whahahaahaquote:Op donderdag 29 augustus 2013 10:35 schreef Koningin het volgende:
Nog geen topic over haar??
Waar is het mis gegaan?
Van
[ afbeelding ]
Naar
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Neh dat is appels met peren vergelijken, Miley heeft meer talent in haar wijsvinger dan Madonna en Britney in hun hele lijf, zij hebben het meer van hun show eromheen dan hun stem. Maar smaak is persoonlijkquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:55 schreef sherezade het volgende:
[..]
idd ja, net zoals Britney Spears en Madonna kunnen ook voor geen meter zingen en hebben ook wereldwijd miljoen platen verkocht...
Eens. Ooit Madonna live gehoord. Tering wat slecht.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 22:32 schreef Skaai het volgende:
[..]
Neh dat is appels met peren vergelijken, Miley heeft meer talent in haar wijsvinger dan Madonna en Britney in hun hele lijf, zij hebben het meer van hun show eromheen dan hun stem. Maar smaak is persoonlijk
Spuit je oren eens uit zou ik zeggen. Miley vergelijken met Britney en Madonna...quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:55 schreef sherezade het volgende:
[..]
idd ja, net zoals Britney Spears en Madonna kunnen ook voor geen meter zingen en hebben ook wereldwijd miljoen platen verkocht...
Misschien moet jij je oren eens uitspuiten, mijn mening is gebaseerd op dat ''mooie'' optreden van de Mtv vma waar ze live zong, en dat was gewoon niet om aan te horen en bar slechtquote:Op maandag 14 oktober 2013 17:24 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Spuit je oren eens uit zou ik zeggen. Miley vergelijken met Britney en Madonna...Dat kind kan echt wel zingen hoor.
Je mening baseren op een live optredenquote:Op maandag 14 oktober 2013 18:37 schreef sherezade het volgende:
[..]
Misschien moet jij je oren eens uitspuiten, mijn mening is gebaseerd op dat ''mooie'' optreden van de Mtv vma waar ze live zong, en dat was gewoon niet om aan te horen en bar slecht
Dit dus!quote:Op maandag 14 oktober 2013 17:24 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Spuit je oren eens uit zou ik zeggen. Miley vergelijken met Britney en Madonna...Dat kind kan echt wel zingen hoor.
pff, ik zou zeggen maak je lid van de Hanna montana Fanclub als je haar kwalitatief gezien een goede zangeres vindt en doe eens niet zo je best om mij te overtuigen want ik vind het gewoon een schijtwijf.quote:Op maandag 14 oktober 2013 18:44 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Je mening baseren op een live optredenEr zijn maar weinig artiesten die live altijd keer op keer zuiver zingen, vooral als je er bij moet dansen en bewegen waardoor je moe wordt.
Rustig meid.quote:Op maandag 14 oktober 2013 18:50 schreef sherezade het volgende:
[..]
pff, ik zou zeggen maak je lid van de Hanna montana Fanclub als je haar kwalitatief gezien een goede zangeres vindt en doe eens niet zo je best om mij te overtuigen want ik vind het gewoon een schijtwijf.
Ik denk dat alles wat ze momenteel doet juist een poging is om de Hannah Montana fanclub te laten uitstervenquote:Op maandag 14 oktober 2013 18:50 schreef sherezade het volgende:
[..]
pff, ik zou zeggen maak je lid van de Hanna montana Fanclub als je haar kwalitatief gezien een goede zangeres vindt en doe eens niet zo je best om mij te overtuigen want ik vind het gewoon een schijtwijf.
Shit hey wat een kift, als je nog eens de behoefte voelt om je hersenscheet uit te tikken, doe dan op zijn minst moeite om het te onderbouwen met goede argumenten en laat het vooral afhangen van dat ene moment op tv.quote:Op maandag 14 oktober 2013 18:37 schreef sherezade het volgende:
[..]
Misschien moet jij je oren eens uitspuiten, mijn mening is gebaseerd op dat ''mooie'' optreden van de Mtv vma waar ze live zong, en dat was gewoon niet om aan te horen en bar slecht
Net Lilac Wine van die Backyard opnamens geluisterd, mooi hoorquote:Op maandag 14 oktober 2013 17:24 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Wat ben je toch een godvergeten zuur wijf.quote:
Op maandag 14
oktober 2013 18:50 schreef
sherezade het
volgende:
[..]
pff, ik zou zeggen maak je lid van de Hanna montana Fanclub als je haar
kwalitatief gezien een goede zangeres vindt en doe eens niet zo je best
om mij te overtuigen want ik vind het gewoon een schijtwijf.
Volgens mij heb je je hersenen in je kont zitten, zoals ik al zei mijn mening was gebaseerd op dat ene optreden dus wat moet ik dan nog verder onderbouwenquote:Op maandag 14 oktober 2013 23:02 schreef Skaai het volgende:
[..]
Shit hey wat een kift, als je nog eens de behoefte voelt om je hersenscheet uit te tikken, doe dan op zijn minst moeite om het te onderbouwen met goede argumenten en laat het vooral afhangen van dat ene moment op tv.
[..]
Net Lilac Wine van die Backyard opnamens geluisterd, mooi hoor
En wat moet jij ineens weer, iedereen heeft recht op zijn eigen mening als dat jou niet bevalt of net niet in jouw straatje past heb jij lekker pech met je zure fluitquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 09:05 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Wat ben je toch een godvergeten zuur wijf.
Ik zou zeggen maak je lid van de sherezade Fanclub als je haarquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 09:08 schreef hexje het volgende:
Ieders mening is duidelijk. Zullen we weer over Miley praten?
goh orgineelquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 09:12 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik zou zeggen maak je lid van de sherezade Fanclub als je haar
kwalitatief gezien een goede user vindt. Ik vind het gewoon een schijtwijf.
Iedereen heeft recht op zijn eigen mening als dat jou niet bevalt of net niet in jouw straatje past heb jij lekker pech met je zure fluit
nee voor jou gooien ze de rode loper uit, met je gezeik altijd op iedereen als ze een andere mening hebben dan dat jij hebt....jij vind het dan altijd nodig om persoonlijk tegen mensen te worden als iemand een andere mening als jou heeftquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 09:13 schreef mascara-klodder het volgende:
Oh look at me! It's sherezaadje! I'm the face of glam!
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 09:16 schreef sherezade het volgende:
....jij vind het dan altijd nodig om persoonlijk tegen mensen te worden als iemand een andere mening als jou heeft
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 09:06 schreef sherezade het volgende:
Volgens mij heb je je hersenen in je kont zitten,
Ja makkelijk om dat zo neer te zetten, lees het ook even van het begin, als iemand persoonlijk wordt tegen mij dan kan diegene ook een reactie terug verwachtenquote:
What The fuck is dezequote:Op dinsdag 15 oktober 2013 09:17 schreef hexje het volgende:
McCartney vertelt in het interview verder dat hij een fan van One Direction is
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 09:36 schreef sherezade het volgende:
[..]
Ja makkelijk om dat zo neer te zetten, lees het ook even van het begin, als iemand persoonlijk wordt tegen mij dan kan diegene ook een reactie terug verwachten
Op 0.35 sec was de tong er al!!quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 11:36 schreef pokkerdepok het volgende:
5 jaar geleden was ze even best wel tof, vond ik. toen ze net veranderde van hanna montana in mileyb cyrus.
hehe ja.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:10 schreef Koningin het volgende:
[..]
Op 0.35 sec was de tong er al!!
Kom altijd snel.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:10 schreef Koningin het volgende:
[..]
Op 0.35 sec was de tong er al!!
Ieder kind kan zingen.quote:Op maandag 14 oktober 2013 17:24 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Dus slechte choreagrafie en/of conditie.quote:Op maandag 14 oktober 2013 18:44 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Je mening baseren op een live optredenEr zijn maar weinig artiesten die live altijd keer op keer zuiver zingen, vooral als je er bij moet dansen en bewegen waardoor je moe wordt.
Maar natuurlijk.quote:
Jij wil echt met droge ogen beweren dat elk kind kan zingen?quote:
Zolang de strot niet is afgesneden.quote:Op zondag 20 oktober 2013 17:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jij wil echt met droge ogen beweren dat elk kind kan zingen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |