Met Bowien onder de douche had hij weinig moeite.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:35 schreef TheVulture het volgende:
Ludo heeft trouwens wel moeite met het geloofwaardig zoenen van een andere vrouw dan Janine
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 23:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Met Bowien onder de douche had hij weinig moeite.
Ik doelde meer op zijn kus met Julia, dat was echt luchthappenquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 23:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Met Bowien onder de douche had hij weinig moeite.
Chemie van 0 ook. Ze moesten weer iets verzinnen.quote:Op zondag 1 september 2013 07:53 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik doelde meer op zijn kus met Julia, dat was echt luchthappen
Hoeveel scènes hadden ze daarvoor samen gehad? Twee?quote:Op zondag 1 september 2013 11:35 schreef Frey het volgende:
[..]
Chemie van 0 ook. Ze moesten weer iets verzinnen.
quote:Op zondag 1 september 2013 11:45 schreef Frey het volgende:
Zie onderaan de pagina ook weer reclame staan voor Servies instrumenten.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 35% gewijzigd door tramy op 01-09-2013 12:09:26 ]
quote:Op zondag 1 september 2013 11:54 schreef tramy het volgende:
![]()
hahahahahaahaaaa
Geen gekke vraagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niets is sterker dan dat ene woord: Feyenoord.
quote:Op zondag 1 september 2013 12:35 schreef Devil010 het volgende:
[..]
Geen gekke vraag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja dat was echt belachelijk... zoals ik ook de relatie tussen Anton en Maxime veel te veel uit de lucht vond komen vallen... is het nou echt zoveel moeite om een relatie of affaire wat meer op te bouwen dan ditquote:Op zondag 1 september 2013 11:38 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Hoeveel scènes hadden ze daarvoor samen gehad? Twee?
Ok vond dit relatie heel raar....waarom Maxime?quote:Op zondag 1 september 2013 13:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja dat was echt belachelijk... zoals ik ook de relatie tussen Anton en Maxime veel te veel uit de lucht vond komen vallen... is het nou echt zoveel moeite om een relatie of affaire wat meer op te bouwen dan dit
Die hadden daarvoor ook echt 1 of 2 scenes gehad geloof ik... en dan rond ik het naar boven afquote:Op zondag 1 september 2013 13:21 schreef tramy het volgende:
[..]
Ok vond dit relatie heel raar....waarom Maxime?
Nou nou, als zelfs de acteurs al beginnen over meer spanning qua verhaallijn...quote:Ruud Feltkamp wil pittigere verhaallijn
Geplaatst op Sun 01 Sep 2013 om 12:35
Ruud Feltkamp hoopt dat er voor zijn personage Noud in Goede Tijden Slechte Tijden spannendere verhalen worden geschreven. Dat vertelt de acteur in weekblad Weekend. Feltkamp wil het uitdagender. “Noud moet natuurlijk geen slechterik worden, maar hij zou best wat rauwer mogen zijn. Het zou leuk zijn om te zien wat er met hem gebeurt in een periode dat het slecht gaat en daar zou ik graag wat rauwheid aan toevoegen. Maar ja, ik ga er in principe niet over“, zo vertelt hij.
Toch mag Feltkamp wel zijn mening geven. “De schrijvers zijn altijd bereid naar onze suggesties te luisteren, maar of ze er wat mee doen is natuurlijk aan hen.”
Nog altijd heeft hij zijn handen vol aan de soap. “Als je in een soap zit, heb je al een behoorlijk volle week. Het is dan bijna onmogelijk om dan bijvoorbeeld ’s avonds ook nog in het theater te staan.”
“Ik ben nu een andere weg ingeslagen. Ik draai in het weekend en doe wat andere projecten. Maar toen ik laatst een rol kreeg in de nieuwe film Toscaanse Bruiloft was ik daar wel erg blij mee.”
Nou inderdaadquote:Op zondag 1 september 2013 13:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja dat was echt belachelijk... zoals ik ook de relatie tussen Anton en Maxime veel te veel uit de lucht vond komen vallen... is het nou echt zoveel moeite om een relatie of affaire wat meer op te bouwen dan dit
Anton en Maxime hadden het voorspel al gehad in ONMquote:Op zondag 1 september 2013 13:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Yep, Marjolein Keuning en Joep Sertons hebben daar ook gezamenlijke scènes gehadquote:Op zondag 1 september 2013 14:23 schreef tramy het volgende:
Heb niet naar ONM gekeken...echt waar???![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jazeker had ONM goeie muziekquote:Op zondag 1 september 2013 14:48 schreef Frey het volgende:
Ik weet alleen dat ONM ook erg goeie muziek had.
Leuk om te horenquote:Op zondag 1 september 2013 16:24 schreef qwerty-nl het volgende:
Door jullie ben ik begonnen met seizoen 1 te kijken en zodra ik daarmee klaar ben ga ik gelijk beginnen met seizoen 2.. Het is gewoon geweldig. Hoewel de acteerprestaties van sommige acteurs zwaar ondermaats zijn, is dit veel leuker om te kijken dan nu
Je voelt gewoon hoe ongemakkelijk het was om dat te spelenquote:
En de schrijvers denken dat dit reuze geniaal isquote:Op zondag 1 september 2013 16:27 schreef luftersel het volgende:
[..]
Je voelt gewoon hoe ongemakkelijk het was om dat te spelen
Kinderen van 12, oftewel de doelgroep sinds een paar jaar, lachen zich hier stuk om.quote:Op zondag 1 september 2013 16:30 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
En de schrijvers denken dat dit reuze geniaal is
Ik moest er eerlijk gezegd ook om lachen, maar meer omdat het zo belachelijk slecht wasquote:Op zondag 1 september 2013 16:34 schreef luftersel het volgende:
[..]
Kinderen van 12, oftewel de doelgroep sinds een paar jaar, lachen zich hier stuk om.
'Zegt er eentje Goeie Tsijde Slechtse Tsijde is nep. Ik zeg maar hoeso dan d'r gaat er toch echt eentje dood...'quote:
Staat er nou echt een dildo op de achtergrond?quote:
Dat dacht ik ook al jaquote:Op zondag 1 september 2013 16:41 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Staat er nou echt een dildo op de achtergrond?
Zij past perfect bij de doelgroep die de makers willen bereikenquote:Op zondag 1 september 2013 16:39 schreef luftersel het volgende:
[..]
'Zegt er eentje Goeie Tsijde Slechtse Tsijde is nep. Ik zeg maar hoeso dan d'r gaat er toch echt eentje dood...'![]()
![]()
Om dit soort mensen kan ik echt wel huilen.
Zulke mensen bestaan helaas weldegelijkquote:Op zondag 1 september 2013 16:45 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Oh my.. dit kan toch niet waar zijn?
Had Martijn ook niet een nooit-gebruikte nieuwe theme voor na seizoen 11 van GTST geschreven ofzo?quote:Op zondag 1 september 2013 14:49 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Jazeker had ONM goeie muziekEn toen Ronald daar vertrok werd hij zeer goed opgevolgd door Martijn Schimmer, ook een topcomponist
Als ze hém nou ingehuurd hadden voor GTST...
Yep, voor seizoen 16. Was een stukje van te horen bij BNN Todayquote:Op zondag 1 september 2013 17:00 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Had Martijn ook niet een nooit-gebruikte nieuwe theme voor na seizoen 11 van GTST geschreven ofzo?
Ja precies, dat bedoelde ikquote:Op zondag 1 september 2013 17:01 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Yep, voor seizoen 16. Was een stukje van te horen bij BNN Today
Hij zei "zo'n acht jaar geleden" volgens mij, dat zou linken aan ongeveer 2005 (het jaar van de grote veranderingen). Het item zal wel op de site van BNN Today staan lijkt mequote:Op zondag 1 september 2013 17:04 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ja precies, dat bedoelde ikZeker van seizoen 16? Ik dacht dat hij 2000 of 2001 ofzo noemde als jaartal en dat liet het wel linken aan die afsluitende cliffhanger van seizoen 11. Staat dat gesprek van BNN Today nog ergens online ofzo?
Aah, acht jaar geleden, dat is wat ik wilde weten. Thanksquote:Op zondag 1 september 2013 17:06 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Hij zei "zo'n acht jaar geleden" volgens mij, dat zou linken aan ongeveer 2005 (het jaar van de grote veranderingen). Het item zal wel op de site van BNN Today staan lijkt me
Hier nog de link als je het item terug wil luisteren: http://www.radio1.nl/items/66749-tv-tunesquote:Op zondag 1 september 2013 17:06 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Aah, acht jaar geleden, dat is wat ik wilde weten. Thanks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |