Dan prefereer ik Hans van Vlietquote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maar als Feyenoord scoort sprint hij als een dolle door de perstribune
kom sprinten danquote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:35 schreef Romanus het volgende:
Willems heeft ook wel een dikke kop om te zien
Er is zojuist een deel van mijn ziel gestorven. Wat een zwakzinnig bende.quote:
Er zijn vaker topics over hem voorbij gekomen vandaar. Hier al redelijk bekendquote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:32 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ja, ben nog niet eerder haters tegengekomen eigenlijk.. ik vind hem een van de meest irritante commentatoren die er te horen zijn op de buis.. samen met Emile Schelvis
het was wel leuk en frisquote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:37 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Hoezo houdt psv hier een goed gevoel aan over.
Verdedigend zwak, nauwelijks kansen, technisch en fysiek zwakker. Ik zie geen lichtpuntjes
Dit was zijn hoogtepunt.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:37 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Bruma doet alsof hij een wk finale heeft verloren
Die heb ik dan helaas gemist.. dan had ik zeker meegedaan aan het de grond inboren van Gruter.. kan die vent niet uitstaan.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:36 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Er zijn vaker topics over hem voorbij gekomen vandaar. Hier al redelijk bekend
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:36 schreef PantaRhei het volgende:
[..]
Er is zojuist een deel van mijn ziel gestorven. Wat een zwakzinnig bende.
Het is al 30 seconde afgelopen.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:38 schreef Paul het volgende:
Als Grueter zegt dat PSV een kans heeft, dan hebben ze dat ook.
Dus ook nu nog!
Nou en! PSV heeft gewoon nog kans hoor! Ja!quote:
Haha ja, en Utrecht heeft ook nog kans tegen Differdange xDquote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:39 schreef Paul het volgende:
[..]
Nou en! PSV heeft gewoon nog kans hoor! Ja!
En alsof ze ook echt een kans hebben laten liggen om door te gaan. Het was vooraf al duidelijk dat dit een kansloze missie was. Geen enkele Nederlandse club wint over twee wedstrijden van Milan.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:37 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Bruma doet alsof hij een wk finale heeft verloren
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Haha ja, en Utrecht heeft ook nog kans tegen Differdange xD
Staan ze nou eerste in Schotland?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:39 schreef pikinhand het volgende:
Alleen een debiel wil naar Celtic gaan kijken, pure vergane glorie
Dit.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:40 schreef Asskicker14 het volgende:
PSV heeft ook nooit een kans gehad. We hebben het over een Milan met een elftal dat bestaat uit spelers die meerdere seizoenen op Europese topniveau hebben gespeeld en uit hebben geblonken op WK's tegenover jeugdspelers die net van Jong PSV komen en 'aardig' hebben gespeeld tegen fokking ADO, NEC en Go Ahead Eagles en vervolgens een heldenstatus worden toegekend.
het zou mij niet verbazen , ik zou het juist meer een eer vinden! Aad300quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Misschien zijn we keihard getrolld door Aad300.
Dit probeer ik ook te zeggen.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:40 schreef Asskicker14 het volgende:
PSV heeft ook nooit een kans gehad. We hebben het over een Milan met een elftal dat bestaat uit spelers die meerdere seizoenen op Europese topniveau hebben gespeeld en uit hebben geblonken op WK's tegenover jeugdspelers die net van Jong PSV komen en 'aardig' hebben gespeeld tegen fokking ADO, NEC en Go Ahead Eagles en vervolgens een heldenstatus worden toegekend.
Zegt niks, niemand weet maar 1 speler daar. Dat de NOS dat gebruikt om te adverteren dat je moet blijven kijken door een 15 minuten reclameblok heen laat zien dat ze er daar niks van begrijpen.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:40 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Staan ze nou eerste in Schotland?
Vond ik vandaag juist niet.quote:
Zie mijn editquote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:42 schreef pikinhand het volgende:
[..]
Zegt niks, niemand weet maar 1 speler daar. Dat de NOS dat gebruikt om te adverteren dat je moet blijven kijken door een 15 minuten reclameblok heen laat zien dat ze er daar niks van begrijpen.
Probeer de sarcastische posts te herkennenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:42 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Vond ik vandaag juist niet.
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Probeer de sarcastische posts te herkennen.
Jack jat mijn analysequote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
Als Wijnaldum die kans had gemaakt
was het een totaal andere wedstrijd geworden!
Kleinzielig?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:47 schreef pikinhand het volgende:
Dat balotelli zo lacht in de laatste minuut laat zien dat hij een kleinzielige speler is, een matennaaier
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |