Vanmiddag jointje gerookt met klasgenoot (die ken ik precies twee dagenquote:
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:09 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Vanmiddag jointje gerookt met klasgenoot (die ken ik precies twee dagen) maar was goede joint ben er goed gaar van.
Ja dan gaat dat klikken niet zo goed natuurlijkquote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:09 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Vanmiddag jointje gerookt met klasgenoot (die ken ik precies twee dagen) maar was goede joint ben er goed gaar van.
Kijk mij eens stoer zijn op het roc type dusquote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:09 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Doe eens lief.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:11 schreef appelen het volgende:
[..]
Kijk mij eens stoer zijn op het roc type dus
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:12 schreef Piger het volgende:
he he he! er wordt hier alleen maar gebitched op de boxen. niet op elkaar
tis maar een uurtje film dan hequote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:14 schreef Nizno het volgende:
popcorn!!
Zit er ook cola bij? en ijsblokjes? en film?
Wel meer nietquote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja dan gaat dat klikken niet zo goed natuurlijk
succes in je platte 2d wereld. of ben je continu misselijk?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:16 schreef Karina het volgende:
Ik houd niet van 3D dan word ik misselijk
HBOquote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:11 schreef appelen het volgende:
[..]
Kijk mij eens stoer zijn op het roc type dus
Bij 3D films word ik misselijk schatquote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:16 schreef Piger het volgende:
[..]
succes in je platte 2d wereld. of ben je continu misselijk?
even doorbijten.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Bij 3D films word ik misselijk schat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |