abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130593054
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 13:37 schreef De_Ilias het volgende:
True that, maar Israel is heilig grond voor ons als moslim.
Tja voor zoveel partijen ... zullen we maar rustig verder vechten dan ?
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_130593062
quote:

[..]

Maar het staat niet in de Koran, toch?
I´m back.
pi_130593069
Brown_Moses twitterde op donderdag 29-08-2013 om 08:55:18 Video Shows Assad's Forces Loading, Firing, Munition Linked To Chemical Attacks http://t.co/b2PsXN3F7a reageer retweet
Brown_Moses twitterde op donderdag 29-08-2013 om 10:47:32 Essential reading - Alleged CW munitions in Syria fired from Iranian Falaq-2 type launchers http://t.co/aMHZOCMdw9 via @RogueAdventurer reageer retweet
Zeer interessant.
Incelfrikandel
pi_130593080
quote:
1s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 13:29 schreef Djibril het volgende:

[..]

Dus jullie benaderen Isral hetzelfde als hoe Iran en Syri saudi Arabia benaderen. Enige verschil is dat Iran en Syri dictaturen zijn die een andere dictatuur zullen aanvallen. Maar jullie gaan een democratische land aanvallen.
Natuurlijk benaderen wij Isral als een potentile vijand, het zijn immers Joden die aan landjepik deden en nog steeds doen, maar dat laat ons niet stoppen met nadenken.... Het grote probleem nu in de MO is Iran en haar invloed.
pi_130593098
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 13:18 schreef De_Ilias het volgende:
Nee misschien is Assad geen directe vijand van ons als Nederland geweest, maar indirect is het wel een vijand van ons geweest. En voor Isral is het altijd een bedreiging geweest, en vooral voor Saudi Arabi! Iran en Syri zullen samen zweren om Saudi Arabi over te nemen, dat willen ze graag!
Ja dat is wel duidelijk geweest, wie wie wil overnemen :')
pi_130593114
quote:

[..]

Naah niet echt, en als ik je wat olie dollars geef wijk je van dat stukje land af.
pi_130593150
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 13:38 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Tja voor zoveel partijen ... zullen we maar rustig verder vechten dan ?
Plus dat Allah = God = Jahweh.
I´m back.
pi_130593157
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 13:39 schreef Djibril het volgende:

[..]

Naah niet echt, en als ik je wat olie dollars geef wijk je van dat stukje land af.
Ja idd, hoog oplopen met hun religie maar ondertussen zwier maken met heidens geld :D
alla akbar O-)
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_130593158
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 13:38 schreef De_Ilias het volgende:

[..]

Natuurlijk benaderen wij Isral als een potentile vijand, het zijn immers Joden die aan landjepik deden en nog steeds doen, maar dat laat ons niet stoppen met nadenken.... Het grote probleem nu in de MO is Iran en haar invloed.
Nou het ziet er niet naar uit dat jullie Isral zien als een potentile vijand. Zonder Israel bestond er geen koning in zowel saudi arabie als in al die emiraten er omheen. Dus jullie salafi’s moeten Israel dankbaar zijn.
pi_130593175
quote:
Ziet er lekker uit daar, alles in puin..
pi_130593182
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 13:38 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Maar het staat niet in de Koran, toch?
Jazeker wel, masjidi l Aqsa staat in de Qoraan, en dat betekent eigenlijk Jeruzalem.
  donderdag 29 augustus 2013 @ 13:41:45 #112
241662 Jian
Well, well, well
pi_130593186
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 13:38 schreef Frikandelbroodje het volgende:
Brown_Moses twitterde op donderdag 29-08-2013 om 08:55:18 Video Shows Assad's Forces Loading, Firing, Munition Linked To Chemical Attacks http://t.co/b2PsXN3F7a reageer retweet
Brown_Moses twitterde op donderdag 29-08-2013 om 10:47:32 Essential reading - Alleged CW munitions in Syria fired from Iranian Falaq-2 type launchers http://t.co/aMHZOCMdw9 via @RogueAdventurer reageer retweet
Zeer interessant.
Ja, de pest is dat er ook een video in omloop is die rebellen toont die gifgranaten afvuren, ma ja, wanneer is de video gemaakt en waar en was het wel gifgas of een oefening met dummy's
pi_130593207
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 13:40 schreef Ryan3 het volgende:
Plus dat Allah = God = Jahweh.
Maw we zijn gedoemd om met elkaar te blijven vechten
Als soennieten en sjieeten elkaar continu naar het leven staan, moeten wij dat wsl ook doen
"In de naam van god" natuurlijk
pi_130593442
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 13:41 schreef Jian het volgende:

[..]

Ja, de pest is dat er ook een video in omloop is die rebellen toont die gifgranaten afvuren, ma ja, wanneer is de video gemaakt en waar en was het wel gifgas of een oefening met dummy's
Die vragen worden beantwoord wanneer je de analyses leest.
Incelfrikandel
pi_130593471
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 13:41 schreef De_Ilias het volgende:
masjidi l Aqsa
Begin van Mohammeds hemelreis, gebouwd door zijn volgelingen in ca. 640 n.Chr. (profeet overleed ca. 632 n.Chr.). Wat ik ervan kan vinden hoor.
Naam Jeru-zalem is afgeleid van :
quote:
Het eerste deel van de naam (Jeru-) betekent misschien ‘stad’, ‘woning’ of ‘bron’. De volksetymologie heeft van Jeruzalem ‘de stad van de vrede’ gemaakt (‘ir = stad, sjalom = vrede). Volgens sommige Semitische taalkundigen kan Jeru- ‘woning’ (< jarah) betekenen. De herkomst kan echter ook niet-Semitisch zijn: ur(u)- zou van een woord voor ‘bron, waterstroom, rivier’ kunnen komen: ‘de bron van Salem’ (vergelijk de rivieren Jor-daan, Jar-muk, Jabbok (< *Jar-bok?), Jar-kon, de oasestad Jer-icho; bij Jeruzalem was de bron Gihon). Het Griekse hiro- (in Hirosolyma) is dus zo gek nog niet, want de betekenis van hiros in hiros Pergamos is ‘door een god bewoond of beschermd’.

Het tweede deel (-zalem) vinden we waarschijnlijk in Genesis, waar de ontmoeting tussen Abraham en Melchizedek, de koning van Salem, wordt beschreven (Genesis 14:18). Incidenteel wordt Salem geassocieerd met Beith Shean (Scythopolis). De Assyrirs hielden lijsten met godennamen bij om zich te kunnen orinteren in de veelheid van goden in het rijk. Volgens zo’n lijst zou in Jeruzalem Isjtar Sjalmanitu genoemd worden. Nu was Sjalmanitu de echtgenote van de oorlogsgod Sjalman. Het is dus mogelijk dat Jeruzalem oorspronkelijk betekent ‘de stad van de god Salem’.
I´m back.
pi_130593487
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 13:18 schreef De_Ilias het volgende:
Nee misschien is Assad geen directe vijand van ons als Nederland geweest, maar indirect is het wel een vijand van ons geweest. En voor Isral is het altijd een bedreiging geweest, en vooral voor Saudi Arabi! Iran en Syri zullen samen zweren om Saudi Arabi over te nemen, dat willen ze graag!
Saudi-Arabi is de grootste sponsor van islamitisch terrorisme en zij hebben de VS vrijwel volledig in de tang door de petrodollar deal die Kissinger in de jaren 70 met hun sloot. Zij zien maar wat graag hun sjiitische aartsvijand Iran een trouwe bondgenoot verliezen.

Het koningshuis van Saudi-Arabi is een afschuwelijkere dictatuur dan Assad, maar worden zij ooit voor de VN gesleept? Never.
  donderdag 29 augustus 2013 @ 13:51:48 #117
132191 -jos-
Money=Power
pi_130593517
Was dit al geplaatst hier?
quote:
Russia sends warships to Mediterranean as Syria tension rises

(Reuters) - Russia is sending two warships to the east Mediterranean, Interfax news agency said on Thursday, but Moscow denied this meant it was beefing up its naval force there as Western powers prepare for military action against Syria.
http://www.reuters.com/ar(...)dUSBRE97S0AK20130829
WEB / [HaxBall #64] Jos is God
Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics.
pi_130593521
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 13:39 schreef Djibril het volgende:

[..]

Hoeft niet zo te zijn, ten tijde van het Ottomaans rijk werd er ook getracht het op te kopen dacht ik.
pi_130593543
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 13:50 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Begin van Mohammeds hemelreis, gebouwd door zijn volgelingen in ca. 640 n.Chr. (profeet overleed ca. 632 n.Chr.). Wat ik ervan kan vinden hoor.
Naam Jeru-zalem is afgeleid van :

[..]

De letterlijke benaming "Jeruzalem" wordt niet gebruikt in het Arabisch, het is immers niet een Arabisch woordje. In het Arabisch zeggen we namelijk "bayt al maqdis" om "Jeruzalem" aan te duiden. En Masjidil Aqsa is de moskee op de tempelberg.
pi_130593567
quote:
Zwartezee vloot?, moeten ze door de Dardanellen...
I´m back.
pi_130593695
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 13:50 schreef Dvm86 het volgende:

[..]

Saudi-Arabi is de grootste sponsor van islamitisch terrorisme en zij hebben de VS vrijwel volledig in de tang door de petrodollar deal die Kissinger in de jaren 70 met hun sloot. Zij zien maar wat graag hun sjiitische aartsvijand Iran een trouwe bondgenoot verliezen.
Assad kan er anders ook wat van.

quote:
Het koningshuis van Saudi-Arabi is een afschuwelijkere dictatuur dan Assad, maar worden zij ooit voor de VN gesleept? Never.
Saudi-Arabi heeft ook nog geen volksopstand, maar die komt ooit nog wel.
Incelfrikandel
pi_130593696
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 13:52 schreef De_Ilias het volgende:

[..]

De letterlijke benaming "Jeruzalem" wordt niet gebruikt in het Arabisch, het is immers niet een Arabisch woordje. In het Arabisch zeggen we namelijk "bayt al maqdis" om "Jeruzalem" aan te duiden. En Masjidil Aqsa is de moskee op de tempelberg.
Maar Jeruzalem is al bewoond vanaf 2.000 v. Chr. h... en verder vind ik het gek dat die grote moskee vanaf 640 n. Chr. gebouwd is, terwijl Mohammed al eerder was overleden, vraag me af of ze dat dan in de Koran al hebben opgeschreven.
Niettemin bevat Jeruzalem dus heiligdommen voor alle drie de Abrahamistische geloven, dus een exclusieve claim lijkt me onhaalbaar...
I´m back.
pi_130593709
quote:
Al 2 keer.
  donderdag 29 augustus 2013 @ 13:57:14 #124
241662 Jian
Well, well, well
pi_130593726
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 13:49 schreef Frikandelbroodje het volgende:

[..]

Die vragen worden beantwoord wanneer je de analyses leest.
Brown Moses Blog, wat denk je zelf?

"Rode baretten worden gedragen door de Republikeinse garde" ... Aan de andere kant, was het niet toevallig de Luchtmobiele brigade die hier op oefening was?

Wat ik bedoel is, die filmpjes zeggen helemaal niets, die andere met die rebellen en dat kanon met die cilinders net zo min als deze.

Ik houd me nog steeds vast aan het feit dat ik geen enkele reden kan bedenken waarom Assad in deze situatie en op dit tijdstip gifgas zou gebruiken. Het domste en stomste wat ie had kunnen doen en ik geloof niet dat de man en zijn adviseurs dom zijn.
pi_130593808
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 13:56 schreef Frikandelbroodje het volgende:

[..]

Assad kan er anders ook wat van.

[..]

Saudi-Arabi heeft ook nog geen volksopstand, maar die komt ooit nog wel.
Die is daar al een paar keer geweest maar wordt steeds de kop ingedrukt door de saudi’s. Vooral in het oosten waar veel Sijiten wonen is het al onrustig sinds jaren 70, daarbij heb je ook veel sijiten bij de grens met Jemen en is het westen van het land niet echt politiek onder controle van de saudi’s omdat daar andere families heersen. De saudi’s controleren wel militaire het westen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')