ah jij kent TF nog nietquote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:09 schreef Ooi86 het volgende:
Lieve Tuinfluiterd, dat wisten we 3 delen geleden al
Wat een nepkusjes geeft Sylviequote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:28 schreef alors het volgende:
Team Sylvie zet Betty in
http://www.shownieuws.tv/video/vriendin-van-sylvie-boos-op-sabia/
Boulevard staat nog steeds niet online
Ik heb dan nog heel wat te lezen.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:09 schreef Ooi86 het volgende:
Lieve Tuinfluitert, dat wisten we 3 delen geleden al
Eens!quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:25 schreef Greys het volgende:
Alleen voor Damian had Saab heur waffel al moeten houden idd.
Oh ik vond het ook al een sappige gate voordat de KLM piloot en de danser en bodyguard aan de waslijn werden gehangen.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:27 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Maar dan hadden we dit topic niet
Team kids voor mij.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:17 schreef Cee het volgende:
Godsgloeiende, ik ben ook onder een steen vandaan zeg. Even bijlezen en een team uitkiezen.
Ja ik vind het nu ook wel een beetje treurig worden om eerlijk te zijnquote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ik vond het ook al een sappige gate voordat de KLM piloot en de danser en bodyguard aan de waslijn werden gehangen.
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:26 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Je bent er altijd weer snel bij, sensatiebak.
Kun je nog wat van leren hequote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:26 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Je bent er altijd weer snel bij, sensatiebak.
Dat vind ik geen argument, dan kun je 90% van de mensen die in deze reeks posten niet serieus nemenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:38 schreef Sunshine1982 het volgende:
Als ik moet kiezen, toch maar Sylvie. Al is het alleen maar dat zij nog wat doet voor de kost. Waar Sabia haar dagen mee vult is,1 groot mysterie.
Wie heeft het over mensen niet serieus nemen?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:45 schreef APK het volgende:
[..]
Dat vind ik geen argument, dan kun je 90% van de mensen die in deze reeks posten niet serieus nemen
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:17 schreef Cee het volgende:
Godsgloeiende, ik ben ook onder een steen vandaan zeg. Even bijlezen en een team uitkiezen.
Ssssjeeeekequote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:17 schreef Cee het volgende:
Ik.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:46 schreef Sunshine1982 het volgende:
Wie heeft het over mensen niet serieus nemen?
nee, niemand brandt zich hieraan...dit is zo ongeloofwaardigquote:
Ja, ik heb het vanaf de zijlijn gevolgd maar de graspollen en zweetdruppels vliegen me nu om de oren en ik kan ze niet meer ontwijken dus ik dacht, ik ren ook maar het veld op.quote:
Kan je koken?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:03 schreef Miss.X het volgende:
Guillaume mag mij wel bellenik ben echt een trouwe vrouw en ga niet binnen 2 min. met je naar bed, wat wil een vent nog meer!
quote:
Dat bedacht-ie zichzelf ook.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:07 schreef Miss.X het volgende:
Zo een man kan toch veel beter dan sylvie krijgen :p
Keep your friends close, but your enemies closerquote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:05 schreef Starlie het volgende:
Wat ik niet begrijp aan wat Betty zegt, is dat Rafael en Sabia al sinds eind oktober begin november een relatie hebben en dat Sabia een vinger in de pap had bij de scheiding. Waarom zou Sylvie dan in godsnaam nog zoveel met Sabia om zijn gegaan na de scheiding? Daar zit je dan toch niet op te wachten?
Koop een slotje, regel een Thalys-ticket en ga je geluk tegemoetquote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:07 schreef Miss.X het volgende:
[..]
Ja, ben een heus keukenprinses. Zo een man kan toch veel beter dan sylvie krijgen :p
Volgens mij is hij degene die gedumpt is door Sylvie toch? Iemand die over zijn ex praat in het nieuws is op de 1 of andere manier toch wel verbitterd, volgens mij heeft hij nog gevoelens voor haarquote:
Ik was er 2 weken geleden nog, maar geen Guillaume te bekennen in het grote Parijs.....nogal zoeken naar een speld in een hooiberg denk je nietquote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Koop een slotje, regel een Thalys-ticket en ga je geluk tegemoet
Hij vond het nu ook weer niet zo'n ramp denk ikquote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:03 schreef Miss.X het volgende:
Guillaume mag mij wel bellenik ben echt een trouwe vrouw en ga niet binnen 2 min. met je naar bed, wat wil een vent nog meer!
quote:
Hij vond het vast goedkoop van Meis.......vooral als je elkaars namen niet weet als je het doet..quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:11 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Hij vond het nu ook weer niet zo'n ramp denk ik
[..]![]()
van die Franse slakken zeker
ja dan mot ik weer googelenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:15 schreef Miss.X het volgende:
[..]
Escargots noem je datcultuurbarbaar
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:09 schreef Miss.X het volgende:
[..]
Volgens mij is hij degene die gedumpt is door Sylvie toch? Iemand die over zijn ex praat in het nieuws is op de 1 of andere manier toch wel verbitterd, volgens mij heeft hij nog gevoelens voor haar
Nou ik lig er niet van wakker om eerlijk te zijnquote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:22 schreef lady-wrb het volgende:
zo bijgelezen
en nu kan ik rustig slapen
Het zijn nog steeds gevoelens..quote:
Overigens weet ik niet hoe het zit met de tijdstippen bij tweets, maar ongeacht of dit nou om 15.55 uur of 03.55 uur 's nachts was, lijkt het erop alsof er op dat moment nog geen sprake was van een klap...twitter:pvbremen twitterde op dinsdag 01-01-2013 om 15:55:02Sylvester Party @sylvievdervaart with @SabiaBoulahrouz http://t.co/GvzTzjV4 reageer retweet
Hij was er zelf dan ook helemaal niet bij.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:15 schreef Miss.X het volgende:
Hij vond het vast goedkoop van Meis.......vooral als je elkaars namen niet weet als je het doet..
Dan heeft Saan raf ook wel een beetje lopen te verneuken toch?quote:do 29 aug 2013, 09:19
Voormalig vriendin Sabia hangt vuile was buiten...
'Sylvie van der Vaart ging al jaren vreemd'
van onze redactie
AMSTERDAM -
Sylvie van der Vaart zou al sinds 2009 verschillende affaires hebben gehad. Sabia Engizek verschafte haar daarbij een alibi. Maar nu hangt zij álle vuile was buiten.
Hoe oprecht was de steun die Sylvie kreeg van Sabia toen de scheiding van Rafael bekend werd gemaakt?
Volgens Sabia begon het vreemdgaan van Sylvie in 2009. Ze zou affaires hebben gehad met een piloot van de KLM, een danser uit de show Let's Dance en een bodyguard, vertelt Sabia aan de Duitse krant Bild.
Sylvie zou een van haar geliefden zelfs bij haar thuis hebben geïntroduceerd als 'een goede vriend'. De nieuwe vriendin van Rafael van der Vaart zegt dat zij schriftelijk bewijs heeft van deze beschuldigingen.
Ik zou er zelf echt helemaal droog van wordenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hij was er zelf dan ook helemaal niet bij.
Ze deugen allemaal niet. Volgens mij ging Raf op zijn beurt ook vreemd (met mannen wie weet?)quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:30 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Toch snap ik dit nog steeds niet en ja ik weet dat het al eerder is gepost maar dat is toch
raaaaaaaar![]()
http://www.telegraaf.nl/p(...)jaren_vreemd___.html
[..]
Dan heeft Saan raf ook wel een beetje lopen te verneuken toch?
Ow.. da's nieuw voor mij, zijn daar bronnen voor?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:31 schreef Miss.X het volgende:
[..]
Ze deugen allemaal niet. Volgens mij ging Raf op zijn beurt ook vreemd (met mannen wie weet?)
Nee hoor, is mijn suggestie maarquote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:34 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ow.. da's nieuw voor mij, zijn daar bronnen voor?
Ah!quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:34 schreef Miss.X het volgende:
[..]
Nee hoor, is mijn suggestie maar
twitter:pvbremen twitterde op donderdag 01-08-2013 om 17:34:00What a great night in Monte-Carlo@Hermitage Hotel attending a sensational fashion show @BaslerFashion #Brian Rennie http://t.co/LtW02tvdAL reageer retweet
Ben je wel een beetje cultureel onderlegd?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:35 schreef Miss.X het volgende:
Van dit zooitje ben ik Team Guillaume dan maar...lijkt me wel een gevoelige kerel, echt een Fransman
Wat zegt ze? Ik heb de TV niet aanquote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:43 schreef Adelante het volgende:
Gelukkig geeft Natascha Froger nu ook haar mening op RTL4
"ik zeg: DOEN!!"quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:46 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Wat zegt ze? Ik heb de TV niet aan
Ze keek in elk geval heel erg meelevendquote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:46 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Wat zegt ze? Ik heb de TV niet aan
Ja, daar is ze goed inquote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:48 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ze keek in elk geval heel erg meelevend
Ali B moest ook weer ff melden dat ie Sylvie niet had gefalafeld in Dubai.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:48 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
al afgelopen geloof ik, gaat nu over foeballe
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:49 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ali B moest ook weer ff melden dat ie Sylvie niet had gefalafeld in Dubai.
Ah... ik heb hem doorquote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:50 schreef Greys het volgende:
Jeweethetnietjeweethetniet!
[ afbeelding ]
Nee, hij zal wel wijzer zijn... als hij had gemeld dat hij dat wel had gedaan dan had hij ook gedonder met z'n eigen vrouw gekregen. Daarbij was z'n vrouw toch mee naar Dubai?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:49 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ali B moest ook weer ff melden dat ie Sylvie niet had gefalafeld in Dubai.
Love itquote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:37 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ben je wel een beetje cultureel onderlegd?
Viel me ook op.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:59 schreef TheVulture het volgende:
RTL Boulevard trok trouwens wel heel opvallend partij voor Sylvie... terwijl ik echt nog steeds heilig overtuigd ben van het manipulatieve schone schijnkarakter van Syl
Zij kreeg telkens de schuld van media en random dat zij de schuldige is dat het uit is tussen Sylvie en Rafael terwijl het Sylvie der schuld is naar mijn idee.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:07 schreef TheVulture het volgende:
Ik blijf me verbazen over het waarom Sabia dit zou doen op dit moment als er niet iets van waarheid inzit.... ze heeft namelijk alles te verliezen en niets te winnen met dit vehaal... Raf had ze al en voor de rest heeft ze er niks aan toch?
Ik blijf ook Team Saab
Ja maar de laatste week was het toch weer de zielige Sylvie-kaart die gespeeld werd en die verhalen van de Fransoos kunnen natuurlijk alleen maar gevoed zijn door Syl... het valt dan wel allemaal in elkaar...quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:11 schreef Greys het volgende:
Ik vond dat nou juist echt enorm meevallen, dat de media zeiden dat Saab de scheiding had veroorzaakt? Je zag foto's dat ze nog bij elkaar op de koffie gingen, Saab die gezellig met Damian omgaat, Sylvie die ze het beste wenste etc.
Viel toch wel mee, de Saab-haat in de media?
Zeker nadat Sylvie al heel snel met Zarka was, ik las nergens meer over de grote boze Sabia die een homewrecker was.
De Sylvie fans zijn de ergste. wat ik begreep heeft ze paar keer post gekregen waar Sylvie fans haar uitscholden en alles.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:11 schreef Greys het volgende:
Ik vond dat nou juist echt enorm meevallen, dat de media zeiden dat Saab de scheiding had veroorzaakt? Je zag foto's dat ze nog bij elkaar op de koffie gingen, Saab die gezellig met Damian omgaat, Sylvie die ze het beste wenste etc.
Viel toch wel mee, de Saab-haat in de media?
Zeker nadat Sylvie al heel snel met Zarka was, ik las nergens meer over de grote boze Sabia die een homewrecker was.
Alsof Sylvie hem gezegd heeft 'Doe jij dat even lekker aan de media vertellen dat Saab de schuld is aan alles, en vertel er dan ook meteen even bij dat je mijn naam nog niet wist toen we seks hadden en dat ik leeg en eenzaam ben, als je dan toch bezig bent!!' .quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja maar de laatste week was het toch weer de zielige Sylvie-kaart die gespeeld werd en die verhalen van de Fransoos kunnen natuurlijk alleen maar gevoed zijn door Syl... het valt dan wel allemaal in elkaar...
Alsof Sylvie daar iets aan kan doen dat die doorgedraaide fans Saab post sturen...quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:13 schreef flanken het volgende:
[..]
De Sylvie fans zijn de ergste. wat ik begreep heeft ze paar keer post gekregen waar Sylvie fans haar uitscholden en alles.
er zal ook wel waarheid in zitten. En ze moet straks die fransman.ook nog binnenharken, dus met deze actie is ze al wat dichterbij.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:07 schreef TheVulture het volgende:
Ik blijf me verbazen over het waarom Sabia dit zou doen op dit moment als er niet iets van waarheid inzit.... ze heeft namelijk alles te verliezen en niets te winnen met dit vehaal... Raf had ze al en voor de rest heeft ze er niks aan toch?
Ik blijf ook Team Saab
Dat eerste deel was negatief over Sylvie... en het tweede deel wat eigenlijk niemand meer verwachtte omdat Syl haar advocaten erop had gezet was er redelijk opeens en plotseling een stuk liever over haar en hatend op Saab..quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Alsof Sylvie hem gezegd heeft 'Doe jij dat even lekker aan de media vertellen dat Saab de schuld is aan alles, en vertel er dan ook meteen even bij dat je mijn naam nog niet wist toen we seks hadden en dat ik leeg en eenzaam ben, als je dan toch bezig bent!!' .
Ik en vrienden zouden voor Sabia gaan. Wat heb je aan een vriend/vriendin die nooit thuis alleen maar aan ik denken. nooit normaal kunnen eten. Iedereen weet wat je gaat doen omdat Sylvie iedereen op belt om te zeggen waar ze naar toe gaat.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:13 schreef Miss.X het volgende:
Sabia is gewoon een hater.. Ik vind haar trouwens helemaal niet knap, Sylvie is wel mooi
Ik geloof nooit (maar ik ken ze niet uiteraard, dus dit verzin ik ter plekkequote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:16 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat eerste deel was negatief over Sylvie... en het tweede deel wat eigenlijk niemand meer verwachtte omdat Syl haar advocaten erop had gezet was er redelijk opeens en plotseling een stuk liever over haar en hatend op Saab..
Mijn theorie: Closer, Guillaume en Syl hebben een deal gesloten dat Zarka in deel 2 pro-Syl zou acteren zodat zij haar claim tegen het blad en de Fransoos zou laten vallen... of draaf ik door
En Saab is mediaschuw? (quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:17 schreef flanken het volgende:
[..]
Ik en vrienden zouden voor Sabia gaan. Wat heb je aan een vriend/vriendin die nooit thuis alleen maar aan ik denken. nooit normaal kunnen eten. Iedereen weet wat je gaat doen omdat Sylvie iedereen op belt om te zeggen waar ze naar toe gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |