Jazeker had ONM goeie muziekquote:Op zondag 1 september 2013 14:48 schreef Frey het volgende:
Ik weet alleen dat ONM ook erg goeie muziek had.
Leuk om te horenquote:Op zondag 1 september 2013 16:24 schreef qwerty-nl het volgende:
Door jullie ben ik begonnen met seizoen 1 te kijken en zodra ik daarmee klaar ben ga ik gelijk beginnen met seizoen 2.. Het is gewoon geweldig. Hoewel de acteerprestaties van sommige acteurs zwaar ondermaats zijn, is dit veel leuker om te kijken dan nu
Je voelt gewoon hoe ongemakkelijk het was om dat te spelenquote:
En de schrijvers denken dat dit reuze geniaal isquote:Op zondag 1 september 2013 16:27 schreef luftersel het volgende:
[..]
Je voelt gewoon hoe ongemakkelijk het was om dat te spelen
Kinderen van 12, oftewel de doelgroep sinds een paar jaar, lachen zich hier stuk om.quote:Op zondag 1 september 2013 16:30 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
En de schrijvers denken dat dit reuze geniaal is
Ik moest er eerlijk gezegd ook om lachen, maar meer omdat het zo belachelijk slecht wasquote:Op zondag 1 september 2013 16:34 schreef luftersel het volgende:
[..]
Kinderen van 12, oftewel de doelgroep sinds een paar jaar, lachen zich hier stuk om.
'Zegt er eentje Goeie Tsijde Slechtse Tsijde is nep. Ik zeg maar hoeso dan d'r gaat er toch echt eentje dood...'quote:
Staat er nou echt een dildo op de achtergrond?quote:
Dat dacht ik ook al jaquote:Op zondag 1 september 2013 16:41 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Staat er nou echt een dildo op de achtergrond?
Zij past perfect bij de doelgroep die de makers willen bereikenquote:Op zondag 1 september 2013 16:39 schreef luftersel het volgende:
[..]
'Zegt er eentje Goeie Tsijde Slechtse Tsijde is nep. Ik zeg maar hoeso dan d'r gaat er toch echt eentje dood...'![]()
![]()
Om dit soort mensen kan ik echt wel huilen.
Zulke mensen bestaan helaas weldegelijkquote:Op zondag 1 september 2013 16:45 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Oh my.. dit kan toch niet waar zijn?
Had Martijn ook niet een nooit-gebruikte nieuwe theme voor na seizoen 11 van GTST geschreven ofzo?quote:Op zondag 1 september 2013 14:49 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Jazeker had ONM goeie muziekEn toen Ronald daar vertrok werd hij zeer goed opgevolgd door Martijn Schimmer, ook een topcomponist
Als ze hém nou ingehuurd hadden voor GTST...
Yep, voor seizoen 16. Was een stukje van te horen bij BNN Todayquote:Op zondag 1 september 2013 17:00 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Had Martijn ook niet een nooit-gebruikte nieuwe theme voor na seizoen 11 van GTST geschreven ofzo?
Ja precies, dat bedoelde ikquote:Op zondag 1 september 2013 17:01 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Yep, voor seizoen 16. Was een stukje van te horen bij BNN Today
Hij zei "zo'n acht jaar geleden" volgens mij, dat zou linken aan ongeveer 2005 (het jaar van de grote veranderingen). Het item zal wel op de site van BNN Today staan lijkt mequote:Op zondag 1 september 2013 17:04 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ja precies, dat bedoelde ikZeker van seizoen 16? Ik dacht dat hij 2000 of 2001 ofzo noemde als jaartal en dat liet het wel linken aan die afsluitende cliffhanger van seizoen 11. Staat dat gesprek van BNN Today nog ergens online ofzo?
Aah, acht jaar geleden, dat is wat ik wilde weten. Thanksquote:Op zondag 1 september 2013 17:06 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Hij zei "zo'n acht jaar geleden" volgens mij, dat zou linken aan ongeveer 2005 (het jaar van de grote veranderingen). Het item zal wel op de site van BNN Today staan lijkt me
Hier nog de link als je het item terug wil luisteren: http://www.radio1.nl/items/66749-tv-tunesquote:Op zondag 1 september 2013 17:06 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Aah, acht jaar geleden, dat is wat ik wilde weten. Thanks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |