Vanmiddag jointje gerookt met klasgenoot (die ken ik precies twee dagenquote:
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:09 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Vanmiddag jointje gerookt met klasgenoot (die ken ik precies twee dagen) maar was goede joint ben er goed gaar van.
Ja dan gaat dat klikken niet zo goed natuurlijkquote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:09 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Vanmiddag jointje gerookt met klasgenoot (die ken ik precies twee dagen) maar was goede joint ben er goed gaar van.
Kijk mij eens stoer zijn op het roc type dusquote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:09 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Doe eens lief.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:11 schreef appelen het volgende:
[..]
Kijk mij eens stoer zijn op het roc type dus
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:12 schreef Piger het volgende:
he he he! er wordt hier alleen maar gebitched op de boxen. niet op elkaar
tis maar een uurtje film dan hequote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:14 schreef Nizno het volgende:
popcorn!!
Zit er ook cola bij? en ijsblokjes? en film?
Wel meer nietquote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja dan gaat dat klikken niet zo goed natuurlijk
succes in je platte 2d wereld. of ben je continu misselijk?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:16 schreef Karina het volgende:
Ik houd niet van 3D dan word ik misselijk
HBOquote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:11 schreef appelen het volgende:
[..]
Kijk mij eens stoer zijn op het roc type dus
Bij 3D films word ik misselijk schatquote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:16 schreef Piger het volgende:
[..]
succes in je platte 2d wereld. of ben je continu misselijk?
even doorbijten.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Bij 3D films word ik misselijk schat
No fucking shit dudequote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:16 schreef Karina het volgende:
Ik houd niet van 3D dan word ik misselijk
eindelijk weer een bekendequote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:17 schreef Melleyn het volgende:
God is er nu weer een box geweest? Moeten ze er vanaf ofzo..
Neequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:18 schreef Ceviche het volgende:
[..]
NeeAltijd leuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee.
naja scheelt wel, krijg je ook geen verslaving.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Mweh bij games heb ik het ook altijd, na een half uur moet ik stoppen.
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:18 schreef Ceviche het volgende:
[..]
NeeHeb je al andere studies gedaan of eerst gewerkt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ligt wel aan het spel, ik was weer met Guildwars begonnen, alleen deze 2 dagen niet gespeeld vanwege de huntquote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
naja scheelt wel, krijg je ook geen verslaving.
Daar word je alleen maar moe vanquote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:09 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Sorry, maar je imponeert me niet met pabo schatquote:
Eerst dacht ik: okee. Daarna dacht ik: wie verzint in vredesnaam die introductiedagenquote:
ik game eigenlijk helemaal niet meer. Nooit echt heel fanatiek gedaan. Alleen FV landleven en bloemwinkel op FB......quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Ligt wel aan het spel, ik was weer met Guildwars begonnen, alleen deze 2 dagen niet gespeeld vanwege de hunt
Krijgen we anders een box van je?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:20 schreef Piger het volgende:
ssst nou jullie. Anders stuur ik jullie beide vroeg (voor 23uur) naar bed, zonder box.
Ik kan niet meer dan een half uur farmvillen. Anders word ik misselijk..quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik game eigenlijk helemaal niet meer. Nooit echt heel fanatiek gedaan. Alleen FV landleven en bloemwinkel op FB......
1,5 maand european studies, dat was kut.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:20 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Heb je al andere studies gedaan of eerst gewerkt?
Ik was een hele tijd gestopt maar toch laatst weer begonnen. Kwam door iemand hier op FOK! die ook begon en toen nog een aantal mensen, tja daar ga je weer.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik game eigenlijk helemaal niet meer. Nooit echt heel fanatiek gedaan. Alleen FV landleven en bloemwinkel op FB......
Na een half uur pas? Word al misselijk als ik er naar kijkquote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:21 schreef Piger het volgende:
[..]
Ik kan niet meer dan een half uur farmvillen. Anders word ik misselijk..
Wat voor therapiequote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:21 schreef Ceviche het volgende:
[..]
1,5 maand european studies, dat was kut.
Toen drie jaar therapie/werken.
Maar nu geen therapie meer + kutbaan dus weer een opleiding gekozen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |