quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:55 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
Heb ik iets gemist? Wat heeft Denemarken gedaan?
http://www.nieuws.nl/alge(...)eunt-aanval-op-Syriequote:Denemarken steunt aanval op Syrië
Gepubliceerd: 29 aug 2013 19:05 Laatste update: 29 aug 2013 19:06 Algemeen
Denemarken is bereid een militaire interventie in Syrië te steunen, ook als de Veiligheidsraad van de Verenigde Naties daar geen toestemming voor geeft. Dat heeft de Deense premier Helle Thorning-Schmidt donderdag gezegd.
Volgens Thorning-Schmidt heeft Denemarken zijn 'trouwste bondgenoten' laten weten dat als het traject via de VN spaak loopt, 'Denemarken bereid is alternatieve opties te overwegen'. De premier voegde er aan toe dat Denemarken vooralsnog geen verzoek van een van zijn bondgenoten heeft ontvangen.
Denemarken heeft de afgelopen jaren bijdrages geleverd aan de militaire missies in Irak, Afghanistan, Libië en Mali.
Die hebben zeker ook al 50 JSF's besteldquote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:57 schreef Polyfemos het volgende:
Denemarken steunt aanval op Syrië
Kan het ze niet kwalijk nemen, hoewel ik nog het bewijs wil zien. Maar als dit scenario werkelijkheid wordt heb ik er niks op tegen:quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:56 schreef betyar het volgende:
[..]
[..]
http://www.nieuws.nl/alge(...)eunt-aanval-op-Syrie
Gewoon allebei de terroristen bombarderentwitter:Brian_Whit twitterde op donderdag 29-08-2013 om 20:38:09Interesting question from Charles Lister: Might Syria airstrikes also target jihadists? http://t.co/N4h7IYVHHo reageer retweet
Ik dacht dat denemarken net zo was als de noordelijke landen. En dan bedoel ik Finland, Zweden en Noorwegen. Volgens mij zijn deze landen altijd redelijk minder betrokken bij zulk soort bullshit of zie ik hier iets over het hoofd? Even feitjes opzoekenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:01 schreef Fossieltje het volgende:
[..]
Die hebben zeker ook al 50 JSF's besteldZelfs Nederland is tegenwoordig een tikje minder slaafs. Zou de mate van slaafsheid zich vertalen in de nationaliteit van de NAVO-topman?
Balkenende iig niet. Dat was een even groot schoothondje als Blair, inclusief onze deelname in de Coalition o/t willing.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:03 schreef Polyfemos het volgende:
[..]
Ik dacht dat denemarken net zo was als de noordelijke landen. En dan bedoel ik Finland, Zweden en Noorwegen. Volgens mij zijn deze landen altijd redelijk minder betrokken bij zulk soort bullshit of zie ik hier iets over het hoofd? Even feitjes opzoeken
Nja van Nederland weten we ondertussen wel dat ze graag in de kont genomen willen worden door de VSquote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:04 schreef superworm het volgende:
[..]
Balkenende iig niet. Dat was een even groot schoothondje als Blair, inclusief onze deelname in de Coalition o/t willing.
Ze willen er 30.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:01 schreef Fossieltje het volgende:
[..]
Die hebben zeker ook al 50 JSF's besteldZelfs Nederland is tegenwoordig een tikje minder slaafs. Zou de mate van slaafsheid zich vertalen in de nationaliteit van de NAVO-topman?
Ook wel aangeduid als 'Al Qaida'.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:35 schreef IPA35 het volgende:
De meeste zijn niet relevant of vormen samen een groter geheel.
Hmmm. Dat is een verzamelterm inderdaad.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:11 schreef Duizend-Bommen het volgende:
[..]
Ook wel aangeduid als 'Al Qaida'.
In die Scandinavische landen hebben ze de 'maakbare samenleving' uitgevonden, en verbeterd. Iedereen in het wetenschappelijk uitgedachte model-keurslijf, voor het hoogst haalbare menselijke geluk: Een bestaan als zombie. Chemisch gestabiliseert door Big Pharma en gemodificeerd door Monsanto. En wie het er niet mee eens is, krijgt een bom op zijn hoofd. Of verdwijnt zonder proces in een gevangenis. Of met proces, waarin is vastgesteld dat meneer of mevrouw 'klokkenluider' is, danwel 'Anonymous' steunt, en daarom het beste veilig voor langere tijd kan worden opgesloten. In het bijzonder als betrokkene heeft onthult dat de VS en/of Engeland, als 'trouwste bondgenoten', de eigen wetten met voeten treden, en de grondwet aan hun laars lappen, terwijl ze zich geen hol aantrekken van internationale verdragen.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:58 schreef SuperHarregarre het volgende:
Denemarken.Wat zijn we toch aan 't doen met z'n allen?
Finland en Zweden zijn behoorlijk onafhankelijk. Maar zover ik weet is Noorwegen ook loops voor de VS.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:06 schreef Polyfemos het volgende:
[..]
Nja van Nederland weten we ondertussen wel dat ze graag in de kont genomen willen worden door de VS
Zie ook niks over militaire ondersteuning door Finland, Noorwegen en Sweden tijdens de irak oorlog. Blijkbaar hebben die landen wat meer verstand.
Correcte observatie!quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:22 schreef Fossieltje het volgende:
[..]
Finland en Zweden zijn behoorlijk onafhankelijk. Maar zover ik weet is Noorwegen ook loops voor de VS.
Als het inderdaad aan WW2 gelinkt is, dan gaat deze aanhankelijkheid de komende 20 jaar aanzienlijk afnemen vanwege de vergrijzing. De EU is groter dan de Russen. Ik denk niet dat de gemiddelde Rus trek heeft om de EU binnen te vallen. De EU geeft hen hier ook niet echt reden toe vanwege de diversiteit. De VS irriteert hen veel meer lijkt mij.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:26 schreef Polyfemos het volgende:
Wat is de reden van Europa om een schoothondje te zijn van de Verenigde Staten? Linkt dat men terug naar WW2 ?
Europa samen is toch een sterke eenheid? Of moeten we dan bang worden voor de Russen?
Echter lijkt het mij wel beter om de VS als vriend te hebben in plaats van Rusland of China.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:34 schreef Fossieltje het volgende:
[..]
Als het inderdaad aan WW2 gelinkt is, dan gaat deze aanhankelijkheid de komende 20 jaar aanzienlijk afnemen vanwege de vergrijzing. De EU is groter dan de Russen. Ik denk niet dat de gemiddelde Rus trek heeft om de EU binnen te vallen. De EU geeft hen hier ook niet echt reden toe vanwege de diversiteit. De VS irriteert hen veel meer lijkt mij.
Uh?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:40 schreef mm1985 het volgende:
[..]powerpoint gaf zeker een foutmelding.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |