SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Lucky_Strike op 30-08-2013 15:23:31 ]Spoilers!
Thxquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 09:43 schreef Sarabi het volgende:
Beterschap in ieder geval Dido!
Ik werd al gek toen ik een week last had van mijn heup.
Volgens mij kan je hem op de website van Lilyslim aanpassen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 09:47 schreef Sarabi het volgende:
Ow ik moet mijn ticker weer aanpassen, of kan dat alleen als je een nieuwe maakt.....
Oops ik had mij nog niet geregistreerd.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 09:48 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Volgens mij kan je hem op de website van Lilyslim aanpassen.
Ik wist niet dat je boos werdquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 10:05 schreef Lucky_Strike het volgende:
Je moet me dan een link geven Sarabi. Weet niet precies welke, ik doe niet meer aan tickers. Ik werd sacherijnig van dat kreng![]()
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 10:33 schreef Sarabi het volgende:
En I kicked Jilian's ass againzo lekker
Nou dat!quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 10:28 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Mijn truc voor kinderverjaardagen is tegenwoordig het volgende:
ga naar de action, koop allerlei pennen, opschrijfboekjes, stickers, tong tattoo's, opplaksnorren en meer van die shizzle, stop het in een cadeautasje en je bent helemaal tof!
Overigens hou ik kinderverjaardagen ook zoveel mogelijk bij, dan zie ik mijn vrienden en hun kinderen ook nog eens.
Volwassenen krijgen tegenwoordig eigenlijk altijd een zelfgebakken taart. Heb ik ook nog nooit iemand over horen klagen.
Pas had ik voor een euro een spel gehaald bij de kringloop voor de zus (tevens mijn naamgenootje) van een pasgeboren baby, met zo'n olifant die vlinders uitspuugt die je dan moet vangen.
Ik geloof niet dat ik een beter cadeau had kunnen kopen, behalve dan dat het nog beter was geweest als er werkende batterijen in hadden gezeten.
Het gaat om het gebaar mensen, niet om de grootte van het cadeau.
Niet eens een slecht idee... Zelfgemaakte volkoren wraps, sla, beetje roomkaas, gerookte kipfilet, ananas. Jum! En dan kan ik er altijd na het sporten nog eentje nemen, als ik dan weer trek hebquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 10:36 schreef Sarabi het volgende:
Hmm ik ben ook al een paar dagen Toos Inspiratieloos
Weet alleen dat ik zin heb in wraps
Lijkt me gezellig!quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 10:35 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nou dat!
Ik denk dat ik jou ook maar uitnodig, ik wil ook wel een zelfgebakken taart van jou
Oja dat is wel een goed idee.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 10:36 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Niet eens een slecht idee... Zelfgemaakte volkoren wraps, sla, beetje roomkaas, gerookte kipfilet, ananas. Jum! En dan kan ik er altijd na het sporten nog eentje nemen, als ik dan weer trek heb
Inderdaad, dat is toch ook genoeg? En zo'n kind is er hartstikke blij mee, want veelquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 10:39 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Lijkt me gezellig!
Owja, mijn action samenstel cadeautjes kosten eigenlijk nooit meer dan 5 euro. Wat ik ook precies goed vind eigenlijk.
Natuurlijk wel.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 10:45 schreef _Dido_ het volgende:
En dan kun je niet met 5 euro aankomen
We hebben er nu ook een die in die leeftijd begint te komen. Maar dat is ook wel een van mijn favoriet kinderen dus vooruit dan maar. Hij wil een tablet dus zijn ouders leren hem heel netjes dat hij daarvoor moet sparen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 10:45 schreef _Dido_ het volgende:
Bij mij ook, alleen krijgen ze dat niet en zijn ze eigenlijk ook altijd blij met stickers, pennen, opschrijfboekjes, opplaksnorren, tongtattoo's en meer van die zooi.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 10:44 schreef _Dido_ het volgende:
Bij ons willen de kinderen altijd geld
Jawel hoor.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 10:45 schreef _Dido_ het volgende:
Dat is het bij ons ook een beetje. Ik vind niet helemaal dat ik perse iets terug hoef te krijgen voor wat ik geef maar de verhoudingen gingen heel scheef lopen omdat wij dus nooit iets te vieren hebben. En wij zijn verreweg de financieel minst bedeelden van al onze vrienden. Niet arm ofzo maar zij wonen allemaal in huizen van minimaal 4,5 tonquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 10:46 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Natuurlijk wel.
Iemand anders kan niet in jouw portemonnee kijken en jij bepaalt dus wat je wil of kan geven.
Zeker de oudere horen wel te begrijpen dat je niet altijd/van iedereen grote geldbedragen krijgtquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 10:49 schreef _Dido_ het volgende:
Ja, ik wil niet herinnerd worden als de tante die altijd zo weinig geld gaf
Overigens zijn de kinderen hier al ouder hoor: 10, bijna 12, 14 en 17.
En toch merk ik soms wel dat mensen slecht kunnen inschatten hoeveel anderen te besteden hebben.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 10:49 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dat is het bij ons ook een beetje. Ik vind niet helemaal dat ik perse iets terug hoef te krijgen voor wat ik geef maar de verhoudingen gingen heel scheef lopen omdat wij dus nooit iets te vieren hebben. En wij zijn verreweg de financieel minst bedeelden van al onze vrienden. Niet arm ofzo maar zij wonen allemaal in huizen van minimaal 4,5 ton
Op dat laatste hoef je misschien ook helemaal niet jaloers te zijn. Ook bij hen kun je niet in de portemonnee kijkenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 10:49 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dat is het bij ons ook een beetje. Ik vind niet helemaal dat ik perse iets terug hoef te krijgen voor wat ik geef maar de verhoudingen gingen heel scheef lopen omdat wij dus nooit iets te vieren hebben. En wij zijn verreweg de financieel minst bedeelden van al onze vrienden. Niet arm ofzo maar zij wonen allemaal in huizen van minimaal 4,5 ton
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 10:52 schreef Sarabi het volgende:
[..]
En toch merk ik soms wel dat mensen slecht kunnen inschatten hoeveel anderen te besteden hebben.
Zo dachten sommige uit onze kring dat wij wel veel hebben (omdat vriend een redelijke baan heeft), terwijl wij allebei nog studeren (dus nog studiekosten hebben) en ik helemaal geen baan heb.
Dan heb je toch minder dan een stelletje die allebei werkt (ook al zijn het niet zulke goede banen).
Nou, het gaat niet zozeer om het formaat van hun huis als meer om de andere uitgaven. De dames kopen maandelijks de Intratuin leeg en geven veel geld uit aan cosmetica, uitstapjes, kleding, etc. Een van de dochters van een bevriend stel heeft 6 voertuigen. Roze uiteraard.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 10:53 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Op dat laatste hoef je misschien ook helemaal niet jaloers te zijn. Ook bij hen kun je niet in de portemonnee kijken
Maar goed, toen wij zelf nog ruime tweeverdieners zonder kind waren, waren onze cadeaus ook wat duurder. Vond ik prima ook. Nu we dat niet meer kunnen moest vooral B wel even wennen aan een budget van (voor naaste familie) circa 15 euro. We hebben er ook bijna 20, dus alleen al aan familie ga je bijna failliet. Voor vrienden andere gelegenheden dan verjaardag is 15 euro de max, maar proberen we eronder te blijven. Handige van zo'n vastgesteld budget is dat je ook niet duurder kijkt.
Kinderen zien niet of een cadeau 5 of 20 euro is hoor, die zien een tof cadeau. En zo hoort het ookquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 10:39 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Lijkt me gezellig!
Owja, mijn action samenstel cadeautjes kosten eigenlijk nooit meer dan 5 euro. Wat ik ook precies goed vind eigenlijk.
Wel hoor. Ik heb bij mijn oppaskindjes daar één keer van de jongedame in kwestie (8 jaar!) een opmerking over gehad en toen heb ik haar gewoon uitgelegd dat ik een heleboel vrienden en vriendinnen en familieleden enzo heb en dat het anders veel te duur wordt. Dat snapte ze wel en toen ging ze heel trots aan haar moeder vertellen dat ik 'ook al had ik heel veel vriendjes' toch een cadeautje meegebracht had. Zo kan het dus ookquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 10:45 schreef _Dido_ het volgende:
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:46 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Wel hoor. Ik heb bij mijn oppaskindjes daar één keer van de jongedame in kwestie (8 jaar!) een opmerking over gehad en toen heb ik haar gewoon uitgelegd dat ik een heleboel vrienden en vriendinnen en familieleden enzo heb en dat het anders veel te duur wordt. Dat snapte ze wel en toen ging ze heel trots aan haar moeder vertellen dat ik 'ook al had ik heel veel vriendjes' toch een cadeautje meegebracht had. Zo kan het dus ook
Helemaal mee eensquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 10:20 schreef miss_sly het volgende:
Het hele idee dat ik alleen een cadeau geef als ik er iets/een cadeau voor terugkrijg, ontgaat me. Ik geef een cadeau omdat ik dat wil bij die gelegenheid (verjaardag, bruiloft, geboorte, wat dan ook). Ik hou wel het budget beperkt, want anders loop je er inderdaad helemaal op leeg.
Salade met kaas! Als dat lv te krijgen is natuurlijk.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 10:35 schreef Tink89 het volgende:
[..]![]()
Iemand nog suggesties voor mijn avondeten-issues?
Twee uur voor het sporten moet ik eten, daarna dus sporten. Ik zoek iets dat niet te lang vult, maar wel energie geeft voor het sporten, zonder dat het meteen mega-onverantwoord is...
Wauw wat een venijn!quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 10:59 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
[..]
Nou, het gaat niet zozeer om het formaat van hun huis als meer om de andere uitgaven. De dames kopen maandelijks de Intratuin leeg en geven veel geld uit aan cosmetica, uitstapjes, kleding, etc. Een van de dochters van een bevriend stel heeft 6 voertuigen. Roze uiteraard.
Alle dames werken, behalve één. Die had het er pas over dat haar salaris bijna weer gestort zou worden. Ik snap wel dat moeder zijn veel werk is enzo hoor maar salaris? Alsof zij er iets voor doet dat ze in zo'n kast van een huis wonen en dat ze elke maand voor 1000 euro naar de supermarkt kan enzo. Als ze in een woningbouwflatje had gewoond was haar 'werk' hetzelfde geweest. Erger zelfs want dan had ze geen slaaf gehad voor haar huishouden. Ze heeft een vmbo niveau 1 meisje dat 4 dagen per week vanuit haar opleiding komt helpen met de kinderen en het huis.
Edit: Ik wilde Sarabi helemaal niet quoten![]()
Ja erg he. Dat dacht ik ook toen ik het teruglas. Ben een beetje sacho vandaagquote:
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:25 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ja erg he. Dat dacht ik ook toen ik het teruglas. Ben een beetje sacho vandaag![]()
Nou is de vriendin in kwestie wel heel erg hoor met geld, daar is helemaal niets van overdreven.
Tja, we zijn gewoon over de periode heen dat je als vrienden heel veel met elkaar gemeen hebt, iedereen gaat toch een andere kant op. Met name de persoon waar ik over schreef leidt haar leven echt heel anders dan ik zou doen. Ook al had ik een rijke man en twee kinderen. Het zorgt enerzijds voor een vrij fascinerend gespreksonderwerp met anderen die haar ook kennen. En anderzijds is het een hele lieve goede vriendin die ik elke keer dat ik haar zie meer mag. Ik heb jarenlang slecht door een deur met haar gekund omdat zij in mijn ogen alleen maar om uiterlijkheden geeft en niet zo heel slim is. Maar we hebben 'common ground' gevonden en ik zou haar niet meer willen missen. We hebben ontzettend veel aan haar en haar man gehad in de periode dat mijn schoonvader ziek was en overleed. En dat is uiteindelijk veel belangrijker dan ergernissen over hoe extreem de kinderen verwend worden.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:27 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Ik zat me al voor te bereiden op een pissige reactie van je, maar je vat het goed op.
Ik kan soms ook mijn wenkbrauwen wel optrekken voor zulke dingen hoor, ben echt niet heilig hoor.
SPOILER: heel fout zeikverhaalOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat van die fascinerende gesprekken herken ik trws heel goed. Ik vraag me al een paar maanden echt af waarom ik nog contact met hem hou, want ik heb steeds minder respect voor hem (zijn vrouw heeft hem vergeven, maar ik trek het vreemdgaan gebeuren heel slecht), maar ja, het levert zulke lekkere verhalen op. Net zo'n korstje waar je aan krabbelt, even lekker ergeren!
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:37 schreef Brighteyes het volgende:
Och, ik kan het nog veel erger hoor:SPOILER: heel fout zeikverhaalOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kan me er iets bij voorstellen inderdaad. Voor sommige mensen lijkt het een recht te zijn om het goed te hebben terwijl de meeste mensen daar erg hard voor moeten werken. Die vriendin waar ik het net over had vindt het ook de normaalste zaak van de wereld dat ze elke 2 jaar een nieuwe BMW krijgt van haar man. En als ik dan zegt dat ze het maar getroffen heeft met zo'n succesvolle man trekt ze echt een
hoofd.
Spoilers!
Ik heb dit juist wel: broer, zussen (we zijn met z'n 5'en) neefjes, nichtjes... Maar wij hebben gewoon met elkaar afgesproken dat we niet aan cadeau's doen in de familie. Anders kun je gewoon daarvoor gaan werken bij wijze van.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:49 schreef Zeester het volgende:
Ik vind het grappig, ik zit nog zooo niet in deze fase. Heb geen broers en zussen met kids, neefjes en nichtjes nog niet (en mochten die komen dan zal ik denk ik geen vaste gast op bdays zijn), vrienden zijn allemaal bewust kinderloos, of nog te jong, of nog single. Ik heb 1 vriendin met kind, en die krijgt altijd supertoffe cadeaus van mij, want zij is heel tof.
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:37 schreef Brighteyes het volgende:
Och, ik kan het nog veel erger hoor:Herkenbaar... Dit heeft mijn zwager ook. Gezakt voor havo en zijn her examens maar mocht voor 500 euro zijn examenopdracht over doen en heeft dus toch zijn diploma gehaald. In 2 jaar tijd 3 opleiding gedaan.. Maar weet nu ook niet wat hij wil. Hoeft niet naar school meer ( want havo diploma) en gaat nu werken waar hij als 19 jarige gewoon 20 euro per uur (netto) verdiend.SPOILER: heel fout zeikverhaalOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat van die fascinerende gesprekken herken ik trws heel goed. Ik vraag me al een paar maanden echt af waarom ik nog contact met hem hou, want ik heb steeds minder respect voor hem (zijn vrouw heeft hem vergeven, maar ik trek het vreemdgaan gebeuren heel slecht), maar ja, het levert zulke lekkere verhalen op. Net zo'n korstje waar je aan krabbelt, even lekker ergeren!
Soms is het gewoon niet eerlijk...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij ons gaat het om mijn ex waar we heel lang heel goed mee bevriend waren. Nu kan ik het heel goed met zijn vrouw vinden en neem hem dus maar voor lief. Alleen toen we een paar maanden terug daar een weekend logeerden kwam ik bijna gifspuwend het huis weer uit, dus dat doen we maar even niet, zo dicht er op.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:43 schreef Lucky_Strike het volgende:
Nou ja, ik vind de vrienden in kwestie dus wel oprecht aardig. Er is een hele tijd geweest dat ik dat niet zo vond maar met hen om bleef gaan omdat het al 20 jaar een goede vriend van mijn vriend is.
Omg, ik ga vanavond nog een maiskolf op de grill mikken. Dit was echt geniaal lekker en hartstikke vullend.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 13:00 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ja, laat ik weer eens iets optopics zeggen. Ik heb toch een lekkere salade gemaaktIk had nog wat gebarbecuede mais over van de week en daar heb ik een blikje linzen, paprika, komkommer, veldsla en witte kaas bij gedaan. Omnomnom
Dan heb je natuurlijk ook nog het 'omg ik kan niet geloven dat ik ooit samen met hem was, ik ben zo blij dat ik haar niet ben!'.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 13:14 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Bij ons gaat het om mijn ex waar we heel lang heel goed mee bevriend waren. Nu kan ik het heel goed met zijn vrouw vinden en neem hem dus maar voor lief. Alleen toen we een paar maanden terug daar een weekend logeerden kwam ik bijna gifspuwend het huis weer uit, dus dat doen we maar even niet, zo dicht er op.![]()
Ik ga over twee weken met haar uit eten,
Uhuh!quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 13:16 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dan heb je natuurlijk ook nog het 'omg ik kan niet geloven dat ik ooit samen met hem was, ik ben zo blij dat ik haar niet ben!'.
Ik heb lv extra belegen 30+ en lv feta in huis... Alleen hadden we gisteren ook al feta. Komt goed, ik verzin wel ietsquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:21 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Salade met kaas! Als dat lv te krijgen is natuurlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.On topic: Ik heb een soja latte macchiato op en hij was subliem lekker
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
Ik vind het er tof uitzien, maar bij mij is het ergste schuren echt net onder mijn lies. Heb weleens hold-ups gedragen en daar schuur dus overheen. Dus ik denk dat ik toch aan de broekjes trouw moet blijven. Ik vraag me wel af wanneer dat schuren minder wordt, en of dat ooit helemaal overgaat. Mijn afval-buddy heeft strakkere benen dan ik, maar draagt wel een broekmaat 44, en zij heeft er volgens mij nooit last van gehad, ook niet op haar dikst.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 13:56 schreef kwakz0r het volgende:
het ging hier laatst over de hel die panty heet en over schurende dijen toch?
ten eerste heb ik een webshop gevonden die moooooie panties tot en met maat 60/62 verkoopt, www.pantyshoppen.nl
ten tweede is er iets nieuws: bandelettes, ik las dit artikeltje erover http://www.theguardian.co(...)-cure-chub-rub-chafe
dit is de site, in europa kan t via etsy maar postage is niet duur!
http://www.bandelettes.com/
ik wil ze proberen volgende zomer!
Damnit, ik wil ook een mega brainwave krijgen voor een product dat de wereld graag van me wil kopen. Echt zo simpel dit, waarom is niemand daar eerder op gekomen?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 13:56 schreef kwakz0r het volgende:
het ging hier laatst over de hel die panty heet en over schurende dijen toch?
ten eerste heb ik een webshop gevonden die moooooie panties tot en met maat 60/62 verkoopt, www.pantyshoppen.nl
ten tweede is er iets nieuws: bandelettes, ik las dit artikeltje erover http://www.theguardian.co(...)-cure-chub-rub-chafe
dit is de site, in europa kan t via etsy maar postage is niet duur!
http://www.bandelettes.com/
ik wil ze proberen volgende zomer!
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:04 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Damnit, ik wil ook een mega brainwave krijgen voor een product dat de wereld graag van me wil kopen. Echt zo simpel dit, waarom is niemand daar eerder op gekomen?
Stiekem hoop ik ook gewoon dat ik volgende zomer zoveel ben afgevallen dat het niet meer nodig isquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:07 schreef kwakz0r het volgende:
[..]erg he, ik voel me dan zo oncreatief.
volgens mij kun je ze wel helemaal tot je lies optrekken, t moet gewoon op de plek waar je schuurt zeg maar, zeester.
Ik zal dat altijd wel blijven houden, want mijn benen zijn mijn showpunt aan mijn lijf, maar ik heb smalle heupen en dus zitten mijn benen dicht bij elkaar. Het is wel al minder hoor, maar nu heb ik vel over dat langs elkaar schuurt... Overigens draag ik de hele winter gewoon panty's en heb ik nergens last van. In de zomer blote benen met een sportbroekje (van de Decathlon in dit geval, 7 euro en zit echt fantastisch) eronder.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:09 schreef Zeester het volgende:
[..]
Stiekem hoop ik ook gewoon dat ik volgende zomer zoveel ben afgevallen dat het niet meer nodig is.
Qwea, Tink, hebben jullie daar nog last van nu jullie zoveel slanker zijn?
als kleuter met ondergewicht kwamen mijn benen al tegen elkaar, dus wat dat betreft is t echt een kwestie van bouw naast overgewicht.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:19 schreef miss_sly het volgende:
Ik heb daar eigenlijk nooit last van (gehad), dat schuren. Ik loop als het even kan in jurkjes en blote benen
maar die bandelettes zijn sexy, en een sportbroek nietquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:22 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Ik zal dat altijd wel blijven houden, want mijn benen zijn mijn showpunt aan mijn lijf, maar ik heb smalle heupen en dus zitten mijn benen dicht bij elkaar. Het is wel al minder hoor, maar nu heb ik vel over dat langs elkaar schuurt... Overigens draag ik de hele winter gewoon panty's en heb ik nergens last van. In de zomer blote benen met een sportbroekje (van de Decathlon in dit geval, 7 euro en zit echt fantastisch) eronder.
Grr, dan zal het bij mij ook denk ik niet snel overgaan, want mijn been-huid begint aan de binnenkant ook al beetje lossig te wordenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:22 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Ik zal dat altijd wel blijven houden, want mijn benen zijn mijn showpunt aan mijn lijf, maar ik heb smalle heupen en dus zitten mijn benen dicht bij elkaar. Het is wel al minder hoor, maar nu heb ik vel over dat langs elkaar schuurt... Overigens draag ik de hele winter gewoon panty's en heb ik nergens last van. In de zomer blote benen met een sportbroekje (van de Decathlon in dit geval, 7 euro en zit echt fantastisch) eronder.
Sexy? Onder een wit zomerjurkje moet je van die huidskleurige kanten dingen aan waar bovendien een laag plaksiliconenspul aan de binnenkant zit. Net als bij van die vreselijke holdup kousen... Brrt! Gelukkig ieder z'n ding, ik ben blij dat iemand iets uitgevonden heeft waar jullie gelukkig van wordenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:23 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
maar die bandelettes zijn sexy, en een sportbroek nietdus daarom wil ik ze
Ja, dat bedoel ik dus eigenlijk ookquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:22 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
als kleuter met ondergewicht kwamen mijn benen al tegen elkaar, dus wat dat betreft is t echt een kwestie van bouw naast overgewicht.
nou onder een jurkje vind ik het een stuk mooier om een stukje uitstekend kant te zien dan een zoom van een lycra of katoenen sportbroekjequote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:25 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Sexy? Onder een wit zomerjurkje moet je van die huidskleurige kanten dingen aan waar bovendien een laag plaksiliconenspul aan de binnenkant zit. Net als bij van die vreselijke holdup kousen... Brrt! Gelukkig ieder z'n ding, ik ben blij dat iemand iets uitgevonden heeft waar jullie gelukkig van worden
Ik heb smalle heupen en jarenlang intensief gezwommen en gedansten dus veel beenspieren plus nog een klein beetje vel. En dan heb ik dus echt maar heel weinig vet op m'n benen, maar schuurt het nog... Achjah, ik red me prima met een sportbroekje, ook fijn op de fiets met een rokquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:25 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ja, dat bedoel ik dus eigenlijk ook
slank of dikker, ik heb het gewoon nooit, maar ik heb ook brede heupen en doorgaans redelijk slanke benen.
Like I said, fijn dat je er blij van wordtquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:26 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
nou onder een jurkje vind ik het een stuk mooier om een stukje uitstekend kant te zien dan een zoom van een lycra of katoenen sportbroekjehet verschil met hold-ups is dat dit niet zo naar beneden getrokken wordt doordat er ook nog een kous aan zit.
Haha, ja op de fiets met een rok is niet altijd handig, maar daar heb ik me maar overheen gezetquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:27 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Ik heb smalle heupen en jarenlang intensief gezwommen en gedansten dus veel beenspieren plus nog een klein beetje vel. En dan heb ik dus echt maar heel weinig vet op m'n benen, maar schuurt het nog... Achjah, ik red me prima met een sportbroekje, ook fijn op de fiets met een rok
kantquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:29 schreef Sarabi het volgende:
Kant zou ik niet willen showen en als zo'n sportbroekje ooit eens zichtbaar is heb ik er niet zo'n probleem mee.
Ik wel hoor. Ik show liever gewoon mijn ondergoed aan niemand behalve mijn vriend, m'n moeder of een goede vriendin. Ik hou enorm van mooi ondergoed, maar kan me echt enorm storen aan zichtbare bh-bandjes, strings boven een broek en andere vormen van ondergoed dat te zien is. Waarom zou je dat willen..?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:35 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
kant
vind je dat echt erg om te showen?
Nouja kennelijk hebben wij daar een andere smaak in.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:35 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
kant
vind je dat echt erg om te showen?
ondergoed show ik ook niet, maar een brede reep kant onder een jurkje vind ik nou niet echt ondergoed. kanten hemdje zou ik ook geen ondergoed vinden.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:37 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Ik wel hoor. Ik show liever gewoon mijn ondergoed aan niemand behalve mijn vriend, m'n moeder of een goede vriendin. Ik hou enorm van mooi ondergoed, maar kan me echt enorm storen aan zichtbare bh-bandjes, strings boven een broek en andere vormen van ondergoed dat te zien is. Waarom zou je dat willen..?
Kanten hemdje vind ik ook niet echt ondergoed, maar als je er doorheen kunt kijken, vind ik het wel ondergoed... En dat is bij deze dingen wel zo. Bovendien ziet het eruit alsof je kousen aan hebt en die vind ik vreselijk ordinair als je ze ziet.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:37 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ondergoed show ik ook niet, maar een brede reep kant onder een jurkje vind ik nou niet echt ondergoed. kanten hemdje zou ik ook geen ondergoed vinden.
Hoe is het trouwens met je vriendin waar je steeds voor kookte? En hamburger met een ei erop (ik doe een spiegeleitje want eieren pocheren is zoveel moeite) zijn zo heeeerlijk!quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:39 schreef Lucky_Strike het volgende:
Zo, het kost een paar uur maar dan heb ik ook wel een lijstje van eten dat behoorlijk snel en van te voren klaar te maken is voor maandag tot en met donderdag:
Vrijdag: pita, Marokkaanse kip, houmous, rauwkost
Zaterdag: biefstuk, gebakken aardappeltjes, salade
Zondag: broodje hamburger met gepocheerd ei (thanks Myreala!)
Maandag: Pompoencurry met naans
Dinsdag: Spaanse linzenschotel met chorizo met gordita's
Woensdag: Couscoussalade met zwarte bonen en wellicht wat vlees uit de vriezer
Donderdag: Gevulde paprika's met champignons, geitenkaas en ontbijtspek met aardappelpuree
volgens mij had ik die mening al bijgesteld nadat ik mooie voorbeelden had gezienquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:37 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Nouja kennelijk hebben wij daar een andere smaak in.
Jij vind dat dikke vrouwen geen strakke jurken mogen dragen.
Maar ik vind dit eerder onsmakelijk.
En over 5 kilo zou ik het niet erg vinden om te showen, maar dan moet eerst alles er wel strak uit zien
Ziet er goed uit!quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:39 schreef Lucky_Strike het volgende:
Zo, het kost een paar uur maar dan heb ik ook wel een lijstje van eten dat behoorlijk snel en van te voren klaar te maken is voor maandag tot en met donderdag:
Donderdag: Gevulde paprika's met champignons, geitenkaas en ontbijtspek met aardappelpuree
Dat gaat redelijk. Ik ga zondag naar haar toe om weer te koken, zij eet van maandag tot donderdag hetzelfde als wij, wel zo praktisch.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:40 schreef Zeester het volgende:
[..]
Hoe is het trouwens met je vriendin waar je steeds voor kookte? En hamburger met een ei erop (ik doe een spiegeleitje want eieren pocheren is zoveel moeite) zijn zo heeeerlijk!
Sorry dacht dat dat jouw woordkeuze de vorige keer was.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:40 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
volgens mij had ik die mening al bijgesteld nadat ik mooie voorbeelden had gezien
ik weet niet hoe kort jij denkt dat ik jurkjes zou dragen, maar ik laat liever ook niet meer dan 10cm boven het midden van mn knie zien, als je dan een stukje kant ziet, zit dat dus op een hoogte waar sportbroekjes ook zitten. ik snap nietgoed wat daar onsmakelijk aan is
ik ben een beetje overgevoelig voor het woord onsmakelijk icm dik zijn, omdat mijn eerste associatie bij mezelf en mijn overgewicht "vies" is, en ik keihard mn best doe om daar vanaf te komen...
Is het ook. Ik laat de meeste stukken chorizo sowieso voor mijn vriend liggen. Maar volgende week denk ik ook meer in comfortfood dan in gezond omdat ik een week jankerig en hormonaal op de bank ligquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:41 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ziet er goed uit!
Dinsdag is wel een beetje heavy volgens mij.
midden van mn knie he? dat is dus nét boven mn knie.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:43 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Sorry dacht dat dat jouw woordkeuze de vorige keer was.
En 10cm is nog best veel toch? Als je niet erg lang bent tenminste..
En kant geeft inderdaad een suggestie van ondergoed/sexy, daarom zou ik dat 9 van de 10 keer niet willen (op dit moment).
Ik vind je vast niet onsmakelijk, want ik hou ook wel van strakke kleding. Ik voel me veel lekkerder in iets straks, omdat iedereen toch wel kan zien dat ik te zwaar ben, of ik nou iets wijds of straks aantrek, en in iets straks kun je iig nog curves hebben (wat niet wegneemt dat je dat natuurlijk niet moet overdrijven)!quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:40 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
volgens mij had ik die mening al bijgesteld nadat ik mooie voorbeelden had gezien
ik weet niet hoe kort jij denkt dat ik jurkjes zou dragen, maar ik laat liever ook niet meer dan 10cm boven het midden van mn knie zien, als je dan een stukje kant ziet, zit dat dus op een hoogte waar sportbroekjes ook zitten. ik snap nietgoed wat daar onsmakelijk aan is
ik ben een beetje overgevoelig voor het woord onsmakelijk icm dik zijn, omdat mijn eerste associatie bij mezelf en mijn overgewicht "vies" is, en ik keihard mn best doe om daar vanaf te komen...
Aan de ene kant zeker.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:45 schreef rhubarbje het volgende:
Ik vind een little peak van zo'n kanten ding wel heet!
Lijkt alsof je kousen aan hebt en dat is heet
En fuck is of ik dik ben of niet, in kousen ben ik ook heet en als iemand anders dat niet vind, dan kijken ze maar weg
zo, dat kwam ik even zeggen
ik draag zelf juist geen strakke klerenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:44 schreef Zeester het volgende:
[..]
Ik vind je vast niet onsmakelijk, want ik hou ook wel van strakke kleding. Ik voel me veel lekkerder in iets straks, omdat iedereen toch wel kan zien dat ik te zwaar ben, of ik nou iets wijds of straks aantrek, en in iets straks kun je iig nog curves hebben (wat niet wegneemt dat je dat natuurlijk niet moet overdrijven)!
ik krijg zelden opmerkingen over mijn gewicht of kledingkeuze? krijg jij dat echt?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:47 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Aan de ene kant zeker.
Maar het trekt natuurlijk wel opmerkingen aan als je zwaar overgewicht hebt en dat doet.
Hell volgens mij ook als je geen overgewicht hebt maar dan van vrouwen
Ik kies inderdaad liever voor strak dan voor bloot of kant.
wie heeft t over een brede band die uitsteektquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:46 schreef BananaPancake het volgende:
Een brede band kant onder een jurkje vandaan lijkt me echt geen gezicht! Maar een fietsbroekje dat uitstrekt ook niet.. doe dan een langer jurkje aan.
Dat denk ik ook, maar het is hier al wel afgenomen. Op mijn allerzwaarst had ik last van schuren zelfs met broekje aan. En ik liep ook langzamer dan de meeste mensen omdat het meer moeite kostte om mijn benen langs elkaar te krijgen. Maar ik heb echt dikke benen en vooral ook dik aan de binnenkant. Inmiddels heb ik het idee dat ik al wat sneller kan lopen, en heb ik met broekje aan nergens last van, en kan ik zelfs met alleen een panty af als buffer voor het schuren. Dat geeft dus de valse illusie dat het ooit over zal gaanquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:47 schreef rhubarbje het volgende:
owja, ik ben trouwens echt heel dik maar ik moet echt een enorm end lopen (als in: een city trip en dan meerdere dagen elke dag alles te voet doen of zo) voor ik las krijg van schuren bij mijn bovenbenen
ik denk dat het dan meer te maken hebt met hoe je beweegt dan puur met gewicht?
asosquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:48 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik draag zelf juist geen strakke kleren![]()
ik heb net een asos bestelling geplaatst, beetje eighties sfeertje
[ afbeelding ]
ik loop wel enorm langzaam jaquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:49 schreef Zeester het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, maar het is hier al wel afgenomen. Op mijn allerzwaarst had ik last van schuren zelfs met broekje aan. En ik liep ook langzamer dan de meeste mensen omdat het meer moeite kostte om mijn benen langs elkaar te krijgen. Maar ik heb echt dikke benen en vooral ook dik aan de binnenkant. Inmiddels heb ik het idee dat ik al wat sneller kan lopen, en heb ik met broekje aan nergens last van, en kan ik zelfs met alleen een panty af als buffer voor het schuren. Dat geeft dus de valse illusie dat het ooit over zal gaan!
ik heb een heupomvang van 147 dus daar hoopte ik al opquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:49 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
asos(die swing dresses (die heb jij ook een zo te zien) zijn wel fucking wijd hoor)
die van mij komt vandaag!
Kennen jullie trouwens de app/site Beaucoo al?
Ik vind hem briljant!
https://www.beaucoo.com/posts
ik ben ook echt het aller breedst op mijn heupen maar voor mij deed hij juist daarom echt nietsquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:51 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik heb een heupomvang van 147 dus daar hoopte ik al op. heb ook een brede riem trouwens, dus kan er ook nog een getailleerd jurkje van maken, maar wil m eigenlijk op de wortelbroek dragen
of op mn nieuwe wijde zwarte panties
waarom zeg het je er uberhaubt bij?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:52 schreef kwakz0r het volgende:
oh en voor mensen denken "wat een korte jurkjes!" het model is 1.80, ik ben 1.60, dus je kan de zoom een stukje naar onderen verplaatsen in je hoofd
die ene heeft een riempje, en die rode kan ik dus zelf tailleren (al heb ik ook niet zo bar veel taille). het gaat vooral om de lijn van borst naar heup bij mij, die moet goed zijn. heb een ander jurkje met zo'n lijn en dan denk je "aardappelzak" maar hij staat me fan-fucking-tastischquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:52 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik ben ook echt het aller breedst op mijn heupen maar voor mij deed hij juist daarom echt niets
ik heb namelijk wel een mooie taille en die viel zo weg
het was alsof ik overal zo breed was als op mijn heupen
met mijn benen zit t als een soort skinny, maar dan van jersey dus niet irritant strak om buik en heupen. als ik m goed inschat... en daar draag ik lange dingen overheen, geen korte bloesjes ofzo anders vind ik t ook lelijkquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:53 schreef Sarabi het volgende:
Gaat die wortelbroek charmant staan Kwak? (ik haat sowieso de meeste broeken hoor maar dit lijkt mij echt zo eentje voor meiden zonder heupen)
Met jurkje klinkt wel goed
euh, om vragen zoals die hierboven voor te zijn? ik wil liever mijn kont niet laten zien (zei net nog dat ik liefst net boven de knie draag)quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:53 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
waarom zeg het je er uberhaubt bij?
al zou je iets dragen dat de ronding van je bips laat zien, veel plezier er mee zou ik zeggen
het klinkt alsof je jezelf verdedigdquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:55 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
met mijn benen zit t als een soort skinny, maar dan van jersey dus niet irritant strak om buik en heupen. als ik m goed inschat... en daar draag ik lange dingen overheen, geen korte bloesjes ofzo anders vind ik t ook lelijk
[..]
euh, om vragen zoals die hierboven voor te zijn? ik wil liever mijn kont niet laten zien (zei net nog dat ik liefst net boven de knie draag)
Ik snap hetquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:55 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
met mijn benen zit t als een soort skinny, maar dan van jersey dus niet irritant strak om buik en heupen. als ik m goed inschat... en daar draag ik lange dingen overheen, geen korte bloesjes ofzo anders vind ik t ook lelijk
oh, nou, zo voelt t van binnen wel een beetje jaquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:57 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
het klinkt alsof je jezelf verdedigd
'ik mag niet kort want ik ben dik'
sorry als ik dat verkeerd opvatte
ik vind beaucoo nu al leuk! ben alleen slecht in foto's van mezelf maken, vriendje maar eens vragen als ik iets leuk heb of hij t wil doen. sta jij er al op?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:59 schreef rhubarbje het volgende:
Yaaaaay! mijn pakje is er
morgen kijken of ik ze op beaucoo ga zetten
je geeft je maten op (in inches) en dan zoekt hij foto's van deelnemers die dezelfde soort maten hebben, en wat je leuk zou staan enzo. ik vind t tof, inspiratie opdoen.... ik maak wel even een screenshotjequote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:10 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wat is beaucoo? Er staat dat ik me aan moet melden en daar heb ik geen zin in als ik niet weet wat het is.
Ow dat klinkt wel leukquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:11 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
je geeft je maten op (in inches) en dan zoekt hij foto's van deelnemers die dezelfde soort maten hebben, en wat je leuk zou staan enzo. ik vind t tof, inspiratie opdoen.... ik maak wel even een screenshotje
Oh wat grappig! Dat is iets wat ik misschien best zou kunnen gebruiken met mijn ontbrekende mode-inzicht. Ik had gisteren mijn haar op zo'n hipse zijstaart in de nek gedaan. Geen succes volgens mijn vriendin. Ik zie het gewoon echt nietquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:11 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
je geeft je maten op (in inches) en dan zoekt hij foto's van deelnemers die dezelfde soort maten hebben, en wat je leuk zou staan enzo. ik vind t tof, inspiratie opdoen.... ik maak wel even een screenshotje
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:10 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wat is beaucoo? Er staat dat ik me aan moet melden en daar heb ik geen zin in als ik niet weet wat het is.
Ik draag mijn haar altijd in een hipse zijstaart.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:15 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Oh wat grappig! Dat is iets wat ik misschien best zou kunnen gebruiken met mijn ontbrekende mode-inzicht. Ik had gisteren mijn haar op zo'n hipse zijstaart in de nek gedaan. Geen succes volgens mijn vriendin. Ik zie het gewoon echt niet
Staat er ook bij waar ze die dingen gekocht hebben?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:16 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
[ afbeelding ] dit is een voorbeeld van t hoofdscherm, niet gekozen voor "fit match" maar voor algemeen.
[ afbeelding ]
dit zie je als je doorklikt.
je kunt outfits liken, zeggen dat je ze wilt hebben, er staan links naar webwinkels en winkels, je kunt foto's van jezelf plaatsen, mensen volgen die leuke kleding dragen etc... heb t op mn mobiel nog niet geprobeerd...
LS of een van de modjes zou je mijn ticker willen aanpassen?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 10:32 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je boos werd
Gewoon het adres van de afbeelding: http://swlf.lilyslim.com/VH8wp2.png
ja meeste wel volgens mij, alleen geen directe links naar t kledingstuk ofzo...quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:16 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Staat er ook bij waar ze die dingen gekocht hebben?
Nee ik sta er nog niet opquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:01 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
oh, nou, zo voelt t van binnen wel een beetje jadaarom vatte ik je comment ook verkeerd op (een beetje alsof "anders eet je toch twee zakken chips, like I care
" ipv "doe het lekker, go you!". Sorry!
[..]
ik vind beaucoo nu al leuk! ben alleen slecht in foto's van mezelf maken, vriendje maar eens vragen als ik iets leuk heb of hij t wil doen. sta jij er al op?
in een png/jpg kun je echt niks aanpassen volgens mij... dat is een plaatje... dat zei ze ook, toch?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:20 schreef Sarabi het volgende:
[..]
LS of een van de modjes zou je mijn ticker willen aanpassen?
ja! En in welke maat, hoe het valt etcquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:16 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Staat er ook bij waar ze die dingen gekocht hebben?
ik nietquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:21 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja! En in welke maat, hoe het valt etc
Ik vond het vooral tof om te zien hoe anderen met mijn maten er uit zien
ik ben slanker dan ik dacht
Het is een ander plaatje inderdaadquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:21 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
in een png/jpg kun je echt niks aanpassen volgens mij... dat is een plaatje... dat zei ze ook, toch?
ik ben dom, dit is natuurlijk je nieuwe plaatje
Oh ja, sorryquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:20 schreef Sarabi het volgende:
[..]
LS of een van de modjes zou je mijn ticker willen aanpassen?
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:25 schreef Sarabi het volgende:
Thanksze is toch maar mooi weer een kilo verder
er zijn toch nooit verzendkosten bij asos?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:27 schreef kwakz0r het volgende:
fuck! ik heb die zwarte broek helemaal niet besteldkak! die is blijkbaar niet in mn mandje gekomen...
als ik m nu alsnog bestel kost t weer verzendkosten (was nu gratis) dus ik laat t maar zitten, kan die swingdress ook wel aan op een legging/panty
ik heb geen zin in eten, slikken doet zeer, en we hebben ook geen waterijsjes meer *kras*
Omdat ik bij de oude geen account had gemaakt dus niet kon aanpassen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:26 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]![]()
Ik snap alleen niet helemaal waarom je nou een nieuwe nam eigenlijk.
Ik snap niet waarom je dat jezelf aan zou doen. Op zo'n dag wil je er toch leuk bij lopen en je fijn voelen? Dat gaat natuurlijk niet lukken met kleding waar je je niet fijn in voelt.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:14 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ow dat klinkt wel leuk
Ook al mag ik van mezelf nog geen nieuwe kleding kopen![]()
Gaat nog leuk worden met mijn diploma-uitreiking
inderdaadquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:29 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom je dat jezelf aan zou doen. Op zo'n dag wil je er toch leuk bij lopen en je fijn voelen? Dat gaat natuurlijk niet lukken met kleding waar je je niet fijn in voelt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterkheidsbaas van alles.
Nouja ik heb wel 2 3deurskledingkasten vol met kleding. In allerlei maten dus ik kan altijd iets samenstellen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:29 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom je dat jezelf aan zou doen. Op zo'n dag wil je er toch leuk bij lopen en je fijn voelen? Dat gaat natuurlijk niet lukken met kleding waar je je niet fijn in voelt.
nooit? oh ja wacht, het was nu freee express. nou eerst maar eens dit afwachten. vind dat mijn budget wel weer op is voor deze maand.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:27 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
er zijn toch nooit verzendkosten bij asos?
Fijn! Ik ben wel een beetje jaloers.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:20 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
JaaaWas echt awesome. Nieuwe en oude nummers in een leuke mix.
Kun je het niet innemen?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:32 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Nouja ik heb wel 2 3deurskledingkasten vol met kleding. In allerlei maten dus ik kan altijd iets samenstellen.
Maar moet nu gewoon eerst afvallen voordat ik nieuwe kleding koop. Voor mijn afstudeerborrel heb ik al een nieuwe jurk mogen kopen maar meer zit er nu even niet in.
Ik hou gewoon van shoppen maar dat gaat niet goed samen met geen baan hebbenen dan is het ook zonde om nu iets te kopen dat over een paar maanden te groot is.
Zou kunnen (daarom heb ik 4 weken geleden wel dat andere jurkje gekocht) maar betekent nog niet dat ik op dit moment het geld voor nieuwe kleding heb.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:34 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Kun je het niet innemen?
Ik ben in 2 jaar 3 maten veranderd maar heb eigenlijk alles wat ik de moeite vond in genomen en dat kan nog prima
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:32 schreef Lonaa het volgende:
Ontopic: Ik eet een broodjeHey meiden, wat een leuke plannen! Ik heb gelijk gegoogled, het ziet er echt leuk uit. Ik vraag me alleen uit of we het wel redden voor dat geld, de bruid betaalt natuurlijk niet mee. Misschien kunnen we nog iets veranderen ofzo. Maar goed, we hebben gelukkig nog tijd genoeg! Bij de volgende meeting ben ik van de partij hoor, tot dan. XoxoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spoilers!
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:40 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Hey meiden, wat een leuke plannen! Ik heb gelijk gegoogled, het ziet er echt leuk uit. Ik vraag me alleen uit of we het wel redden voor dat geld, de bruid betaalt natuurlijk niet mee. Misschien kunnen we nog iets veranderen ofzo. Maar goed, we hebben gelukkig nog tijd genoeg! Bij de volgende meeting ben ik van de partij hoor, tot dan. Xoxo
Dat is nog eens leuk! Een vriendin klaagde onlangs bij mij dat ze naar een vrijgezellenfeest ging wat zeker 125 euro zou gaan kostenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:44 schreef kwakz0r het volgende:
vriendin van mij heeft voor 10 euro pp excl. benzinekosten een vrijgezellendag geregeld voor haar vriendinmet zn allen fietsen en picknicken op de veluwe, en dan misschien wel savonds nog op eigen kosten uit eten samen met de mannenparty...
zo wil ik het later ook, ik wil niet dat mijn ceremoniemeesters mijn vriendinnen op kosten jagen door een servies met ze te gaan beschilderen ofzo.als een vriendin van me dat wil regelen dan kennen ze me niet goed.
nopequote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:53 schreef roos85 het volgende:
Misschien een domme vraag hoorMaar hadden jullie in het begin van het dieet ook last van hoofdpijn en misselijkheid?
Dat klinkt inderdaad perfectquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:44 schreef kwakz0r het volgende:
vriendin van mij heeft voor 10 euro pp excl. benzinekosten een vrijgezellendag geregeld voor haar vriendinmet zn allen fietsen en picknicken op de veluwe, en dan misschien wel savonds nog op eigen kosten uit eten samen met de mannenparty...
zo wil ik het later ook, ik wil niet dat mijn ceremoniemeesters mijn vriendinnen op kosten jagen door een servies met ze te gaan beschilderen ofzo.als een vriendin van me dat wil regelen dan kennen ze me niet goed.
Nope...quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:53 schreef roos85 het volgende:
Misschien een domme vraag hoorMaar hadden jullie in het begin van het dieet ook last van hoofdpijn en misselijkheid?
Klinkt als een leuke dag!quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:44 schreef kwakz0r het volgende:
Nope, ik heb een vriendquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:58 schreef _Dido_ het volgende:
Heb je nu een uitkering, sarabi? Wat zijn de arbeidsmarktperspectieven?
Ik ben bijna bij mm ouders yay.
Dit dus! En ik hoef me ook niet druk te maken over het showen v ondergoed. Ideaal. Zo'n kantje maakt het meteen pikant, dat past ook niet bij elke outfit.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:27 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Ik heb smalle heupen en jarenlang intensief gezwommen en gedansten dus veel beenspieren plus nog een klein beetje vel. En dan heb ik dus echt maar heel weinig vet op m'n benen, maar schuurt het nog... Achjah, ik red me prima met een sportbroekje, ook fijn op de fiets met een rok
Mag ik bij jou eten?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:39 schreef Lucky_Strike het volgende:
Nou, niet onder eensimpel donkerblauw tricot jurkje m birckenstcks oid eronder. Hoewel dat vast aan de bircks ligt, maar m mt 42 is het lastig comfortabel zomerschoeisel te vinden.quote:
birckenstocks.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 16:11 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nou, niet onder eensimpel donkerblauw tricot jurkje m birckenstcks oid eronder. Hoewel dat vast aan de bircks ligt, maar m mt 42 is het lastig comfortabel zomerschoeisel te vinden.
ja, dat ^^ ik zou t er ook niet expres onderuit laten stekenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 16:14 schreef Lonaa het volgende:
Het ging natuurlijk wel over per ongelijk er onder uit he?
Bij decolleté vind ik het ook wel weer kunnenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 16:22 schreef miss_sly het volgende:
Ik hou wel van een beetje sexy, hoor. Zo ook van een mooi decolletéMag je ook nog best een ieniemienie kantje zien.
Ik heb ook wel eens over bretels nagedacht, het lijkt me echt ontzettend handig. Het is vervelend maar ook wel leuk dat alles afzakt eigenlijkquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 16:14 schreef sorcees het volgende:
Ik heb leuke bretels gekocht, ik hou noet zo van riemen en het was wel nodig, alles zakt af tegenwoordig.
Alleen het eerste half uur in een pas gewassen jeans gaat nog wel, dan rekt hij iets op en begint weer te zakken.
Wat leuk om dat juist van jou te horen, ik heb al regelmatig receptjes van jou gepikt. En je komt maar langs hoor, er is genoeg.quote:
dan kun je misschien kijken waar hij precies te groot is en dat aanpassen?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 16:44 schreef Zeester het volgende:
Ik word knettergek van mijn spijkerbroek op mijn werk. Aan het einde vd dag, als alles dan een beetje zweterig is, dan zakt hij als een gek van m'n reet. Maar een maat kleiner past niet. En een riem eromheen helpt weinig
.
Ik heb je post nu gebookmarked als inspiratielijstje. Ik merk dat ik wat vaak voor hetzelfde kies, tijd voor het einde van de vakantieperiode en de regelmaat in het leven en dan weer tijd voor nieuwe recepten uitproberen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 16:29 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Wat leuk om dat juist van jou te horen, ik heb al regelmatig receptjes van jou gepikt. En je komt maar langs hoor, er is genoeg.
Bretels misschien?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 16:44 schreef Zeester het volgende:
Ik word knettergek van mijn spijkerbroek op mijn werk. Aan het einde vd dag, als alles dan een beetje zweterig is, dan zakt hij als een gek van m'n reet. Maar een maat kleiner past niet. En een riem eromheen helpt weinig
.
Haha, ja, niet echt een optie met mijn werkuniform, wat gewoon een zwart tshirtje en een spijkerbroek is. De oplossing is gewoon nog ff doorbikkelen met afvallen en zeer binnenkort een nieuwe spijkerbroek kopenquote:
Dat vind ik nog erger als broeken shoppen.quote:
Ik vind ze vaak ook niet mooi ofzo. Naja, ik ga wel gewoon weer webwinkelen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 18:24 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Dat vind ik nog erger als broeken shoppen.
Geef mij zon vriend!quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 18:26 schreef Lonaa het volgende:
Ik zeg net tegendat ik een nieuwe winterjas moet (of eigenlijk gewoon een jas, die heb ik niet echt).
Hij zegt "prima"
Ik zeg, je weet wat het kost toch?
"Ja, tussen de 100 en 200 euro"
Oke.
Ik heb niet zoveel tijd meer om te koken de laatste maanden. Ik kies ook steeds voor hetzelfde. Nou heb ik wel veel om uit te kiezen maar het begint toch wat saai te worden. Ik heb ook geen zin om mijn recepten uit te zoeken. Ik moet dringend een wat betere manier vinden om mijn mails en bookmarks te organisen. Het is een grote chaos van mailadressen, mailclients en favorieten op laptop, werk, pc en tablet. En dat voor de vriendin van een computerdokterquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 17:18 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik heb je post nu gebookmarked als inspiratielijstje. Ik merk dat ik wat vaak voor hetzelfde kies, tijd voor het einde van de vakantieperiode en de regelmaat in het leven en dan weer tijd voor nieuwe recepten uitproberen.
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 18:21 schreef J0ycie88 het volgende:
Ik heb me voorgenomen om voor de winter niet teveel uit te geven aan kleding.
En meer jurkjes ga dragen als broeken. Leuke sjaals erbij zoeken. En ik kan de winter in. Eigenlijk wel een zwarte winterjas zoeken. Maar zie nu al op tegen de zoektocht!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
Ik ben vooral verbaasd dat hij kan schatten hoe duur het isquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 18:26 schreef Lonaa het volgende:
Ik zeg net tegendat ik een nieuwe winterjas moet (of eigenlijk gewoon een jas, die heb ik niet echt).
Hij zegt "prima"
Ik zeg, je weet wat het kost toch?
"Ja, tussen de 100 en 200 euro"
Oke.
ik shop ook alleen van mijn eigen geldquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:02 schreef kwakz0r het volgende:
ik shop niet vaak maar ook altijd van mijn eigen centjes. toen ik een poos heel weinig had kocht ik ook weinig. nu heb ik iets meer en koop ik iets meer, maar let nog steeds op aanbiedingen en draag sommige jurkjes al drie jaar in alle seizoenen regelmatig...
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:11 schreef rhubarbje het volgende:
[..]die tweede wil ik in het groenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar ik wil eerst kijken of de kleren die ik nu besteld heb passen, en dan kijken of mn oude echt niet meer kan/past, en dan mag ik m misschien in oktober bestellen (maar dan zal hij wel uitverkocht zijn denk ik)
Kwak
dotje he!quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:18 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
die tweede wil ik in het groenmaar ik wil eerst kijken of de kleren die ik nu besteld heb passen, en dan kijken of mn oude echt niet meer kan/past, en dan mag ik m misschien in oktober bestellen (maar dan zal hij wel uitverkocht zijn denk ik)
is die bovenste dan niet lang nee?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:23 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dotje he!
Ik heb die bovenste maar dan lang
en blauw
Zo gaat het bij ons ook.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:21 schreef J0ycie88 het volgende:
Naja wat ik nu verdien komt gewoon op de grote hoop. (Invalwerk)
Met als gevolg dat kleren kopen ook van de grote hoop gedaan moet worden. Kan moeilijk in mijn blote kont lopen
nou ja langer danquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:24 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
is die bovenste dan niet lang nee?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.echt een van mijn beste aankopen de afgelopen jaren
krijg altijd complimentjes van vreemde op straat
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
Dit dus.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:24 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Zo gaat het bij ons ook.
Vind het ook niet echt erg, ik zorg er nu voor dat het huis mooi schoon is en ik kook
Zeker, alhoewel ik het wel een beetje stom vind van mezelf; maar het is nu even niet verantwoord. 2 zieke collega's, een vreselijke hoeveelheid spoed-bepalingen en de gewone dingen die ernaast ook nog gedaan moesten worden. mwehquote:
Het was ook niet beschuldigend bedoeld hoor, ik zou me er gewoon persoonlijk niet prettig bij voelen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:32 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Dit dus.
Ik werk elke dienst die me word aangeboden en meer kan ik niet doen.
(En ik let echt wel op de centjes, koop geen dure dingen, geen dure kleding.)
Mijn vriend was net blij toen hij thuis kwam in een opgeruimd huis! Vanmorgen nog snel alles gedaan voor ik naar mijn moeder ging!
Zo voelde het ook niet hoor. Wilde het alleen wel ff duidelijk hebben haha.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:13 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Het was ook niet beschuldigend bedoeld hoor, ik zou me er gewoon persoonlijk niet prettig bij voelen.
Wij betalen op dit moment alles wat samen is ook samen, van een gezamenlijke rekening waar we op dit moment allebei de helft van de kosten op bijdragen. Maar toen vriendje minder had dan ik zette hij er ook minder op. Als het op is doen we er nu allebei iets bij, maar voorheen deed ik dan de rest van mijn rekening, bijvoorbeeld.
In principe is alles wat niet op de gezamenlijke komt voor de eigen lasten (studieschuld, collegegeld, wegenbelasting, etc.), voor zelf sparen en voor zakgeld en kleding voor onszelf.
Als ik weinig zou verdienen zou J de lasten van ons samen dragen, maar dan zou ik toch zelf nog mijn eigen lasten moeten verzorgen, incl. kleding en cadeaus, dan dus maar geen nieuwe kleren tenzij J of mijn moeder me een cadeautje geven, en we zijn echt wel zo dat we elkaar trakteren en dingen geven of uit de brand helpen waar nodig. Als ik die persoonlijke lasten ook niet zou kunnen dragen dan zou ik dus niet zijn gaan samenwonen met hem (maar als ik op dit moment ineens zonder werk raak ligt dat ook anders natuurlijk).
ik ben gewoon te feministisch om financieel afhankelijk te willen zijn - maar ik weet dat het niet altijd een keuze is.
Kan het me prima voorstellen, maar het is ook niet alsof je niet je best doet om werk te vinden hèquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:28 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Zo voelde het ook niet hoor. Wilde het alleen wel ff duidelijk hebben haha.
Ik vind het verschrikkelijk dat ik afhankelijk ben. Maar het is geen keuze. Ik moet het er maar gewoon mee doen.
Gelukkig kan ik met mijn geld de boodschappen doen. Maar mijn vriend betaald mijn vaste lasten..
We mogen ook niet klagen. Want we kunnen volgend jaar wel op een luxe vakantie. Maar dat is een weloverwogen keuze geweest. Nu dus redelijk zuinig doen.
nee, zeker niet, dat wilde ik ook helemaal niet insinueren ofzo...quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:39 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Kan het me prima voorstellen, maar het is ook niet alsof je niet je best doet om werk te vinden hè
Ow, ik reageerde puur op haar postquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:41 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
nee, zeker niet, dat wilde ik ook helemaal niet insinueren ofzo...
Oh ja, ik ging jou en nog iemand nog een PM sturenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:53 schreef Bamba het volgende:
Ik werk op dit moment maar 12 uur per week. Ik zou graag wel wat meer willen werken, maar durf mijn vaste baan ook niet op te geven. Meer uur is bij m'n huidige baan helaas niet mogelijk. Heel flexibel ben ik ook niet, ivm onze zoon. Het liefste zou ik iets van uit huis willen doen...Maar wat?
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:15 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Oh ja, ik ging jou en nog iemand nog een PM sturen
Even je rust pakken Q, dan kun je er (hopelijk) volgende week weer tegenaan. Anders zit je langer met de gebakken perenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:17 schreef Qwea het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Als ik pech heb lig ik de hele week zo niet langer qua sporten eruit![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Schouder overbelast vermoed ik en knie ook![]()
![]()
![]()
Je onderhoud + 7000 kcal (minstens 9000 op een dag dus): succes!quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:30 schreef Qwea het volgende:
Hoeveel kcal moest je ook alweer eten voor 1 kg?
Oooooooooooh. Nou, daar zit ik onder. Want als ik uit zou gaan van 1700 dan mag ik alsnog 8700 gaan etenquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je onderhoud + 7000 kcal (minstens 9000 op een dag dus): succes!
Ik wed dat er legio mensen (tieners/jongeren) zijn die dat elk weekend doen en dan ook nog vergezeld van vele biertjes (135 kcal per flesje bier). En als het vrouwen zijn die net aan de pil zijn dan geven ze daar de pil de schuld vanquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:52 schreef Qwea het volgende:
Ja maar dit moet jr dus ook niet elk weekend doen
Welkom thuisquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 04:16 schreef Vicky het volgende:
En thuis! vanaf vandaag weer strak in het gareel.
ja helemaal top. Lekker gezwommen, in de zon gelegen, dierentuin geweest, aquapark geweest, mooi horloge gekocht... en vorige week zaterdag stond ineens mijn moeder in de tuin van het hotel. We zouden eerst met zn 9en gaan maar 3 dagen.voor vertrek kwam mijn vader in het zh. Die mocht niet vliegen.quote:
vind ik ook...quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 04:35 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind lekker onbezorgd kunnen eten ook wel een beetje vakantie hoor![]()
En leuk dat je moeder toch is gekomen!
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 05:40 schreef kwakz0r het volgende:
Goedemorgen, ik wilde vandaag vroeg op maar dit is wel een beetje overdreven...
Ik was al wakker om half 6quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 05:40 schreef kwakz0r het volgende:
Goedemorgen, ik wilde vandaag vroeg op maar dit is wel een beetje overdreven...
Horloge mee? Hardlopen kan mij niet lang genoeg duren trouwens, dus ik denk niet yay bijna klaar, maar shit moet alweer stoppenquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 07:53 schreef Barreltje het volgende:
ik ben ook al aan het werk!
gister uiterst tevreden over de 2e hardloop sessie!zou hou ik het wel vol.
alleen vind ik het altijd makkelijker op de loopbandzeker ook omdat de tijd zo lekker voor je neus wegtikt. hoe doen de hardlopende dames dat?
Is natuurlijk ook niet gek he, zo hard als je er tegenaan ging de laatste week (weken?).quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:17 schreef Qwea het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Als ik pech heb lig ik de hele week zo niet langer qua sporten eruit![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Schouder overbelast vermoed ik en knie ook![]()
![]()
![]()
Mja ik had misschien wat rustiger aan moeten doenquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 08:13 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Is natuurlijk ook niet gek he, zo hard als je er tegenaan ging de laatste week (weken?).
Sterkte!
Op de loopband heb je niet de natuurlijke weerstand van de lucht en de loopband zelf veert zo lekker mee waardoor je veel makkelijker loopt dan gewoon buiten op de weg.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 07:53 schreef Barreltje het volgende:
ik ben ook al aan het werk!
gister uiterst tevreden over de 2e hardloop sessie!zou hou ik het wel vol.
alleen vind ik het altijd makkelijker op de loopbandzeker ook omdat de tijd zo lekker voor je neus wegtikt. hoe doen de hardlopende dames dat?
Ik ook, heb het plassen Nog tien minuten uit kunnen stellen. Net nog wel een uurtje geslapen tussen het hoesten door.quote:
Of die 1,2 van de afgelopen week was inclusief veel vochtverlies en ben je nu wat meer in balans qua vochthuishouding.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 08:15 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mja ik had misschien wat rustiger aan moeten doen
Ikbaal van die 75,2, maar ik weet ook dat het bullshit is en niet kan en wss vocht is.
2 ons?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 08:17 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Of die 1,2 van de afgelopen week was inclusief veel vochtverlies en ben je nu wat meer in balans qua vochthuishouding.
We hebben het over 2 ons he... Maw: stel je niet aan doos, je weegt 75 kilo en dat wilde je!
al goed gepoept?quote:
Ja. Stom he?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 08:19 schreef _Dido_ het volgende:
Sta je elke dag op de weegschaal, Qwea?
Note to self: niet op invoeren drukken zonder bericht te plaatsenquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 08:15 schreef Brighteyes het volgende:
Op de loopband heb je niet de natuurlijke weerstand van de lucht en de loopband zelf veert zo lekker mee waardoor je veel makkelijker loopt dan gewoon buiten op de weg.
Buiten zul je dan ook meer verbranden en opbouwen dan binnen.
ja nu loop je jezelf nodeloos gek te maken en baal je nog harder dat je niet kunt sporten. Stop daarmee, anders wordt het nog obsessiefquote:
Ik vind je twee alinea's zo bij elkaar wel grappigquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 08:22 schreef _Dido_ het volgende:
ja nu loop je jezelf nodeloos gek te maken en baal je nog harder dat je niet kunt sporten. Stop daarmee, anders wordt het nog obsessief
Meh ik wilde gaan zwemmen maar dat kan maar 1 keer per week ivm werknaja, beter dan niets. Daarnaast toch maar een paar keer een uur gaan wandelen ofzo
Mja, ik loop mezelf ook gek te maken, want nou durf ik straks niet te bieren op het festival. Slaat nergens opquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 08:22 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
ja nu loop je jezelf nodeloos gek te maken en baal je nog harder dat je niet kunt sporten. Stop daarmee, anders wordt het nog obsessief
Meh ik wilde gaan zwemmen maar dat kan maar 1 keer per week ivm werknaja, beter dan niets. Daarnaast toch maar een paar keer een uur gaan wandelen ofzo
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 08:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind je twee alinea's zo bij elkaar wel grappigVolgens mij spreek je uit ervaring
Mijn vrouw mag niet meer dan 1 paar schoenen per maand kopen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 18:37 schreef J0ycie88 het volgende:
Die van mij raakte al in de stress toen ik over 2 jurkjes voor de winter begon..
ik bedoelde 2 ons boven de 75 die je wilde wegen vandaag.quote:
Jij bent wel een extreme ehquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 08:25 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mja, ik loop mezelf ook gek te maken, want nou durf ik straks niet te bieren op het festival. Slaat nergens op
Je hebt helemaal gelijk alleen ik moet dat nog even snappen in mijn hoofd
Stokbrood, dadels en light roomkaas zouden niet zo snel mijn keuzes zijn, Bamba. Of helpt je dat om hypo's ook tegen te gaan, dan heb ik niks gezegdquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 09:32 schreef Bamba het volgende:
+ 300 gr.![]()
Ik ga het maar eens anders aanpakken geloof ik. Lijstje van vandaag:
O: 2 speltbth. 1 met filet, 1 met appelstroop. 4 Pruimen
T: Kersen
L: zelfgemaakte tomatensoep met paar stukjes stokbrood
T: paar dadels
D: Zalmfilet met light roomkaas, roergebakken groentes
T: Smoothie met perzik
Stokbrood is maar paar stukjes voor bij de soep, zou dat veel kwaad kunnen? Zijn dadels zo slecht ja? Ik dacht, ik probeer het een keerquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 09:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Stokbrood, dadels en light roomkaas zouden niet zo snel mijn keuzes zijn, Bamba. Of helpt je dat om hypo's ook tegen te gaan, dan heb ik niks gezegd![]()
en ik denk dat je echt gewoon wat geduld moet hebben, schommelingen zijn heel normaal![]()
Ik zou meer eten adviseren, hoe tegenstrijdig dat ook moet aanvoelen. Ik had niet zo door dat het nog onder de 1200 kcal zou komen. Wat meer zuivel er bij? Kwark oid misschien.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 10:00 schreef Bamba het volgende:
Stokbrood is maar paar stukjes voor bij de soep, zou dat veel kwaad kunnen? Zijn dadels zo slecht ja? Ik dacht, ik probeer het een keer. De roomkaas is wel de slanke variant. Ik kom alles bij elkaar op 1147 kcal, wat zou jij dan adviseren?
Geduld is niet m'n sterkste kantMaar ik zit nu bijna weer op m'n startgewicht van 3 weken geleden, daar baal ik best wel van
Ik vind het echt moeilijkquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 10:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zou meer eten adviseren, hoe tegenstrijdig dat ook moet aanvoelen. Ik had niet zo door dat het nog onder de 1200 kcal zou komen. Wat meer zuivel er bij? Kwark oid misschien.
Dadels zijn vooral suiker, hoe lekker ze ook zijn. Eén of twee kan geen kwaad hoor! Maar ik zou er van blijven eten als ik er eenmaal aan begin, maar dat ben ik. En stokbrood tikt eng snel aan in de kcal, maar dat is vandaag niet echt een probleem omdat je wel wat meer mag hebben.
Vast heel veel vochtquote:
komt goedquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 10:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Vast heel veel vochtEven diep ademhalen en er weer tegen aan
Oh Bamba, heb je nog steeds last van die hoofdpijnen?
Je hebt wel Medjool dadels hèquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 10:12 schreef Bamba het volgende:
Ik vind het echt moeilijkDe afgelopen week zat ik op 1600 - 1700 kcal per dag. Daar val ik niet mee af, dus ik probeer dan maar wat minder. Stokbrood bij de soep laat ik denk ik maar zitten. Dat mis ik op zich niet zo. Vanmiddag pak ik wel wat kwark met muesli als tussendoortje denk ik
. De dadels kan ik gelukkig wel bij 2 houden, anders krijg ik kiespijn
![]()
Die heb ik iddquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 10:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je hebt wel Medjool dadels hè(alhoewel, van die andere dingen zou ik absoluut niet blijven snoepen, die vind ik vies).
Geen idee of minderen in kcal de oplossing is. Misschien. Misschien gewoon geduld hebben. Eigenlijk heb ik geen echt advies omdat je wel zou moeten afvallenDus ik hou het op geduld!
Dat artsen daar idd nooit eerder aan hebben gedacht iddquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 10:22 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb had overigens een collega met morbide obesitas die op het werk bloed had laten prikken omdat ze de laatste tijd zo enorm moe was. Wat blijkt? Heeft ze ergens een ontsteking (word je moe van), bloedarmoede (word je moe van) èn een veel te traag werkende schildklier (word je ook heel moe van). Dus ik vraag of er eerder op schildklierhormonen is getest, zegt ze dat daar nog nooit op is getest... ze heeft echt fors overgewicht en ze eet niet veel, probeert genoeg te bewegen en valt nooit een grammetje af, wordt alleen maar zwaarder. Hoe kan het nou dat bij haar de schildklier nooit eerder is gecontroleerd! Ik was echt helemaal verbaasd. Vooral omdat ze nòg een waslijst klachten en problemen heeft die allemaal terug zouden kunnen leiden naar een te traag werkende schildklier
En ik geloof er ook heilig in dat het goed komt, Bamba!
Net als dat bij rokers alles op het roken wordt afgeschovenquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 10:30 schreef Isabeau het volgende:
Artsen die alles op het overgewicht schuiven, ja, die ken ikMijn nichtje had daar enorm veel last van. Het leek wel of alles waarmee ze bij haar huisarts kwam als gevolg van haar overgewicht werd gezien en zijn advies was dan ook standaard dat ze maar eens wat moest afvallen.
Aye, die klachten had je waarschijnlijk door je hoge glucosespiegelquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 10:33 schreef Bamba het volgende:
Net als dat bij rokers alles op het roken wordt afgeschovenOke, het helpt allebei niet echt qua gezondheid, maar het is wel makkelijk om daar alles op af te schuiven
![]()
Mijn schildklier werkt ook niet supersnel, tijdje voor in het ziekenhuis gelopen omdat ik veel klachten had. Toen bleek dat ik diabetes had
Was niet nodig, hij is nu weer goed gelukkigquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 10:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Aye, die klachten had je waarschijnlijk door je hoge glucosespiegelHeb je nu ook schildklierhormonen of was dat niet nodig? (en rook je ook? ik begrijp vaak dat rokers niet graag stoppen omdat ze bang zijn dan juist aan te komen en stoppen met roken + tegelijk willen afvallen is een moeizame combinatie)
Ik rook niet he?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 10:40 schreef miss_sly het volgende:
Roken en diabetes is ook een slechte combinatie.
zo, ik heb even gesport. Morgen nog een keer als ik tijd heb, dan weer met Claudia_x want dan is ze terug van vakantie, en dan ga ik morgenavond op vakantie. Op bezoek bij vrienden in Antalya, wat betekent heerlijk vers fruit en groente eten, leuke dingen doen en genieten van heerlijk weer
Ik hoop dat de schade over een week meevalt. Ze hebben een zwembad ter beschikking, dus ik kan in ieder geval een paar keer baantjes gaan trekken als sport. Het is er immers 34 graden, dus aan het weer zal het niet liggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |