En Marcello.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:18 schreef hafcfan het volgende:
Het ontbreek aan een ding en dat is kwaliteit.
Ze zuigen inderdaad.quote:
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:19 schreef PantaRhei het volgende:
"En daar de psv aanhang die er ook wel een schepje bovenop mag doen"
Presentator weet dat psv fans er bekend om staan dat ze nooit naar uitwedstrijden in europa reizen? Is al heel wat dat er nu een paar zitten, maar om dan ook meteen om sfeer te vragen..
hoevaak ga je dit nog posten?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:19 schreef PantaRhei het volgende:
Presentator weet dat psv fans er bekend om staan dat ze nooit naar uitwedstrijden in europa reizen? Is al heel wat dat er nu een paar zitten, maar om dan ook meteen om sfeer te vragen..
Knap als 600 man meer geluid moet maken dan 40.000quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:19 schreef PantaRhei het volgende:
Je post herhalen is een beetje treurig. Dat weet je?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:19 schreef PantaRhei het volgende:
Je bent er maar druk mee zeg.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:20 schreef pikinhand het volgende:
Ajacied en laten zich wel lelijk zien, met hun constante obsessie met geld, wat een poenclub toch.
Alles draait om geldquote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:20 schreef pikinhand het volgende:
Ajacied en laten zich wel lelijk zien, met hun constante obsessie met geld, wat een poenclub toch.
Die kopen hun titels met hun Denen en Finnen.
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:19 schreef PantaRhei het volgende:
Inderdaadquote:
Nounou... maak je druk... je Italiaanse club staat met 3-0 voor johquote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:21 schreef hafcfan het volgende:
Ga toch heen man gruter dikke teringhond. Milaan is op elke positie 2 klassen beter.
Ze worden afgedroogd maar hij is echt pro Nederlandse clubs.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:21 schreef GGMM het volgende:
Die commentator blijft maar volhouden dat PSV mee kan.
quote:
echt, we doen er toch niets nuttigs meequote:
Heerlijk tochquote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:20 schreef pikinhand het volgende:
Die kopen hun titels met hun Denen en Finnen.
Niet zo gek als je spelers als Depay in je selectie hebt.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:21 schreef FiliusDeorum het volgende:
al die mensen die dachten dat psv ook maar een kans maakte hahahahahahahhahahhahahahahahahahahahahaha
Gratis geldquote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:22 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Heerlijk tochAjax krijgt extra geld zonder wat ervoor te hoeven doen
quote:
NOSquote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:21 schreef GGMM het volgende:
Die commentator blijft maar volhouden dat PSV mee kan.
Ja, maar die man maakt iedereen wijs dat PSV mee kan. Lekker objectief ben je dan.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:21 schreef Gwunnik het volgende:
[..]
Nounou... maak je druk... je Italiaanse club staat met 3-0 voor joh
Ze zijn er gewoon kampioen voor geworden hoor.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:22 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Lekker toch.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:22 schreef Scorpie het volgende:
[..]
ga gewoon naar bed man faalhaasquote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:22 schreef Againzender het volgende:
[..]
[..]
echt, we doen er toch niets nuttigs meehadhet echt graag naar PSV zien gaan, die weten eter met geld om te gaan dan wij.
Oh, wacht even, ik ben wee de mongoolvolgens sommigen
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:21 schreef Scorpie het volgende:
Nou PSV leuk meegedaan hoor groetjes thuis
gr gr
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:21 schreef FiliusDeorum het volgende:
al die mensen die dachten dat psv ook maar een kans maakte hahahahahahahhahahhahahahahahahahahahahaha
En dan 6 x afgaan? Hebben er niks te zoeken. Probeer eerst de EL poule te overleven met Djinper, AIK en Napoli B.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:22 schreef Doublepain het volgende:
Volgend jaar de CL via kampioenschap..
Mooier kan niet
nee bedanktquote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:23 schreef HighVolume het volgende:
[..]
ga gewoon naar bed man faalhaas
En wel janken dat Milan wint.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:24 schreef hafcfan het volgende:
[..]
En dan 6 x afgaan? Hebben er niks te zoeken. Probeer eerst de EL poule te overleven met Djinper, AIK en Napoli B.
Ja ach... die man doet maar wat. Snap je punt wel hoor, ben het ook met je eens... maar je ergeren aan Grueter is een beetje bodemloze putquote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:23 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ja, maar die man maakt iedereen wijs dat PSV mee kan. Lekker objectief ben je dan.
Ze spelen in het stadion van Internationale.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:25 schreef Gramulanion het volgende:
Waarom speelt Milan eigenlijk in het uitshirt?
Dat weet niemandquote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:25 schreef Gramulanion het volgende:
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:25 schreef _NZT_ het volgende:
Brands gespot in binnenstad Eindhoven
[ afbeelding ]
Wat is een Internationale?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ze spelen in het stadion van Internationale.
goeiequote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ze spelen in het stadion van Internationale.
Zowel thuis als uitshirt van PSV lijkt teveel op dat van Milanquote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:25 schreef Gramulanion het volgende:
?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En wel janken dat Milan wint.
Wat een koopclub zeg, net russenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:24 schreef Scorpie het volgende:
[..]
GRATIS GELD
JODEN
Ajax
[ afbeelding ]
GELD
Wie is het slachtoffer?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:20 schreef Darkestrah het volgende:
De bovenbuurman slaat hier keihard met de deur.
Eensquote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:25 schreef Gwunnik het volgende:
[..]
Ja ach... die man doet maar wat. Snap je punt wel hoor, ben het ook met je eens... maar je ergeren aan Grueter is een beetje bodemloze put
Daarom bedoelde ik ook, geniet gewoon lekker van je 3-0 en lach je dood om t commentaar ipv je te ergeren
Grappig dat hij zo'n beetje de slechtste speler aan Milan-kant isquote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:27 schreef Gwunnik het volgende:
Jeroen wordt wel een beetje nat van Mexes geloof ik
Europees tenue.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:25 schreef Gramulanion het volgende:
Aad300 bedoelde 3-00quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:26 schreef Pedroso het volgende:
Aadje zag het toch niet zo goed met zijn 1-1
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:27 schreef Gwunnik het volgende:
Jeroen wordt wel een beetje nat van Mexes geloof ik
Eindelijk?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:28 schreef Pleun2011 het volgende:
Aan de titel van dit topicje te zien zijn er eindelijk meer mensen die de pest hebben aan het commentaar van Jeroen Gruter.. Ik begrijp werkelijk niet waarom hij vaak zo hoog wordt ingeschat.. vind het een humorloze flapdrol.
Eens.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:30 schreef Zanger_Rinus het volgende:
Wat ziet iedereen toch in die Jeroen Zoet.Kan niet meevoetballen, kan niet coachen, maakte bij RKC ook al vaak blunders.. Het is toch allemaal niet zo bijzonder?
Man man man, vertederend bijna. Je wil ze bijna een pakje Wicky geven en die aangekoekte etensresten in de mondhoeken wegvegen met een beetje spuug op een tissue.quote:
Het is een jeugdspeler van PSV, dus dan moet hij van heel Eindhoven in Oranjequote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:30 schreef Zanger_Rinus het volgende:
Wat ziet iedereen toch in die Jeroen Zoet.Kan niet meevoetballen, kan niet coachen, maakte bij RKC ook al vaak blunders.. Het is toch allemaal niet zo bijzonder?
Precies dit.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het is een jeugdspeler van PSV, dus dan moet hij van heel Eindhoven in Oranje
Was dat nou Jan van Halst op 0:48?quote:
In het PSV-topic is iedereen onrealistiesquote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het is een jeugdspeler van PSV, dus dan moet hij van heel Eindhoven in Oranje
Ja, ben nog niet eerder haters tegengekomen eigenlijk.. ik vind hem een van de meest irritante commentatoren die er te horen zijn op de buis.. samen met Emile Schelvisquote:
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:31 schreef KingRoland het volgende:
[..]
tja komt in de buurt...
[ afbeelding ]
PSV supporters staan idd een beetje buiten de realiteit. Altijd leuk op verjaardagen.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In het PSV-topic is iedereen onrealisties
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:33 schreef GGMM het volgende:
3 minuten er bij.
Als dit Feyenoord was overkomen stond Koeman nu te huilen.
Schelveccioquote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:32 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ja, ben nog niet eerder haters tegengekomen eigenlijk.. ik vind hem een van de meest irritante commentatoren die er te horen zijn op de buis.. samen met Emile Schelvis
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wie Zoet is krijgt lekkers wie stout is Cocu
Iedereen vindt dat. Alleen Paul vindt hem goed, waarschijnlijk heeft hij een keer iets pro Utrecht gezegd.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:28 schreef Pleun2011 het volgende:
Aan de titel van dit topicje te zien zijn er eindelijk meer mensen die de pest hebben aan het commentaar van Jeroen Gruter.. Ik begrijp werkelijk niet waarom hij vaak zo hoog wordt ingeschat.. vind het een humorloze flapdrol.
Daarom vind ik eindelijk niet het juiste woordquote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:32 schreef TheRulingEagle het volgende:
[..]
Is toch algemeen bekend ja dat iedereen die man uitkotst?
Maar als Feyenoord scoort sprint hij als een dolle door de perstribunequote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als er één beroerde commentator is, dan is het Schelveccio wel. Met zijn LAIONÉL.
Paul vindt Giel Beelen ook leuk, het ligt gewoon aan zijn gebrek aan smaak.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Iedereen vindt dat. Alleen Paul vindt hem goed, waarschijnlijk heeft hij een keer iets pro Utrecht gezegd.
De humor van Schelveccio is ongeevenaard... subtiel, doch messcherp!quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:34 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Neuh.. sympathieke gast maar net zo'n humorloze babbelkous als Gruter.. Doe mij maar Sierd
BEN JIJ NOU GRUETER AAN HET DIZZENquote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:35 schreef GGMM het volgende:
Die commentator is echt niet goed snik.
Dan prefereer ik Hans van Vlietquote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maar als Feyenoord scoort sprint hij als een dolle door de perstribune
kom sprinten danquote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:35 schreef Romanus het volgende:
Willems heeft ook wel een dikke kop om te zien
Er is zojuist een deel van mijn ziel gestorven. Wat een zwakzinnig bende.quote:
Er zijn vaker topics over hem voorbij gekomen vandaar. Hier al redelijk bekendquote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:32 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ja, ben nog niet eerder haters tegengekomen eigenlijk.. ik vind hem een van de meest irritante commentatoren die er te horen zijn op de buis.. samen met Emile Schelvis
het was wel leuk en frisquote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:37 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Hoezo houdt psv hier een goed gevoel aan over.
Verdedigend zwak, nauwelijks kansen, technisch en fysiek zwakker. Ik zie geen lichtpuntjes
Dit was zijn hoogtepunt.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:37 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Bruma doet alsof hij een wk finale heeft verloren
Die heb ik dan helaas gemist.. dan had ik zeker meegedaan aan het de grond inboren van Gruter.. kan die vent niet uitstaan.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:36 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Er zijn vaker topics over hem voorbij gekomen vandaar. Hier al redelijk bekend
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:36 schreef PantaRhei het volgende:
[..]
Er is zojuist een deel van mijn ziel gestorven. Wat een zwakzinnig bende.
Het is al 30 seconde afgelopen.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:38 schreef Paul het volgende:
Als Grueter zegt dat PSV een kans heeft, dan hebben ze dat ook.
Dus ook nu nog!
Nou en! PSV heeft gewoon nog kans hoor! Ja!quote:
Haha ja, en Utrecht heeft ook nog kans tegen Differdange xDquote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:39 schreef Paul het volgende:
[..]
Nou en! PSV heeft gewoon nog kans hoor! Ja!
En alsof ze ook echt een kans hebben laten liggen om door te gaan. Het was vooraf al duidelijk dat dit een kansloze missie was. Geen enkele Nederlandse club wint over twee wedstrijden van Milan.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:37 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Bruma doet alsof hij een wk finale heeft verloren
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Haha ja, en Utrecht heeft ook nog kans tegen Differdange xD
Staan ze nou eerste in Schotland?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:39 schreef pikinhand het volgende:
Alleen een debiel wil naar Celtic gaan kijken, pure vergane glorie
Dit.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:40 schreef Asskicker14 het volgende:
PSV heeft ook nooit een kans gehad. We hebben het over een Milan met een elftal dat bestaat uit spelers die meerdere seizoenen op Europese topniveau hebben gespeeld en uit hebben geblonken op WK's tegenover jeugdspelers die net van Jong PSV komen en 'aardig' hebben gespeeld tegen fokking ADO, NEC en Go Ahead Eagles en vervolgens een heldenstatus worden toegekend.
het zou mij niet verbazen , ik zou het juist meer een eer vinden! Aad300quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Misschien zijn we keihard getrolld door Aad300.
Dit probeer ik ook te zeggen.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:40 schreef Asskicker14 het volgende:
PSV heeft ook nooit een kans gehad. We hebben het over een Milan met een elftal dat bestaat uit spelers die meerdere seizoenen op Europese topniveau hebben gespeeld en uit hebben geblonken op WK's tegenover jeugdspelers die net van Jong PSV komen en 'aardig' hebben gespeeld tegen fokking ADO, NEC en Go Ahead Eagles en vervolgens een heldenstatus worden toegekend.
Zegt niks, niemand weet maar 1 speler daar. Dat de NOS dat gebruikt om te adverteren dat je moet blijven kijken door een 15 minuten reclameblok heen laat zien dat ze er daar niks van begrijpen.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:40 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Staan ze nou eerste in Schotland?
Vond ik vandaag juist niet.quote:
Zie mijn editquote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:42 schreef pikinhand het volgende:
[..]
Zegt niks, niemand weet maar 1 speler daar. Dat de NOS dat gebruikt om te adverteren dat je moet blijven kijken door een 15 minuten reclameblok heen laat zien dat ze er daar niks van begrijpen.
Probeer de sarcastische posts te herkennenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:42 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Vond ik vandaag juist niet.
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Probeer de sarcastische posts te herkennen.
Jack jat mijn analysequote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
Als Wijnaldum die kans had gemaakt
was het een totaal andere wedstrijd geworden!
Kleinzielig?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:47 schreef pikinhand het volgende:
Dat balotelli zo lacht in de laatste minuut laat zien dat hij een kleinzielige speler is, een matennaaier
Als je toch al met 3-0 wint en dan nog perse probeert je vaste tegenstander geel aan te naaien in de laatste minuut dan ben je kleinzielige ja.quote:
twitter:televoetbal twitterde op woensdag 28-08-2013 om 22:38:04Goed nieuws Ajax: PSV eruit http://t.co/H6URsuLZov reageer retweet
Je hebt geen idee wat je zegt, hè?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:50 schreef pikinhand het volgende:
[..]
Als je toch al met 3-0 wint en dan nog perse probeert je vaste tegenstander geel aan te naaien in de laatste minuut dan ben je kleinzielige ja.
Dat soort beleving vind je niet zo snel bij Europese aanhangen, zelfs niet bij Nederlandse clubs zoals Feyenoord.quote:
Toch door, wel mooi.quote:
Ligeon in Oranjequote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:17 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ben na vanavond opnieuw benieuwd of Clasie weer de voorkeur krijgt boven De Jong. Net als Van Rhijn boven Van der Wiel
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:06 schreef Romanus het volgende:
Heeft iemand al een gif van Balotelli tegen Willems?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |