48 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

ik draag zelf juist geen strakke kleren :P

ik heb net een asos bestelling geplaatst, beetje eighties sfeertje O+
[ afbeelding ]
asos O+ (die swing dresses (die heb jij ook een zo te zien) zijn wel fucking wijd hoor)

die van mij komt vandaag!

Kennen jullie trouwens de app/site Beaucoo al?
Ik vind hem briljant!
https://www.beaucoo.com/posts
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_130636358
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 14:49 schreef Zeester het volgende:

[..]

Dat denk ik ook, maar het is hier al wel afgenomen. Op mijn allerzwaarst had ik last van schuren zelfs met broekje aan. En ik liep ook langzamer dan de meeste mensen omdat het meer moeite kostte om mijn benen langs elkaar te krijgen. Maar ik heb echt dikke benen en vooral ook dik aan de binnenkant. Inmiddels heb ik het idee dat ik al wat sneller kan lopen, en heb ik met broekje aan nergens last van, en kan ik zelfs met alleen een panty af als buffer voor het schuren. Dat geeft dus de valse illusie dat het ooit over zal gaan :(!
ik loop wel enorm langzaam ja :P

maar ik kan wel sneller, ik ben gewoon lui
en als ik echt tempo maak krijg ik last van een oude sportblessure dus ik kuier maar gewoon altijd op mijn gemakje :P
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_130636371
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 14:49 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

asos O+ (die swing dresses (die heb jij ook een zo te zien) zijn wel fucking wijd hoor)

die van mij komt vandaag!

Kennen jullie trouwens de app/site Beaucoo al?
Ik vind hem briljant!
https://www.beaucoo.com/posts
ik heb een heupomvang van 147 dus daar hoopte ik al op :@. heb ook een brede riem trouwens, dus kan er ook nog een getailleerd jurkje van maken, maar wil m eigenlijk op de wortelbroek dragen :) of op mn nieuwe wijde zwarte panties
Kwak
pi_130636416
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 14:51 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

ik heb een heupomvang van 147 dus daar hoopte ik al op :@. heb ook een brede riem trouwens, dus kan er ook nog een getailleerd jurkje van maken, maar wil m eigenlijk op de wortelbroek dragen :) of op mn nieuwe wijde zwarte panties
ik ben ook echt het aller breedst op mijn heupen maar voor mij deed hij juist daarom echt niets
ik heb namelijk wel een mooie taille en die viel zo weg
het was alsof ik overal zo breed was als op mijn heupen ;(
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_130636417
oh en voor mensen denken "wat een korte jurkjes!" het model is 1.80, ik ben 1.60, dus je kan de zoom een stukje naar onderen verplaatsen in je hoofd :D
Kwak
pi_130636432
Gaat die wortelbroek charmant staan Kwak? (ik haat sowieso de meeste broeken hoor maar dit lijkt mij echt zo eentje voor meiden zonder heupen)
Met jurkje klinkt wel goed :Y
pi_130636433
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 14:52 schreef kwakz0r het volgende:
oh en voor mensen denken "wat een korte jurkjes!" het model is 1.80, ik ben 1.60, dus je kan de zoom een stukje naar onderen verplaatsen in je hoofd :D
waarom zeg het je er uberhaubt bij?
al zou je iets dragen dat de ronding van je bips laat zien, veel plezier er mee zou ik zeggen
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_130636451
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 14:52 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

ik ben ook echt het aller breedst op mijn heupen maar voor mij deed hij juist daarom echt niets
ik heb namelijk wel een mooie taille en die viel zo weg
het was alsof ik overal zo breed was als op mijn heupen ;(
die ene heeft een riempje, en die rode kan ik dus zelf tailleren (al heb ik ook niet zo bar veel taille). het gaat vooral om de lijn van borst naar heup bij mij, die moet goed zijn. heb een ander jurkje met zo'n lijn en dan denk je "aardappelzak" maar hij staat me fan-fucking-tastisch
Kwak
pi_130636523
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 14:53 schreef Sarabi het volgende:
Gaat die wortelbroek charmant staan Kwak? (ik haat sowieso de meeste broeken hoor maar dit lijkt mij echt zo eentje voor meiden zonder heupen)
Met jurkje klinkt wel goed :Y
met mijn benen zit t als een soort skinny, maar dan van jersey dus niet irritant strak om buik en heupen. als ik m goed inschat... en daar draag ik lange dingen overheen, geen korte bloesjes ofzo anders vind ik t ook lelijk
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 14:53 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

waarom zeg het je er uberhaubt bij?
al zou je iets dragen dat de ronding van je bips laat zien, veel plezier er mee zou ik zeggen
euh, om vragen zoals die hierboven voor te zijn? ik wil liever mijn kont niet laten zien (zei net nog dat ik liefst net boven de knie draag) :?
Kwak
pi_130636585
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 14:55 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

met mijn benen zit t als een soort skinny, maar dan van jersey dus niet irritant strak om buik en heupen. als ik m goed inschat... en daar draag ik lange dingen overheen, geen korte bloesjes ofzo anders vind ik t ook lelijk

[..]

euh, om vragen zoals die hierboven voor te zijn? ik wil liever mijn kont niet laten zien (zei net nog dat ik liefst net boven de knie draag) :?
het klinkt alsof je jezelf verdedigd
'ik mag niet kort want ik ben dik'

sorry als ik dat verkeerd opvatte
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_130636617
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 14:55 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Ik snap het :)
pi_130636669
Yaaaaay! mijn pakje is er

morgen kijken of ik ze op beaucoo ga zetten :P
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_130636732
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 14:57 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

het klinkt alsof je jezelf verdedigd
'ik mag niet kort want ik ben dik'

sorry als ik dat verkeerd opvatte
oh, nou, zo voelt t van binnen wel een beetje ja :@ daarom vatte ik je comment ook verkeerd op (een beetje alsof "anders eet je toch twee zakken chips, like I care :') " ipv "doe het lekker, go you!". Sorry!
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 14:59 schreef rhubarbje het volgende:
Yaaaaay! mijn pakje is er

morgen kijken of ik ze op beaucoo ga zetten :P
ik vind beaucoo nu al leuk! ben alleen slecht in foto's van mezelf maken, vriendje maar eens vragen als ik iets leuk heb of hij t wil doen. sta jij er al op?
Kwak
pi_130637007
Wat is beaucoo? Er staat dat ik me aan moet melden en daar heb ik geen zin in als ik niet weet wat het is.
Spoilers!
pi_130637028
Kousen. :9~
Kant. :9~ :9~

God, wel 1000 keer liever perongeluk zo'n streepje kant laten zien dan een fietsbroekje. Echt geen. Geen twijfel over mogelijk.

Ik mag me zelf dan een dikke koe vinden, maar in kant vind ik mezelf sexy. En O+ gaat helemaal los. Alleen daarom al zou ik het kopen.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_130637032
Goedemorgen trouwens, het was een heftige nacht.
pi_130637056
Mogge Lonaa :)
Spoilers!
pi_130637066
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 15:10 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wat is beaucoo? Er staat dat ik me aan moet melden en daar heb ik geen zin in als ik niet weet wat het is.
je geeft je maten op (in inches) en dan zoekt hij foto's van deelnemers die dezelfde soort maten hebben, en wat je leuk zou staan enzo. ik vind t tof, inspiratie opdoen.... ik maak wel even een screenshotje
Kwak
pi_130637100
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 15:11 schreef Lucky_Strike het volgende:
Mogge Lonaa :)
:W

Tof gehad gisteren?
pi_130637180
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 15:11 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

je geeft je maten op (in inches) en dan zoekt hij foto's van deelnemers die dezelfde soort maten hebben, en wat je leuk zou staan enzo. ik vind t tof, inspiratie opdoen.... ik maak wel even een screenshotje
Ow dat klinkt wel leuk :)
Ook al mag ik van mezelf nog geen nieuwe kleding kopen -O-
Gaat nog leuk worden met mijn diploma-uitreiking
pi_130637201
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 15:11 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Oh wat grappig! Dat is iets wat ik misschien best zou kunnen gebruiken met mijn ontbrekende mode-inzicht. Ik had gisteren mijn haar op zo'n hipse zijstaart in de nek gedaan. Geen succes volgens mijn vriendin. Ik zie het gewoon echt niet :')
Spoilers!
pi_130637232
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 15:10 schreef Lucky_Strike het volgende:
dit is een voorbeeld van t hoofdscherm, niet gekozen voor "fit match" maar voor algemeen.

dit zie je als je doorklikt.

je kunt outfits liken, zeggen dat je ze wilt hebben, er staan links naar webwinkels en winkels, je kunt foto's van jezelf plaatsen, mensen volgen die leuke kleding dragen etc... heb t op mn mobiel nog niet geprobeerd...
Kwak
pi_130637235
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 15:15 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Oh wat grappig! Dat is iets wat ik misschien best zou kunnen gebruiken met mijn ontbrekende mode-inzicht. Ik had gisteren mijn haar op zo'n hipse zijstaart in de nek gedaan. Geen succes volgens mijn vriendin. Ik zie het gewoon echt niet :')
Ik draag mijn haar altijd in een hipse zijstaart.
pi_130637251
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 15:16 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

[ afbeelding ] dit is een voorbeeld van t hoofdscherm, niet gekozen voor "fit match" maar voor algemeen.

[ afbeelding ]
dit zie je als je doorklikt.

je kunt outfits liken, zeggen dat je ze wilt hebben, er staan links naar webwinkels en winkels, je kunt foto's van jezelf plaatsen, mensen volgen die leuke kleding dragen etc... heb t op mn mobiel nog niet geprobeerd...
Staat er ook bij waar ze die dingen gekocht hebben? :D
pi_130637377
quote:
2s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 15:12 schreef Lonaa het volgende:

[..]

:W

Tof gehad gisteren?
Jaaa O+ Was echt awesome. Nieuwe en oude nummers in een leuke mix.
Spoilers!
pi_130637393
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 10:32 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ik wist niet dat je boos werd ;)
Gewoon het adres van de afbeelding: http://swlf.lilyslim.com/VH8wp2.png
LS of een van de modjes zou je mijn ticker willen aanpassen?
pi_130637396
quote:
2s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 15:16 schreef Lonaa het volgende:

[..]

ja meeste wel volgens mij, alleen geen directe links naar t kledingstuk ofzo...
Kwak
pi_130637401
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 15:01 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

oh, nou, zo voelt t van binnen wel een beetje ja :@ daarom vatte ik je comment ook verkeerd op (een beetje alsof "anders eet je toch twee zakken chips, like I care :') " ipv "doe het lekker, go you!". Sorry!

[..]

ik vind beaucoo nu al leuk! ben alleen slecht in foto's van mezelf maken, vriendje maar eens vragen als ik iets leuk heb of hij t wil doen. sta jij er al op?
Nee ik sta er nog niet op
maar mijn asos bestelling was echt best een win dus misschien morgen! ( ik moet eerst mijn haar wassen :P )

1 jurkje is erg kort (te kort voor de gelegenheden waarvoor ik het in gedachten had) dus ik weet niet of ik het hou en gewoon op andere momenten draag of terug ga sturen
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_130637432
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 15:20 schreef Sarabi het volgende:

[..]

in een png/jpg kun je echt niks aanpassen volgens mij... dat is een plaatje... dat zei ze ook, toch?
ik ben dom, dit is natuurlijk je nieuwe plaatje :@
Kwak
pi_130637447
quote:
2s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 15:16 schreef Lonaa het volgende:

[..]

ja! En in welke maat, hoe het valt etc

Ik vond het vooral tof om te zien hoe anderen met mijn maten er uit zien
ik ben slanker dan ik dacht :D
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_130637475
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 15:21 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

ja! En in welke maat, hoe het valt etc

Ik vond het vooral tof om te zien hoe anderen met mijn maten er uit zien
ik ben slanker dan ik dacht :D
ik niet :')
Kwak
pi_130637489
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 15:21 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

in een png/jpg kun je echt niks aanpassen volgens mij... dat is een plaatje... dat zei ze ook, toch?
ik ben dom, dit is natuurlijk je nieuwe plaatje :@
Het is een ander plaatje inderdaad ;)
Eentje die ik wel kan aanpassen dus zou fijn zijn als die in de OP kwam
pi_130637548
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 15:20 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Oh ja, sorry :7 Je oude is er uit, je nieuwe is in de OP gezet.
Spoilers!
pi_130637573
pi_130637614
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 15:25 schreef Sarabi het volgende:
w/
Ik snap alleen niet helemaal waarom je nou een nieuwe nam eigenlijk.
Spoilers!
pi_130637641
fuck! ik heb die zwarte broek helemaal niet besteld :') kak! die is blijkbaar niet in mn mandje gekomen...
als ik m nu alsnog bestel kost t weer verzendkosten (was nu gratis) dus ik laat t maar zitten, kan die swingdress ook wel aan op een legging/panty :')

ik heb geen zin in eten, slikken doet zeer, en we hebben ook geen waterijsjes meer *kras*
Kwak
pi_130637650
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 15:27 schreef kwakz0r het volgende:
fuck! ik heb die zwarte broek helemaal niet besteld :') kak! die is blijkbaar niet in mn mandje gekomen...
als ik m nu alsnog bestel kost t weer verzendkosten (was nu gratis) dus ik laat t maar zitten, kan die swingdress ook wel aan op een legging/panty :')

ik heb geen zin in eten, slikken doet zeer, en we hebben ook geen waterijsjes meer *kras*
er zijn toch nooit verzendkosten bij asos?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_130637711
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 15:26 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

w/
Ik snap alleen niet helemaal waarom je nou een nieuwe nam eigenlijk.
Omdat ik bij de oude geen account had gemaakt dus niet kon aanpassen.
  Moderator vrijdag 30 augustus 2013 @ 15:29:38 #146
5428 crew  miss_sly
pi_130637725
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 15:14 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ow dat klinkt wel leuk :)
Ook al mag ik van mezelf nog geen nieuwe kleding kopen -O-
Gaat nog leuk worden met mijn diploma-uitreiking
Ik snap niet waarom je dat jezelf aan zou doen. Op zo'n dag wil je er toch leuk bij lopen en je fijn voelen? Dat gaat natuurlijk niet lukken met kleding waar je je niet fijn in voelt.
pi_130637729
Oh ja *zet ijsjes op boodschappenlijst
Spoilers!
pi_130637808
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 15:29 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ik snap niet waarom je dat jezelf aan zou doen. Op zo'n dag wil je er toch leuk bij lopen en je fijn voelen? Dat gaat natuurlijk niet lukken met kleding waar je je niet fijn in voelt.
inderdaad

voor mij doet nieuwe, mooie kleding juist kei veel voor mijn gevoel, levenshouding en motivatie
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_130637815
Ontopic: Ik eet een broodje

SPOILER
pi_130637818
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 15:29 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Nouja ik heb wel 2 3deurskledingkasten vol met kleding. In allerlei maten dus ik kan altijd iets samenstellen.
Maar moet nu gewoon eerst afvallen voordat ik nieuwe kleding koop. Voor mijn afstudeerborrel heb ik al een nieuwe jurk mogen kopen maar meer zit er nu even niet in.
Ik hou gewoon van shoppen maar dat gaat niet goed samen met geen baan hebben ;) en dan is het ook zonde om nu iets te kopen dat over een paar maanden te groot is.
pi_130637878
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 15:27 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

er zijn toch nooit verzendkosten bij asos?
nooit? oh ja wacht, het was nu freee express. nou eerst maar eens dit afwachten. vind dat mijn budget wel weer op is voor deze maand.
Kwak
pi_130637888
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 15:20 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Jaaa O+ Was echt awesome. Nieuwe en oude nummers in een leuke mix.
Fijn! Ik ben wel een beetje jaloers. ;)
pi_130637898
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 15:32 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Nouja ik heb wel 2 3deurskledingkasten vol met kleding. In allerlei maten dus ik kan altijd iets samenstellen.
Maar moet nu gewoon eerst afvallen voordat ik nieuwe kleding koop. Voor mijn afstudeerborrel heb ik al een nieuwe jurk mogen kopen maar meer zit er nu even niet in.
Ik hou gewoon van shoppen maar dat gaat niet goed samen met geen baan hebben ;) en dan is het ook zonde om nu iets te kopen dat over een paar maanden te groot is.
Kun je het niet innemen?
Ik ben in 2 jaar 3 maten veranderd maar heb eigenlijk alles wat ik de moeite vond in genomen en dat kan nog prima
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_130637946
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 15:34 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Kun je het niet innemen?
Ik ben in 2 jaar 3 maten veranderd maar heb eigenlijk alles wat ik de moeite vond in genomen en dat kan nog prima
Zou kunnen (daarom heb ik 4 weken geleden wel dat andere jurkje gekocht) maar betekent nog niet dat ik op dit moment het geld voor nieuwe kleding heb.
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 15:36:54 #155
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_130637987
}:|

Ik mocht niet sporten van de fysio. Wel fietsen. :( Dus ben een uur gaan fietsen. En morgen mag ik niet sporten voor het festival :')

Mijn knie is geneigd het op te geven geloof ik :') :(
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_130638099
quote:
2s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 15:32 schreef Lonaa het volgende:
Ontopic: Ik eet een broodje

SPOILER
Hey meiden, wat een leuke plannen! Ik heb gelijk gegoogled, het ziet er echt leuk uit. Ik vraag me alleen uit of we het wel redden voor dat geld, de bruid betaalt natuurlijk niet mee. Misschien kunnen we nog iets veranderen ofzo. Maar goed, we hebben gelukkig nog tijd genoeg! Bij de volgende meeting ben ik van de partij hoor, tot dan. Xoxo :')
Spoilers!
pi_130638154
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 15:40 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Hey meiden, wat een leuke plannen! Ik heb gelijk gegoogled, het ziet er echt leuk uit. Ik vraag me alleen uit of we het wel redden voor dat geld, de bruid betaalt natuurlijk niet mee. Misschien kunnen we nog iets veranderen ofzo. Maar goed, we hebben gelukkig nog tijd genoeg! Bij de volgende meeting ben ik van de partij hoor, tot dan. Xoxo :')
:')
pi_130638188
quote:
2s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 15:41 schreef Lonaa het volgende:

[..]

:')
Tgif
Spoilers!
pi_130638248
vriendin van mij heeft voor 10 euro pp excl. benzinekosten een vrijgezellendag geregeld voor haar vriendin O+ met zn allen fietsen en picknicken op de veluwe, en dan misschien wel savonds nog op eigen kosten uit eten samen met de mannenparty...

zo wil ik het later ook, ik wil niet dat mijn ceremoniemeesters mijn vriendinnen op kosten jagen door een servies met ze te gaan beschilderen ofzo. :') als een vriendin van me dat wil regelen dan kennen ze me niet goed.
Kwak
pi_130638406
Ze wilde ook :') cupcakes maken :')

:')___!
pi_130638461
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 15:44 schreef kwakz0r het volgende:
vriendin van mij heeft voor 10 euro pp excl. benzinekosten een vrijgezellendag geregeld voor haar vriendin O+ met zn allen fietsen en picknicken op de veluwe, en dan misschien wel savonds nog op eigen kosten uit eten samen met de mannenparty...

zo wil ik het later ook, ik wil niet dat mijn ceremoniemeesters mijn vriendinnen op kosten jagen door een servies met ze te gaan beschilderen ofzo. :') als een vriendin van me dat wil regelen dan kennen ze me niet goed.
Dat is nog eens leuk! Een vriendin klaagde onlangs bij mij dat ze naar een vrijgezellenfeest ging wat zeker 125 euro zou gaan kosten :') Ik heb haar beetje voor gek verklaard dat ze ging.
Als ik ooit met O+ ga trouwen wil ik echt nooit een super duur vrijgezellenfeest.
pi_130638586
Misschien een domme vraag hoor :@ Maar hadden jullie in het begin van het dieet ook last van hoofdpijn en misselijkheid?
pi_130638627
Ik had in het begin van het dieet last van een slecht humeur. Volgens mij echt suikerdetox. Maar misselijkheid en hoofdpijn lijkt me dan ook prima kunnen komen door zoiets.
pi_130638636
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 15:53 schreef roos85 het volgende:
Misschien een domme vraag hoor :@ Maar hadden jullie in het begin van het dieet ook last van hoofdpijn en misselijkheid?
nope

Ik wil trouwens helemaal geen vrijgezellenfeest
maar ik weet niet of ik het mijn vriendinnen aangepraat krijg
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_130638642
quote:

Dat klinkt inderdaad perfect O+
pi_130638668
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 15:53 schreef roos85 het volgende:
Nope...
drink (en eet) je genoeg?
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 15:58:04 #167
401956 _Dido_
Remember me!
pi_130638781
Heb je nu een uitkering, sarabi? Wat zijn de arbeidsmarktperspectieven? :)

Ik ben bijna bij mm ouders yay.
And eternity in an hour.
pi_130638830
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 15:55 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Nope...
drink (en eet) je genoeg?
Naar mijn idee wel..
pi_130638836
quote:

Klinkt als een leuke dag!
Worry is a misuse of imagination
pi_130638972
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 15:58 schreef _Dido_ het volgende:
Heb je nu een uitkering, sarabi? Wat zijn de arbeidsmarktperspectieven? :)

Ik ben bijna bij mm ouders yay.
Nope, ik heb een vriend ;)
Dus kan rustig rondkijken.

Om echt als orthopedagoog aan de slag te gaan (in deze provincie) is lastig. Maar ik wil graag ergens op een school aan de slag en meer van de didactiek leren. Al is het een mbo-baantje voor 8 uur in de week.
Dus ga open sollicitaties sturen.
Mocht ik over een half jaar of jaar nog niets hebben kan ik nog verder weg gaan kijken.
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 16:05:28 #171
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_130639033
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 14:27 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Dit dus! En ik hoef me ook niet druk te maken over het showen v ondergoed. Ideaal. Zo'n kantje maakt het meteen pikant, dat past ook niet bij elke outfit.
pi_130639064
Ik vind pikant altijd goed :@
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_130639132
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 16:06 schreef rhubarbje het volgende:
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 16:08:58 #174
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_130639177
quote:
Mag ik bij jou eten? _O_
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 16:11:09 #175
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_130639256
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 16:06 schreef rhubarbje het volgende:
Nou, niet onder eensimpel donkerblauw tricot jurkje m birckenstcks oid eronder. Hoewel dat vast aan de bircks ligt, maar m mt 42 is het lastig comfortabel zomerschoeisel te vinden. ;)
pi_130639327
Ik zou dat echt veel te sexy vinden, ik heb best mooie benen en vind een jurkje al best sexy vaak laat staan met een kantje er onder uit..

Maar mag iedeeen natuurlijk zelf weten :)
Worry is a misuse of imagination
pi_130639332
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 16:11 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Nou, niet onder eensimpel donkerblauw tricot jurkje m birckenstcks oid eronder. Hoewel dat vast aan de bircks ligt, maar m mt 42 is het lastig comfortabel zomerschoeisel te vinden. ;)
birckenstocks. ;(

Dan maakt kant het alleen maar beter. O+
Misschien juist wel onder iets simpels.
pi_130639347
Het ging natuurlijk wel over per ongelijk er onder uit he?
pi_130639349
Ik heb leuke bretels gekocht, ik hou noet zo van riemen en het was wel nodig, alles zakt af tegenwoordig.
Alleen het eerste half uur in een pas gewassen jeans gaat nog wel, dan rekt hij iets op en begint weer te zakken.
pi_130639456
quote:
2s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 16:14 schreef Lonaa het volgende:
Het ging natuurlijk wel over per ongelijk er onder uit he?
ja, dat ^^ ik zou t er ook niet expres onderuit laten steken :')
Kwak
pi_130639558
het ligt er aan in welke situatie maar ik kan mij zelfs situaties indenken waarbij ik het expres zou doen O-)
maar goed, ik ben dan ook een schaamteloze sloerie :D :P
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  Moderator vrijdag 30 augustus 2013 @ 16:22:53 #182
5428 crew  miss_sly
pi_130639584
Ik hou wel van een beetje sexy, hoor. Zo ook van een mooi decolleté O+Mag je ook nog best een ieniemienie kantje zien.
pi_130639649
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 16:22 schreef miss_sly het volgende:
Ik hou wel van een beetje sexy, hoor. Zo ook van een mooi decolleté O+Mag je ook nog best een ieniemienie kantje zien.
Bij decolleté vind ik het ook wel weer kunnen :Y
Mijn benen vind ik gewoon niet mooi genoeg kennelijk :D heb nu wel een perfect broekje voor onder jurkjes, is geen sportbroekje maar veel dunner.
pi_130639780
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 16:14 schreef sorcees het volgende:
Ik heb leuke bretels gekocht, ik hou noet zo van riemen en het was wel nodig, alles zakt af tegenwoordig.
Alleen het eerste half uur in een pas gewassen jeans gaat nog wel, dan rekt hij iets op en begint weer te zakken.
Ik heb ook wel eens over bretels nagedacht, het lijkt me echt ontzettend handig. Het is vervelend maar ook wel leuk dat alles afzakt eigenlijk ;)
Spoilers!
pi_130639810
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 16:08 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Mag ik bij jou eten? _O_
Wat leuk om dat juist van jou te horen, ik heb al regelmatig receptjes van jou gepikt. En je komt maar langs hoor, er is genoeg.
Spoilers!
pi_130640229
Ik word knettergek van mijn spijkerbroek op mijn werk. Aan het einde vd dag, als alles dan een beetje zweterig is, dan zakt hij als een gek van m'n reet. Maar een maat kleiner past niet :(. En een riem eromheen helpt weinig :(.
pi_130640238
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 16:44 schreef Zeester het volgende:
Ik word knettergek van mijn spijkerbroek op mijn werk. Aan het einde vd dag, als alles dan een beetje zweterig is, dan zakt hij als een gek van m'n reet. Maar een maat kleiner past niet :(. En een riem eromheen helpt weinig :(.
dan kun je misschien kijken waar hij precies te groot is en dat aanpassen?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 17:18:33 #188
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_130641295
quote:
14s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 16:29 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Wat leuk om dat juist van jou te horen, ik heb al regelmatig receptjes van jou gepikt. En je komt maar langs hoor, er is genoeg.
Ik heb je post nu gebookmarked als inspiratielijstje. Ik merk dat ik wat vaak voor hetzelfde kies, tijd voor het einde van de vakantieperiode en de regelmaat in het leven en dan weer tijd voor nieuwe recepten uitproberen. *O*
pi_130642193
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 16:44 schreef Zeester het volgende:
Bretels misschien?
pi_130642227
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 17:52 schreef sorcees het volgende:

[..]

Bretels misschien?
Haha, ja, niet echt een optie met mijn werkuniform, wat gewoon een zwart tshirtje en een spijkerbroek is. De oplossing is gewoon nog ff doorbikkelen met afvallen en zeer binnenkort een nieuwe spijkerbroek kopen :P
pi_130643035
Ik heb me voorgenomen om voor de winter niet teveel uit te geven aan kleding.
En meer jurkjes ga dragen als broeken. Leuke sjaals erbij zoeken. En ik kan de winter in. Eigenlijk wel een zwarte winterjas zoeken. Maar zie nu al op tegen de zoektocht!
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_130643058
Ik moet ook nog een winterjas. ;(
pi_130643132
quote:
2s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 18:22 schreef Lonaa het volgende:
Ik moet ook nog een winterjas. ;(
Dat vind ik nog erger als broeken shoppen.
pi_130643177
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 18:24 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Dat vind ik nog erger als broeken shoppen.
Ik vind ze vaak ook niet mooi ofzo. Naja, ik ga wel gewoon weer webwinkelen. :7
pi_130643200
Ik zeg net tegen O+ dat ik een nieuwe winterjas moet (of eigenlijk gewoon een jas, die heb ik niet echt).
Hij zegt "prima"
Ik zeg, je weet wat het kost toch?
"Ja, tussen de 100 en 200 euro"

Oke. :7
pi_130643235
quote:
2s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 18:26 schreef Lonaa het volgende:
Ik zeg net tegen O+ dat ik een nieuwe winterjas moet (of eigenlijk gewoon een jas, die heb ik niet echt).
Hij zegt "prima"

Geef mij zon vriend!
pi_130643501
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 18:27 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Geef mij zon vriend!
Ik was ook verbaasd. :D
pi_130643604
Die van mij raakte al in de stress toen ik over 2 jurkjes voor de winter begon..
pi_130643958
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 17:18 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Ik heb je post nu gebookmarked als inspiratielijstje. Ik merk dat ik wat vaak voor hetzelfde kies, tijd voor het einde van de vakantieperiode en de regelmaat in het leven en dan weer tijd voor nieuwe recepten uitproberen. *O*
Ik heb niet zoveel tijd meer om te koken de laatste maanden. Ik kies ook steeds voor hetzelfde. Nou heb ik wel veel om uit te kiezen maar het begint toch wat saai te worden. Ik heb ook geen zin om mijn recepten uit te zoeken. Ik moet dringend een wat betere manier vinden om mijn mails en bookmarks te organisen. Het is een grote chaos van mailadressen, mailclients en favorieten op laptop, werk, pc en tablet. En dat voor de vriendin van een computerdokter :Y
Spoilers!
pi_130644456
ik shop niet vaak maar ook altijd van mijn eigen centjes. toen ik een poos heel weinig had kocht ik ook weinig. nu heb ik iets meer en koop ik iets meer, maar let nog steeds op aanbiedingen en draag sommige jurkjes al drie jaar in alle seizoenen regelmatig...
Kwak
pi_130644914
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 18:21 schreef J0ycie88 het volgende:
Ik heb me voorgenomen om voor de winter niet teveel uit te geven aan kleding.
En meer jurkjes ga dragen als broeken. Leuke sjaals erbij zoeken. En ik kan de winter in. Eigenlijk wel een zwarte winterjas zoeken. Maar zie nu al op tegen de zoektocht!
SPOILER
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_130644945
quote:
2s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 18:26 schreef Lonaa het volgende:
Hij zegt "prima"

Ik ben vooral verbaasd dat hij kan schatten hoe duur het is :D
Mijn vriend schrikt altijd weer van een nieuwe winterjas.
Maar ik zie ook niet vaak een mooie....
pi_130644956
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 19:02 schreef kwakz0r het volgende:
ik shop niet vaak maar ook altijd van mijn eigen centjes. toen ik een poos heel weinig had kocht ik ook weinig. nu heb ik iets meer en koop ik iets meer, maar let nog steeds op aanbiedingen en draag sommige jurkjes al drie jaar in alle seizoenen regelmatig...
ik shop ook alleen van mijn eigen geld
ik kan hem moeilijk opzadelen met mijn hobbie he
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_130645260
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 19:11 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

SPOILER
die tweede wil ik in het groen O+ maar ik wil eerst kijken of de kleren die ik nu besteld heb passen, en dan kijken of mn oude echt niet meer kan/past, en dan mag ik m misschien in oktober bestellen (maar dan zal hij wel uitverkocht zijn denk ik)
Kwak
pi_130645377
Naja wat ik nu verdien komt gewoon op de grote hoop. (Invalwerk)

Met als gevolg dat kleren kopen ook van de grote hoop gedaan moet worden. Kan moeilijk in mijn blote kont lopen ;)
pi_130645430
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 19:18 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

die tweede wil ik in het groen O+ maar ik wil eerst kijken of de kleren die ik nu besteld heb passen, en dan kijken of mn oude echt niet meer kan/past, en dan mag ik m misschien in oktober bestellen (maar dan zal hij wel uitverkocht zijn denk ik)
dotje he!

Ik heb die bovenste maar dan lang
en blauw
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_130645449
Ow en ik haat vertraging....

*knorrende buik*
pi_130645472
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 19:23 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

dotje he!

Ik heb die bovenste maar dan lang
en blauw
is die bovenste dan niet lang nee?
pi_130645489
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 19:21 schreef J0ycie88 het volgende:
Naja wat ik nu verdien komt gewoon op de grote hoop. (Invalwerk)

Met als gevolg dat kleren kopen ook van de grote hoop gedaan moet worden. Kan moeilijk in mijn blote kont lopen ;)
Zo gaat het bij ons ook.
Vind het ook niet echt erg, ik zorg er nu voor dat het huis mooi schoon is en ik kook :)
pi_130645564
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 19:24 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

is die bovenste dan niet lang nee?
nou ja langer dan
die van mij komt bij mijn knieën
dat is bij dat grietje niet echt
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_130645600
Oh google wist hem nog te vinden
SPOILER
echt een van mijn beste aankopen de afgelopen jaren
krijg altijd complimentjes van vreemde op straat :D
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_130645779
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 19:24 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Zo gaat het bij ons ook.
Vind het ook niet echt erg, ik zorg er nu voor dat het huis mooi schoon is en ik kook :)
Dit dus.

Ik werk elke dienst die me word aangeboden en meer kan ik niet doen.

(En ik let echt wel op de centjes, koop geen dure dingen, geen dure kleding.)

Mijn vriend was net blij toen hij thuis kwam in een opgeruimd huis! Vanmorgen nog snel alles gedaan voor ik naar mijn moeder ging!
pi_130646653
Hmm ik had mezelf voorgenomen om vanavond een lesje evy te doen, maar ik ben echt zó moe van werk dat ik het echt niet verantwoord vind. Ga vandaag wel op tijd slapen en doe hem morgen wel.
pi_130646757
Slapen is ook belangrijk O+
pi_130646927
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 19:57 schreef Sarabi het volgende:
Slapen is ook belangrijk O+
Zeker, alhoewel ik het wel een beetje stom vind van mezelf; maar het is nu even niet verantwoord. 2 zieke collega's, een vreselijke hoeveelheid spoed-bepalingen en de gewone dingen die ernaast ook nog gedaan moesten worden. mweh :P
pi_130647457
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 19:32 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Dit dus.

Ik werk elke dienst die me word aangeboden en meer kan ik niet doen.

(En ik let echt wel op de centjes, koop geen dure dingen, geen dure kleding.)

Mijn vriend was net blij toen hij thuis kwam in een opgeruimd huis! Vanmorgen nog snel alles gedaan voor ik naar mijn moeder ging!
Het was ook niet beschuldigend bedoeld hoor, ik zou me er gewoon persoonlijk niet prettig bij voelen.

Wij betalen op dit moment alles wat samen is ook samen, van een gezamenlijke rekening waar we op dit moment allebei de helft van de kosten op bijdragen. Maar toen vriendje minder had dan ik zette hij er ook minder op. Als het op is doen we er nu allebei iets bij, maar voorheen deed ik dan de rest van mijn rekening, bijvoorbeeld.

In principe is alles wat niet op de gezamenlijke komt voor de eigen lasten (studieschuld, collegegeld, wegenbelasting, etc.), voor zelf sparen en voor zakgeld en kleding voor onszelf.

Als ik weinig zou verdienen zou J de lasten van ons samen dragen, maar dan zou ik toch zelf nog mijn eigen lasten moeten verzorgen, incl. kleding en cadeaus, dan dus maar geen nieuwe kleren tenzij J of mijn moeder me een cadeautje geven, en we zijn echt wel zo dat we elkaar trakteren en dingen geven of uit de brand helpen waar nodig. Als ik die persoonlijke lasten ook niet zou kunnen dragen dan zou ik dus niet zijn gaan samenwonen met hem (maar als ik op dit moment ineens zonder werk raak ligt dat ook anders natuurlijk).

ik ben gewoon te feministisch om financieel afhankelijk te willen zijn - maar ik weet dat het niet altijd een keuze is.
Kwak
pi_130647570
Ik ben echt het tegenovergestelde van feministisch dus dat helpt ook
pi_130647638
Ik heb geen vriend. Maar gelukkig wel lieve ouders (op geld gebied :P)
pi_130647791
mijn ouders kunnen niet echt bijdragen, dus ik heb in de periode dat ik alleen was en echt geld tekort kwam (ook al deed ik geen gekke dingen, iets met een dure buitenlandstage) op een creditcard geleefd. dat wil ik nooit meer...

wat is je beeld bij feminisme, sarabi? ik ben niet van de tuinbroeken hoor!
Kwak
pi_130647882
Hmmm mijn winterjas is ook wel wat groot aan het worden ja :') Nou, als hij weer nodig is maar even kijken hoe hij dan zit en hoeveel geld ik over heb voor een nieuwe. Hij is zo leuk groen O+
pi_130648103
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 20:13 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Het was ook niet beschuldigend bedoeld hoor, ik zou me er gewoon persoonlijk niet prettig bij voelen.

Wij betalen op dit moment alles wat samen is ook samen, van een gezamenlijke rekening waar we op dit moment allebei de helft van de kosten op bijdragen. Maar toen vriendje minder had dan ik zette hij er ook minder op. Als het op is doen we er nu allebei iets bij, maar voorheen deed ik dan de rest van mijn rekening, bijvoorbeeld.

In principe is alles wat niet op de gezamenlijke komt voor de eigen lasten (studieschuld, collegegeld, wegenbelasting, etc.), voor zelf sparen en voor zakgeld en kleding voor onszelf.

Als ik weinig zou verdienen zou J de lasten van ons samen dragen, maar dan zou ik toch zelf nog mijn eigen lasten moeten verzorgen, incl. kleding en cadeaus, dan dus maar geen nieuwe kleren tenzij J of mijn moeder me een cadeautje geven, en we zijn echt wel zo dat we elkaar trakteren en dingen geven of uit de brand helpen waar nodig. Als ik die persoonlijke lasten ook niet zou kunnen dragen dan zou ik dus niet zijn gaan samenwonen met hem (maar als ik op dit moment ineens zonder werk raak ligt dat ook anders natuurlijk).

ik ben gewoon te feministisch om financieel afhankelijk te willen zijn - maar ik weet dat het niet altijd een keuze is.
Zo voelde het ook niet hoor. Wilde het alleen wel ff duidelijk hebben haha.

Ik vind het verschrikkelijk dat ik afhankelijk ben. Maar het is geen keuze. Ik moet het er maar gewoon mee doen.

Gelukkig kan ik met mijn geld de boodschappen doen. Maar mijn vriend betaald mijn vaste lasten..

We mogen ook niet klagen. Want we kunnen volgend jaar wel op een luxe vakantie. Maar dat is een weloverwogen keuze geweest. Nu dus redelijk zuinig doen.
  Licht Ontvlambaar vrijdag 30 augustus 2013 @ 20:39:24 #223
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_130648509
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 20:28 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Zo voelde het ook niet hoor. Wilde het alleen wel ff duidelijk hebben haha.

Ik vind het verschrikkelijk dat ik afhankelijk ben. Maar het is geen keuze. Ik moet het er maar gewoon mee doen.

Gelukkig kan ik met mijn geld de boodschappen doen. Maar mijn vriend betaald mijn vaste lasten..

We mogen ook niet klagen. Want we kunnen volgend jaar wel op een luxe vakantie. Maar dat is een weloverwogen keuze geweest. Nu dus redelijk zuinig doen.
Kan het me prima voorstellen, maar het is ook niet alsof je niet je best doet om werk te vinden hè ;)
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_130648626
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 20:39 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Kan het me prima voorstellen, maar het is ook niet alsof je niet je best doet om werk te vinden hè ;)
nee, zeker niet, dat wilde ik ook helemaal niet insinueren ofzo...
Kwak
  Licht Ontvlambaar vrijdag 30 augustus 2013 @ 20:42:38 #225
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_130648676
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 20:41 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

nee, zeker niet, dat wilde ik ook helemaal niet insinueren ofzo...
Ow, ik reageerde puur op haar post ;)
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_130651315
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 20:42 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Ow, ik reageerde puur op haar post ;)
*move along, nothing to see here* *tudududuuuuu*
Kwak
pi_130651856
Ik vind het een beetje per situatie verschillend. Ik werk voor mijn vriend maar krijg daar niet voor betaald. Dat is iets waar we bewust voor hebben gekozen maar hij betaalt dus wel alle vaste lasten. Ik verdien naast mijn kantoorwerk nog een paar honderd euro per maand. Daar betaal ik alle kadootjes, ruim de helft van de boodschappen, verzorgingsproducten, etc van. Ik hoef nooit geld aan mijn vriend te vragen trouwens. Daar voel ik me ook niet prettig bij maar ik an me voorstellen dat het soms niet anders is.
Het is dus niet eerlijk verdeeld maar het is toevallig zo gelopen. Als ik een andere baan zou hebben, had mijn vriend binnen de kortste keren een burnout en/of zou hij nog vele uren meer moeten werken dan hij nu al doet. Dan heb je ook niets aan meer geld.

Binnenkort krijg ik wel betaald door ons bedrijf trouwens, eindelijk ;)
Spoilers!
pi_130652465
Ik werk op dit moment maar 12 uur per week. Ik zou graag wel wat meer willen werken, maar durf mijn vaste baan ook niet op te geven. Meer uur is bij m'n huidige baan helaas niet mogelijk. Heel flexibel ben ik ook niet, ivm onze zoon. Het liefste zou ik iets van uit huis willen doen...Maar wat? -O-
And so the lion fell in love with the lamb
pi_130653679
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 21:53 schreef Bamba het volgende:
Ik werk op dit moment maar 12 uur per week. Ik zou graag wel wat meer willen werken, maar durf mijn vaste baan ook niet op te geven. Meer uur is bij m'n huidige baan helaas niet mogelijk. Heel flexibel ben ik ook niet, ivm onze zoon. Het liefste zou ik iets van uit huis willen doen...Maar wat? -O-
Oh ja, ik ging jou en nog iemand nog een PM sturen :@
Spoilers!
pi_130653815
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 22:15 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Oh ja, ik ging jou en nog iemand nog een PM sturen :@
:D Ik had er ook niet meer aan gedacht hoor ;)
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 22:17:37 #231
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_130653816
:X :X :X :X :X :X :X :X

Als ik pech heb lig ik de hele week zo niet langer qua sporten eruit :X :X :X :X :X

Schouder overbelast vermoed ik en knie ook :X :X :X :X
pi_130653848
quote:
9s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 22:17 schreef Qwea het volgende:

Als ik pech heb lig ik de hele week zo niet langer qua sporten eruit :X :X :X :X :X

Even je rust pakken Q, dan kun je er (hopelijk) volgende week weer tegenaan. Anders zit je langer met de gebakken peren ;(
pi_130659130
:W vanaf mijn tweede werkplek voor vandaag :O

Schurende dijen: nooit last van. Terwijl ik echt enorm dikke bovenbenen heb.
Dat kantje ipv een korte legging: mooi onder een jurkje/rokje, niet onder een korte broek.
Vriendinnen die je beter niet kan hebben: check, been there done that, niet meer doen.

En ik ga voor mijn gevoel echt de mist in met mijn eten/dieet, dus vanaf morgen weer normaal doen. Ik ga denk ik zelfs maar even lijstjes posten puur voor mezelf. Ik wil hier niet hoeven melden dat ik koekjes oid heb gegeten 8-) Wel lekker uit eten geweest vanavond O+ Water gedronken en geen dessert genomen, maar zo'n hele pizza voelt toch helemaal niet goed :N En ik wilde eigenlijk de korst laten liggen, maar de borden bleven zo lang voor onze neus staan dat ik door bleef knabbelen.
pi_130659209
En had ik al gezegd dat er speciaal voor mij gebak was gehaald op het werk? Hartstikke lief natuurlijk, maar een blommetje was net zo welkom geweest :@ Nu kon ik het niet afslaan, dat zou zo idioot zijn geweest.
  zaterdag 31 augustus 2013 @ 00:30:04 #235
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_130660694
Even snel uitgerekend, ik zit morgen rond de 5500 kcal _O-
  zaterdag 31 augustus 2013 @ 00:30:26 #236
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_130660715
Hoeveel kcal moest je ook alweer eten voor 1 kg? :')
pi_130660770
quote:
14s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 00:30 schreef Qwea het volgende:
Hoeveel kcal moest je ook alweer eten voor 1 kg? :')
Je onderhoud + 7000 kcal (minstens 9000 op een dag dus): succes!
  zaterdag 31 augustus 2013 @ 00:32:38 #238
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_130660799
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 00:31 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Je onderhoud + 7000 kcal (minstens 9000 op een dag dus): succes!
Oooooooooooh. Nou, daar zit ik onder. Want als ik uit zou gaan van 1700 dan mag ik alsnog 8700 gaan eten :') De tering. _O-
pi_130661008
Op zich is het niet eens zo moeilijk een kilo per week aan te komen als je elke dag 1000 kcal te veel eet :o En dat kan al met een extra zak m&m's 's avonds op de bank, een pak luchtig toetje, een big tasty op weg naar huis, een grote pizza, een patat met mayonaise & milkshake op het station etc etc.
pi_130661145
Elk weekend 1x een grote kapsalon extra eten is overigens al meer dan 7000 kcal = meer dan 1 kilo per maand aankomen als je voor de rest normaal naar behoefte eet :o
pi_130661174
  zaterdag 31 augustus 2013 @ 00:52:21 #242
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_130661587
Ja maar dit moet jr dus ook niet elk weekend doen :P
pi_130661722
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 00:52 schreef Qwea het volgende:
Ja maar dit moet jr dus ook niet elk weekend doen :P
Ik wed dat er legio mensen (tieners/jongeren) zijn die dat elk weekend doen en dan ook nog vergezeld van vele biertjes (135 kcal per flesje bier). En als het vrouwen zijn die net aan de pil zijn dan geven ze daar de pil de schuld van 8-)
pi_130664523
En thuis! vanaf vandaag weer strak in het gareel.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_130664534
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 04:16 schreef Vicky het volgende:
En thuis! vanaf vandaag weer strak in het gareel.
Welkom thuis *O*
pi_130664535
Thnxx
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_130664536
Heb je het leuk gehad?
pi_130664547
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 04:22 schreef Isabeau het volgende:
Heb je het leuk gehad?
ja helemaal top. Lekker gezwommen, in de zon gelegen, dierentuin geweest, aquapark geweest, mooi horloge gekocht... en vorige week zaterdag stond ineens mijn moeder in de tuin van het hotel. We zouden eerst met zn 9en gaan maar 3 dagen.voor vertrek kwam mijn vader in het zh. Die mocht niet vliegen.
Uiteindelijk is mijn moeder alleen gekomen.

Oh en uiteraard veel te veel en te lekker gegeten :').. mja, het was vakantie
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_130664551
Ik vind lekker onbezorgd kunnen eten ook wel een beetje vakantie hoor :Y
En leuk dat je moeder toch is gekomen!
pi_130664554
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 04:35 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind lekker onbezorgd kunnen eten ook wel een beetje vakantie hoor :Y
En leuk dat je moeder toch is gekomen!
vind ik ook...
Bij het ontbijt veelal yoghurt, muesli en fruit. Tussen de middag broodje of salade en s avonds te lekker eten met te lwkkere toetjes :)

Oh en gedroogde vijgen een abrikozen in de yoghurt is zoooooo lekker...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_130664619
Goedemorgen, ik wilde vandaag vroeg op maar dit is wel een beetje overdreven...
Kwak
pi_130664630
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 05:40 schreef kwakz0r het volgende:
:Y :Y
  zaterdag 31 augustus 2013 @ 06:48:35 #253
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_130664674
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 05:40 schreef kwakz0r het volgende:
Ik was al wakker om half 6 :')
  zaterdag 31 augustus 2013 @ 07:53:15 #254
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_130664808
ik ben ook al aan het werk! :)

gister uiterst tevreden over de 2e hardloop sessie! :) zou hou ik het wel vol.
alleen vind ik het altijd makkelijker op de loopband :@ zeker ook omdat de tijd zo lekker voor je neus wegtikt. hoe doen de hardlopende dames dat?
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  zaterdag 31 augustus 2013 @ 08:01:27 #255
401956 _Dido_
Remember me!
pi_130664839
Ik ben ook al wakker :')
And eternity in an hour.
  zaterdag 31 augustus 2013 @ 08:02:34 #256
401956 _Dido_
Remember me!
pi_130664842
quote:
7s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 07:53 schreef Barreltje het volgende:

alleen vind ik het altijd makkelijker op de loopband :@ zeker ook omdat de tijd zo lekker voor je neus wegtikt. hoe doen de hardlopende dames dat?
Horloge mee? Hardlopen kan mij niet lang genoeg duren trouwens, dus ik denk niet yay bijna klaar, maar shit moet alweer stoppen ;( :P
And eternity in an hour.
  zaterdag 31 augustus 2013 @ 08:06:32 #257
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_130664855
Nehhhhh, 75,2. Kan NOOOOOOOIT. Gisteren normaal gegeten afgezien van 1 tosti. Never dat dat 1 kilo aanzet.

Ik haat schommelingen btw.
  zaterdag 31 augustus 2013 @ 08:13:12 #258
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_130664871
quote:
9s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 22:17 schreef Qwea het volgende:

Is natuurlijk ook niet gek he, zo hard als je er tegenaan ging de laatste week (weken?). ;)
Sterkte!
  zaterdag 31 augustus 2013 @ 08:15:55 #259
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_130664876
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 08:13 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Is natuurlijk ook niet gek he, zo hard als je er tegenaan ging de laatste week (weken?). ;)
Sterkte!
Mja ik had misschien wat rustiger aan moeten doen :+

Ikbaal van die 75,2, maar ik weet ook dat het bullshit is en niet kan en wss vocht is.
  zaterdag 31 augustus 2013 @ 08:15:58 #260
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_130664877
quote:
7s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 07:53 schreef Barreltje het volgende:

Op de loopband heb je niet de natuurlijke weerstand van de lucht en de loopband zelf veert zo lekker mee waardoor je veel makkelijker loopt dan gewoon buiten op de weg.
Buiten zul je dan ook meer verbranden en opbouwen dan binnen. ;)
pi_130664880
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 06:48 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ik was al wakker om half 6 :')
Ik ook, heb het plassen Nog tien minuten uit kunnen stellen. Net nog wel een uurtje geslapen tussen het hoesten door.
Kwak
  zaterdag 31 augustus 2013 @ 08:17:11 #262
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_130664884
quote:
14s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 08:15 schreef Qwea het volgende:

[..]

Mja ik had misschien wat rustiger aan moeten doen :+

Ikbaal van die 75,2, maar ik weet ook dat het bullshit is en niet kan en wss vocht is.
Of die 1,2 van de afgelopen week was inclusief veel vochtverlies en ben je nu wat meer in balans qua vochthuishouding.
We hebben het over 2 ons he... Maw: stel je niet aan doos, je weegt 75 kilo en dat wilde je!
  zaterdag 31 augustus 2013 @ 08:17:55 #263
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_130664887
Hier vieren we vandaag de verjaardag van mijn jongste en die van mij dus ik mag zo 5 taarten op gaan halen bij de Hema! :9 :D
  zaterdag 31 augustus 2013 @ 08:17:56 #264
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_130664888
quote:
12s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 08:17 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Of die 1,2 van de afgelopen week was inclusief veel vochtverlies en ben je nu wat meer in balans qua vochthuishouding.
We hebben het over 2 ons he... Maw: stel je niet aan doos, je weegt 75 kilo en dat wilde je!
2 ons?

74,4 :P Bijna een kilo!
  zaterdag 31 augustus 2013 @ 08:19:05 #265
401956 _Dido_
Remember me!
pi_130664891
quote:
10s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 08:17 schreef Qwea het volgende:

[..]

2 ons?

al goed gepoept?
And eternity in an hour.
  zaterdag 31 augustus 2013 @ 08:19:24 #266
401956 _Dido_
Remember me!
pi_130664892
Sta je elke dag op de weegschaal, Qwea? :?
And eternity in an hour.
  zaterdag 31 augustus 2013 @ 08:19:27 #267
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_130664893
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 08:19 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

al goed gepoept?
2x :+
  zaterdag 31 augustus 2013 @ 08:19:40 #268
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_130664894
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 08:19 schreef _Dido_ het volgende:
Sta je elke dag op de weegschaal, Qwea? :?
Ja. Stom he?
pi_130664904
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 08:15 schreef Brighteyes het volgende:
Op de loopband heb je niet de natuurlijke weerstand van de lucht en de loopband zelf veert zo lekker mee waardoor je veel makkelijker loopt dan gewoon buiten op de weg.
Buiten zul je dan ook meer verbranden en opbouwen dan binnen. ;)
Note to self: niet op invoeren drukken zonder bericht te plaatsen :+

Wat ik zeggen wilde: ik las kortgeleden tot mijn verbazing dat het qua blessures dan weer helemaal niets uitmaakt: loopband of buiten. En ik dacht altijd dat door de 'vering' in een loopband je minder kans had op blessures.
  zaterdag 31 augustus 2013 @ 08:22:55 #270
401956 _Dido_
Remember me!
pi_130664906
quote:
8s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 08:19 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ja. Stom he?
ja nu loop je jezelf nodeloos gek te maken en baal je nog harder dat je niet kunt sporten. Stop daarmee, anders wordt het nog obsessief :*

Meh ik wilde gaan zwemmen maar dat kan maar 1 keer per week ivm werk ;( naja, beter dan niets. Daarnaast toch maar een paar keer een uur gaan wandelen ofzo :r
And eternity in an hour.
pi_130664914
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 08:22 schreef _Dido_ het volgende:

ja nu loop je jezelf nodeloos gek te maken en baal je nog harder dat je niet kunt sporten. Stop daarmee, anders wordt het nog obsessief :*

Meh ik wilde gaan zwemmen maar dat kan maar 1 keer per week ivm werk ;( naja, beter dan niets. Daarnaast toch maar een paar keer een uur gaan wandelen ofzo :r
Ik vind je twee alinea's zo bij elkaar wel grappig :+ Volgens mij spreek je uit ervaring O-)
  zaterdag 31 augustus 2013 @ 08:25:32 #272
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_130664919
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 08:22 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

Mja, ik loop mezelf ook gek te maken, want nou durf ik straks niet te bieren op het festival. Slaat nergens op :')

Je hebt helemaal gelijk alleen ik moet dat nog even snappen in mijn hoofd
  zaterdag 31 augustus 2013 @ 08:49:35 #273
401956 _Dido_
Remember me!
pi_130665049
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 08:24 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik vind je twee alinea's zo bij elkaar wel grappig :+ Volgens mij spreek je uit ervaring O-)
:D

Ik wil vooral wat van bewegen omdat ik anders dichtgroei ;) bewegen boeit me verder niet zo atm :')
And eternity in an hour.
pi_130665073
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 18:37 schreef J0ycie88 het volgende:
Die van mij raakte al in de stress toen ik over 2 jurkjes voor de winter begon..
Mijn vrouw mag niet meer dan 1 paar schoenen per maand kopen.
  zaterdag 31 augustus 2013 @ 09:02:41 #275
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_130665119
quote:
10s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 08:17 schreef Qwea het volgende:

[..]

2 ons?

ik bedoelde 2 ons boven de 75 die je wilde wegen vandaag. ;)

Sorry, ik heb niet heel veel geduld voor dagelijkse onsjes-updates. En heel hard juichen als je in 1 week ruim een kilo af valt, maar dan ineens zomaar wat erbij is onmogelijk. :+
pi_130665135
quote:
14s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 08:25 schreef Qwea het volgende:

[..]

Mja, ik loop mezelf ook gek te maken, want nou durf ik straks niet te bieren op het festival. Slaat nergens op :')

Je hebt helemaal gelijk alleen ik moet dat nog even snappen in mijn hoofd
Jij bent wel een extreme eh :P 1700 normaal eten en vandaag 5500 dat is toch wel heel veel, wat ben je dan van plan? Volgens mij ga je dan ziek worden en buikpijn hebben en dat is toch niet meer genieten. Sporten het is goed dat je de smaak te pakken hebt , maar geef je lichaam ook voldoende rust, ik lees namelijk wel vaker dat je ergens last van hebt.

Zoek voor jezelf ook eens uit wat je nu wilt. Is 75 het streefgewicht en wil je zo blijven en dus gaan werken aan het behouden van het gewicht of wil je nog even doorgaan naar onder?
pi_130665215
Goeiemorgen.
pi_130665279
Mogguh. Zit nu mn "ontbijt" even naar binnen te werken (2 volkoren knackebrod dingetjes met pindakaas) en over een half uurtje maar even een rondje hardlopen.
pi_130665347
Ik ben alweer onderweg naar werk! Het regent verschrikkelijk, gelukkig zou ik sowieso vandaag met de tram omdat ik na werk gelijk doorga naar een feestje en mijn fiets dan bij het verkeerde station zou staan. Hopelijk mag ik ff douchen als ik aankom ;). Maar vast wel!

Ik denk trouwens dat ik de hele maand september ff niet ga drinken. Dus vanavond nog, en daarna de hele maand niet! Het is wel ff mooi geweest qua drank, tijd voor pauzetje!
pi_130665391
+ 300 gr. :')

Ik ga het maar eens anders aanpakken geloof ik. Lijstje van vandaag:

O: 2 speltbth. 1 met filet, 1 met appelstroop. 4 Pruimen
T: Kersen
L: zelfgemaakte tomatensoep met paar stukjes stokbrood
T: paar dadels
D: Zalmfilet met light roomkaas, roergebakken groentes
T: Smoothie met perzik
pi_130665609
Eerste week WW zit er op, 700 gram afgevallen..
pi_130665655
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 09:32 schreef Bamba het volgende:
+ 300 gr. :')

Ik ga het maar eens anders aanpakken geloof ik. Lijstje van vandaag:

O: 2 speltbth. 1 met filet, 1 met appelstroop. 4 Pruimen
T: Kersen
L: zelfgemaakte tomatensoep met paar stukjes stokbrood
T: paar dadels
D: Zalmfilet met light roomkaas, roergebakken groentes
T: Smoothie met perzik
Stokbrood, dadels en light roomkaas zouden niet zo snel mijn keuzes zijn, Bamba. Of helpt je dat om hypo's ook tegen te gaan, dan heb ik niks gezegd :+

en ik denk dat je echt gewoon wat geduld moet hebben, schommelingen zijn heel normaal :*
pi_130665696
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 09:57 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Stokbrood, dadels en light roomkaas zouden niet zo snel mijn keuzes zijn, Bamba. Of helpt je dat om hypo's ook tegen te gaan, dan heb ik niks gezegd :+

en ik denk dat je echt gewoon wat geduld moet hebben, schommelingen zijn heel normaal :*
Stokbrood is maar paar stukjes voor bij de soep, zou dat veel kwaad kunnen? Zijn dadels zo slecht ja? Ik dacht, ik probeer het een keer :D . De roomkaas is wel de slanke variant. Ik kom alles bij elkaar op 1147 kcal, wat zou jij dan adviseren?

Geduld is niet m'n sterkste kant ;) Maar ik zit nu bijna weer op m'n startgewicht van 3 weken geleden, daar baal ik best wel van ;(
pi_130665788
Vakantieschade + 2,9.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_130665798
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 10:00 schreef Bamba het volgende:

Stokbrood is maar paar stukjes voor bij de soep, zou dat veel kwaad kunnen? Zijn dadels zo slecht ja? Ik dacht, ik probeer het een keer :D . De roomkaas is wel de slanke variant. Ik kom alles bij elkaar op 1147 kcal, wat zou jij dan adviseren?

Geduld is niet m'n sterkste kant ;) Maar ik zit nu bijna weer op m'n startgewicht van 3 weken geleden, daar baal ik best wel van ;(
Ik zou meer eten adviseren, hoe tegenstrijdig dat ook moet aanvoelen. Ik had niet zo door dat het nog onder de 1200 kcal zou komen. Wat meer zuivel er bij? Kwark oid misschien.

Dadels zijn vooral suiker, hoe lekker ze ook zijn. Eén of twee kan geen kwaad hoor! Maar ik zou er van blijven eten als ik er eenmaal aan begin, maar dat ben ik. En stokbrood tikt eng snel aan in de kcal, maar dat is vandaag niet echt een probleem omdat je wel wat meer mag hebben.
pi_130665844
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 10:08 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik zou meer eten adviseren, hoe tegenstrijdig dat ook moet aanvoelen. Ik had niet zo door dat het nog onder de 1200 kcal zou komen. Wat meer zuivel er bij? Kwark oid misschien.

Dadels zijn vooral suiker, hoe lekker ze ook zijn. Eén of twee kan geen kwaad hoor! Maar ik zou er van blijven eten als ik er eenmaal aan begin, maar dat ben ik. En stokbrood tikt eng snel aan in de kcal, maar dat is vandaag niet echt een probleem omdat je wel wat meer mag hebben.
Ik vind het echt moeilijk :Y De afgelopen week zat ik op 1600 - 1700 kcal per dag. Daar val ik niet mee af, dus ik probeer dan maar wat minder. Stokbrood bij de soep laat ik denk ik maar zitten. Dat mis ik op zich niet zo. Vanmiddag pak ik wel wat kwark met muesli als tussendoortje denk ik :Y. De dadels kan ik gelukkig wel bij 2 houden, anders krijg ik kiespijn :') _O-
pi_130665848
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 10:08 schreef Vicky het volgende:
Vakantieschade + 2,9.
Vast heel veel vocht :Y Even diep ademhalen en er weer tegen aan *)

Oh Bamba, heb je nog steeds last van die hoofdpijnen?
pi_130665856
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 10:12 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Vast heel veel vocht :Y Even diep ademhalen en er weer tegen aan *)

Oh Bamba, heb je nog steeds last van die hoofdpijnen?
komt goed :D eerst shitload aan was wegwerken :D
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_130665878
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 10:12 schreef Bamba het volgende:

Ik vind het echt moeilijk :Y De afgelopen week zat ik op 1600 - 1700 kcal per dag. Daar val ik niet mee af, dus ik probeer dan maar wat minder. Stokbrood bij de soep laat ik denk ik maar zitten. Dat mis ik op zich niet zo. Vanmiddag pak ik wel wat kwark met muesli als tussendoortje denk ik :Y. De dadels kan ik gelukkig wel bij 2 houden, anders krijg ik kiespijn :') _O-
Je hebt wel Medjool dadels hè :9 (alhoewel, van die andere dingen zou ik absoluut niet blijven snoepen, die vind ik vies).

Geen idee of minderen in kcal de oplossing is. Misschien. Misschien gewoon geduld hebben. Eigenlijk heb ik geen echt advies omdat je wel zou moeten afvallen _O- Dus ik hou het op geduld!
pi_130665923
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 10:15 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Je hebt wel Medjool dadels hè :9 (alhoewel, van die andere dingen zou ik absoluut niet blijven snoepen, die vind ik vies).

Geen idee of minderen in kcal de oplossing is. Misschien. Misschien gewoon geduld hebben. Eigenlijk heb ik geen echt advies omdat je wel zou moeten afvallen _O- Dus ik hou het op geduld!
Die heb ik idd :Y. Hoofdpijn heb ik trouwens niet meer gelukkig!

Ik zou idd gewoon moeten afvallen, ik ben geminderd in kcal, beweeg iedere dag, drink me gek aan water en groene thee. En dan toch aankomen :') |:(

Het komt goed...ooit ;)
pi_130665997
Ik heb had overigens een collega met morbide obesitas die op het werk bloed had laten prikken omdat ze de laatste tijd zo enorm moe was. Wat blijkt? Heeft ze ergens een ontsteking (word je moe van), bloedarmoede (word je moe van) èn een veel te traag werkende schildklier (word je ook heel moe van). Dus ik vraag of er eerder op schildklierhormonen is getest, zegt ze dat daar nog nooit op is getest... ze heeft echt fors overgewicht en ze eet niet veel, probeert genoeg te bewegen en valt nooit een grammetje af, wordt alleen maar zwaarder. Hoe kan het nou dat bij haar de schildklier nooit eerder is gecontroleerd! Ik was echt helemaal verbaasd. Vooral omdat ze nòg een waslijst klachten en problemen heeft die allemaal terug zouden kunnen leiden naar een te traag werkende schildklier |:(

En ik geloof er ook heilig in dat het goed komt, Bamba!
pi_130666059
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 10:22 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb had overigens een collega met morbide obesitas die op het werk bloed had laten prikken omdat ze de laatste tijd zo enorm moe was. Wat blijkt? Heeft ze ergens een ontsteking (word je moe van), bloedarmoede (word je moe van) èn een veel te traag werkende schildklier (word je ook heel moe van). Dus ik vraag of er eerder op schildklierhormonen is getest, zegt ze dat daar nog nooit op is getest... ze heeft echt fors overgewicht en ze eet niet veel, probeert genoeg te bewegen en valt nooit een grammetje af, wordt alleen maar zwaarder. Hoe kan het nou dat bij haar de schildklier nooit eerder is gecontroleerd! Ik was echt helemaal verbaasd. Vooral omdat ze nòg een waslijst klachten en problemen heeft die allemaal terug zouden kunnen leiden naar een te traag werkende schildklier |:(

En ik geloof er ook heilig in dat het goed komt, Bamba!
Dat artsen daar idd nooit eerder aan hebben gedacht idd :o Maar ik denk dat dat ook 1 van de vele vooroordelen van dik zijn is. Alle klachten die je hebt, worden teruggeleid naar het overgewicht ;(

Alles komt uiteindelijk goed :Y
pi_130666102
Artsen die alles op het overgewicht schuiven, ja, die ken ik :') Mijn nichtje had daar enorm veel last van. Het leek wel of alles waarmee ze bij haar huisarts kwam als gevolg van haar overgewicht werd gezien en zijn advies was dan ook standaard dat ze maar eens wat moest afvallen.
pi_130666150
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 10:30 schreef Isabeau het volgende:
Artsen die alles op het overgewicht schuiven, ja, die ken ik :') Mijn nichtje had daar enorm veel last van. Het leek wel of alles waarmee ze bij haar huisarts kwam als gevolg van haar overgewicht werd gezien en zijn advies was dan ook standaard dat ze maar eens wat moest afvallen.
Net als dat bij rokers alles op het roken wordt afgeschoven :Y Oke, het helpt allebei niet echt qua gezondheid, maar het is wel makkelijk om daar alles op af te schuiven :{

Mijn schildklier werkt ook niet supersnel, tijdje voor in het ziekenhuis gelopen omdat ik veel klachten had. Toen bleek dat ik diabetes had :(
pi_130666154
Ik ga overigens maar eens naar bed. Ik ben sinds gisterochtend 6 uur wakker *O* En ik ben hyper ipv moe. * Isabeau zucht
pi_130666177
Slaap lekker!!
pi_130666180
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 10:33 schreef Bamba het volgende:

Net als dat bij rokers alles op het roken wordt afgeschoven :Y Oke, het helpt allebei niet echt qua gezondheid, maar het is wel makkelijk om daar alles op af te schuiven :{

Mijn schildklier werkt ook niet supersnel, tijdje voor in het ziekenhuis gelopen omdat ik veel klachten had. Toen bleek dat ik diabetes had :(
Aye, die klachten had je waarschijnlijk door je hoge glucosespiegel :{ Heb je nu ook schildklierhormonen of was dat niet nodig? (en rook je ook? ik begrijp vaak dat rokers niet graag stoppen omdat ze bang zijn dan juist aan te komen en stoppen met roken + tegelijk willen afvallen is een moeizame combinatie)
pi_130666229
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 10:35 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Aye, die klachten had je waarschijnlijk door je hoge glucosespiegel :{ Heb je nu ook schildklierhormonen of was dat niet nodig? (en rook je ook? ik begrijp vaak dat rokers niet graag stoppen omdat ze bang zijn dan juist aan te komen en stoppen met roken + tegelijk willen afvallen is een moeizame combinatie)
Was niet nodig, hij is nu weer goed gelukkig :) Ik rook zelf niet hoor, nooit gedaan ook gelukkig. Mijn man is een half jaar geleden gestopt en is best wel wat aangekomen zonder veel meer te eten. Hij krijgt het er ook niet goed af helaas..
pi_130666243
Roken en diabetes is ook een slechte combinatie.

zo, ik heb even gesport. Morgen nog een keer als ik tijd heb, dan weer met Claudia_x want dan is ze terug van vakantie, en dan ga ik morgenavond op vakantie. Op bezoek bij vrienden in Antalya, wat betekent heerlijk vers fruit en groente eten, leuke dingen doen en genieten van heerlijk weer O+
Ik hoop dat de schade over een week meevalt. Ze hebben een zwembad ter beschikking, dus ik kan in ieder geval een paar keer baantjes gaan trekken als sport. Het is er immers 34 graden, dus aan het weer zal het niet liggen :D
pi_130666257
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 10:40 schreef miss_sly het volgende:
Roken en diabetes is ook een slechte combinatie.

zo, ik heb even gesport. Morgen nog een keer als ik tijd heb, dan weer met Claudia_x want dan is ze terug van vakantie, en dan ga ik morgenavond op vakantie. Op bezoek bij vrienden in Antalya, wat betekent heerlijk vers fruit en groente eten, leuke dingen doen en genieten van heerlijk weer O+
Ik hoop dat de schade over een week meevalt. Ze hebben een zwembad ter beschikking, dus ik kan in ieder geval een paar keer baantjes gaan trekken als sport. Het is er immers 34 graden, dus aan het weer zal het niet liggen :D
Ik rook niet he? ;)

Heerlijk, vakantie! Geniet ervan!
pi_130666298
Gisteren een feestje gehad, gelukkig maar 2 blokjes kaas gesnaaid

SPOILER
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')