Heb het ook gezien ja. Het is niet zo mijn type maar ze lijkt me wel ok en niet labiel of de weg kwijt ofzo.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 09:14 schreef Spunks het volgende:
[..]
Awesome! Had aanvankelijk wat moeite met haar Britney-fase, maar ik kreeg toen ik gisteren op MTV 'The Movement' zag toch wel behoorlijk wat sympathie voor Miley. Ze kan in ieder geval goed zingen.
idd ja, net zoals Britney Spears en Madonna kunnen ook voor geen meter zingen en hebben ook wereldwijd miljoen platen verkocht...quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 16:47 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ja zo slecht die zang, die miljoenen verkochte platen heeft ze vast bij elkaar geruft
Geil.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:00 schreef sherezade het volgende:
[..]
ik zou zeggen bekijk eens het live optreden van haar tijdens de VMA
whahahaahaquote:Op donderdag 29 augustus 2013 10:35 schreef Koningin het volgende:
Nog geen topic over haar??
Waar is het mis gegaan?
Van
[ afbeelding ]
Naar
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Neh dat is appels met peren vergelijken, Miley heeft meer talent in haar wijsvinger dan Madonna en Britney in hun hele lijf, zij hebben het meer van hun show eromheen dan hun stem. Maar smaak is persoonlijkquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:55 schreef sherezade het volgende:
[..]
idd ja, net zoals Britney Spears en Madonna kunnen ook voor geen meter zingen en hebben ook wereldwijd miljoen platen verkocht...
Eens. Ooit Madonna live gehoord. Tering wat slecht.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 22:32 schreef Skaai het volgende:
[..]
Neh dat is appels met peren vergelijken, Miley heeft meer talent in haar wijsvinger dan Madonna en Britney in hun hele lijf, zij hebben het meer van hun show eromheen dan hun stem. Maar smaak is persoonlijk
Spuit je oren eens uit zou ik zeggen. Miley vergelijken met Britney en Madonna...quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:55 schreef sherezade het volgende:
[..]
idd ja, net zoals Britney Spears en Madonna kunnen ook voor geen meter zingen en hebben ook wereldwijd miljoen platen verkocht...
Misschien moet jij je oren eens uitspuiten, mijn mening is gebaseerd op dat ''mooie'' optreden van de Mtv vma waar ze live zong, en dat was gewoon niet om aan te horen en bar slechtquote:Op maandag 14 oktober 2013 17:24 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Spuit je oren eens uit zou ik zeggen. Miley vergelijken met Britney en Madonna...Dat kind kan echt wel zingen hoor.
Je mening baseren op een live optredenquote:Op maandag 14 oktober 2013 18:37 schreef sherezade het volgende:
[..]
Misschien moet jij je oren eens uitspuiten, mijn mening is gebaseerd op dat ''mooie'' optreden van de Mtv vma waar ze live zong, en dat was gewoon niet om aan te horen en bar slecht
Dit dus!quote:Op maandag 14 oktober 2013 17:24 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Spuit je oren eens uit zou ik zeggen. Miley vergelijken met Britney en Madonna...Dat kind kan echt wel zingen hoor.
pff, ik zou zeggen maak je lid van de Hanna montana Fanclub als je haar kwalitatief gezien een goede zangeres vindt en doe eens niet zo je best om mij te overtuigen want ik vind het gewoon een schijtwijf.quote:Op maandag 14 oktober 2013 18:44 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Je mening baseren op een live optredenEr zijn maar weinig artiesten die live altijd keer op keer zuiver zingen, vooral als je er bij moet dansen en bewegen waardoor je moe wordt.
Rustig meid.quote:Op maandag 14 oktober 2013 18:50 schreef sherezade het volgende:
[..]
pff, ik zou zeggen maak je lid van de Hanna montana Fanclub als je haar kwalitatief gezien een goede zangeres vindt en doe eens niet zo je best om mij te overtuigen want ik vind het gewoon een schijtwijf.
Ik denk dat alles wat ze momenteel doet juist een poging is om de Hannah Montana fanclub te laten uitstervenquote:Op maandag 14 oktober 2013 18:50 schreef sherezade het volgende:
[..]
pff, ik zou zeggen maak je lid van de Hanna montana Fanclub als je haar kwalitatief gezien een goede zangeres vindt en doe eens niet zo je best om mij te overtuigen want ik vind het gewoon een schijtwijf.
Shit hey wat een kift, als je nog eens de behoefte voelt om je hersenscheet uit te tikken, doe dan op zijn minst moeite om het te onderbouwen met goede argumenten en laat het vooral afhangen van dat ene moment op tv.quote:Op maandag 14 oktober 2013 18:37 schreef sherezade het volgende:
[..]
Misschien moet jij je oren eens uitspuiten, mijn mening is gebaseerd op dat ''mooie'' optreden van de Mtv vma waar ze live zong, en dat was gewoon niet om aan te horen en bar slecht
Net Lilac Wine van die Backyard opnamens geluisterd, mooi hoorquote:Op maandag 14 oktober 2013 17:24 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Wat ben je toch een godvergeten zuur wijf.quote:
Op maandag 14
oktober 2013 18:50 schreef
sherezade het
volgende:
[..]
pff, ik zou zeggen maak je lid van de Hanna montana Fanclub als je haar
kwalitatief gezien een goede zangeres vindt en doe eens niet zo je best
om mij te overtuigen want ik vind het gewoon een schijtwijf.
Volgens mij heb je je hersenen in je kont zitten, zoals ik al zei mijn mening was gebaseerd op dat ene optreden dus wat moet ik dan nog verder onderbouwenquote:Op maandag 14 oktober 2013 23:02 schreef Skaai het volgende:
[..]
Shit hey wat een kift, als je nog eens de behoefte voelt om je hersenscheet uit te tikken, doe dan op zijn minst moeite om het te onderbouwen met goede argumenten en laat het vooral afhangen van dat ene moment op tv.
[..]
Net Lilac Wine van die Backyard opnamens geluisterd, mooi hoor
En wat moet jij ineens weer, iedereen heeft recht op zijn eigen mening als dat jou niet bevalt of net niet in jouw straatje past heb jij lekker pech met je zure fluitquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 09:05 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Wat ben je toch een godvergeten zuur wijf.
Ik zou zeggen maak je lid van de sherezade Fanclub als je haarquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 09:08 schreef hexje het volgende:
Ieders mening is duidelijk. Zullen we weer over Miley praten?
goh orgineelquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 09:12 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik zou zeggen maak je lid van de sherezade Fanclub als je haar
kwalitatief gezien een goede user vindt. Ik vind het gewoon een schijtwijf.
Iedereen heeft recht op zijn eigen mening als dat jou niet bevalt of net niet in jouw straatje past heb jij lekker pech met je zure fluit
nee voor jou gooien ze de rode loper uit, met je gezeik altijd op iedereen als ze een andere mening hebben dan dat jij hebt....jij vind het dan altijd nodig om persoonlijk tegen mensen te worden als iemand een andere mening als jou heeftquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 09:13 schreef mascara-klodder het volgende:
Oh look at me! It's sherezaadje! I'm the face of glam!
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 09:16 schreef sherezade het volgende:
....jij vind het dan altijd nodig om persoonlijk tegen mensen te worden als iemand een andere mening als jou heeft
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 09:06 schreef sherezade het volgende:
Volgens mij heb je je hersenen in je kont zitten,
Ja makkelijk om dat zo neer te zetten, lees het ook even van het begin, als iemand persoonlijk wordt tegen mij dan kan diegene ook een reactie terug verwachtenquote:
What The fuck is dezequote:Op dinsdag 15 oktober 2013 09:17 schreef hexje het volgende:
McCartney vertelt in het interview verder dat hij een fan van One Direction is
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 09:36 schreef sherezade het volgende:
[..]
Ja makkelijk om dat zo neer te zetten, lees het ook even van het begin, als iemand persoonlijk wordt tegen mij dan kan diegene ook een reactie terug verwachten
Op 0.35 sec was de tong er al!!quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 11:36 schreef pokkerdepok het volgende:
5 jaar geleden was ze even best wel tof, vond ik. toen ze net veranderde van hanna montana in mileyb cyrus.
hehe ja.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:10 schreef Koningin het volgende:
[..]
Op 0.35 sec was de tong er al!!
Kom altijd snel.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:10 schreef Koningin het volgende:
[..]
Op 0.35 sec was de tong er al!!
Ieder kind kan zingen.quote:Op maandag 14 oktober 2013 17:24 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Dus slechte choreagrafie en/of conditie.quote:Op maandag 14 oktober 2013 18:44 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Je mening baseren op een live optredenEr zijn maar weinig artiesten die live altijd keer op keer zuiver zingen, vooral als je er bij moet dansen en bewegen waardoor je moe wordt.
Maar natuurlijk.quote:
Jij wil echt met droge ogen beweren dat elk kind kan zingen?quote:
Zolang de strot niet is afgesneden.quote:Op zondag 20 oktober 2013 17:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jij wil echt met droge ogen beweren dat elk kind kan zingen?
Het zou zomaar een verloren dochter van je kunnen zijn tong.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 09:56 schreef tong80 het volgende:
Miley Cyrus is weer vastgelegd in een provocerende pose. Op Twitter postte de Amerikaanse zangeres een foto van zichzelf in een nachtclub terwijl ze wijdbeens op de schoot van een man zit.
Hoewel ze een maand geleden gezworen had haar tong niet meer uit te steken omdat mensen dat van haar zouden verwachten, hangt haar tong toch uit haar mond.
Op de foto steekt Miley ook haar middelvinger op en heeft ze flink wat bankbiljetten in haar knuisten, evenals de man op wiens schoot ze zit. Volgens Daily Mail is dit Cheyne Thomas, een vriend van de popster.
De foto is afgelopen dinsdag gemaakt tijdens een stapavondje. Cyrus was aanwezig bij een optreden van de rapper Ja Rule.
[ afbeelding ]
Je dochter wil je geen beurt geven.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 12:14 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Het zou zomaar een verloren dochter van je kunnen zijn tong.
Zo irritant.quote:Op maandag 11 november 2013 16:20 schreef Scarface88 het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)jonko_in_damsko.html
Inderdaad. Het lijkt trouwens net of heeft die dude op bovenstaande foto geen broek aan haha.quote:Op woensdag 13 november 2013 16:01 schreef Fluoxetine het volgende:
Hoe ze zich kleed enzo moet ze allemaal zelf weten, maar laat ze in vredesnaam haar tong binnen boord houden!
quote:
Laat je niet leiden door haar rare fratsen, niets mis met haar stemquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 13:39 schreef sherezade het volgende:
Achterlijk kind, dat ze wat zangles gaat nemen ipv die trucjes uithalen om de aandacht van die slechte zang af te leiden
http://www.metronieuws.nl(...)68ZE8nPgtakBEQWkInQ/quote:(Novum) - Inbrekers hebben vrijdag hun slag geslagen in het huis van Miley Cyrus, die een dag later haar 21e verjaardag vierde. Cyrus was niet thuis tijdens de inbraak. De daders namen sieraden mee, schrijft de Amerikaanse entertainmentsite TMZ.
De zangeres was op haar verjaardag druk bezig met repetities voor de American Music Awards, die zondag worden uitgereikt. Cyrus gaat haar hit Wrecking Ball zingen, vertellen ingewijden aan E! Haar optreden wordt wel een stuk tammer dan dat bij de MTV Video Music Awards, toen de zangeres twerkend op het podium stond. Bij de MTV EMA, die twee weken geleden werden uitgereikt in Amsterdam, stak Miley een joint op tijdens de show.
High off purp with ma shades onquote:Op donderdag 21 november 2013 21:51 schreef delano.888 het volgende:
Deze video is geniaal
Dat die hier nog niet staat
De ironie..
quote:Op maandag 25 november 2013 17:17 schreef tong80 het volgende:
LOS ANGELES - Miley Cyrus heeft op de afterparty van de American Music Awards haar 21ste verjaardagsfeestje nog eens dunnetjes overgedaan met celebs, veel drank en strippers. TMZ heeft foto's en filmpjes van het feest gepubliceerd.
Nu Miley 21 is, mag ze officieel drinken en dat liet ze zich geen twee keer zeggen in het Roosevelt Hotel in Los Angeles. Ze zette Beacher's Madhouse zondagnacht met haar vrienden op zijn kop. Volgens TMZ had ze het hele theater voor zichzelf afgehuurd.
Kelly Osbourne was ook uitgenodigd en maakte een foto van Miley met feesthoedje, verjaardagscupcakes en een fles champagne. Ook strippers waren van de partij en zelfs de Lorax was aanwezig. De pop uit de animatiefilm stond naas Miley op het podium, al blijft schimmig wat zijn rol in de avond nou precies was.
Nice. Gelukkig mocht ze al legaal blowen.quote:Op maandag 25 november 2013 17:17 schreef tong80 het volgende:
LOS ANGELES - Miley Cyrus heeft op de afterparty van de American Music Awards haar 21ste verjaardagsfeestje nog eens dunnetjes overgedaan met celebs, veel drank en strippers. TMZ heeft foto's en filmpjes van het feest gepubliceerd.
Nu Miley 21 is, mag ze officieel drinken en dat liet ze zich geen twee keer zeggen in het Roosevelt Hotel in Los Angeles. Ze zette Beacher's Madhouse zondagnacht met haar vrienden op zijn kop. Volgens TMZ had ze het hele theater voor zichzelf afgehuurd.
Kelly Osbourne was ook uitgenodigd en maakte een foto van Miley met feesthoedje, verjaardagscupcakes en een fles champagne. Ook strippers waren van de partij en zelfs de Lorax was aanwezig. De pop uit de animatiefilm stond naas Miley op het podium, al blijft schimmig wat zijn rol in de avond nou precies was.
quote:Op maandag 25 november 2013 19:13 schreef Scarface88 het volgende:
Vind dr bij die uithaal toch weer lekker zingen.
Breekt ze nu, rond 3:10?quote:Op maandag 25 november 2013 19:13 schreef Scarface88 het volgende:
Hét bewijs dat Miley een mens is.quote:
Ik vind het een leuk mens.quote:Op maandag 25 november 2013 21:28 schreef BabeWatcher het volgende:
Hét bewijs dat Miley een mens is.
Ik ookquote:
quote:Op donderdag 28 november 2013 15:55 schreef Scarface88 het volgende:
Happy Thanksgiving.
[ afbeelding ]
"Deze video is door de gebruiker verwijderd"quote:Op maandag 25 november 2013 19:13 schreef Scarface88 het volgende:
quote:Met haar performance op het Jingle Ball-concert bewijst Miley Cyrus wederom dat niets meer heilig is. Tijdens haar optreden twerkte ze tegen de kerstman en betastte ze zijn hulpjes.
Zowel de elven als de rendieren waren niet veilig voor Mileys grijpgrage handjes. Uitgedost in een rood glitterpakje en gewapend met een zuurstok als microfoon liet zij op het podium zien dat ze heel volwassen en seksueel bevrijd is.
quote:
http://www.dailymail.co.u(...)-TATTOOS-singer.htmlquote:Een 40-jarige Engelsman is zo geobsedeerd door Miley Cyrus dat hij 22 portretten, songteksten en quotes van haar heeft getatoeëerd.
Carl McCoid spaart al sinds 2009 plaatjes van de twerkdiva. Zijn vrouw vond de obsessie van haar man "een beetje raar". In 2011 scheidde het paar. Sindsdien liet McCoid, die zijn geld verdient met het strijken van kleding, zijn armen, handen, benen, buik en rug voltatoeëren.
Miley (21) heeft inmiddels gehoord van de 22 tatoeages. Ze voelt zich er naar eigen zeggen "onprettig" bij. Zelf nam ze op haar zeventiende voor het eerst een tatoeage: ze liet de woorden Just Breathe onder haar ribbenkast plaatsen.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |