Ik heb net besloten dat ik ook kom, als dat mag.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 14:28 schreef Tem het volgende:
Dit is de set-up volgens mij:
Drugshond
Karina
OProg
sp3c
Specularium
Tem
Guido heeft een verjaardag en B_A heeft andere problemen.
alleen als je ook ooit weer komt sjoelenquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 14:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb net besloten dat ik ook kom, als dat mag.
Uiteraard. Leuk.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 14:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Uiteraard!quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 14:32 schreef Toekito het volgende:
[..]
alleen als je ook ooit weer komt sjoelen
Je PI.quote:
Oh jammer, sterktequote:
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 14:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Yep! En ik heb er onwijs zin in. Open lucht bioscopen.quote:
Ik ga er alvast liggen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 15:11 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dit, ik kom rond 20:00 aan op spoor 14b.
Je mag wel voor mij in de rij staan.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 14:49 schreef Karina het volgende:
Mijn printer is binnenDus ik kan een ticket printer.
Als ik voor iemand moet printen geef maar een gil.
Nee die was met haar printer aan het klooien.quote:
Dat schiet dan het doel een beetje voorbij he? Als ik mijn eigen kaartje al heb geprint.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 15:30 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je mag wel voor mij in de rij staan.
ja tegenover de nepkoffietentquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 15:29 schreef Specularium het volgende:
Maar ik moet dus naar een BK bij spoor 12?
nee het doel is dat sp3cularium niet in de rij hoeft te staanquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 15:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat schiet dan het doel een beetje voorbij he? Als ik mijn eigen kaartje al heb geprint.
huh, die waren toch stuk?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 15:34 schreef Karina het volgende:
Oh ik ben trouwens waarschijnlijk wel een kwartiertje of zo vroeger want ik zag dat als ik met de Fyra ga het me een half uur reistijd scheelt. Of iets meer zelfs.
Duh dat snap ik, ik ga echt niet voor hem in de rij staanquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 15:34 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee het doel is dat sp3cularium niet in de rij hoeft te staan
of jij wel of geen kaartje hebt maakt niet zo heel veel uit wat dat betreft
Nee van koffie moet ik steeds naar de wcquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 15:37 schreef Tem het volgende:
Corrie heeft dan mooi tijd om een grande frappemoccachinopumpkinspiecelattecream te nuttigen.
Gewoon in de bosjes gaan.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 15:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee van koffie moet ik steeds naar de wc
Flikker toch op manquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 15:40 schreef Specularium het volgende:
[..]
Gewoon in de bosjes gaan.
Weet nog wel iemand die mee wil.
Ik eet thuis wel wat. Anders ga ik van mijn stokje.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 15:40 schreef Drugshond het volgende:
Ik mag hopen dat we niet bij de BK gaan eten.
Neen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 15:37 schreef Specularium het volgende:
Heeft Liesje eigenlijk dikke tetters?
Takken, bladeren en alles.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 15:40 schreef Specularium het volgende:
[..]
Gewoon in de bosjes gaan.
Weet nog wel iemand die mee wil.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |