En wat moet jij ineens weer, iedereen heeft recht op zijn eigen mening als dat jou niet bevalt of net niet in jouw straatje past heb jij lekker pech met je zure fluitquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 09:05 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Wat ben je toch een godvergeten zuur wijf.
Ik zou zeggen maak je lid van de sherezade Fanclub als je haarquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 09:08 schreef hexje het volgende:
Ieders mening is duidelijk. Zullen we weer over Miley praten?
goh orgineelquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 09:12 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik zou zeggen maak je lid van de sherezade Fanclub als je haar
kwalitatief gezien een goede user vindt. Ik vind het gewoon een schijtwijf.
Iedereen heeft recht op zijn eigen mening als dat jou niet bevalt of net niet in jouw straatje past heb jij lekker pech met je zure fluit
nee voor jou gooien ze de rode loper uit, met je gezeik altijd op iedereen als ze een andere mening hebben dan dat jij hebt....jij vind het dan altijd nodig om persoonlijk tegen mensen te worden als iemand een andere mening als jou heeftquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 09:13 schreef mascara-klodder het volgende:
Oh look at me! It's sherezaadje! I'm the face of glam!
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 09:16 schreef sherezade het volgende:
....jij vind het dan altijd nodig om persoonlijk tegen mensen te worden als iemand een andere mening als jou heeft
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 09:06 schreef sherezade het volgende:
Volgens mij heb je je hersenen in je kont zitten,
Ja makkelijk om dat zo neer te zetten, lees het ook even van het begin, als iemand persoonlijk wordt tegen mij dan kan diegene ook een reactie terug verwachtenquote:
What The fuck is dezequote:Op dinsdag 15 oktober 2013 09:17 schreef hexje het volgende:
McCartney vertelt in het interview verder dat hij een fan van One Direction is
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 09:36 schreef sherezade het volgende:
[..]
Ja makkelijk om dat zo neer te zetten, lees het ook even van het begin, als iemand persoonlijk wordt tegen mij dan kan diegene ook een reactie terug verwachten
Op 0.35 sec was de tong er al!!quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 11:36 schreef pokkerdepok het volgende:
5 jaar geleden was ze even best wel tof, vond ik. toen ze net veranderde van hanna montana in mileyb cyrus.
hehe ja.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:10 schreef Koningin het volgende:
[..]
Op 0.35 sec was de tong er al!!
Kom altijd snel.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:10 schreef Koningin het volgende:
[..]
Op 0.35 sec was de tong er al!!
Ieder kind kan zingen.quote:Op maandag 14 oktober 2013 17:24 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Spuit je oren eens uit zou ik zeggen. Miley vergelijken met Britney en Madonna...Dat kind kan echt wel zingen hoor.
Dus slechte choreagrafie en/of conditie.quote:Op maandag 14 oktober 2013 18:44 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Je mening baseren op een live optredenEr zijn maar weinig artiesten die live altijd keer op keer zuiver zingen, vooral als je er bij moet dansen en bewegen waardoor je moe wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |