2x in de week deadliften, wanneer wou je herstellen?quote:Op dinsdag 3 september 2013 08:35 schreef Verbosity het volgende:
Gister bijna de 2,5kg x bodyweight deadlift gehaald. Kwam tot 3x161kg(alleen een stang van 11kg was beschikbaar). Daarna was ik kapot. Vrijdag opnieuw gewicht erbij op.
3x per 2 weken. Heb een A-B-A en een B-A-B week(maandag, woensdag en vrijdag). Waarbij ik op B deadlift. Zit dus 4 tot 5 dagen tussen.quote:Op dinsdag 3 september 2013 11:04 schreef GroningseGast het volgende:
[..]
2x in de week deadliften, wanneer wou je herstellen?
Weg flikkeren en nieuwe kopen.quote:Op dinsdag 3 september 2013 13:15 schreef Hiatus het volgende:
Heb pot creatine dat al meer dan jaar oud is.
Zo nu en dan periodes gebruikt maar het is nu wel erg klonterig geworden.
Waarschijnlijk vocht aangetrokken?
Grote kans dat de creatine omgezet is naar creatinine?
Doe ik er dan nog goed aan om het maar op te maken (halve pot) of zal ik het weg flikkeren en nieuwe kopen.
inderdaad. Fijn is dat. Qua invalide factor vergelijkbaar met een nek-blessure. je kunt echt niks meerquote:Op maandag 2 september 2013 22:53 schreef Stereotomy het volgende:
Onderrug problemen zonder oorzaak ('het in je rug schieten') is idd kut, had het aan het begin van dit jaar. Zaken zoals sokken aandoen en veters strikken worden schier onmogelijklaat staan trainen.
Je kunt echt prima 2x in de week deadliften.quote:Op dinsdag 3 september 2013 11:04 schreef GroningseGast het volgende:
[..]
2x in de week deadliften, wanneer wou je herstellen?
Heb f.lux ook maar even geïnstalleerd, ben benieuwd.quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:43 schreef Stereotomy het volgende:
Semi-offtopic: voor de mensen die steeds klaagden over slechte slaap... zelf heb ik altijd het gevoel dat het continu staren naar een beeldscherm in de uren voordat ik naar bed ga, mijn ritme vernaggelt. Daardoor slechte slaap, en verhoogde cortisol levels, lagere T-levels etc. etc. bla.
Ik had f.lux al geinstalleerd, maar nu heb ik ook dit gekocht:
[ afbeelding ]
Ik zie er waarschijnlijk uit als een grote nerd als ik dit op heb in de uren voordat ik naar bed ga als ik achter mijn computer zit, maar het is het proberen waard. iig goede reviews:
http://www.amazon.com/Uve(...)ti-Fog/dp/B000USRG90
Betere slaap = beter trainen = meer gainzzzz
Ben benieuwd
Fapfapfap.quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:11 schreef Awesome_ het volgende:
Ik heb f.lux al jaren maar merk dat ik het elke keer handmatig uitzet onder het mom van 'ja zo zie je toch niks van die film/foto's etc.'
Calorieteller en Jefit.quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:24 schreef xSanjay het volgende:
Ik ga vanaf morgen weer dead serious aan de slag, nu vroeg ik me af of iemand hier een goede app kent voor het tellen van kcal en het bijhouden van gewicht/vetpercentage?
Jij was toch gestopt omdat je te breed werd voor je baan?quote:Op maandag 2 september 2013 12:33 schreef Susteren het volgende:
Vanmiddag met matties fitten bij reuvers
Walnoten, en noten in het algemeen. Jammer dat ze niet goedkoop zijn.quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:54 schreef Susteren het volgende:
Yo brede kasten, hoe kan ik die kilo's pakken? Komt amper wat bij...
Graag dus kleine tips qua eten met veel kcal (en liefst nog eiwitten).
Regelmatig in de aanbieding bij de Lidl.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:06 schreef esv7 het volgende:
[..]
Walnoten, en noten in het algemeen. Jammer dat ze niet goedkoop zijn.
Bij een goede kaas/notenboer.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:06 schreef esv7 het volgende:
[..]
Walnoten, en noten in het algemeen. Jammer dat ze niet goedkoop zijn.
Of op de markt. Als je er om vraagt hebben ze altijd wel ongebrande noten.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:26 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Bij een goede kaas/notenboer.
Neequote:Op dinsdag 3 september 2013 22:01 schreef Travel. het volgende:
[..]
Jij was toch gestopt omdat je te breed werd voor je baan?
niet gestopt of je werd niet breedquote:
Ik gebruik fatwatch op de iPhone om mijn gewicht bij te houden. Moving average jwzquote:Op dinsdag 3 september 2013 21:24 schreef xSanjay het volgende:
Ik ga vanaf morgen weer dead serious aan de slag, nu vroeg ik me af of iemand hier een goede app kent voor het tellen van kcal en het bijhouden van gewicht/vetpercentage?
• Shots olijfolie (srs)quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:54 schreef Susteren het volgende:
Yo brede kasten, hoe kan ik die kilo's pakken? Komt amper wat bij...
Graag dus kleine tips qua eten met veel kcal (en liefst nog eiwitten).
Avocado is nice man, wist niet dat daar veel in zat.quote:Op woensdag 4 september 2013 07:30 schreef star_gazer het volgende:
[..]
• Shots olijfolie (srs)
• Avocado
• Noten
• Volle melk
En uiteraard:
• VLEES
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |