SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
Netjes, dan ben je bijna klaarquote:Op donderdag 29 augustus 2013 09:04 schreef Qwea het volgende:
[..]
Geen ideeTotdat ik vind dat ik tevreden ben. Maar iig NIET! onder de 67kg. Ws niet eens onder de 70.
Is het ook wel maar ik word niet echt geraakt door de opmerkingen zelf. Ik ben wel boos dat mijn moeder ze maakt omdat ik dat echt absurd vind. Ik ben haar dochter en op sommige momenten doet ze niets anders dan mij afkraken, ik snap echt niet dat een moeder dat doet. Ze is heel narcistisch dus elke negatieve opmerking over mij is een positieve voor haarzelf. Ze is slimmer dan ik, haar lichaam is beter in verhouding dan dat van mij, haar beha's zitten beter, etc.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 08:56 schreef Lonaa het volgende:
![]()
Wat lijkt me dat ontzettend naar, dat soort opmerkingen van je ouders.
Jup. Alhoewel ik officieel nu klaar zou zijn want streef was 75.. maar dat staat me nog niet aan. Maar lager dan 67 kan gewoon niet. Dan heb ik een BMI van onder de 20. Dat is idioot. Dus ws gaat het iets van 69/70 worden.quote:
Jij bent gewoon een Tink 2.0quote:Op donderdag 29 augustus 2013 09:07 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jup. Alhoewel ik officieel nu klaar zou zijn want streef was 75.. maar dat staat me nog niet aan. Maar lager dan 67 kan gewoon niet. Dan heb ik een BMI van onder de 20. Dat is idioot. Dus ws gaat het iets van 69/70 worden.
Ik kan dat ook niet begrijpenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 09:07 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Is het ook wel maar ik word niet echt geraakt door de opmerkingen zelf. Ik ben wel boos dat mijn moeder ze maakt omdat ik dat echt absurd vind. Ik ben haar dochter en op sommige momenten doet ze niets anders dan mij afkraken, ik snap echt niet dat een moeder dat doet. Ze is heel narcistisch dus elke negatieve opmerking over mij is een positieve voor haarzelf. Ze is slimmer dan ik, haar lichaam is beter in verhouding dan dat van mij, haar beha's zitten beter, etc.
Maar goed, ik heb inmiddels 32 jaar ervaring met haar en ik hoef haar niet te zien als ik er geen zin in heb. En ik kan goed relativeren wat ze zegt. Ik weet dat het bijna allemaal BS is. En zo niet, dan tochIk kan me voorstellen dat dat niet voor iedereen geldt.
Ach, ook toen ik nog geen overgewicht had (komt bij mij door ziekte) verzon ze nog genoeg om op af te geven. Dat is gewoon de aard van het beestje.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 09:14 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ik kan dat ook niet begrijpenDat kun je bij iedereen doen, maar niet bij je eigen kinderen vind ik
![]()
Ik ben zelf moeder en als mijn zoon later overgewicht heeft door slechte eetgewoontes zou ik dat als faal van mezelf zien en zeker hem niet afkraken dat ik het veel beter kan. Ik hoop dat ik mijn zoon goede eetgewoontes mee kan geven voor later.
Ik denk dat ik dat vanavond maar eens door m'n smoothie ga gooien iddquote:Op donderdag 29 augustus 2013 09:18 schreef Sarabi het volgende:
Bamba heb je al ooit lijnzaad geprobeerd? Dat wil ook nog wel eens helpen.
Nee ik bedoelde dat je een avondje op de bank wilde zitten. Of snap ik het verkeerd en is het of zumba of bank?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 09:14 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Jij? Jawel
Maar zonder zumba kom ik deze week op 12 uur sport dus dat is het probleem niet.
Volgens mij zumba of bank. En als ik Sarabi was zou ik op de bank gaan zitten maar dat is natuurlijk geen motivatiequote:Op donderdag 29 augustus 2013 09:19 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee ik bedoelde dat je een avondje op de bank wilde zitten. Of snap ik het verkeerd en is het of zumba of bank?
Lijnzaadquote:Op donderdag 29 augustus 2013 09:17 schreef Bamba het volgende:
2 ons erbij vanochtend trouwensIk denk dat ik ook wel weet waar het aan ligt. M'n stoelgang is van slag
Vandaag dus aan de spijsverteringsthee en pruimen
![]()
Lijstje:
O: overnight oats
T: 6 pruimen
L: 2 speltbth, 1 met filet, 1 met light kruidenkaas en ham
T: perzik
D: Klein restje preischotel en ik ga een paprika vullen met light kruidenkaas en dat in de oven.
T: Groene smoothie
B: Uurtje wandelen
Ik herken het wel een beetje. Bij mijn ouders gaat het af en toe ook zo moeizaam. Frustrerend welquote:Op donderdag 29 augustus 2013 09:19 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ach, ook toen ik nog geen overgewicht had (komt bij mij door ziekte) verzon ze nog genoeg om op af te geven. Dat is gewoon de aard van het beestje.
Maar goed, gisteren deed ze weer alsof er niets aan de hand was. Ze heeft honderduit gepraat over de wijzigingen in hun testament. Terwijl ze dinsdagavond nog door de telefoon zei dat hun testament mij niets aanging. Het zal wel. Het was niet ongezellig, dat is al heel wat. Ze gaan dit weekend lekker weer voor een maand op vakantie.
Met deze week op 12u sport ik ookquote:Op donderdag 29 augustus 2013 09:20 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Volgens mij zumba of bank. En als ik Sarabi was zou ik op de bank gaan zitten maar dat is natuurlijk geen motivatie
Klinkt bekend. Sommige dagen kan ik er beter mee omgaan dan andere dagen. Ik heb het er zwaar mee dat ik er niet meer kom, maar elke keer als ik er was stapte ik na afloop met een rotgevoel in de auto. En kennelijk mist ze me niet zo hard, ze heeft zelf nul toenadering gezocht.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 09:19 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dat is gewoon de aard van het beestje.
Het blijven wel pitjes dus ik vind het niet zo fijn in de smoothie maar er zijn meer mensen die het wel in een smoothie gooien.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 09:19 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dat vanavond maar eens door m'n smoothie ga gooien idd
Het is of ofquote:Op donderdag 29 augustus 2013 09:19 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee ik bedoelde dat je een avondje op de bank wilde zitten. Of snap ik het verkeerd en is het of zumba of bank?
Ga het vanavond gebruikenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 09:20 schreef Qwea het volgende:
[..]
LijnzaadHeb ik hele poos gebruikt. Is geniaal spul.
Ik vind ze sowieso niet erg lekker. Ik kan ook een lijnzaadcracker maken en dan smeren met kruidenkaas oid. Denk dat ik dat maar doequote:Op donderdag 29 augustus 2013 09:22 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Het blijven wel pitjes dus ik vind het niet zo fijn in de smoothie maar er zijn meer mensen die het wel in een smoothie gooien.
Dan wil ik er ook nog even op reageren en het is niet echt alsof ik een keuze had, ik mocht niet meer bij jou binnen komen.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 09:23 schreef Tink89 het volgende:
Prima, dan blijf ik welHeb met Sarabi overlegd en ze komt niet naar de meet. Die gaat dan ook gewoon door...
Hoe maak je die appel uit de magnetron?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 09:23 schreef Tink89 het volgende:
Prima, dan blijf ik welHeb met Sarabi overlegd en ze komt niet naar de meet. Die gaat dan ook gewoon door...
Vanochtend 0.9 onder m'n atl. Da's een bmi van 25,8Is voor een deel vocht van het sporten van gisterenavond, maar toch, het voelt fijn om het op de weegschaal te zien.
Laisje!
O: 3 volkoren. 2 smeerkaas, 1 gestampte muisjes. Lv yoghurt met aardbeien, theelepel suiker en een verkruimelde volkoren beschuit.
T: Van die rijstwafels van de aldi in de meergranenvariant. Jum!
L: Straks thuis een salade of geroosterd brood. Heb nog niet echt een planning. Ik eet alleen, vriendlief is aan het werk, en wil me zelf verwennen met iets lekker gezonds.
T: Meloen.
D: Heb nog een courgette, twee kleine aubergines, een paprika en allerlei andere dingen liggen, maar moet nog even op zoek naar een lekker recept.
S: De weekboodschappen doen, drie trappen omhoog slepen en inruimen.
T: Geen idee, misschien een waterijsje of een appel uit de magnetron.
Xx
Snijden, wat kaneel overheen, een minuutje in de magnetron. Heel simpelquote:Op donderdag 29 augustus 2013 09:25 schreef Bamba het volgende:
[..]
Hoe maak je die appel uit de magnetron?
Zelf een cracker maken? Klinkt lastig maar wel een goed idee om de lijnzaad meer te 'integreren'quote:Op donderdag 29 augustus 2013 09:23 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ik vind ze sowieso niet erg lekker. Ik kan ook een lijnzaadcracker maken en dan smeren met kruidenkaas oid. Denk dat ik dat maar doe
Lekkerquote:Op donderdag 29 augustus 2013 09:26 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Snijden, wat kaneel overheen, een minuutje in de magnetron. Heel simpel
Helemaal niet lastig hoor, je pakt 2 el lijnzaad en 2 el water. Laat je 2 minuutjes wellen en dan leg je het op een bakpapiertje en ongeveer 2 minuutjes in de magnetron. That's itquote:Op donderdag 29 augustus 2013 09:26 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Zelf een cracker maken? Klinkt lastig maar wel een goed idee om de lijnzaad meer te 'integreren'
Ik gooi het normaal door de yoghurt maar het is niet als of dat heel lekker is.
Gewoon die van de Lidl pakken. Je valt nog steeds af en zo snel hoeft het niet meer te gaan bij jou, zoveel scheelt het ook niet met elkaar qua suikers.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 09:29 schreef Qwea het volgende:
Vraag : Welke van de 2?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik eet nu die onderste. 1,10 per bak. Ik doe bijna 1 bak op een dag... 150gr 's morgens, 100gr door smoothie, 150gr 's avonds.
Die bovenste is van lidl, die is 65 centscheelt dus 3,15. Alleen in die van lidl zit iets meer suiker en vet.. vandaar de vraag ; welke.
Ik heb een bosch, maar ik gebruik die functies niet. Want volgens die weegschaal heb ik maar liefst 5,7 kilo aan bot. Uhuh.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 09:29 schreef Bamba het volgende:
Heeft iemand hier trouwens een weegschaal die ook je spier, vet massa etc. aangeeft? Ik wil er graag 1, maar weet niet wat een goed merk is
Ik had er een maar heb die weer heel snel ingeruild voor mijn oude.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 09:29 schreef Bamba het volgende:
Heeft iemand hier trouwens een weegschaal die ook je spier, vet massa etc. aangeeft? Ik wil er graag 1, maar weet niet wat een goed merk is
Ja nou dat dacht ik ook. Alleen weet ik niet of 0,7gr suiker per 100gr, als verschil echt veel is of niet. Als je dat keer 4 doet zit je op 2,8gr suiker extra per dag.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 09:30 schreef Sarabi het volgende:
Ik zou (en ik ga) altijd voor die van de Lidl, goedkoop
In jouw geval de goedkoopstequote:Op donderdag 29 augustus 2013 09:29 schreef Qwea het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik eet nu die onderste. 1,10 per bak. Ik doe bijna 1 bak op een dag... 150gr 's morgens, 100gr door smoothie, 150gr 's avonds.
Die bovenste is van lidl, die is 65 centscheelt dus 3,15. Alleen in die van lidl zit iets meer suiker en vet.. vandaar de vraag ; welke.
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 09:31 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik heb een bosch, maar ik gebruik die functies niet. Want volgens die weegschaal heb ik maar liefst 5,7 kilo aan bot. Uhuh.
Dus ze zijn niet echt aan te raden? Dan laat ik het, want da's ook zonde van m'n geld.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 09:31 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik had er een maar heb die weer heel snel ingeruild voor mijn oude.
Ze zijn zo niet betrouwbaar en verder vond ik hem ook niet fijn (maar weet even niet meer wel merk het was).
Het is niet heel weinig. Maar denk dat het goed in jouw patroon nu zou passen.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 09:31 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja nou dat dacht ik ook. Alleen weet ik niet of 0,7gr suiker per 100gr, als verschil echt veel is of niet. Als je dat keer 4 doet zit je op 2,8gr suiker extra per dag.
Welkom in deze reeks! Iedereen is vanzelfsprekend van harte welkom, maar hou het wel leuk. Een belerend, betweterig toontje is niet gewenst.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 09:24 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dan wil ik er ook nog even op reageren en het is niet echt alsof ik een keuze had, ik mocht niet meer bij jou binnen komen.
En ik krijg wel een beetje het kliekjes gevoel zoals op de middelbare school.
Dus succes met roddelen op de meet
Dan valt dat nog hartstikke mee joh!quote:Op donderdag 29 augustus 2013 09:31 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja nou dat dacht ik ook. Alleen weet ik niet of 0,7gr suiker per 100gr, als verschil echt veel is of niet. Als je dat keer 4 doet zit je op 2,8gr suiker extra per dag.
Ik gebruik alleen de gewone meetfunctie idd.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 09:33 schreef Bamba het volgende:
[..]
[..]
Dus ze zijn niet echt aan te raden? Dan laat ik het, want da's ook zonde van m'n geld.
Ligt er ook aan hoe veel geld je hebt natuurlijk, maar ik zou het zonde vindenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 09:33 schreef Bamba het volgende:
[..]
[..]
Dus ze zijn niet echt aan te raden? Dan laat ik het, want da's ook zonde van m'n geld.
Altijd te weinigquote:Op donderdag 29 augustus 2013 09:36 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ligt er ook aan hoe veel geld je hebt natuurlijk, maar ik zou het zonde vinden
Action, 6 euroquote:Op donderdag 29 augustus 2013 09:41 schreef Bamba het volgende:
[..]
Altijd te weinig![]()
Ik heb net wel een keukenweegschaal bij bol besteld. Kijken of ik stiekem niet meer eet dan ik denk
Dan gewoon een normale weegschaalquote:Op donderdag 29 augustus 2013 09:41 schreef Bamba het volgende:
[..]
Altijd te weinig![]()
Ik heb net wel een keukenweegschaal bij bol besteld. Kijken of ik stiekem niet meer eet dan ik denk
lijnzaad kan ook prima door de overnight oats.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 09:23 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ga het vanavond gebruiken![]()
Ik kom vandaag maar op 1362 kcal
Oh ja, da's ook nog een optiequote:Op donderdag 29 augustus 2013 09:48 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
lijnzaad kan ook prima door de overnight oats.
Even er tegenaan dan kun je lekker het weekend inquote:Op donderdag 29 augustus 2013 10:07 schreef Lonaa het volgende:
Zo, uurtje met de hond op stap geweest. Lekker fietsen, wandelen, rennen, stoeien. Nu ligt ze voor pampus mooi te wezen.
Ik moet nog de afwas, even een stofzuiger er doorheen en de was binnen halen, maar ik heb geen zin. *luxeprobleem*
Ik moet er toch iets over zeggen, want ik vind het echt bijzonder kinderachtig overkomen en het lijkt hier inderdaad de middelbare school wel. En ik maar denken dat iedereen hier al lang van de middelbare school af was. Ook het hier nog even komen melden, echt beneden alle peil. Wat zijn we snel op onze teentjes getrapt, maar de persoon die dat deed omlaag halen is geen probleem en wordt bijna toegejuicht. Wat kunnen vrouwen toch vals zijn. Ik 'ken' Sarabi al héél lang en ik weet dat ze het op zich allemaal goed bedoeld, al komt het er regelmatig nogal verrot uit. Maar dreigen met 'geen meeting meer' (waar Sarabi overigens toch al niet zou komen) om dan vervolgens die persoon even in te wrijven dat ze toch ècht niet welkom is?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 09:23 schreef Tink89 het volgende:
Haha, ik doe het meestal 's ochtends.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 10:10 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Even er tegenaan dan kun je lekker het weekend in![]()
Heb net meteen de afwas gedaan! Das echt raar!
Ienimienimeetquote:Op donderdag 29 augustus 2013 10:11 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Haha, ik doe het meestal 's ochtends.![]()
Je hebt wel gelijk hoor, nu even wat doen in huis, dan werken, morgenochtend nog even iets doen en dan minimeet.
Daarom heb ik geen ticker.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 10:16 schreef BananaPancake het volgende:
Oh bah, ik zal m'n ticker ook maar even aanpassen naar de huidige situatie![]()
Dat snap ik dan ook wel weer.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 10:18 schreef BananaPancake het volgende:
Tnx Lonaa. Mja op deze manier eerlijk zijn helpt hopelijk dan weer wel!
Don't worryquote:Op donderdag 29 augustus 2013 10:14 schreef BananaPancake het volgende:
Sarabi moet zich overigens ook niet weg laten jagen!
Haha ja maar het kutte is dat ik nu weer bijna terugzit op het gewicht waar ik begonquote:Op donderdag 29 augustus 2013 10:19 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dat snap ik dan ook wel weer.
Ach, wat is 2 kg nou op een mensenleven?
Heb je daar foto's van? Klinkt ook mooiquote:Op donderdag 29 augustus 2013 10:22 schreef BananaPancake het volgende:
Oh en Myraela wat is je haar leuk! Ik heb ook een dip-dye maar dan ben ik blond en is m'n dip roze
Deze gaan er veel sneller afquote:Op donderdag 29 augustus 2013 10:20 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Haha ja maar het kutte is dat ik nu weer bijna terugzit op het gewicht waar ik begon
het scheelt echt net niks qua suiker en vet joh, ik zou lekker die Lidl nemen.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 09:29 schreef Qwea het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.On topic: Mijn rijstwafels waren lekker en ik voel me zo veel beter dan gisterenWat een beetje slaap al niet kan doen...
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pssst dat is 12 kcal aan suiker, ik denk dat je het zult overleven.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 09:31 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat lijkt me enorm fijn, maar tot een oud huisgenootje tegen me zei 'Wat zijn jouw ouders altijd gemeen tegen je over je gewicht' dacht ik eigenlijk dat het gewoon was. Mijn moeder besprak het 'probleem' ook altijd uitgebreid met mijn vrienden, zo van 'kun jij niet een keer met Zeester praten dat ze wat af zou moeten vallen.' gewoon waar ik bij was.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 10:36 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb enorm steunende ouders die me altijd hebben genomen zoals ik ben en nog nooit een opmerking gemaakt hebben over mijn gewicht(nou ja, nu wel, dat ik zo mooi ben afgevallen) Wat lijkt het me vervelend/frustrerend/krenkend als een ouder laat merken dat je eigenlijk 'niet goed genoeg bent zoals je nu bent'.
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 10:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik moet er toch iets over zeggen, want ik vind het echt bijzonder kinderachtig overkomen en het lijkt hier inderdaad de middelbare school wel. En ik maar denken dat iedereen hier al lang van de middelbare school af was. Ook het hier nog even komen melden, echt beneden alle peil. Wat zijn we snel op onze teentjes getrapt, maar de persoon die dat deed omlaag halen is geen probleem en wordt bijna toegejuicht. Wat kunnen vrouwen toch vals zijn. Ik 'ken' Sarabi al héél lang en ik weet dat ze het op zich allemaal goed bedoeld, al komt het er regelmatig nogal verrot uit. Maar dreigen met 'geen meeting meer' (waar Sarabi overigens toch al niet zou komen) om dan vervolgens die persoon even in te wrijven dat ze toch ècht niet welkom is?Bah.
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 10:39 schreef Tink89 het volgende:
Even in een spoiler, want vervelende discussie door iets wat nooit zo bedoeld was...en even voor jou ook een kusjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.On topic: Mijn rijstwafels waren lekker en ik voel me zo veel beter dan gisterenWat een beetje slaap al niet kan doen...
want ik snap ook wel dat je t niet zo bedoelde, maar toch wil ik nog steeds met Isa trouwen, ok?
Kwak
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 10:39 schreef Tink89 het volgende:
Even in een spoiler, want vervelende discussie door iets wat nooit zo bedoeld was...Ga er verder ook niet op in maar het was een heel korte pm van jou waarin duidelijk werd dat ik niet welkom was en dat iedereen dat jou ook via pm's heeft laten weten dat ze mij er niet bij wilden hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.On topic: Mijn rijstwafels waren lekker en ik voel me zo veel beter dan gisterenWat een beetje slaap al niet kan doen...
Er werd verder weinig uitgelegd of proberen uit te praten.
Ja neequote:Op donderdag 29 augustus 2013 10:47 schreef kwakz0r het volgende:
misschien moeten we weer een chocoforum oprichten, dan kan het allemaal daar ipv via pm's en dm's
too soon? niet grappig? ik ben mn orientatie voor wat humor is hier even kwijt
Sarabiquote:Op donderdag 29 augustus 2013 10:47 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ga er verder ook niet op in maar het was een heel korte pm van jou waarin duidelijk werd dat ik niet welkom was en dat iedereen dat jou ook via pm's heeft laten weten dat ze mij er niet bij wilden hebben.
Er werd verder weinig uitgelegd of proberen uit te praten.
Ik LAF mn moulinex. Gebruik m alleen veel te weinig want veel afwasquote:Op donderdag 29 augustus 2013 10:48 schreef BananaPancake het volgende:
Ik wil een blender! De mijne is stuk en ik hou van smoothies en andere dingen die in de blender gaan. Ik ga nu wel echt zo'n goede keukenmachine kopen, waarmee je ook pesto, pindakaas, salsa, guacemole kan maken zonder dat alles aan de zijkant gaat plakken
Sarabi ik ga ff op zoek naar een foto
Als we pm's in het openbaar gaan bespreken dan ook graag de waarheid toch?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 10:48 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Sarabinou maak je t echt weer erger hoor! Je lijkt mij wel!
Mijn blender is ook stukquote:Op donderdag 29 augustus 2013 10:48 schreef BananaPancake het volgende:
Ik wil een blender! De mijne is stuk en ik hou van smoothies en andere dingen die in de blender gaan. Ik ga nu wel echt zo'n goede keukenmachine kopen, waarmee je ook pesto, pindakaas, salsa, guacemole kan maken zonder dat alles aan de zijkant gaat plakken
Sarabi ik ga ff op zoek naar een foto
oh god, gaat iedereen nu om te beurt dreigen met weggaan? dat is net zo irritant als een discussie niet kunnen laten rusten (en believe me, ik heb me er vaak genoeg schuldig aan gemaakt)...quote:
edit: foto weggehaaldquote:Op donderdag 29 augustus 2013 10:23 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Heb je daar foto's van? Klinkt ook mooi
Het is dat ik even geen vreemde dingen meer met mijn haar wil doen maar ik vind het echt zo mooi.
Thanks! Nou het was eerst veel feller, maar door al dat chloorwater op vakantie (ook uit de douche kwam chloorwater) is het al veel lichter geworden, maar in principe is het permanent. Heb nog een halve tube dus ga het binnenkort eens opnieuw doen.quote:
Klinkt als mijn stiefvader ja. En bij mij zijn ze altijd zo geweest. Ook toen ik "slank" was (ben ik nooit echt geweest want grove bouw). Over school, over vriendjes, over vrienden, over uitgaan, over alles. Altijd afkeurend, altijd negatief. En ik trek dat gewoon echt niet meer.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 10:33 schreef Zeester het volgende:
Hoi, hebben jullie mijn ouders? Mijn moeder zegt/zei ook 'Ga de tafel maar dekken/een kopje koffie voor me zetten/even boven iets pakken, want dan verbrand je nog eens wat calorieen.'
Ze waren gisteren terug van vakantie en ik ben 8x gebeld maar ik was te moe om het aan te kunnen. Zucht @ ouders.
Ow okequote:Op donderdag 29 augustus 2013 10:58 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Thanks! Nou het was eerst veel feller, maar door al dat chloorwater op vakantie (ook uit de douche kwam chloorwater) is het al veel lichter geworden, maar in principe is het permanent. Heb nog een halve tube dus ga het binnenkort eens opnieuw doen.
Ja ik had er geloof ik een paar gezien van rond de 70 euro met verschillende 'kannen' die je er dan op kon zetten. In ieder geval één van Philips en volgens mij ook Moulinex ja en hobbes nog ietsquote:Op donderdag 29 augustus 2013 10:49 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Ik LAF mn moulinex. Gebruik m alleen veel te weinig want veel afwas
Dankjequote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:47 schreef het-is-mij het volgende:
[..]
Goed van je.
Afgelopen 6mnd echt nog geregeld chips gegeten ging prima in mn weekpunten en op de weegschaal ook en in mn koppie ook ;-)
Prima vol te houden en als je chips wil eten. .......de lays oven baked schelen in punten ;-)
Ik was wel trots jaquote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:42 schreef Bamba het volgende:
[..]Voel jij je dan ook altijd zo trots dat je voor de gezonde optie gekozen hebt? Ik wel
Ik denk dat je bij de MM of Saturn ook wel iets voor die prijs kan vinden hoor! Wel een leuk ding inderdaad maar dan kan je wel alleen smoothies maken denk?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:01 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ow okenice.
Ik denk dat ik deze misschien ga kopen:
http://www.bol.com/nl/p/p(...)62/9000000011693778/
Wel goedkoop.
nadeel van baked is wel dat er minder vet en meer koolhydraten per honderd gram inzit, dat maakt het lager in kcal, maar ook minder vullend. t is gewoon een keuze die je maakt, ik neem liever minder van de lekkere echte chips als ik mag kiezenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:02 schreef roos85 het volgende:
[..]
Dankje
Ik vind chips eigenlijk iets voor het weekend.. maar goed om te weten
Want als ik het mij volledig ga ontzeggen, weet ik dat ik er juist ontzettend zin in krijg.
[..]
Ik was wel trots ja
Ja dat wel, maar veel meer doe ik ook niet.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:03 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Ik denk dat je bij de MM of Saturn ook wel iets voor die prijs kan vinden hoor! Wel een leuk ding inderdaad maar dan kan je wel alleen smoothies maken denk?
Ik ga ook liever voor de normalequote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:04 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
nadeel van baked is wel dat er minder vet en meer koolhydraten per honderd gram inzit, dat maakt het lager in kcal, maar ook minder vullend. t is gewoon een keuze die je maakt, ik neem liever minder van de lekkere echte chips als ik mag kiezen
Ik dreig niet, ik ging weg naar de winkel en nuj weer weg achter mijn pc omdat ik geen zin heb in gezeur EN omdat ik shit moet doen.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 10:54 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
oh god, gaat iedereen nu om te beurt dreigen met weggaan? dat is net zo irritant als een discussie niet kunnen laten rusten (en believe me, ik heb me er vaak genoeg schuldig aan gemaakt)...
Is normaal mijn tacktiek ook, maar ik krijg m'n luie kont gewoon niet van de stoel gehesen.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:17 schreef Sarabi het volgende:
Ik ben steeds tussendoor kleine dingen in het huishouden aan het doen. Dus dan weer even de kast poetsen, dan weer het aanrecht.
Heb niet echt het idee dat ik iets doe maar krijg zo toch veel gedaan.
Over een half uurtje naar mijn werk en daarna weekend
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:14 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik dreig niet, ik ging weg naar de winkel en nuj weer weg achter mijn pc omdat ik geen zin heb in gezeur EN omdat ik shit moet doen.
Ja, opzich, maar ik ben vanaf zo weg de rest van de dag/avond. En morgen ook de hele dag. Wil het voor het weekend wel graag klaar hebben dus tja.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:19 schreef Sarabi het volgende:
Soms moet dat een dagje kunnen, toch?
Ok, verkeerd begrepen! Sorry! Succes met shit doen, ik heb ook geen (daar moest geen staan... edit) zin om shit te doen...quote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:14 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik dreig niet, ik ging weg naar de winkel en nuj weer weg achter mijn pc omdat ik geen zin heb in gezeur EN omdat ik shit moet doen.
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:23 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik wil juist geen shit doen. Heb diarree
Ik ben er inderdaad wel een beetje klaar mee nu. Ik begin me ook steeds zwakker te voelen. En dat kan helemaal niet want vanavond gaan we naar Stephen Lynch en dat is absoluut niet optioneel.quote:
heb je ORS genomen? kun je evt. ook zelf maken, zout, zuiker, water... helemaal oplossen. en niet teveel zout want dan ga je kotsen.... is wel heul vies. ik nam dat toen ik door darm-issues 3 weken niet/nauwelijks kon eten. ze hebben t bij de apotheek.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:25 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik ben er inderdaad wel een beetje klaar mee nu. Ik begin me ook steeds zwakker te voelen. En dat kan helemaal niet want vanavond gaan we naar Stephen Lynch en dat is absoluut niet optioneel.
Ik juist welquote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:23 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik wil juist geen shit doen. Heb diarree
STEPHEN LYNCH OMFG STEPHEN LYNCH.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:25 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik ben er inderdaad wel een beetje klaar mee nu. Ik begin me ook steeds zwakker te voelen. En dat kan helemaal niet want vanavond gaan we naar Stephen Lynch en dat is absoluut niet optioneel.
Geeft niet. Ik ben me wel bewust van wat ik wanneer plaatste zeg maar.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:22 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Ok, verkeerd begrepen! Sorry! Succes met shit doen, ik heb ook geen (daar moest geen staan... edit) zin om shit te doen...
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:32 schreef Lonaa het volgende:
[..]
STEPHEN LYNCH OMFG STEPHEN LYNCH.![]()
![]()
![]()
![]()
Mja, ik moet werken vanavond.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:34 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]![]()
Er zijn nog een paar kaarten volgens mij voor vanavond in de Melkweg. Morgenavond speelt hij in Groningen afaik.
http://www.de-oosterpoort.nl/programma/stephen-lynchquote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:34 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Mja, ik moet werken vanavond.
*gaat googlen voor de show van morgen
Ik zag het.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:36 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
http://www.de-oosterpoort.nl/programma/stephen-lynch
Ik laat wel even weten hoe lang de show duurt.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:38 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik zag het.De laatste trein gaat om 22:46.
![]()
Toch maar even overleggen vanavond.
Tof! Heel vele plezier iig.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:39 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik laat wel even weten hoe lang de show duurt.
Prima, wachten we gewoon even af. Vind ik het beste voorstel tot nu toequote:Op donderdag 29 augustus 2013 10:49 schreef Sarabi het volgende:
Oja Tink en als je mij echt niet wil weigeren kunnen we het toch ook nog een maand proberenkomt vast goed.
Serieus? Dat is coolquote:
Ik heb opeens het gevoel dat we dit al eerder ontdekt hebben?quote:
Same herequote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:36 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik heb opeens het gevoel dat we dit al eerder ontdekt hebben?![]()
Gaven we elkaar toen een lengte boks?quote:
Ja! Volgens mij welquote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:45 schreef MaJo het volgende:
[..]
Gaven we elkaar toen een lengte boks?
quote:
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:47 schreef MaJo het volgende:
[..]![]()
En heb je ook rood haar en gaven we elkaar toen een rood haar boks?
Goed zoquote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:22 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Prima, wachten we gewoon even af. Vind ik het beste voorstel tot nu toe
Ik moet trouwens echt naar huis om te gaan lunchen, anders kiep ik dadelijk om...
ik wil ook al met Isa trouwenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 10:42 schreef kwakz0r het volgende:
[..]wil je met me trouwen Isa? Ik val niet op vrouwen alleen...
hete pan, hete boter, even hoog en dan zacht zetten op een klein pitje en regelmatig checken. zo doe ik t in elk geval. eet zelf geen ei alleenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:26 schreef Zeester het volgende:
Omfg, ik hou zoveel van spiegeleitjes. Wel meer van de eitjes op m'n werk dan thuis trouwens, want daar wordt al het wit hard ipv stiekem toch een beetje wit dril als ik het zelf doe. Iemand tips daarvoor?
Het is waarschijnlijk heel goed bedoelt maar het is wel behoorlijk kansloos jaquote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:48 schreef Isabeau het volgende:
Ik maak een lunchwandeling door het bos, zit er een man op een bankje en die roept me na: "Goed zo meid! Moet je vaker doen, dan val je af"Droeftoeter, dat zèg je toch niet tegen een vreemde?
En zo dik ben ik helemaal niet meerquote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:57 schreef MaJo het volgende:
Het is waarschijnlijk heel goed bedoelt maar het is wel behoorlijk kansloos ja
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:48 schreef Isabeau het volgende:
Ik maak een lunchwandeling door het bos, zit er een man op een bankje en die roept me na: "Goed zo meid! Moet je vaker doen, dan val je af"Droeftoeter, dat zèg je toch niet tegen een vreemde?
Dat is helemaal kutquote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En zo dik ben ik helemaal niet meer
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:48 schreef Isabeau het volgende:
ik HAAT het, als mensen zich bemoeien met wat je doet of eet.... Had t voor de zomer een keer in t winkelcentrum, het was lunchtijd en ik moest in mn tussenuur boodschappen doen, dus ik at ook even een boterham. Volkoren. Met kipfilet.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:48 schreef Isabeau het volgende:
Dat soort mensen moeten echt verboden wordenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:18 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik HAAT dat. Had t voor de zomer een keer in t winkelcentrum, het was lunchtijd en ik moest in mn tussenuur boodschappen doen, dus ik at ook even een boterham. Volkoren. Met kipfilet.
Krijg ik van zo'n vieze ouwe kerel "zo, had je honger, lekker smikkelen?" te horen. Op mijn verbaasde blik reageerde hij met. "Jaaaa, das helemaal niet goed voor jou!". WTF HOUD JE HOOFD!
Ik had hem de boterham in zijn gezicht gevreven denk ikquote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:18 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik HAAT het, als mensen zich bemoeien met wat je doet of eet.... Had t voor de zomer een keer in t winkelcentrum, het was lunchtijd en ik moest in mn tussenuur boodschappen doen, dus ik at ook even een boterham. Volkoren. Met kipfilet.
Krijg ik van zo'n vieze ouwe kerel "zo, had je honger, lekker smikkelen?" te horen. Op mijn verbaasde blik reageerde hij met. "Jaaaa, das helemaal niet goed voor jou!". WTF HOUD JE HOOFD!
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:18 schreef kwakz0r het volgende:
ik HAAT het, als mensen zich bemoeien met wat je doet of eet.... Had t voor de zomer een keer in t winkelcentrum, het was lunchtijd en ik moest in mn tussenuur boodschappen doen, dus ik at ook even een boterham. Volkoren. Met kipfilet.
mijn ook nogal zware zing-en-breikennis had t nog erger, die is EngelsSchots van afkomst, en die kocht in de nieuwe Marks en Spencers in A'dam een pakje sausages, want zulke kun je in NLse winkels niet echt kopen.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:21 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat soort mensen moeten echt verboden wordenSchandalig dat ze dit soort dingen zeggen, wat geeft ze het recht om zo over jou te oordelen? Word er echt plaatsvervangend boos om
Wat een onbeschoft stuk vreten zegquote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:27 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
mijn ook nogal zware zing-en-breikennis had t nog erger, die is EngelsSchots van afkomst, en die kocht in de nieuwe Marks en Spencers in A'dam een pakje sausages, want zulke kun je in NLse winkels niet echt kopen.
Steekt een kerel zijn vinger in haar buik en zegt "jij hebt helemaal geen worstjes nodig"
ze was op dat moment net 15 kilo afgevallen...
Het ligt er ook heel erg aan wie het zegt inderdaadquote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:30 schreef kwakz0r het volgende:
Tsja, mijn eerste reflex is huilen als iemand zoiets zegt dus meestal loop ik maar weg. Gelukkig heb ik t nog maar 1 of 2 keer per jaar... zoiets, of iemand die knort als ik in de bus stap...
de mooiste vond ik (die was niet gemeen, wel lullig) toen een man me bij de tramhalte vroeg "hoe lang nog?" waarop ik zei "nog 5 minuten" denkend dat hij de tram bedoelde![]()
![]()
toen wees hij naar mijn buik en zei "nee, ehhh"... en toen zei ik "oh, ik ben niet zwanger, gewoon dik"
(toegegeven deze meneer was wat verstandelijk beperkt/bijzonder, bij een zakenman zou ik er minder om hebben gelachen denk ik)
Kan inderdaad ook gewoon grappig zijn. Tis ook wel weer cute.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:30 schreef kwakz0r het volgende:
Tsja, mijn eerste reflex is huilen als iemand zoiets zegt dus meestal loop ik maar weg. Gelukkig heb ik t nog maar 1 of 2 keer per jaar... zoiets, of iemand die knort als ik in de bus stap...
de mooiste vond ik (die was niet gemeen, wel lullig) toen een man me bij de tramhalte vroeg "hoe lang nog?" waarop ik zei "nog 5 minuten" denkend dat hij de tram bedoelde![]()
![]()
toen wees hij naar mijn buik en zei "nee, ehhh"... en toen zei ik "oh, ik ben niet zwanger, gewoon dik"
(toegegeven deze meneer was wat verstandelijk beperkt/bijzonder, bij een zakenman zou ik er minder om hebben gelachen denk ik)
quote:Not Quite The Crema Of The Crop
Regular Customer: “I’ll have a toffee-hazelnut iced coffee, but can you make it decaf?”
Me: “Sure, no problem. Switching to ‘D,’ then?”
Regular Customer: “Yeah, my doctor told me I should cut down on sugar, so I’m going with decaf!”
Me: “Um… there’s no sugar in regular or decaf coffee. But there is sugar in the two syrups I use to make that flavor; are you sure you want them?”
Regular Customer: “Oh yes, I’m not cutting out every bit of sugar! Just the caffeine sugars.”
Me: “There are zero calories, zero sugars in plain black coffee, either regular or decaf.”
Regular Customer: “Yeah, but my sister says she cut out iced coffee and she’s lost 20 pounds! I have to have my coffee, but I figured I could just do decaf instead.”
Me: “I can use sugar-free flavors for you if you’re trying to—”
Regular Customer: “No! I hate that fake stuff. Just the decaf iced coffee with toffee and hazelnut. Oh, and extra cream.”
Nou jaaaaquote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:48 schreef Isabeau het volgende:
Herkenbaar! Voor een ander zou ik ook direct mijn mond open trekken. Voor mezelf niet.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:38 schreef Californium het volgende:
O en ik vind die opmerking ook echt niet kunnen isa! Wat kunnen sommige mensen bot zijn..... Ik voel me af en toe nog alsof ik bijna 100 kilo was een Ik zou net als kwak snel doorlopen omdat ik dan zou moeten huilen. Ik zou graag zeggen dat ik die boterham in zijn gezicht zou duwen en hoe graag ik dat ook wil, ik ben op dat gebied een mietje! Als het een vriend was geweest die het zou overkomen had ik gelijk mijn mond open getrokken....
Was jij het nou die iets wilde gaan vertellen over grapefruit? If so, ik ben geinteresseerd!quote:
Ben je bezig met level 3?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:13 schreef Sarabi het volgende:
Jilliande oefeningen gaan steeds beter en makkelijker
Heb wel spierpijn in mijn hand
Lolquote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:27 schreef Isabeau het volgende:
Van de hilarische website http://notalwaysright.com
[..]
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:07 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Was jij het nou die iets wilde gaan vertellen over grapefruit? If so, ik ben geinteresseerd!
Daar komt het zeg maar op neer.quote:A study from the Scripps Clinic (San Diego) reported that subjects eating half a grapefruit or drinking 8 ounces of grapefruit juice three times a day while otherwise eating normally lost an average of 4 pounds in 12 weeks, with some test subjects losing more than 10 pounds without dieting. The researchers suggest the effect is likely due to grapefruit’s ability to reduce insulin levels.
Hedde gij... Is brabantsquote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:34 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wat een onbeschoft stuk vreten zegIk ben liever een paar kilootjes te zwaar en respectvol naar anderen dan dun en dat ik me verheven voel boven anderen. Wat blijkbaar voelen zij zich gewoon beter dan mensen met overgewicht. Triest
[..]
Het ligt er ook heel erg aan wie het zegt inderdaadLaatst zei een meisje van vijf "hedde gij een baby in de buuk?" met heel lief Limburgs accent en toen smolt ik gewoon. Ik zei dat ik een dikke buik had van het eten en vroeg of zij een baby in de buuk had (want haar buik was ook bol van het eten). Je zag haar echt denken van
![]()
Maar ook wel eens van anderen gehoord dat ze dachten dat ik zwanger was, dat vond ik toch minder leuk
Ah, thanks.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:16 schreef V1z0R het volgende:
[..]
[..]
Daar komt het zeg maar op neer.
De mijne sprong gisteren toen het licht al uit was maar ik nog niet sliep met een bons van mijn 2.40m hoge kledingkast af, en toen ik vervolgens het licht weer aandeed om te kijken wat er aan de hand was zat meneer achter een mot aan. Ben maar ff op de mot gaan staan om het proces te versnellen want wilde slapen, maar toen kwam hij me 5 minuten later met zo'n poeder bekje van de vleugels kusjes gevenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:21 schreef kwakz0r het volgende:
dzjeez, onze kat is nu al twee keer drie kwartier aan t stoeien geweest met dezelfde dikke bromvlieg. ik vind t bijna zielig worden, maar die vlieg zit steeds ergens waar ik m zelf ook niet neer kan meppen om het proces wat te versnellen
Vast. Maar ik ben al 25 kilo afgevallen en ik loop elke dag tot wel 2 uur en dus 'moet je vaker doen' is misplaatst. Dus eigenlijk moet je gewoon je mond houden tegen vreemden als je de situatie niet kentquote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:16 schreef _Dido_ het volgende:
Die man bedoelde het alleen maar als aanmoediging, denk ik
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:45 schreef Zeester het volgende:
[..]
De mijne sprong gisteren toen het licht al uit was maar ik nog niet sliep met een bons van mijn 2.40m hoge kledingkast af, en toen ik vervolgens het licht weer aandeed om te kijken wat er aan de hand was zat meneer achter een mot aan. Ben maar ff op de mot gaan staan om het proces te versnellen want wilde slapen, maar toen kwam hij me 5 minuten later met zo'n poeder bekje van de vleugels kusjes geven. Dus ik voel je pijn!
Deksel op de pan!quote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:26 schreef Zeester het volgende:
Omfg, ik hou zoveel van spiegeleitjes. Wel meer van de eitjes op m'n werk dan thuis trouwens, want daar wordt al het wit hard ipv stiekem toch een beetje wit dril als ik het zelf doe. Iemand tips daarvoor?
Ja inderdaad... Ik snapte het echt niet hoor. Net of iemand dat niet kent?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:10 schreef Sarabi het volgende:
Yoghurt en muesl is natuurlijk ook wel heel vreemd
Ow gezellig....quote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:14 schreef Mokkels het volgende:
[..]
Ja inderdaad... Ik snapte het echt niet hoor. Net of iemand dat niet kent?
Nu ga ik dat mens maar vermijden... Ze stapte 's morgens ook al mijn slaapkamer binnen toen ik nog sliep.
Ja inderdaad, dat idee heb ik ook. Net alsof je het niet op een normale (dus gewoon gezond eten) kan.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:16 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ow gezellig....
Misschien komt het omdat sommige mensen echt denken dat je alleen met shakes kan afvallen.
me tooquote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:44 schreef DancingPhoebe het volgende:
God, ik kan me werkelijk niet heugen wanneer ik ooit "opmerkingen" heb gehad. Nu ben ik zelf nogal een vilein afziekwijf, waarin ik me zelf allerminst ontzie, maar dat weten vreemden dan ook eigenlijk niet.
Ik zou binnen een splitsecond kiezen voor BURNNNNNNNNNN terug (die ik gelukkig razendsnel uit mn mouw kan schudden in elke situatie) of hysterisch in janken uitbarsten en mn dode kind, oma, en poedel erbij betrekken om die persoon zo een onmeug schuldgevoel te bezorgen, dat die in het vervolg wel 2 keer denkt zn muil open te trekken.Drama
Muhu! Het lijkt me kut wanneer vreemden je zo kunnen raken. Ik heb dat zorgvuldig afgeschermd voor mensen dichtbij me. Verder ga ik schouderophalend door het levenquote:
Same. En dan zolang doordouwen dat er geen woord meer uitkomt.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:44 schreef DancingPhoebe het volgende:
God, ik kan me werkelijk niet heugen wanneer ik ooit "opmerkingen" heb gehad. Nu ben ik zelf nogal een vilein afziekwijf, waarin ik me zelf allerminst ontzie, maar dat weten vreemden dan ook eigenlijk niet.
Ik zou binnen een splitsecond kiezen voor BURNNNNNNNNNN terug (die ik gelukkig razendsnel uit mn mouw kan schudden in elke situatie) of hysterisch in janken uitbarsten en mn dode kind, oma, en poedel erbij betrekken om die persoon zo een onmeug schuldgevoel te bezorgen, dat die in het vervolg wel 2 keer denkt zn muil open te trekken.Drama
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:51 schreef Qwea het volgende:
[..]
Same. En dan zolang doordouwen dat er geen woord meer uitkomt.
Totaal iets anders, maar ik ging kwark halen bij de lidl. Klaar, kar wegbrengen, telefoon. Belangrijk. Opnemen. Komt er een vrouw naar me toe in een booster, die onderbreekt mijn gesprek door aan mijn arm te sjorren terwijl ik voorbij loop, gilt "STOP EENS MET BELLEN EN PAK ME EENS ZO'N BOEKJE UIT DE STELLING" ik kon niks zeggen want telefoon, maar ze heeft een middelvinger gehaddom wijf.
Maar dan zit er nog een groot verschil in het denken en zoiets hard op zeggen.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:55 schreef Zeester het volgende:
Ik ben een keer aangesproken met 'Wanneer komt de baby?', en het was weleenswaar een seniel oud vrouwtje, het deed toch pijn. Maar goed, ik heb het zelf ook weleens alsin 'zou je dat wel doen?'. Vooral toen ik nog bij die ene grote Amerikaanse koffieketen werkte en er dan dikke mensen een hele grote frappuccino bestelde. Dat ik dan dacht 'de light optie geen slecht idee zijn....'
Aan de ene kant wel, aan de andere kant, ik heb liever dat ze het ook niet over me denken.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:57 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Maar dan zit er nog een groot verschil in het denken en zoiets hard op zeggen.
Dat is ook zeker zo, maar wat ik van de meeste mensen hoor (zelfs in dit topic) heeft iedereen wel eens die gedachtes.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:58 schreef Zeester het volgende:
[..]
Aan de ene kant wel, aan de andere kant, ik heb liever dat ze het ook niet over me denken.
jammer dat ik grapefruit zo niet lekker vindquote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:16 schreef V1z0R het volgende:
[..]
[..]
Daar komt het zeg maar op neer.
Ik zou hem een keer maken, wat heerlijk! Nu wil ik nog een bordje, maar dat mag niet. Morgen weer!quote:Op donderdag 29 augustus 2013 18:08 schreef Sarabi het volgende:
Ziet er goed uit Zeester! En niets mis met makreel inderdaad
Als ik in mn eentje stamppot wil dan maak ik gewoon voor tweet personen gekookte aardappelen, vlees en voor vriendje groente en prak ik doe mijn helft een klontje boter en de stamppotgroente heen (andijvue, rucola of raapstelen, wel de rauwe versies dus, ga idd geen boerenkool koken voor mij alleen).quote:Op donderdag 29 augustus 2013 18:12 schreef Sarabi het volgende:
Mijn vriend houdt helaas niet van stamppot dus moet ik wachten totdat ik een keer alleen eet helaas.
Ik heb trouwens ook honger, ik wil eten
Dat is inderdaad een goed idee, maar vandaag had ik ff haast. + een makreel uit elkaar slopen zorgt helemaaaal voor een hysterische kat! Dat moet ik dan buiten doen denk ikquote:Op donderdag 29 augustus 2013 18:13 schreef motorbloempje het volgende:
Blikjes makreel![]()
Gewoon vers bij de visboer halen, is ook echt niet duur! Makkelijk te ontgraten zo'n gerookte makreel en wel echt stukken lekkerder
Nou ja, ik moet toch eerlijk bekennen dat ik regelmatig als ik een dik iemand frietjes met hamburger e.d zie eten van "Mja, sla was zeker geen optie? Of gewoon groente?"quote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:59 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat is ook zeker zo, maar wat ik van de meeste mensen hoor (zelfs in dit topic) heeft iedereen wel eens die gedachtes.
Gekookte aardappelen zijn ook niet zo favoriet.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 18:17 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Als ik in mn eentje stamppot wil dan maak ik gewoon voor tweet personen gekookte aardappelen, vlees en voor vriendje groente en prak ik doe mijn helft een klontje boter en de stamppotgroente heen (andijvue, rucola of raapstelen, wel de rauwe versies dus, ga idd geen boerenkool koken voor mij alleen).
Ik denk ook niet dat je zo op het randje moet zitten, dat dat heel veel uitmaakt.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 18:25 schreef Zeester het volgende:
Als jullie salade maken, met een dressing van olie en azijn, rekenen jullie dan dat jullie qua calorieen 2 lepels olie en een lepel azijn hebben gehad, zelfs als er ligt er onderin de slabak nog een hoop dressing. Ik vind dat altijd zo moeilijk te bepalen.
Nee, doe ik ook niet, sterker nog, ik reken nooit mijn calorieen uitquote:Op donderdag 29 augustus 2013 18:33 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat je zo op het randje moet zitten, dat dat heel veel uitmaakt.
Dat weeg ik niet hoorquote:Op donderdag 29 augustus 2013 18:34 schreef Zeester het volgende:
[..]
Nee, doe ik ook niet, sterker nog, ik reken nooit mijn calorieen uit. Maar vroeg het me gewoon af, zeker voor iemand als Qwea die alles weegt enzo.
Ik heb zelf diabetes en heb het ook een hele tijd heel moeilijk gevonden dat ik niet alles meer zomaar mocht. En ben ook een tijdje in ontkenning geweestquote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:14 schreef Brighteyes het volgende:
Ik zie hier de laatste dagen steeds diabetes voorbij komen, en in combi met de frappucino die net genoemd werd moet ik het toch even over mijn collega hebben hoor.
Ze heeft nu een jaar of twee (geloof ik) de diagnose diabetes en spuit sinds begin dit jaar insuline omdat het met een dieet niet stabiel te krijgen was. Maar haar dieet bestaat er dus uit om non-stop te eten.
Ik heb er verder helemaal geen verstand van, maar ik dacht dat het idd heus niet zo is dat je helemaal geen suiker mag eten, maar als ik haar dan eerst 2 crackers met kaas zie eten 'want ik moet echt om de zoveel tijd eten' en dan vervolgens naar de starbucks te rennen voor zo'n frappucino of soms dan nog een chai tea latte frappucino, met om de dag nog een stuk chocoladetaart dan trek ik wel even een wenkbrauw op. En dan heb ik het nog niet over de wafels met siroop bij het ontbijt, de ijsjes, de chocolaatjes, de koekjes... Echt... Ze eet de hele dag door.Het is serieus een verslaving, het is bijna zielig om te zien, ze denkt alleen maar continue aan eten, staat als eerste bj de buffetten 'want ja, diabetes he... ik móét regelmatig eten'. En dan maar steeds naar het toilet om te checken of ze moet spuiten...
Het heeft voor mij 1 heel positief effect: als ik haar zo zie dan sterkt me dat nog meer in het volhouden en vooral normaal doen, zo ben ik dan ook wel weer.
Aiquote:
Daar heb ik ook last vanquote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:14 schreef Brighteyes het volgende:
Ik zie hier de laatste dagen steeds diabetes voorbij komen, en in combi met de frappucino die net genoemd werd moet ik het toch even over mijn collega hebben hoor.
Ze heeft nu een jaar of twee (geloof ik) de diagnose diabetes en spuit sinds begin dit jaar insuline omdat het met een dieet niet stabiel te krijgen was. Maar haar dieet bestaat er dus uit om non-stop te eten.
Ik heb er verder helemaal geen verstand van, maar ik dacht dat het idd heus niet zo is dat je helemaal geen suiker mag eten, maar als ik haar dan eerst 2 crackers met kaas zie eten 'want ik moet echt om de zoveel tijd eten' en dan vervolgens naar de starbucks te rennen voor zo'n frappucino of soms dan nog een chai tea latte frappucino, met om de dag nog een stuk chocoladetaart dan trek ik wel even een wenkbrauw op. En dan heb ik het nog niet over de wafels met siroop bij het ontbijt, de ijsjes, de chocolaatjes, de koekjes... Echt... Ze eet de hele dag door.Het is serieus een verslaving, het is bijna zielig om te zien, ze denkt alleen maar continue aan eten, staat als eerste bj de buffetten 'want ja, diabetes he... ik móét regelmatig eten'. En dan maar steeds naar het toilet om te checken of ze moet spuiten...
Het heeft voor mij 1 heel positief effect: als ik haar zo zie dan sterkt me dat nog meer in het volhouden en vooral normaal doen, zo ben ik dan ook wel weer.
Geen fruit en weinig groente is wat ik zie. Ik zou tussendoor lekker fruit pakkenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:03 schreef mrspoeZ het volgende:
Niet meegelezen, maar snel lijstje:
O twee gekookte eitjes
T cappuccino
L twee tunnbrott met zalm
T rauwkost
D lasagne (had de gastvrouw op het werk gemaakt want gewerkt van 8 tot 21, meer carbs dan ik wilde dus)
T wijntje! of twee. of drie.
Is het wat? Doe maar suggesties als dat nodig is, moet er echt weer inkomen.
Iedereen een fijne vrijdag morgen!
Ik heb 1 les van Jillian gedaan, ik heb echt 3 dagen daarna nog spierpijn gehad. Voor mij is het nog een stap te verquote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:05 schreef Serieliefhebber het volgende:
BE ik heb de puzzel die je had aanbevolen zien staan, maar ik durfde niet goed. Ik heb het maar bij een gewone gehouden van jan van haasteren 500 stukjes. Het kan goed zijn dat ik dit weekend als eens ga puzzelen. Dan kan ik nog altijd een nieuwe kopen tegen dan.
Ik fiets tegenwoordig bijna dagelijks 2u30 tot 3u aan een stuk door en mijn conditie is echt beter. Ik heb al eens zo'n les van Evy gevolgd om te lopen en dat ging vrij vlot, maar ik vind lopen echt niet leuk. Nu wil ik jillian ook wel eens proberen, maar als ik de eerste les bekijk, durf ik niet. Het ziet er zo vermoeiend uit
Ik had echt onwijs last van mn kuitspieren na jillian, ben dan ook na een keer of 4 gestopt. Maar ach, ik sport nu wel genoegquote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:15 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ik heb 1 les van Jillian gedaan, ik heb echt 3 dagen daarna nog spierpijn gehad. Voor mij is het nog een stap te ver
Ik in m'n armen. Ik kon ze bijna niet langs m'n lijf houden voor een paar dagen, wat een kneus ben je danquote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:17 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik had echt onwijs last van mn kuitspieren na jillian, ben dan ook na een keer of 4 gestopt. Maar ach, ik sport nu wel genoegstraks nog even mn rondje squats/dips/crunches en ik weet niet wat nog meer
Ohja dat was ik vergeten; sla bij de lasagne en fruit gesnoept met m'n kleuters mee (ongeveer een halve appel en een nectarine). Ik zal weer eens aan de groentjes gaan inderdaad, valt avocado daar ook onder?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:14 schreef Bamba het volgende:
[..]
Geen fruit en weinig groente is wat ik zie. Ik zou tussendoor lekker fruit pakken
Avocado is bij mijn weten een fruitquote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:19 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]
Ohja dat was ik vergeten; sla bij de lasagne en fruit gesnoept met m'n kleuters mee (ongeveer een halve appel en een nectarine). Ik zal weer eens aan de groentjes gaan inderdaad, valt avocado daar ook onder?
Nu nog sporten? Bikkel!![]()
Dit soort dingen kunnen thuis gewoonquote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:19 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ik in m'n armen. Ik kon ze bijna niet langs m'n lijf houden voor een paar dagen, wat een kneus ben je dan![]()
Ga je zo nog sporten? Knap!
Maar dan nog. Iets met motivatie en bank en lekker zitten en zo.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:29 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Dit soort dingen kunnen thuis gewoon
Van bankhangen is niemand slank gewordenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:31 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]
Maar dan nog. Iets met motivatie en bank en lekker zitten en zo.
Ja oke, maar ik zou er op dit tijdstip echt geen zin meer in hebbenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:29 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Dit soort dingen kunnen thuis gewoon
Ik heb over 3 en 7 weken fittest en meting-gedoe. Ik maak wel zinquote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:34 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ja oke, maar ik zou er op dit tijdstip echt geen zin meer in hebben
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:36 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik heb over 3 en 7 weken fittest en meting-gedoe. Ik maak wel zin
Ben aan het bijlezen tot zover..quote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:48 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind het echt ongelofelijk dat mensen zo tegen andere mensen kunnen doen. Dat je het denkt is al erg genoeg eigenlijk, maar dan ook nog de behoefte voelt om je mening in de open lucht te ventileren?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:47 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ben aan het bijlezen tot zover..
Dat is zo kut!! Zeker weten dat je nog vaak eraan terug moet denken.
Ben vaak "knorrend" en Knorrend nageroepen met; ja dan wil je wel rennen naar je vreetschuur, vette big.![]()
![]()
En chips en andere lekkernijen op feestjes.
Wat ik doe is : Proeven, heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel bewust proeven, genieten en echt proeven.
Dat is gewoon bij een bittergarnituur die rondgaat terwijl je al hebt gegeten: bitterbal, hapje, proeven en weggooien want het tweede hapje is net zo. Enzo met alle andere hapjes.
Weggooien klinkt wel erg negatief maar ik laat het dan liggen. Precies hetzelfe maar het gaatom het idee .
Nee maar echt bewust zijn. Heerlijk proeven van alle lekkers maar het hoeft niet op (helaas)
Het ziet er enger uit dan het isquote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:05 schreef Serieliefhebber het volgende:
Nu wil ik jillian ook wel eens proberen, maar als ik de eerste les bekijk, durf ik niet. Het ziet er zo vermoeiend uit
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:59 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik heb mn benen net weer aangevallen met mn epilady. Dat is pas knap. Ik sport liever.
Echt? Het kietelt niet eens meer... oksels en de rest gaat ook gewoon mee... Alles wentquote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:59 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik heb mn benen net weer aangevallen met mn epilady. Dat is pas knap. Ik sport liever.
Ik vind het vreselijk om te doenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:13 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Echt? Het kietelt niet eens meer... oksels en de rest gaat ook gewoon mee... Alles went
Bamba, snap het ook echt niet hoor, het maakt mij zo verdrietig dat mensen over andere mensen zo oordelen.
Welnee, dat zou 3500 + 2400 = 5900 kcal moeten zijn. Zó erg heb ik me gisteren ook weer niet misdragenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 06:52 schreef Vanyel het volgende:
Kilo vocht, pond kakgewicht, pond foei.
Pond vet is 3500 kcal, 2400 is onderhoud, denk ik. Dat moet er in totaal gegeten zijn om in 1 dag en pond aan te komen.quote:
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 06:45 schreef Isabeau het volgende:
Dus je hebt met vrienden de BK overgeslagen, maar kon de Mac niet links laten liggen?Het is op zich wel een bekend iets voor mij: jezelf iets ontzeggen en je dan snel er na op iets vergelijkbaars storten
![]()
Gisteren heb ik me sowieso heel erg misdragen. Ik had geen T meegenomen voor in de middag, want ik dacht: toch geen geld bij me, snel naar huis en dan neem ik daar wel een hapje kwark voor ik eten ga klaarmaken. Maar dat liep dus heel anders. Mijn collega's hadden een surprise afscheidsfeestje georganiseerd met allemaal lekkere dingetjes/hapjes/snackjesEn ik heb dus héél veel op
Incl prosecco met sinaasappelsap
En ik heb een enorme doos vol kookcadeautjes gekregen
En dan vanavond weer uit eten naar de pizzeria met het werk. Wel fijn hoor, zulke toffe collega's
Jammer dat het werk er voor mij ophoudt.
weegschaal was vanmorgen dus ook direct onverbiddelijk+2 kg
Goed hoor! Wij hebben volgens mij dezelfde weegschaalquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 08:18 schreef Qwea het volgende:
[ afbeelding ]
De tering, ik ga nu met die 5x per week sporten wel achterlijk hard1,2 kilo deze week.
Ik ga zondag schrikkenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 08:22 schreef Vicky het volgende:
Wow Qwea!
Laatste dag vandaag
Morgen nog naar even niet op de weegschaal staan. We landen morgenochtend om 2.30.
Zondag ga ik wel schrikken
lol idd.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 08:24 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ga zondag schrikkenMorgen festival. Bier, meer drank, vette hap, ect
Boeie, met 5x per week sporten is dat er zo weer af als ik zie hoe hard ik ga![]()
![]()
Sporten is natuurlijk helemaal prima, maar als je 2 weken niet geweest bent, zou je je lijf dan meteen 4 dagen achter elkaar aanpakken? Misschien is een rustdagje tussendoor een goed idee. En anders goed je spiergroepen afwisselen en dus niet twee dagen achter elkaar benen of armen trainen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 08:27 schreef Vicky het volgende:
[..]
lol idd.
Veel plezier zondag!
Ik heb 2w niet gesport.. heb de intentie om komende zondag, maandag, dinsdag, woensdag en vrijdag te gaan
wat is er mis met de oats? Wat gooi je er in?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 08:20 schreef Bamba het volgende:
Weer niks eraf, grr. Ik ga denk ik de overnight oats laten staan de komende dagen. Er moey toch iets zijn waarom ik niet afval.
ik zou het niet doenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 08:42 schreef _Dido_ het volgende:
Even een vraagje:
Zouden jullie een cadeautje geven aan iemand die gaat trouwen, terwijl je niet bent uitgenodigd? Nee toch?
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 08:18 schreef Qwea het volgende:
[ afbeelding ]
De tering, ik ga nu met die 5x per week sporten wel achterlijk hard1,2 kilo deze week.
No wayquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 08:42 schreef _Dido_ het volgende:
Even een vraagje:
Zouden jullie een cadeautje geven aan iemand die gaat trouwen, terwijl je niet bent uitgenodigd? Nee toch?
Halfvolle melk, griekse yoghurt, all bran flakes. Misschien dat de banaan tegen werkt? Ik weet het niet. Er is iets wat het afvallen belemmert.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 08:41 schreef Sarabi het volgende:
[..]
wat is er mis met de oats? Wat gooi je er in?
Waarom niet?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 08:42 schreef _Dido_ het volgende:
Even een vraagje:
Maar de andere collega's zijn wel uitgenodigd en jij niet? Dan zou ik het niet doen hoor.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 08:55 schreef _Dido_ het volgende:
Ik heb het maar eens aangeslingerd bij mijn collega's (die willen een gezamenlijk cadeau geven). Het is ook een beetje raar als ik als enige niet op de kaart sta. Maar puur vanuit mezelf denk ik: no invite, no present. Vind het ook altijd raar als mensen maanden na mijn verjaardag nog met een cadeautje aan komen zetten, omdat ze op mijn verjaardag zelf niet geweest zijn. Doe ik ook niet (behalve bij kleine neefjes en nichtjes).
En overigens gaat het dus niet om een kleinigheidje maar wel iets wat me wel 20 euro kan gaan kosten. Over 5 euro doe ik niet moeilijk, over 20 euro wel.
Nee, de rest is ook niet uitgenodigdquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 09:01 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Maar de andere collega's zijn wel uitgenodigd en jij niet? Dan zou ik het niet doen hoor.
Oh, en ik vind 20 euro sws een behoorlijk hoog bedrag voor een cadeautje voor een collega.
Griekse yoghurt kan wel aardig aantikken en ik weet niet wat er in de flakes zit? Misschien gewone havermout proberen?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 08:53 schreef Bamba het volgende:
[..]
Halfvolle melk, griekse yoghurt, all bran flakes. Misschien dat de banaan tegen werkt? Ik weet het niet. Er is iets wat het afvallen belemmert.
3 weken niet gesport? hoe komt het?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 08:31 schreef _Dido_ het volgende:
Ik heb al 3 weken niet gesportMisschien ook maar weer eens gaan jilliannen dan!
Ik ben er ook wel wat beter op gaan letten. Vaak zijn het de omstandigheden die toevallig zo zijn en is er geen boze opzet in het spel natuurlijk. Mijn vriend en ik zijn gestopt met het vieren van onze verjaardagen. Waar vroeger het huis vol zat tot diep in de nacht, komen er nu een paar mensen die het tot half 12 volhouden. De andere helft van de mensen heeft andere verplichtingen of zit bij de kinderen thuis. Iedereen heeft zich voortgeplant dus dat zorgt gewoon voor een halvering van je feestje.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 09:25 schreef kwakz0r het volgende:
Ik had het in onze vriendengroep van de studie. Daar werden aanrijd gezamenlijke cadeaus gedaan. Ik deed altijd mee, maar kon vaak niet op t feestje vanwege zangverplichtingen of concerten of verenigingsdingen toen ik nog int bestuur zat. Uiteindelijk besefte ik dat ik vooral meedeed uit schuldgevorl dat ik bijna nooit naar die feestjes kon...
En als ik jarig was kwam er bijna niemand en werd er niks gezamenlijks ondernomen (of wilde niemand meedoen, dat weet ik niet). Toen heb ik bedacht dat het bullshit was een ben ik ermee gestopt.
Inmiddels word ik voor een veel van de feestjes ook niet met uitgenodigd en ben ik op een paar lieverds na wel klaar met die "vrienden".
Ja, dat viel mij ook al op.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 09:37 schreef Sarabi het volgende:
[..]
3 weken niet gesport? hoe komt het?
je was altijd zo fanatiek.
Een pees boven m'n knie die niet genezen wilquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 09:37 schreef Sarabi het volgende:
[..]
3 weken niet gesport? hoe komt het?
je was altijd zo fanatiek.
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 09:38 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Een pees boven m'n knie die niet genezen wilHeb er al al een paar maanden last van. Wordt wel minder, maar gaat zo langzaam. Di misschien even langs fysio wat te doen.
+1quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 08:53 schreef sorcees het volgende:
[..]
Waarom niet?
Als je die mensen graag een cadeautje geeft moet je dat gewoon doen.
Het is geen entree bewijs.
Geven doe je omdat je het graag doet, geef je niet graag, dan doe het niet.
Je moet je niet verplicht voelen en het moet ook niet als voor wat hoort wat verworden.
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 09:38 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik ben er ook wel wat beter op gaan letten. Vaak zijn het de omstandigheden die toevallig zo zijn en is er geen boze opzet in het spel natuurlijk. Mijn vriend en ik zijn gestopt met het vieren van onze verjaardagen. Waar vroeger het huis vol zat tot diep in de nacht, komen er nu een paar mensen die het tot half 12 volhouden. De andere helft van de mensen heeft andere verplichtingen of zit bij de kinderen thuis. Iedereen heeft zich voortgeplant dus dat zorgt gewoon voor een halvering van je feestje.
En 'vrienden' die ik een paar keer per jaar zie op andermans verjaardagen nodigen me ineens uit voor de verjaardagen van hun kinderen die we nauwelijks kennen. Het blijft geen feest hoor met die koters. Iedereen heeft er nu minimaal 2. We hebben helemaal geen tijd voor die verjaardagen en ik word elke keer bloedsacherijnig al ik de Intertoys ofzo in moet voor klei of barbies of whatever. We hebben dus besloten dat we niet meer naar kinderverjaardagen gaan. Tenzij tuinfeest
Nee, het zit me niet echt mee, maar ik heb me erbij neergelegd dat het nog weleens lang kan gaan duren voor ik back on track benquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 09:39 schreef Sarabi het volgende:
[..]het zit je ook niet echt mee he
en wandelen of zwemmen?
Pas vroeg een vriendin (met kinderen) of ik mee wilde betalen voor het kadootje voor een andere vriendin en haar dochter. Zij stelde geloof ik 15 euro voor voor de dochter. Toen heb ik gezegd dat ik dat te veel vond en dat ik helemaal leegloop door al die koters. Ik heb en krijg ze zelf niet dus ik zie er ook nooit iets van terug. Zo had die vriendin er nog helemaal niet over nagedacht en ze gaf me groot gelijkquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 09:40 schreef _Dido_ het volgende:
[..]Ja, al die jarige kinderen zijn mij ook een doorn in het oog
Ik heb niet voor die kinderen gekozen, ik heb geen kinderen en toch maar betalen
Gelukkig woon ik ver bij mijn familie vandaan dus zijn reiskosten een goed excuus om niet te komen
Volgende week is er weer eentje jarig, maar die wordt 12, dus dat is wel een reden voor een feestje
Bovendien woont die vlakbij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |