Ik ben niet zo van de isolatie en armen vind ik met name geschikt voor isolatie. Of laat ik het anders zeggen, ken weinig compounds daarvoor. Maar armen + chest is een goede. Thnxquote:Op woensdag 4 september 2013 21:13 schreef Sapstengel het volgende:
Ik zou voor schouders iig een rear delt oefening erbij doen, vind zelf rear cable flies wel fijn, of face pulls. Daarnaast nog een side raise. En shrugs is ook een goede.
Chest kun je ook nog flies bij doen. En ik zou zelf dan armen tegelijk met chest pakken, ipv met shoulders. Dan heb je 2/2 spiergroepen ipv 3/1.
Armen en abs is ook niet te lastig imo, gewoon wat curl varianten voor biceps en twee tricep oefeningen zoals close grip bp, skullcrushers, dips, rope pulldown, tricep kickback etc.
ik heb als laatste nog een 90 kilo set gedaan met mixed grip om dat eens te proberen. Vond het nooit zo denderend. Kreeg het idee dat de balans daarmee wel drastisch verslechterdquote:Op woensdag 4 september 2013 23:00 schreef stinkie het volgende:
Nou dat deadlift pr was een failure vanavond
Gefaald op grip bij 2*130
Lat pulldown wel omhoog gebracht maar ook dat eindigde op onderarmen.
Magnesium en eventueel eens een hookgrip geprobeerd? Hookgrip is wel wat pijnlijk de eerste keren dat je het gebruikt maar wordt beter naarmate je het vaker doet.quote:Op woensdag 4 september 2013 23:57 schreef stinkie het volgende:
[..]
ik heb als laatste nog een 90 kilo set gedaan met mixed grip om dat eens te proberen. Vond het nooit zo denderend. Kreeg het idee dat de balans daarmee wel drastisch verslechterd
Geen ervaring mee, maar ik vind weightgainers altijd maar overpriced spul.quote:Op woensdag 4 september 2013 23:44 schreef KapiteinKoala het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand ervaring met deze?
lijkt op een zak hondevoer, het is ook 4,5 kilo, lolquote:Op woensdag 4 september 2013 23:44 schreef KapiteinKoala het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand ervaring met deze?
Fuck man, ik haat de hookgrip. Ik heb het een paar keer geprobeerd, maar zelfs bij een 80kg deadlift ging ik bijna door de grondquote:Op woensdag 4 september 2013 23:59 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Magnesium en eventueel eens een hookgrip geprobeerd? Hookgrip is wel wat pijnlijk de eerste keren dat je het gebruikt maar wordt beter naarmate je het vaker doet.
plus dat die carbs 9 v.d. 10x voor het over grote deel suiker is...quote:Op donderdag 5 september 2013 00:16 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Geen ervaring mee, maar ik vind weightgainers altijd maar overpriced spul.
42gr protein, 160gr carbs, 10 gr vet per serving. Dat is vrijwel dezelfde macro's als 0.5 liter halfvolle melk met een schep whey en ca. 200 gram vermalen havermout. (1100kcal, 65 eiwit, 150 carbs, 23 vet)
Met 20 servings per zak à 39.90 betaal je 2 euro per shake.
Een halve liter melk is 30 cent, 200gr havermout is 15 cent, schep whey is 35 cent. Dan ben je voor 80 cent klaar, bijna 1/3e van de prijs.
5x per week naar de gym op een kcal-tekort is idd wel een beetje veel van 't goeie..quote:Op donderdag 5 september 2013 09:03 schreef RaymondK het volgende:
begin
proces: dagboek
't gaat verrassend goed moet ik zeggen met die cut.
was ff wennen, maar loop nu op 1000 minder dus, en met trainen eigenlijk niet echt teruggevallen nog.
Alleen met deadlift lol, 180 i.p. 200, maar dat zal eerder gewoon vermoeidheid zijn geweest.
Merk wel dat herstel een stuk langzamer gaat![]()
en geen 5x per week meer kan trainen nu. 3x lijkt redelijk ideaal te zijn. Duurt 3 dagen eer ik een beetje van een heavy compound herstelt ben lol
end proces dagboek;
ja dat is duidelijk te voelen ja.quote:Op donderdag 5 september 2013 09:07 schreef fathank het volgende:
[..]
5x per week naar de gym op een kcal-tekort is idd wel een beetje veel van 't goeie..
Dat zal best, maar is dit ook een goed schema zonder?quote:Op donderdag 5 september 2013 09:49 schreef Ethanolic het volgende:
Met steroids zal je ongetwijfeld keiharde gains maken.
Weet ik, en dat denk ik ook niet. Ik vroeg me meer af of dit niet 'teveel' is? Maar ik denk van niet dus ik probeer 't gewoon.quote:Op donderdag 5 september 2013 09:52 schreef fathank het volgende:
Als je hard genoeg traint en genoeg eet zul je vast wel progressie boeken. Zyzz is er blijkbaar groot mee geworden.
Je zult toch voor jezelf moeten kijken wat goed voor je werkt. Er zijn een aantal ´basisregels´ waar je aan moet voldoen (hard trainen, veel eten, genoeg eiwitten genoeg rust) maar daarbinnen zijn ontelbaar veel variaties mogelijk. Wat de ene persoon lekker vindt, kan een ander geen fuck aan vinden. Waardoor je motivatie minder wordt en uiteindelijk minder progressie.
Bottom-line: Je moet uit zien te vinden wat jij fijn vindt, wat je voor een langere periode vol kan houden. Je zult moeten ontdekken wat voor jou werkt, en niet denken 'he hij is groot geworden met dit en dit schema, dan kan ik dat ook'.
Ik ga het gewoon 2 maandjes proberen en zal jullie zeggen hoe 't bevalt!quote:Op donderdag 5 september 2013 10:12 schreef Mithras82 het volgende:
Ik denk dat het volume te groot is. Alleen mijn leg dag komt overeen met dat van het schema. Je herstelt veel langzamer dan iemand die juiced. Ik denk dat je het beter bij 3x pw full of 4x pw upper/lower kan houden als natural.
Dat sowiesoquote:Op donderdag 5 september 2013 10:17 schreef Atemno het volgende:
[..]
Ik ga het gewoon 2 maandjes proberen en zal jullie zeggen hoe 't bevalt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |