Kan de lijn naar de backend zijn (firewall/switch).quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:02 schreef Xeor het volgende:
[..]
Nee is gewoon de backend, waarschijnlijk kan hun farm de load niet aan
Als je nog moet inloggen ben je sowieso te laatquote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:02 schreef Juicyhil het volgende:
pffff wtfik wist m'n inlog niet meer
ibood zal hun webservers in de DMZ hebben staan inderdaad, maar een degelijke ASA en cisco switches moeten dat makkelijk aan kunnenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:03 schreef lipjes het volgende:
[..]
Kan de lijn naar de backend zijn (firewall/switch).
Aangenomen dat hun de frontend in een DMZ hebben staan, en de rest niet.
Daar was ik achter gekomen. Kreeg 'Database connection error'quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:04 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Als je nog moet inloggen ben je sowieso te laat
Troost je ik was wel ingelogged maar kreeg ook 10x bad gateway of dat ik weer niet goed op dat kutvakje had geklikt.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:05 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Daar was ik achter gekomen. Kreeg 'Database connection error'
Wat een pauperding is dat inderdaadquote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Troost je ik was wel ingelogged maar kreeg ook 10x bad gateway of dat ik weer niet goed op dat kutvakje had geklikt.
wel vreemd. ik krijg wel die errors, maar niet de meldingen van het klikkenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Troost je ik was wel ingelogged maar kreeg ook 10x bad gateway of dat ik weer niet goed op dat kutvakje had geklikt.
ja dat snap ik ook niet.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:05 schreef Awesome_ het volgende:
Waarom probeer ik het eigenlijk nog?
Watquote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:05 schreef Ceviche het volgende:
Ik zat al een kwartier bij die weegschaal toen ik besefte dat dat de hunt niet is
Ik had weer 10 tabjes bij de ene tab het vakjesfoutje en bij andere de gatewayfout.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:06 schreef Piger het volgende:
[..]
wel vreemd. ik krijg wel die errors, maar niet de meldingen van het klikken
ga jij elke 2 minuten weg om steeds weer afscheid te kunnen nemen ofzo?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |