beetje jaren 80 ideequote:Op donderdag 19 september 2013 09:50 schreef female81 het volgende:
Dat hoesje van haar nieuwe cd.![]()
[ afbeelding ]
is dit pas de eerste?quote:Op zondag 22 september 2013 19:54 schreef ato het volgende:
En ze scoort met "wrecking ball" ook haar eerste hit in Nederland!
quote:Op zondag 22 september 2013 18:35 schreef beantherio het volgende:
Ze wil wel heel erg graag een cliché zijn. Dit kon je 5 jaar geleden al zien aankomen en je hoeft ook weinig moeite te doen om te verzinnen welke kant het de volgende 5 jaar op gaat.
Was Sinead O'Connor maar punk gaan maken, dan had ik er in geloofd.quote:Op maandag 23 september 2013 09:30 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
aah britney op dr hoogtepunt. was ze maar zo gebleven, en punk muziek gaan maken.
die was/is nog gekker dan britney spears...quote:Op maandag 23 september 2013 09:34 schreef DarkAccountant het volgende:
[..]
Was Sinead O'Connor maar punk gaan maken, dan had ik er in geloofd.
ditquote:Op donderdag 19 september 2013 10:21 schreef pokkerdepok het volgende:
staat nu dus voor het eerst no.1 in amerika.
en verder, prima toch, posterren moeten schockeren. hoog tijd dat iemand weer eens iets deed waar iedereen zich over opwindt.
de enige reden waarom mensen hier zo afkeurend over doen, is omdat het een vrouw is. de hele top 40 staat vol met ghetto gastjes die rappen over ho's en bitches, pharrell had 10 jaar geleden al een video met NERD met brote borsten waarin hij rapte over mensen doodschieten, om maar eens wat te noemen. staat nu met 3 nummers in de top 40.
justin timberlake had in zn laatste video nog gesimuleerde sex met een dame, en heel veel bijna-bloot.
en je dan opwinden over miley, kom op zeg.
misschien is dat wel de bedoeling. schockeren. en dat lukt dr aardig.quote:Op maandag 23 september 2013 23:18 schreef Madame_Paon het volgende:
Het gaat er niet om dat het te "sexy" is voor een voormalig kindsterretje, maar meer dat ze wanhopig sexy probeert te doen, maar het niet is en er in plaats daarvan gewoon lachwekkend uitziet.
Volgens mij was dat een jaar geleden, kun je nagaanquote:Op dinsdag 24 september 2013 02:11 schreef formerjellybean het volgende:
Heel eerlijk , ik zag laatst Miley de vroegere Miley Jolene zingen en heel erg goed, ze heeft een hele goede stem maar ik denk meer dat ze haar eigen carriere om zeep helpt met ik wil sexy zijn .
Ze heeft al die achterlijke poespas die ze nu doet om juist succes te krijgen niet nodig, als ze gewoon juist echt zingt en gewoon niet probeert een act te zijn , want het nu alleen een act en dat is heel erg zonde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |